Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huolehtii muista naisista elämässään

Vierailija
30.11.2019 |

Kuuntelee työkavereiden murheita ja jää niiden vuoksi töiden jälkeen auttamaan, juuri auttoi naapuria kun häneltä varastettiin tavaraa. Kai ihastuin hänen avuliaaseen luonteeseensa, mutta minun elämässäni tämä ei näy mitenkään. Olen itsenäinen, joten en ole pyytänyt mitään. Mutta tuntuu että jään näiden muiden autettavien varjoon.

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin auttamisen ja varsinkin naisten auttamisen, koska heidän on tosiaankin aika alkaa tekemään asioita itse. Näin voimaantumisen aikakaudellakin on esim reiän poraaminen seinään monelle aivan ylitsepääsemätön suoritus. Moni ostaa ikeasta huonekaluja mutta ei osaa kasata niitä, eikö silloin kannattaisi ostaa valmiiksi kasattuja? Ei tietysti kun ne maksaa enemmän ja sitten soittavat minua kasaamaan. En mene enää, tehkää nyt jotakin ihan itse. Lamppuja ei saada kattoon, mutta ei tästäkään olla kuitenkaan valmiita maksamaan. Yrittäkää edes.

Aww, ketä oot auttanut? Kaverinaisia vai?

Vierailija
22/124 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin auttamisen ja varsinkin naisten auttamisen, koska heidän on tosiaankin aika alkaa tekemään asioita itse. Näin voimaantumisen aikakaudellakin on esim reiän poraaminen seinään monelle aivan ylitsepääsemätön suoritus. Moni ostaa ikeasta huonekaluja mutta ei osaa kasata niitä, eikö silloin kannattaisi ostaa valmiiksi kasattuja? Ei tietysti kun ne maksaa enemmän ja sitten soittavat minua kasaamaan. En mene enää, tehkää nyt jotakin ihan itse. Lamppuja ei saada kattoon, mutta ei tästäkään olla kuitenkaan valmiita maksamaan. Yrittäkää edes.

Katkeraa poikamiehen tekstiä... Voi raasua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattuja.

Vierailija
24/124 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tytär on aina ystävällisesti kasannut huonekalut, kun hänellä on pitkä pinna tuollaisten näpertelyjen suhteen.

Vierailija
25/124 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattuja.

Ai miksi? Eikö heillä ole omat miehet auttamassa? D:

Vierailija
26/124 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä tuntuvat olevan keskimäärin todella auttavaisia, heti kun tarvii apua niin ihan pyytämättä auttavat :) oikein liikuttaa.

Samaa mieltä. Pari vuotta sitten minulla auto temppuili ja pysähdyin bussipysäkille miettimään mitä tehdä. Vilkaisin myös konepellin alle ja tsekkasin mm. öljyt, sillä autoni oli öljysyöppö. Sinä meni ehkä noin 15 sekuntia, kun ensimmäinen miesautoilija pysähtyi jo kyselemään voiko auttaa. Kun sanoin, että koska matka ei ole kotiin pitkä, niin enköhän pärjää, niin hän lähti ja hänen lähtiessä siihen tuli samantien toinen miesautoilija kyselemään avuntarvetta myös.

Enkä ole edes nuori nainen. :)

Joo aivan ihania :) viimeksi minulla alkoi sellainen iso säiliö vuotamaan nestettä ja mies riensi siihen heti avuksi, en olisi todellakaan jaksanut kantaa tai pidellä sitä itse.

Vierailija
27/124 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä täyttämässä fillarini renkaat huoltoasemalla. Olenkohan kerran vai kaksi tehnyt sen itse, heti harppoo joku mies luokseni ja täyttää renkaat, kun kaarran laitteen luo. :D En pane pahakseni pieniä arkisia tekoja, olette ihania miehet!

Vierailija
28/124 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverinaisia ja heidän kavereitaan. Työpaikalla monet ovat pulassa milloin minkäkin asian kanssa. Nyt saavat ruinata apunsa muualta. Kummallista on että miehet eivät yleensä tarvitse apua, vaan lähes aina avun pyytäjä on nainen. Kun nykypäivänä ollaan niin vahvoja ja itsenäisiä, niin minusta tuo tulisi viedä ihan käytännön tasolle.

Vierailija
29/124 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole poikamies, vaikka ymmärrän että tämä siltä kuulostikin. Tahdon tosiaan että naiset tekevät asioita itse eivätkä vain meuhkaa tekevänsä.

Vierailija
30/124 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hän on luultavasti ihastunut ja rakastunut sinuun siksi, koska olet itsenäinen ja omilla jaloillasi seisova. Olet ihminen, johon hän voi luottaa ja nojata. Mutta nyt sua pelottaa, että jäät näiden muiden autettavien varjoon. Voin kertoa, että et jää. Hän edelleen arvostaa noita ominaisuuksia sinussa. Jos haluat hänen huomion, kannattaa kysellä häneltä miten voit auttaa häntä, miten hän jaksaa ja mitä hän kaipaa. Kehu ja ihaile häntä. Tarjoudu hieromaan hartioita tai osta hänen lempiolutta jääkaappiin. Kerro miten korvaamaton hän on sinulle. Näin et ole yksi autettava muiden joukossa vaan hän näkee, että välität hänen hyvinvoinnistaan, mutta et kuitenkaan tuomitse häntä. Auttajat nimittäin usein kaipaavat tätä, mutta eivät saa sitä sanotuksi. 

Vierailija
31/124 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihmiseltä, joka ei ole aidosti auttavainen vaan ainoastaan sellainen joka ei osaa sanoa ei. Sitten hän on naapurissa auttamassa vaikka kotona vaimo makaa kuumeessa.

Vierailija
32/124 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihmiseltä, joka ei ole aidosti auttavainen vaan ainoastaan sellainen joka ei osaa sanoa ei. Sitten hän on naapurissa auttamassa vaikka kotona vaimo makaa kuumeessa.

Siis minä ainakin haluan sairastaa rauhassa, kunhan joku nyt kaupassa käy ja tuo mitä tahdon, se riittää. Mitä tuon miehen pitäisi siellä kotona tehdä?

Vierailija
33/124 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä suostu tekemään asioita, mutta olen useimmiten valmis neuvomaan ja opettamaan avuntarvitsijaa. Lainaan työkakujakin tarvittaessa, mutta jostain syystä apu ei sitten useimpia kiinnostakaan. Pitäisi valmista saada.

Vierailija
34/124 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta kuhisee näitä, jotka käyvät asiaan sijasta kiinni muihin keskustelijoihin ja heidän oletettuihin ominaisuuksiinsa. Onko tässä joku juju, vai onko ihmiset todellakin näin yksinkertaisia?

Vierailija
35/124 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sen pitäis sua auttaa? Listaa ihan konkreettisia asioita.

Tämä siksi, että

a) jos vastaus on emmätiedä niin mistä helkutista se mies tietäis?

b) jos ne on jotain utopistisia niin mistä se mies ne keksis kun kerroit että et pyydä apua

c) jos ne on asioita, jotka hoidat aina itse niin mistä se mies niissä yhtäkkiä keksi auttaa kun kerroit, että et ikinä pyydä missään apua.

Mä itse joskus väsyneenä ja kiukkuisena kiukuttelin miehelle kun ei se edes koiraa ikinä lenkitä. Mies vastasi, että olen itse sanonut, että se päivän pitkä lenkki on mulle tärkeää "omaa aikaa" ja (pääsääntöisesti) mä nautin siitä JA yleensä mä haluan tehdä sen itse. Ei hän halua viedä sitä multa ELLEN PYYDÄ HÄNTÄ TEKEMÄÄN SITÄ. Totta. Point taken.

Ei ne miehet ole mitään ajatustenlukijoita, jotka haistaa kaukaa, että JUST TÄNÄÄN vaimo ei jaksa tätä tiettyä hommaa tehdä, minäpä hoidan.

Puhukaa keskenänne. Ja opetelkaa pyytämään.

Vierailija
36/124 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväsydäminen? Kato ens kerralla kun oot vaikka kuumeessa, paapooko sua?

Minulle tuli yllätyksenä nykyisen kumppanini kanssa se, ettei hänellä ole lainkaan mielenkiintoa paapoa. Mistä tämä kertoo? Itsekkyydestä, narsismista?

Vierailija
37/124 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväsydäminen? Kato ens kerralla kun oot vaikka kuumeessa, paapooko sua?

Minulle tuli yllätyksenä nykyisen kumppanini kanssa se, ettei hänellä ole lainkaan mielenkiintoa paapoa. Mistä tämä kertoo? Itsekkyydestä, narsismista?

Siitä että ei edes ajattele että aikuista tulee paapoa. Lapsia voin paapoa, mutta että aikuista ihmistä.

Vierailija
38/124 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan Joko liian kiltti mies tai sitten saa itselleen jotain pönkitystä auttamisesta. Asumme yhdessä joten naapuria auttaa se joka sattuu kotona olemaan. omia ystäviä autetaan ja myös toisen ystäviä autetaan ei ole mitään mystisiä kaveri naisia joita vain mies pystyy auttamaan enkä minä ollenkaan mikäli nyt sattuisivat jostain syystä apua tarvitsemaan Minun miehelleni ei soita kukaan muu kuin miehen sisko tai miehen vanhemmat pyytääkseen apua johonkin joten ei ole mitään miehen apu toimistoa jolla hän auttaa kaikkia mahdollisia ihmisiä enkä sellaista olisi ikinä ottanutkaan. Minä osaan laittaa lamput kattoon kiinni tai porata seinään taulukoukut. voin avustaa tässä myös naisia mutta opetan heidät tekemään itse ettei tarvitse myöhemmin enää pyytää tätä apua koska se on niin helppo tehdä itse. Sama kuin pyytäisi jotain kuorimaan perunat vaikka Itsellä on kaksi toimivaa kättä.

Vierailija
39/124 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni valitti aina, että sai aina olla auttamassa naisia mm. teknisissä asioissa. Kertaakaan kahden vuoden suhteen aikana näin ei kuitenkaan käynyt eli ei todellisuudessa käynyt auttelemassa yhtäkään naista.

Samalla kuitenkin aina jaksoi jankuttaa, kuinka milloin tahansa olisi valmis auttamaan minua, humalassa oli välillä jopa ärtynyt, etten koskaan hänen apuaan tarvinnut tai pyytänyt. Ostin sitten uuden sohvapöydän ja ajattelin ilahduttaa häntä sillä, että kerrankin saisi auttaa minua kantoapuna ja kokoamisapuna, vaikka hyvin olisin voinut homman yksinkin hoitaa, koska pakkaus painoi vain 15 kiloa ja kokoaminen oli mallia jalat kiinni pöytälevyyn.

Tämän vaativan "auttamiskeikan" jäkeen sain sitten häneltä hänen humalassa oleessaan aina valitusta siitä, kuinka minua sai "aina olla auttamassa".

Vierailija
40/124 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun exäni valitti aina, että sai aina olla auttamassa naisia mm. teknisissä asioissa. Kertaakaan kahden vuoden suhteen aikana näin ei kuitenkaan käynyt eli ei todellisuudessa käynyt auttelemassa yhtäkään naista.

Samalla kuitenkin aina jaksoi jankuttaa, kuinka milloin tahansa olisi valmis auttamaan minua, humalassa oli välillä jopa ärtynyt, etten koskaan hänen apuaan tarvinnut tai pyytänyt. Ostin sitten uuden sohvapöydän ja ajattelin ilahduttaa häntä sillä, että kerrankin saisi auttaa minua kantoapuna ja kokoamisapuna, vaikka hyvin olisin voinut homman yksinkin hoitaa, koska pakkaus painoi vain 15 kiloa ja kokoaminen oli mallia jalat kiinni pöytälevyyn.

Tämän vaativan "auttamiskeikan" jäkeen sain sitten häneltä hänen humalassa oleessaan aina valitusta siitä, kuinka minua sai "aina olla auttamassa".

Teilläpäs noin. Miehesi tosin oli oikeassa että naisia saa olla usein auttamassa. Minun ex sanoi että laihduttaa, mutta ei koskaan laihtunut, onko tämä sama asia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi