Riutunut, ryppyinen ja äänensä menettänyt Eevi Teittinen
Miten noin kauhean riutunut ja ryppyinen ihminen voi mainostella jotain terveystuotteita ja terveellistä elämäntapaa? Silmät syvällä kuopissa, hillittömät rypyt naamassa ja todella sairaan oloinen.
Kannattaisiko Eevin hidastaa tahtia ja lopettaa itsensä jatkuva piiskaus vuodesta toiseen. Ei kukaan pysy hyvässä kunnossa jos ei syö kunnolla ja kroppa on aina ylikierroksilla. Sitä kova treenitahti ja pieni rasvaprossa teettää. Ei mikään ihme, ettei saa lapsiakaan.
Kommentit (99)
no ei tuo fitnesstouhu kauhean tervettä ole. Alhainen rasvaprossa voi hyvinkin näkyä naamassa ryppyinä ja liika juominen ja proteiini rasittaa munuaisia ja lisää virtsahapon määrää kehossa. se voi myös ohentaa hiuksia. en silti sano että eevi on ruma. usein nämä fitnessnaiset ovat kyllä aika ryppyisiä, johtuen varmaankin rasvaprpsentin alhaisuudesta.
Olipa ryppyinen kun kävin katsomassa Instassa kuvia Eevistä! Todellakin kunnon ruokaa sinne masuun ja äkkiä! Näyttäisi elävän lähinnä marjakiisseleillä ja siemenillä tuo nainen.
Eevi on järkyttävä kuminaama. Todellakin miten noin nuorella voi olla ton näköinen naama. Ryppyinen naama ja mustat silmänaluset ja muutenkin jotenkin sairaan näköinen. Toi naurettava fittness ei todellakaan ole terveellistä. Olen 50-vuotias ja minulla on vähemmän ryppyjä kuin tuolla Eevillä. Syön terveellisesti ja liikun, olen ollut samanpainoinen vuosia. En rääkkää itseäni, kasvot ja kroppa kiittävät.
Ai että näyttää terveeltä? Kaukana terveennäköisestä! Miksi se rääkkää itseään vuodesta toiseen. Nyt on kilppari ja munuaiset kovilla Eevillä!
Silmänurkissa olevat rypyt eli harakanvarpaat on geneettinen juttu. Jollekin ne tulee parikymppisenä, toisella niitä ei ole kuuskymppisenäkään.
Ja tuntuu että ihmisten käsitys siitä, miltä iho oikeasti näyttää on nykyään aika hämärtynyt. Instafiltterit ja photoshoppi laulaa..
Vierailija kirjoitti:
Eevi on järkyttävä kuminaama. Todellakin miten noin nuorella voi olla ton näköinen naama. Ryppyinen naama ja mustat silmänaluset ja muutenkin jotenkin sairaan näköinen. Toi naurettava fittness ei todellakaan ole terveellistä. Olen 50-vuotias ja minulla on vähemmän ryppyjä kuin tuolla Eevillä. Syön terveellisesti ja liikun, olen ollut samanpainoinen vuosia. En rääkkää itseäni, kasvot ja kroppa kiittävät.
Oot 50-vuotias ja puhut noin rumasti? Ihan mielenkiinnosta - mikä on suurin oivallus jonka olet keksinyt elämäsi aikana? Kun ainakaan kovin kypsä et iästäsi huolimatta ole. Toivottavasti sulla ei ole lapsia ja jos on, niin pidä huoli etteivät ole koulukiusaajia.
Ja satavarmasti olet ryppyisempi kuin Eevi.
Ps. En ole Eevi - mua vaan aina inhottaa tällaset kiusaajat, ei olisi kiva käydä lukemassa näitä hänenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot 50-vuotias ja puhut noin rumasti? Ihan mielenkiinnosta - mikä on suurin oivallus jonka olet keksinyt elämäsi aikana? Kun ainakaan kovin kypsä et iästäsi huolimatta ole. Toivottavasti sulla ei ole lapsia ja jos on, niin pidä huoli etteivät ole koulukiusaajia.
Ps. En ole Eevi - mua vaan aina inhottaa tällaset kiusaajat, ei olisi kiva käydä lukemassa näitä hänenä.
Eevi on itse lähtenyt julkisuuteen ja tahkoaa rahaa kuviensa avulla. Valitettavasti hän ei vaan näytä terveeltä. Ei ole koskaan näyttänyt. Olen tavannut Eevin livenä ja hän on todella heikkokuntoisen näköinen. Ihmisen joka mainostaa terveystuotteita, tulisi näyttää telveelliseltä. Nyt ei ole niin tässä tapauksessa.
Miksi tätä naista on koskaan pidetty terveenä kun fitness on syömishäiriö? Eevi treenaa aivan turhan paljon. Ei ihminen voi pysyä terveenä mikäli treenaa tuota tahtia vuodesta toiseen. Kropan on saatava väkikausia levon takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevi on itse lähtenyt julkisuuteen ja tahkoaa rahaa kuviensa avulla. Valitettavasti hän ei vaan näytä terveeltä. Ei ole koskaan näyttänyt. Olen tavannut Eevin livenä ja hän on todella heikkokuntoisen näköinen. Ihmisen joka mainostaa terveystuotteita, tulisi näyttää telveelliseltä. Nyt ei ole niin tässä tapauksessa.
Vaikka onkin julkisuudessa, niin mikä oikeus jollain viiskymppisellä(!!) on tulla haukkumaan eeviä kuminaamaksi ja päivittelemään miten hirveän näköinen tämä on.
Todella lapsellista käytöstä, oon aina ajatellut vain kakaroiden kirjoittavan tällaisia kommentteja.
Lisäksi Eevi mennyt tekemään tuon saman eli kalvo-oikomisella tehdään yläetuhammaskaaresta liian leveä suhteessa suun ja huulten kokoon. Kun ei Tanskassa nähdä kuin potilaan kaari tietokonemallilla. Itse hammaslääkäri ei suunnittele mitään vaan lähettää tietokonemallit hammaskaarista Tanskaan.
Kun ei ole Jessica Bielin ja Julia Robertsin suun leveyttä.
Hymy ei näytä hyvältä, kun esteettinen silmä puuttuu ja yläetuhampaat liian levällään
Toinen vastaava esimerkki Sabina Särkkä
Vierailija kirjoitti:
Kävin stalkkaamassa Eevin instan ja odotin jotain hirvittävän radikaalia rupsahtamista, mutta ei tuo nytpahalta näytä. Sen sijaan ylipaino puolestaan saa reippaasti alle kolmekymppisen näyttämään vanhalta matamilta, kuten tässäkin artikkelissa:
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/anna-reetan-26-aspe…
Lihavuus kyllä todellakin vanhentaa enemmän kuin pienet rypyt. Tällä naisellahan ei ollut naamassa ollenkaan ryppyjä ja silti näyttää reilusti yli 40-vuotiaalta.
Eevillä on edelleen kauhea käheä ääni. Niitä sen mainosvideoita on hirveetä kuunnella kun se kähisee niissä.
Olipa ryppyinen kun kävin katsomassa kuvat instasta.
Osa ihmisistä ikääntyy ulkoisesti nopeammin kuin toiset, eikä sille voi itse muuta kuin lähteä ottamaan pistoksia tai kirurgin veitsen alle, mutta sekään ei takaa hyvää lopputulosta. Sitten taas toiset näyttää nuorekkailta pitkään ja sekin johtuu geeneistä.
Esim. Jenni Kokander näyttää ikäistään vanhemmalta kun taas Mette Mannonen paljon nuoremmalta. Kummatkin on silti kivannäköisiä naisia ja hyviä työssään. Olisi kiva jos vähän höllättäisiin jatkuvan ulkonäön arvostelun suhteen. Naisena saa kuulla ihan riittävästi herjaa ja arvostelua ikääntymisestä miehiltä ilman, että meidän naisten tarvitsee toisiamme siitä muistuttaa.
Kauheet ne Eevin hampaat. Törröttää kuin pääkallolla.
Noi Eevin rypyt johtuu liian pienestä rasvaprosentista.