Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riutunut, ryppyinen ja äänensä menettänyt Eevi Teittinen

Merkille pistänyt
30.11.2019 |

Miten noin kauhean riutunut ja ryppyinen ihminen voi mainostella jotain terveystuotteita ja terveellistä elämäntapaa? Silmät syvällä kuopissa, hillittömät rypyt naamassa ja todella sairaan oloinen.

Kannattaisiko Eevin hidastaa tahtia ja lopettaa itsensä jatkuva piiskaus vuodesta toiseen. Ei kukaan pysy hyvässä kunnossa jos ei syö kunnolla ja kroppa on aina ylikierroksilla. Sitä kova treenitahti ja pieni rasvaprossa teettää. Ei mikään ihme, ettei saa lapsiakaan.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nätti nainen. En tiennyt ikää ennen kuvia katsoessa ja olin että ihan nätti 27 vuotias. Eevihän on siis oikeasti 30.

Vierailija
22/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, Eevi käynyt näköjään itse kommentoimassa täällä. Kyllä näyttää kuvissa todella riutuneelta KASVOISTA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole riutunut missään kuvassa? Joku läskimamma nyt kuvittelee vaan.

Vierailija
25/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonkohan väärän Eevi Teittisen Instaa kun ihan tavallisen näköinen nätti blondi siellä hymyili, eikä mikään keskitysleirivanki.

Vierailija
26/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/BsTS2TFFpTM/?igshid=1a0n7fjknkhbp

Itsekin olen kiinnittänyt huomiota hänen todella syviin ryppyihin. Mutta silti, pidän Eeviä todella kauniina ja iloisena ihmisenä. Ja aitona. Myös Therese Johaugilla on paljon ryppyjä 31-vuotiaaksi, koska omaa niin matalan rasvaprosentin. Eevihän ei enää fitnesstä harrasta, vaan kertoo treenaavansa neljä kertaa viikossa toiminnallista treeniä.

Miettikää, että kuinka hienoa kuitenkin on nähdä tuollaisia aitoja kuvia somessa. Koskaan et tule näkemään esim. Sofia Belorfin tai Uinon Instassa aitoja kuvia ilman meikkiä ja filttereitä ja etukäteen suunniteltua kuvakulmaa.

Että mitä te oikein haluatte, niitä rehellisiä ryppykuvia vai filtteröityjä ankkahuulia?

27/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen, mutta silmänympärysrypyt ovat kyllä aika huikeat tuon ikäiselle.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
28/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ovat naururyppyjä, voimakkaita tuon ikäiselle muttei hän nyt mitenkään pahalta näytä!

Vierailija
29/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia hänen ja Linda Paldaniuksen välit menivät?

Vierailija
30/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätimoonika kirjoitti:

IG-kuvissaan Eevi on kieltämättä todellakin kärsivän oloinen. Minusta AP otti esille asian ihan järkisyistä. Outoa kun ihannoidaan ihmistä, joka on heikossa kunnossa vaikka esittää muuta. Terve nainen ei näytä kolmekymppiseltä kasvoiltaan tuolta kuin Eevi.

Vähän nyt on kyllä liioittelun makua. Ihan hyvältä näyttää.

Vierailija
31/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi ei harrasta enää fitnessiä, koittakaa ymmärtää.

Vierailija
32/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi kasvojen rypyt on karseat. https://www.instagram.com/p/B5nBSg5h0ak/?utm_source=ig_web_copy_link

Ihan kuule ovat normaaleja ilmeryppyjä.

Tässä taas todistus facetuunauksen ja botoxin parissa kasvaneiden todellisuudesta irtaantuneista kauneuskäsityksistä, kun ei saa edes kasvoissa olla normaaleja juonteita, mitkä ilmestyvät erilaisten kasvonilmeiden mukana. Jos et tiennyt, niin silmikulmiin tulee usein ilmeryppyjä, kun ihminen nauraa. Mutta ei ne mitään pysyviä ole, vaan tasoittuvat kun ilme vakavoituu. Rypyt tulevat vasta sitten myöhemmällä iällä.

Vierailija
33/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo rypyt on ilmeryppyjä. Ne johtuu enimmäkseen geeneistä ja ihotyypistä. Toisille tulee "harakanvarpaita" silmäkulmiin jo nuorena, toisille vasta vanhana. Kuiva iho rypistyy helpommin kuin rasvainen. Lisäksi rasvaprosenttikin vaikuttaa. Jos on kovin ylipainoinen, niin kasvoihinkin kertyy rasvaa joka toimii kuin täyteaineena. Vastaavasti hoikilla ilmerypyt näkyy paremmin. 

Mä sain ekat harakanvarpaani jo alle kolmekymppisenä. Nyt olen 36-vuotias ja niitä on enemmän kuin joillain minua 10 vuotta vanhemmilla. En ollut ennen tätä ketjua edes ajatellut, että niissä olisi jotain rumaa tai rupsahtanutta. :o Päin vastoin, olen saanut niistä jopa kehuja. Olen normaalipainoinen, ihan hyväkroppainen nainen. AV-raadin mielestä ilmeisesti riutunut ja ryppyinen. Asia selvä.

Vierailija
34/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävä nainen tuo Teittinen, yhtälailla kun Lukkarinen ja torppa

Vierailija
35/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi kasvojen rypyt on karseat. https://www.instagram.com/p/B5nBSg5h0ak/?utm_source=ig_web_copy_link

Ihan kuule ovat normaaleja ilmeryppyjä.

Tässä taas todistus facetuunauksen ja botoxin parissa kasvaneiden todellisuudesta irtaantuneista kauneuskäsityksistä, kun ei saa edes kasvoissa olla normaaleja juonteita, mitkä ilmestyvät erilaisten kasvonilmeiden mukana. Jos et tiennyt, niin silmikulmiin tulee usein ilmeryppyjä, kun ihminen nauraa. Mutta ei ne mitään pysyviä ole, vaan tasoittuvat kun ilme vakavoituu. Rypyt tulevat vasta sitten myöhemmällä iällä.

Hyvin sanottu. Ilmerypyttömyys se vasta luonnotonta onkin. Ilmeisesti moni on niin tottunut seuraamaan botoxilla lamaannutettuja julkkisnaamoja, että luonnollisuus näyttää rupsahtaneelta. :/

Vierailija
36/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevillä oli stressi paha ja se jättää jälkiä. On ryppyset silmät mutta ei haittaa. Minusta hän on kivan oloinen ryppyineen.

Vierailija
37/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi on ihana. Hänellä on ilmeikkäät ja siksi lihaksikkaat kasvot, niihin tulee helpostii ilmeryppyjä. Mulla on samanlaiset. Näin mulle siis kertoi plastiikkakirurgi. Silmien alle voidaan lisätä täytettä, joillakin siitä katoaa rasva nopeasti iän myötä ja silmät painuu kuopalle.

En kuitenkaan pidä terveellisenä itsensä rääkkäämistä fitneksellä, enkä sitä suosittele Eevillekään.

Vierailija
38/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä harakanvarpaat ei edes ole kamalat. Sen sijaan itselläni on esim. otsassa juonteita ja sibeliusrypyt ja ne on mielestäni rumemmat.

Vierailija
39/99 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevillä on siksi silmät kuopissa koska treenaa liikaa. Outoa on se, että hänellä on noin lihakseton kroppa vaikka treenaa niin kovasti. Ylikunto paistaa kilsan päähän. Silloin ei tule enää tuloksia vaan keho on pelkässä stressitilassa. Ylikuormittunut. Eevin katsekin on sumentunut ja hän hymyilee selkeää tekohymyä.

Ei tämä liity kateuteen vaan on tosiasia. Ei voi elää vuosikausia tiukalla dieetillä ja kuntoilla hullun lailla. Se kostautuu ja niin on käynyt Eeville.

Nim. Entinen fitness-tähti

Vierailija
40/99 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/B55gWt4hkoj/?igshid=1lxnttmb9bdf7 Aika kuluneen näköinen kyllä on Eevi. Huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi