Akateeminen mies kertoo naismakunsa tässä ketjussa
Naisen tulee olla tatuoimaton, lapseton, tupakoimaton, päihteetön, ei-lihava sekä luonteeltaan lempeä ja tasapainoinen.
Naisella pitää olla akateeminen tutkinto (AMK ei ole), pitkät hiukset (ei shokkivärjätyt), kiva ja hillitty tyyli.
Nainen ei saa olla äärifeministi, vegaani tai rajat auki -tyyppi. Toisaalta pitäisi pystyä keskustelemaan maahanmuuttopolitiikasta rauhallisesti, vaikka vastustaa rajat auki -politiikkaa. Osaa argumentoida asiansa.
Naisella ei saa olla takana kymmeniä seksisuhteita. Vähemmän on parempi.
Mieluummin vähän tai ei lainkaan someaktiivinen. Huomion kerjääminen esimerkiksi instagramissa on iso miinus.
Itselläni ei ole sellaista pakottavaa tunnetta pariutua vain jonkun kanssa, jos kuvailemani kaltaista naista ei ole. Hyvin pärjään ilman suhdettakin.
Kommentit (140)
Tuo kuvailemasi omituisuus saattaa löytyä uskoviasten ja lahkolaisten leiristä. Niissä piireissä edellenkin naiset pidetään nyrkin ja hellan välissä, eikä naisilla saa olla minkäänlaisia omia mielipiteitä.
Minä olen muuten juuri kuvaamasi nainen, mutta olen 2 kg ylipainoinen. En siis kelpaisi ap:lle.
tyttäreni täyttää kriteerit muuten, mutta on ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuvailemasi omituisuus saattaa löytyä uskoviasten ja lahkolaisten leiristä. Niissä piireissä edellenkin naiset pidetään nyrkin ja hellan välissä, eikä naisilla saa olla minkäänlaisia omia mielipiteitä.
Mistä sinä keksit tuon mielipidejutun?
Ihan hyviä ominaisuuksia. Samoja minä miehissä arvostan
Kasvojen kauneus tärkeintä, ei saa olla perse leveämpi kuin hartiat. Luonne: Mieluiten aika pihtari seksissä mutta innostuva kuitenkin. Siisteys: Oltava erittäin siisti, kaikenlainen lika lopettaa himot alkuunsa. m44
Jee vain kaksi kriteeriä jäi puuttumaan :) tosin itse en vaadi mieheltä akateemisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä keksit tuon mielipidejutun?
Fakta tieto!
Itselläni on kaikki nuo ominaisuudet, mutta en ole löytänyt vastaavanlaista miestä, joten olen todennäköisesti yksin loppuelämäni.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen muuten juuri kuvaamasi nainen, mutta olen 2 kg ylipainoinen. En siis kelpaisi ap:lle.
Pari kiloa saat pois jo viikonlopussa. Mutmut… yleensä ne jotka sanoo että pari kiloa pitäis laihduttaa niin,,,, voi olla todellisuudessa aika paljonkin pudottamista.
Mene treffipalstalle etsimään. Miksi kerrot asiasta täällä?
Itse asiassa olen täysin samaa mieltä, ja kumppanini ovat olleet juuri tuollaisia.
Toisaalta kriteeristö jättää todella paljon liikkumavaraa. Esimerkiksi ulkonäöllisesti kumppanini ovat olleet todella monenlaisia. Ylipainoa en ajattele ulkonäkökriteeriksi, varsinkaan kun se ei ole synnynnäinen ominaisuus, vaan kyse on elintavasta siinä missä tupakointikin.
Mul ois kaikki! En oo vielä kai "akateeminen", koska oon opiskelija. Mut valmistun parin kuukauden päästä lääkäriksi.
Harmi vaan, että vaikutat tosi vastenmieliseltä tyypiltä :D
-N25
Vierailija kirjoitti:
tyttäreni täyttää kriteerit muuten, mutta on ylipainoa.
Ei se mitään, ylipaino on muuttamisen näkökulmasta listan helpoimmasta päästä. Järkeistää syömisen, niin kesään mennessä normaalipaino on tullut kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kiloa saat pois jo viikonlopussa. Mutmut… yleensä ne jotka sanoo että pari kiloa pitäis laihduttaa niin,,,, voi olla todellisuudessa aika paljonkin pudottamista.
Sanoin, että olen 2 kg ylipainoinen. Se on oikea ja virallinen luku laskettuna bmi-taulukoiden mukaan. Miksi heti epäilet, että valehtelen ja syytät minua sellaisesta? Ei tule kovin kiva olo kun heti epäillään valehtelijaksi. Niinkö aina teet naisten kohdalla?
p.s. En halua laihduttaa. Viihdyn tällaisena.
p.p.s. akateeminen mies ei koskaan kirjoita niin, että hän käyttää lauseen keskellä kolme pilkkua paikassa, johon ei kuulu pilkkua ollenkaan.
Oma miesmakuni: raamikas (ei bodattu vaan luonnostaan raamikas eli hartiat selkeästi leveämmät kuin lantio), kivannäköinen, tumma mieluummin kuin vaalea, korkeasti koulutettu, hauskaa seuraa, paljon matkustellut ja matkustamista harrastava, kädentaitoinen, työelämässä ja työ on hänelle tärkeää, ei kotona asuvia lapsia eikä halua enää lapsia, huolehtivainen, eläinrakas, parisuhdekokenut, seksikäs ja hyvä sängyssä, vihreä tai vasemmistolainen, lähtee mukaan niin liikunta- kuin kulttuuriharrastuksiin, sosiaalinen ja tutustuu nopeasti uusiin ihmisiin, seuraa tiedettä ja yhteiskuntaa ja haluaa keskustella ajankohtaisista asioista.
Tuollaisen löysinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen kauneus tärkeintä, ei saa olla perse leveämpi kuin hartiat. Luonne: Mieluiten aika pihtari seksissä mutta innostuva kuitenkin. Siisteys: Oltava erittäin siisti, kaikenlainen lika lopettaa himot alkuunsa. m44
Pihtaava innostuja? Mahtaa olla pakko-oirehäiriöiselle vanhallepojalle tarjokkaita not.
Minä, tyhmä amisnainen fantasioin akateemisesta miehestä. Mulla on myös opettajaperversioita... himoitsen mun miesopettajaa.
Minä olen juuri kuvailemasi nainen, paitsi että olen jo naimisissa ja minulla on kolme lasta. Mieheni ja lasteni isä on pesunkestävä duunari, joka tienaa lyhyillä työpäivillä enemmän kuin minä (en ole siitä katkera). Lisäksi meillä on sijoituksia.