Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen mies kertoo naismakunsa tässä ketjussa

Vierailija
30.11.2019 |

Naisen tulee olla tatuoimaton, lapseton, tupakoimaton, päihteetön, ei-lihava sekä luonteeltaan lempeä ja tasapainoinen.

Naisella pitää olla akateeminen tutkinto (AMK ei ole), pitkät hiukset (ei shokkivärjätyt), kiva ja hillitty tyyli.

Nainen ei saa olla äärifeministi, vegaani tai rajat auki -tyyppi. Toisaalta pitäisi pystyä keskustelemaan maahanmuuttopolitiikasta rauhallisesti, vaikka vastustaa rajat auki -politiikkaa. Osaa argumentoida asiansa.

Naisella ei saa olla takana kymmeniä seksisuhteita. Vähemmän on parempi.

Mieluummin vähän tai ei lainkaan someaktiivinen. Huomion kerjääminen esimerkiksi instagramissa on iso miinus.

Itselläni ei ole sellaista pakottavaa tunnetta pariutua vain jonkun kanssa, jos kuvailemani kaltaista naista ei ole. Hyvin pärjään ilman suhdettakin.

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkeviä kriteerejä ja sellaisia, joihin nainen voi itse vaikuttaa

Vierailija
62/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma miesmakuni: raamikas (ei bodattu vaan luonnostaan raamikas eli hartiat selkeästi leveämmät kuin lantio), kivannäköinen, tumma mieluummin kuin vaalea, korkeasti koulutettu, hauskaa seuraa, paljon matkustellut ja matkustamista harrastava, kädentaitoinen, työelämässä ja työ on hänelle tärkeää, ei kotona asuvia lapsia eikä halua enää lapsia, huolehtivainen, eläinrakas, parisuhdekokenut, seksikäs ja hyvä sängyssä, vihreä tai vasemmistolainen, lähtee mukaan niin liikunta- kuin kulttuuriharrastuksiin, sosiaalinen ja tutustuu nopeasti uusiin ihmisiin, seuraa tiedettä ja yhteiskuntaa ja haluaa keskustella ajankohtaisista asioista.

Tuollaisen löysinkin.

Mies valitaan geneettisen komeuden mukaan, nainen omien ulkonäkövalintojensa mukaan. Tämä on ollut minulle henkilökohtaisesti isoin tragedia elämässä, koska olen todella kunnianhimoinen ja päättäväinen, mikä näkyy poikkeuksellisina suorituksina muutamallakin elämän osa-alueella, mutta luontaista komeutta ei ole. Salilla on käyty, mutta ei siitä luusto levene. Yksin olen jäänyt.

Kateeksi käy naisia, mutta elämä on.

Näinpä. Olisi kiva joskus saada pakit omien "huonojen" valintojen takia eikä sen perusteella mitä geenilotto on sattunut antamaan

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvailemasi omituisuus saattaa löytyä uskoviasten ja lahkolaisten leiristä. Niissä piireissä edellenkin naiset pidetään nyrkin ja hellan välissä, eikä naisilla saa olla minkäänlaisia omia mielipiteitä.

Höpsistä. Yliopiston käytävät ovat täynnä AP:n kuvailemia naisia, toki vasemmistolaiset humanistit ovat sitten vähän hassumman näköisiä. Saattaa tulla yllätyksenä, mutta akateemisten naisten keskuudessa rumat tatuoinnit ja shokkivärjätyt hiukset eivät ole mikään normi.

Mutta niin, joku syy siihen tietenkin on, ettei AP ole löytänyt itselleen naista yliopistolta. On ehkä ylipainoinen itse, kuten suurin osa miehistä.

Vierailija
64/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vasemmistolainen/vihreä humanisti ja näytän juuri tuolta. Ja vaihteluvälissä varmasti kaikkein klassisimmalta kaunottarella. Vedän puoleeni pahimmat p****ilijät, olen sinkku.

Vierailija
65/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvailemasi omituisuus saattaa löytyä uskoviasten ja lahkolaisten leiristä. Niissä piireissä edellenkin naiset pidetään nyrkin ja hellan välissä, eikä naisilla saa olla minkäänlaisia omia mielipiteitä.

Höpsistä. Yliopiston käytävät ovat täynnä AP:n kuvailemia naisia, toki vasemmistolaiset humanistit ovat sitten vähän hassumman näköisiä. Saattaa tulla yllätyksenä, mutta akateemisten naisten keskuudessa rumat tatuoinnit ja shokkivärjätyt hiukset eivät ole mikään normi.

Mutta niin, joku syy siihen tietenkin on, ettei AP ole löytänyt itselleen naista yliopistolta. On ehkä ylipainoinen itse, kuten suurin osa miehistä.

Akateemisten naisten keskuudessa ei ole suosiossa myöskään maahanmuuttovastaisuus. Ihan sama mitä poliittista laitaa sieltä katsot niin tosiasia on tämä.

Vierailija
66/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. Onnellisesti naimisissa jo 10 v, mies duunari.

Vierailija
67/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul ois kaikki! En oo vielä kai "akateeminen", koska oon opiskelija. Mut valmistun parin kuukauden päästä lääkäriksi.

Harmi vaan, että vaikutat tosi vastenmieliseltä tyypiltä :D

-N25

Mikä tuossa on mielestäsi vastenmielistä? Itse olen erittäin tyytyyväinen siihen, että oma puolisoni on tuollainen (no ok, en olisi varmaan vaatimalla vaatinut kaikkia em. asioita) Veikkaan, ettet sinä itsekään ole tyytymässä vähempään.

N 30+

Vierailija
68/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tiedät mitä haluat ja tuot sen rehellisesti esiin. Säästyy kaikkien vaiva ja aika. Moni täällä uliseva ottaisi itsekin tuollaisen puolison mielellään, mutta kuvittelevat olevansa parempia kun eivät sano kriteerejään ääneen, vaan miettivät vaan mielessään.

Vierailija
69/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma miesmakuni: raamikas (ei bodattu vaan luonnostaan raamikas eli hartiat selkeästi leveämmät kuin lantio), kivannäköinen, tumma mieluummin kuin vaalea, korkeasti koulutettu, hauskaa seuraa, paljon matkustellut ja matkustamista harrastava, kädentaitoinen, työelämässä ja työ on hänelle tärkeää, ei kotona asuvia lapsia eikä halua enää lapsia, huolehtivainen, eläinrakas, parisuhdekokenut, seksikäs ja hyvä sängyssä, vihreä tai vasemmistolainen, lähtee mukaan niin liikunta- kuin kulttuuriharrastuksiin, sosiaalinen ja tutustuu nopeasti uusiin ihmisiin, seuraa tiedettä ja yhteiskuntaa ja haluaa keskustella ajankohtaisista asioista.

Tuollaisen löysinkin.

Mies valitaan geneettisen komeuden mukaan, nainen omien ulkonäkövalintojensa mukaan. Tämä on ollut minulle henkilökohtaisesti isoin tragedia elämässä, koska olen todella kunnianhimoinen ja päättäväinen, mikä näkyy poikkeuksellisina suorituksina muutamallakin elämän osa-alueella, mutta luontaista komeutta ei ole. Salilla on käyty, mutta ei siitä luusto levene. Yksin olen jäänyt.

Kateeksi käy naisia, mutta elämä on.

Näinpä. Olisi kiva joskus saada pakit omien "huonojen" valintojen takia eikä sen perusteella mitä geenilotto on sattunut antamaan

ohis

Aivan varmasti olet saanut pakit ihan omien valintojesi takia vähintään osaksi joka kerralla ja monesti kokonaan.

70/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... on helpompi sanoa mitä se ei ole: miesmäiset kasvot, kanamaisuus, lapsellisuus, hysteerisyys, lihavuus. En pidä sössöttäjistä, höppänöistä.

Pitää olla älykäs, itsevarma, huolehtiva ja hauska. Sellainen jonka kanssa olisi jotenkin samalla tasolla.

Ei ole kovin montaa tullut vastaan. Ja kaikki ovat jo varattuja.

Vierailija
71/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, ihan on tämä "akateeminen", eli ap näitä väki palsta-ülejä ülisemässä vakiaiheestaan.

Vierailija
72/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olen huomannut monen juristin olevan tuollaisia. Mutta heillä on myös korkeat vaatimukset miehille.

Vierailija
73/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee olla: koulutus- ei väliä, suvaitsevainen, ei perzu, pitkä, sporttinen, älykäs, ei vietä aikaansa av-palsyalka-ei edes tiedä, mikä av-palsta on, monipuolinen, komea

Vierailija
74/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät (yli 190cm) ja raamikkaita miehet kiinnittävät minun huomioon, laihat/hintelät miehet....ei kiitos

Vierailija
75/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät (yli 190cm) ja raamikkaita miehet kiinnittävät minun huomioon, laihat/hintelät miehet....ei kiitos

Pitkät, kyllä -alle 15 cm Älkää vaivautuko!

Vierailija
76/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä pahinta on se, jos mies on per******u. Yäk. Totaalinen turn-off

Vierailija
77/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemisten naisten keskuudessa ei ole suosiossa myöskään maahanmuuttovastaisuus. Ihan sama mitä poliittista laitaa sieltä katsot niin tosiasia on tämä.

No riippuu mitä tällä tarkoitetaan. Akateemiset naiset eivät ole mikään massa ja maa han muuttoon suhtautumisessa on moniuloitteista pohdittavaa, jota ei yhdellä tulkinnanvaraisella gallup-kysymyksellä selvitetä. Osa ei myös kehtaa sanoa omia todellisia mielipiteitään, kun ne eivät ole "sopivia". (Ihan totta! Aikuiset koulutetut ihmiset...)

Vierailija
78/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä.

Vierailija
79/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla täsmennys siltä mieheltä, joka kirjoitti, että naisen pitäisi olla luonteeltaan pihtari, mutta kuitenkin innokas seksissä.

Voisiko tuota kuvausta avata hieman? 😀

Vierailija
80/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kaikki kriteerit. Ellei sitten lasillinen silloin tällöin sosiaalisesti riko päihteettömyyden vaatimusta. Noniin, mitä voitin? Mikä aloituksen idea on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi