Montako joulukorttia saitte?
Minä sain yhden. Postinjakajalta painettu joulun toivotus.
Yhtään henkilökohtaista en saanut enkä laittanut.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Alle 10, itse lähetin 20. Vuosi vuodelta vähenee, sääli. Ovat ihana henkilökohtainen tapa muistaa.
Samaa meiltä. Surettaa. Ennen tuli jotain 30 ja ne oli osa joulukoristeita. Nyt sain 7, lähetin 15 enää. Pakko tähän lie tottua.
10 korttia. Lähetin 14. Määrä vähenee, pariin vuoteen ellei tule korttia niin lakkaan myös lähettämästä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyit tätä jo eilen,älä jankuta.
En kysynyt. En ollut edes palstalla eilen. Joku muu on voinut kysyä.
Kolme postin kautta, muutaman wa-tervehdyksen (3 varmaankin) . Useamman vastaukseen omaan toivotukseeni fb:ssa. Lähetin vain kaksi korttia postin kautta.
Yhden. Pariskunnalta, joka ei ole soittanut tms. 17 vuoteen ja itse lopetin yksipuolisen soittamisen 15 v sitten. Joskus nähdään ja moikataan kaupungilla eikä muuta.
Yhtä monta kuin lähetin, eli nolla.
Tusinan verran, mikä oli ihan hyvin. Lähetimme noin 20. En oletakaan että kaikki joille kortin laitamme laittaisivat takaisin. Olisi tietysti ihanaa jos laittaisivat mutta tiedostan ettei se ole kaikille tärkeää, ja on muutakin huolehdittavaa.
Kannattaa katsoa aloitukset ennen kun tekee uuden niin ei tule monia aloituksia samasta aiheesta.
Yhden, äidiltä. Laitoin kortit iäkkäälle tädille ja äidille. Muiden kanssa ei lähetellä kortteja.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa aloitukset ennen kun tekee uuden niin ei tule monia aloituksia samasta aiheesta.
MIKSI et koskaan sano noin miesten tekemissä naistenhaukkumisketjuissa? Miksi niitä saa olla joka päivä palstalla kymmenittäin, etkä koskaan valita niistä?
Yhden, vanhemmiltani. Lähetin reilut 10, ens vuonna en lähetä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI et koskaan sano noin miesten tekemissä naistenhaukkumisketjuissa? Miksi niitä saa olla joka päivä palstalla kymmenittäin, etkä koskaan valita niistä?
Tämän aloituksen teki mies, nimittäin minä. Kyllä siis miestenkin tekemiä aloituksia kyseinen henkilö näköjään arvostelee.
sain 2. laitoin 0. ihan sama. jäänne jostain 80-luvulta.
Alle 10, itse lähetin 20. Vuosi vuodelta vähenee, sääli. Ovat ihana henkilökohtainen tapa muistaa.