Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen mies kertoo naismakunsa tässä ketjussa

Vierailija
30.11.2019 |

Naisen tulee olla tatuoimaton, lapseton, tupakoimaton, päihteetön, ei-lihava sekä luonteeltaan lempeä ja tasapainoinen.

Naisella pitää olla akateeminen tutkinto (AMK ei ole), pitkät hiukset (ei shokkivärjätyt), kiva ja hillitty tyyli.

Nainen ei saa olla äärifeministi, vegaani tai rajat auki -tyyppi. Toisaalta pitäisi pystyä keskustelemaan maahanmuuttopolitiikasta rauhallisesti, vaikka vastustaa rajat auki -politiikkaa. Osaa argumentoida asiansa.

Naisella ei saa olla takana kymmeniä seksisuhteita. Vähemmän on parempi.

Mieluummin vähän tai ei lainkaan someaktiivinen. Huomion kerjääminen esimerkiksi instagramissa on iso miinus.

Itselläni ei ole sellaista pakottavaa tunnetta pariutua vain jonkun kanssa, jos kuvailemani kaltaista naista ei ole. Hyvin pärjään ilman suhdettakin.

Kommentit (140)

121/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muuten aloituksessa kuvaillun naisen. Hän on varattu.

Vierailija
122/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lista! Olen itse ehtinyt jo eroamaankin mutta toiselle kierroksellekin lista on OK. Tosin lapsettomuutta tai akateemisuutta en enää vaadi. Pikemminkin päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiinnostuin. Missä nämä akateemiset yleensä kokoontuvat että heitä voisi ihan livenäkin nähdä ja mahdollisesti tutustua.

Vierailija
124/140 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei todellakaan riitä että nainen on akateeminen, vaan pitää olla vähintään keskituloinen (3,5k+ /kk) akateeminen. PK seudun tinder on täynnä sihteerin hommia tekeviä maistereita enkä itse ainakaan ala elättämään näitä vuokrayksiössä asuvia maailmanmatkaajia.

Voi voi tuota uhoa, "en ala elättämään.." 😂

Vierailija
125/140 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Naisen tulee olla tatuoimaton, lapseton, tupakoimaton, päihteetön, ei-lihava sekä luonteeltaan lempeä ja tasapainoinen.

Naisella pitää olla akateeminen tutkinto (AMK ei ole), pitkät hiukset (ei shokkivärjätyt), kiva ja hillitty tyyli.

Nainen ei saa olla äärifeministi, vegaani tai rajat auki -tyyppi. Toisaalta pitäisi pystyä keskustelemaan maahanmuuttopolitiikasta rauhallisesti, vaikka vastustaa rajat auki -politiikkaa. Osaa argumentoida asiansa.

Naisella ei saa olla takana kymmeniä seksisuhteita. Vähemmän on parempi."

Aloittaja kuvaili ihan täydellisesti oman vaimoni. Lisäksi vaimoni ansaitsee 6000e/kk palkkaa ja tykkää edelleen 20 yhteisen vuoden jälkeen harrastaa seksiä kanssani.

Mutta aloittajasta poiketen en itse ole akateeminen (kesken jäänyt AMK-tutkinto), en hyvätuloinen (tulot n.3000e/kk), keskimittaa lyhyempi, lihakseton ja varsin tavallisen näköinen. Harmittaako Ap:ta että mukavalla luonteellani sain naisen jonka sinä olisit halunnut mutta et saa?

126/140 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole akateeminen, mutta tienaan noin 85 teur vuodessa. Olen ihan fiksu, mutta liiallinen pänttääminen ei vaan ole mun juttu. Mieheni on akateeminen ja hänkin sitä 10 luokan kautta. Tienaa vähän vähemmän, mutta hänkin erittäin fiksu mm. sellaisilla aloilla, mistä en itse ymmärrä mitään. Silloin kun mentiin yhteen miehelläni oli jo yksi lapsi. Ei kuulunut alkuperäisiin kriteereiheni, mutta maailmassa on paljon pahempiakin asioita kuin lapsi, jolle voi olla turvallinen aikuinen. Ei siis kannata olla niin ehdoton kaikissa vaatimuksissa.

127/140 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan tässä siis akateemisuudesta yleensä vai siitä, että mitä sillä tienaa? Akateeminen voi olla vaikka kirjastonhoitaja tai vaikka ratikkakuski. Se on tutkinto, ei työ.

Vierailija
128/140 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä29501 kirjoitti:

Puhutaan tässä siis akateemisuudesta yleensä vai siitä, että mitä sillä tienaa? Akateeminen voi olla vaikka kirjastonhoitaja tai vaikka ratikkakuski. Se on tutkinto, ei työ.

Aivan. Ratikkakuski ja kirjastonhoitaja, hmmm, molemmilla varmaan suunnilleen yhtä suuri (siis yhtä pieni) palkka.. 😂😂😂

Vierailija
129/140 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan nunnaksi kun miehet on tällaisia

Vierailija
130/140 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuliuli

Vierailija
131/140 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän lähes kaiken mainitsemistasi kohdista, mutta minulla on timantti- ja perhostatuiointi enkä enempää kaipaa leimoja iholle ja on hennalla värjätyt punaiset hiukset. Olen karppaava lakto-ovovegetaristi. En ole korkeasti koulutettu, vaan ammattikoululataustainen mutta politiikasta, historiasta ja ideologioista olen kiinnostunut. On minulla "munaakin" puhua siihen sävyyn, ettei kaikkia miellytä mielipiteeni kuten se, että abortti voi olla joskus lapsen etu, jos kyseessä on vaikeasti vammainen lapsi. Olen autistinen (on oikeasti diagnoosi, mutten edusta sitä ääripäätä) jossain määrin, joten minua ei kannata aina keskeyttää tehdessäni jotakin, kuten esimerkiksi koulutehtäviä tehdessä tai pelatessa Tetristä, jolloin en tarvitse ylimääräisiä ääniärsykkeitä. Joissain asioissa olen lähellä "normaalia".

Vierailija
132/140 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä saa olla kriteerejä. Kaikki naiset pitää kelvata

Vierailija
133/140 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akataamiset miehet haluavat akateemisen naisen. Yli 40v. akateemiset sinkkunaiset voivat olla ap:lle haastava laji. Jotain vikaa on ihmisessä jos on lapseton ja sinkku vielä yli 40v.Parhaat viedään päältä jo 30v. mennessä.

Se että ei ole sinkku voi kertoa mm. siitä, ettei ole suostunut ensimmäisen vastaantulijan kumppaniksi. Mitä hirveimmillä yksilöillä voi olla vaimo tai aviomies. Niin että en nyt hirveästi röyhistelisi rintaa sillä että on mennyt jonkun kanssa yksiin ja poikinut pari lasta. Ei vaadi erityistaitoja. Joku voi myös haluta olla lapseton. Ei niitä muiden takia hankita.

Vierailija
134/140 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat shokkiväreillä. Mä en ymmärrä miksi jotkut värit olis shokeeraavampia kuin toiset.

Tai no mä saisin shokin jos jonain aamuna mun hiukset ois vauvanpaskan ruskeet. Kyselee yli viisikymppinen harmaantunut, blondi-lila.

Vierailija
135/140 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit minut. :D

Minulla on kuitenkin jo akateeminen mies ja kaksi lasta.

Vierailija
136/140 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap:n kriteereillä pitäisi nainen löytyä. Itsekin olisin tuollainen, ellei minulla olisi jo miestä ja lapsia.

Vierailija
137/140 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyttäreni täyttää kriteerit muuten, mutta on ylipainoa.

Mikset ole opettanut hänelle oikeita ruokailutapoja ja liikuntatottumuksia?

Vierailija
138/140 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aloittajan kuvailemia ole paljonkin. Itsekin olin sellainen, ennen kuin menin naimisiin (akateemisen miehen kanssa) ja sain kaksi lasta. Aina ei vaan kaikki mene niin kuin toivoo, joten minäkin olen sittemmin eronnut. Nyt olenkin muuten samanlainen kuin aiemmin mutta kahden lapsen äiti. Kuutisen vuotta olen ollut sinkkuna ja sinä aikana olen kyllä jo tajunnut, että mun juna näissä parisuhdeasioissa meni jo. Onneksi näinkin on hyvä.

Vierailija
139/140 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma parisuhde on välillä vähän mitä sattuu, mutta nämä tällaiset listausketjut kyllä palauttavat aina maanpinnalle ja saavat arvostamaan omaa kumppania taas enemmän. Jolle luonteeni ja kiinnostuksenkohteeni ovat tärkeimpiä asioita ja joka ei ota asioita ihan niin vakavasti tai ole niin ehdoton missään asiassa.

Jo nuorempana oli ongelmaa sen suhteen, että miehiä jotenkin ällötti seksuaalisuuteni ja tämän ketjun myötä ymmärsin yhdistää sen nimenomaan tietynlaiseen, akateemiseen, miestyyppiin. Kumppaneita on suhteellisen vähän, mutta olen todella viriili ja äärimmäisen kokeilunhaluinen, estoton ja kinky, seksiin panostaminen on minulle todella tärkeää. Ja se tuntui olevan aivan valtaisa turn off. Vähemmän koulutetuille taas olin vähän liian akateeminen ja intressit ei oikein kohdanneet.

Vierailija
140/140 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETÄ KIINNOSTAA?

Tässä maassa on tuhat ja taas tuhat akateemista miestä jotka ei vaadi tuollaista, kun ei niillä ole varaa. Se siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän