Akateeminen mies kertoo naismakunsa tässä ketjussa
Naisen tulee olla tatuoimaton, lapseton, tupakoimaton, päihteetön, ei-lihava sekä luonteeltaan lempeä ja tasapainoinen.
Naisella pitää olla akateeminen tutkinto (AMK ei ole), pitkät hiukset (ei shokkivärjätyt), kiva ja hillitty tyyli.
Nainen ei saa olla äärifeministi, vegaani tai rajat auki -tyyppi. Toisaalta pitäisi pystyä keskustelemaan maahanmuuttopolitiikasta rauhallisesti, vaikka vastustaa rajat auki -politiikkaa. Osaa argumentoida asiansa.
Naisella ei saa olla takana kymmeniä seksisuhteita. Vähemmän on parempi.
Mieluummin vähän tai ei lainkaan someaktiivinen. Huomion kerjääminen esimerkiksi instagramissa on iso miinus.
Itselläni ei ole sellaista pakottavaa tunnetta pariutua vain jonkun kanssa, jos kuvailemani kaltaista naista ei ole. Hyvin pärjään ilman suhdettakin.
Kommentit (140)
Taaskaan en kelvannut palstamiehelle. :(
Muhun ei pätenyt tatuoimaton, lapseton ja luonteeltaan tasapainoinen, tutkintokin kesken.
Mut ei haittaa, onneksi yksi mies on tyytynyt muhun ja näillä mennään. :)
Kaikki muut ehdot täyttyy mutta minulla on jo yksi 4-vuotias kullanmuru koska olen lapsirakas. Someaktiivinen olen taideharrastukseni vuoksi.
Eli toivoa on aloittajalla löytää täysin kyseisenlainen naikkonen.
No niin ja seuraavaksi saadaan lukea 42 sivua ihmisten ketäkiinnostaa-listauksia omasta kumppanimaustaan. Kuppikunnat muodostuvat sivulla 3. Zzzzzzzzzzz.
Vierailija kirjoitti:
Oma miesmakuni: raamikas (ei bodattu vaan luonnostaan raamikas eli hartiat selkeästi leveämmät kuin lantio), kivannäköinen, tumma mieluummin kuin vaalea, korkeasti koulutettu, hauskaa seuraa, paljon matkustellut ja matkustamista harrastava, kädentaitoinen, työelämässä ja työ on hänelle tärkeää, ei kotona asuvia lapsia eikä halua enää lapsia, huolehtivainen, eläinrakas, parisuhdekokenut, seksikäs ja hyvä sängyssä, vihreä tai vasemmistolainen, lähtee mukaan niin liikunta- kuin kulttuuriharrastuksiin, sosiaalinen ja tutustuu nopeasti uusiin ihmisiin, seuraa tiedettä ja yhteiskuntaa ja haluaa keskustella ajankohtaisista asioista.
Tuollaisen löysinkin.
Mies valitaan geneettisen komeuden mukaan, nainen omien ulkonäkövalintojensa mukaan. Tämä on ollut minulle henkilökohtaisesti isoin tragedia elämässä, koska olen todella kunnianhimoinen ja päättäväinen, mikä näkyy poikkeuksellisina suorituksina muutamallakin elämän osa-alueella, mutta luontaista komeutta ei ole. Salilla on käyty, mutta ei siitä luusto levene. Yksin olen jäänyt.
Kateeksi käy naisia, mutta elämä on.
Vierailija kirjoitti:
No niin ja seuraavaksi saadaan lukea 42 sivua ihmisten ketäkiinnostaa-listauksia omasta kumppanimaustaan. Kuppikunnat muodostuvat sivulla 3. Zzzzzzzzzzz.
Eikö se ole tämän ketjun idea? Ihmiset kertovat nais/miesmakunsa ihan kuten aloittajakin. Vai miksi vain hänen makunsa olisi kiinnostava?
Mitä järkeä yrittää miellyttää jotain random-palstailijaa? Moni on jo ketjuun tullut kertomaan täyttävänsä ap:n kriteerit - miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma miesmakuni: raamikas (ei bodattu vaan luonnostaan raamikas eli hartiat selkeästi leveämmät kuin lantio), kivannäköinen, tumma mieluummin kuin vaalea, korkeasti koulutettu, hauskaa seuraa, paljon matkustellut ja matkustamista harrastava, kädentaitoinen, työelämässä ja työ on hänelle tärkeää, ei kotona asuvia lapsia eikä halua enää lapsia, huolehtivainen, eläinrakas, parisuhdekokenut, seksikäs ja hyvä sängyssä, vihreä tai vasemmistolainen, lähtee mukaan niin liikunta- kuin kulttuuriharrastuksiin, sosiaalinen ja tutustuu nopeasti uusiin ihmisiin, seuraa tiedettä ja yhteiskuntaa ja haluaa keskustella ajankohtaisista asioista.
Tuollaisen löysinkin.
Mies valitaan geneettisen komeuden mukaan, nainen omien ulkonäkövalintojensa mukaan. Tämä on ollut minulle henkilökohtaisesti isoin tragedia elämässä, koska olen todella kunnianhimoinen ja päättäväinen, mikä näkyy poikkeuksellisina suorituksina muutamallakin elämän osa-alueella, mutta luontaista komeutta ei ole. Salilla on käyty, mutta ei siitä luusto levene. Yksin olen jäänyt.
Kateeksi käy naisia, mutta elämä on.
Elämä on. En voisi olla parisuhteessa miehen kanssa, jota en himoitse myös seksuaalisesti, ja tietyt piirteet eivät vain kertakaikkiaan sytytä minua. Sillä ei ole mitään merkitystä, ovatko ne geneettisiä vai sellaisia, joihin ihminen itse voisi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä yrittää miellyttää jotain random-palstailijaa? Moni on jo ketjuun tullut kertomaan täyttävänsä ap:n kriteerit - miksi?
Etkö ollenkaan huomaa kommenteista sarkasmia ja kettuilua?
Jotenkin luulen osaavani kuvitella, millainen mies olet. Ihan hyvä lista mutta hiukan kuminen. En siis itse täytä vaatimuksia, enkä haluakaan.
Eli nainen joka on sun kopio mutta nainen ja tekee kaiken oikeaoppisesti jotta haluaisit hänet. Hyhhyh
Vierailija kirjoitti:
Naisen tulee olla tatuoimaton, lapseton, tupakoimaton, päihteetön, ei-lihava sekä luonteeltaan lempeä ja tasapainoinen.
Naisella pitää olla akateeminen tutkinto (AMK ei ole), pitkät hiukset (ei shokkivärjätyt), kiva ja hillitty tyyli.
Nainen ei saa olla äärifeministi, vegaani tai rajat auki -tyyppi. Toisaalta pitäisi pystyä keskustelemaan maahanmuuttopolitiikasta rauhallisesti, vaikka vastustaa rajat auki -politiikkaa. Osaa argumentoida asiansa.
Naisella ei saa olla takana kymmeniä seksisuhteita. Vähemmän on parempi.
Mieluummin vähän tai ei lainkaan someaktiivinen. Huomion kerjääminen esimerkiksi instagramissa on iso miinus.
Itselläni ei ole sellaista pakottavaa tunnetta pariutua vain jonkun kanssa, jos kuvailemani kaltaista naista ei ole. Hyvin pärjään ilman suhdettakin.
Nelikymppisenä akateemisena miehenä sanoisin, että tatskat eivät sytytä, mutta lapsi tai pari ei haittaa. Päihteistä hyväksyn vähäisen alkoholin käytön. Pientä ylipainoa saa löytyä ja luonnettakin, kunhan osaa antaa anteeksi, kun on riidelty tai töpeksitty.
Hyvä yleissivistys. Yliopisto/amk takaa sen toisinaan, toisinaan ei. Itsekin pidän pitkistä hiuksista. Tuo myös ok, että ei ääriajattelua ja että osaa argumentoida. Seksisuhteita ei toivottavasti kymmenittäin, tärkeintä oikeastaan, että niistä ei liiemmin puhuta. Plussaa, jos ei somessa tai some joka tapauksessa hyvin mitätön osa elämää. Kaikista parasta, jos ei mitään riippuvuuksia ja sitä myöten älyttömän aikataulutettuja iltoja ja viikonloppuja.
En täytä kaikkia sun kriteerejä, mutta jos tavattais saisin sut jos haluaisin, uskot tai et.
Hyvä. Sitten ei tarvitsekaan enää kuin löytää se kauppa minne tämän ostoslistasi kanssa kävelet.
Petyin tämän aloituksen viihdearvoon. Minne voin tehdä valituksen?
Mä olen aika hyvin kuvausta vastaava, mutta akateemista koulutusta ei ole. Käytännössä se ei ole onneksi ollut este yhdellekään miehelle. Miehet unohtavat listansa, kun on kauniit kasvot ja hyvä luonne.
Naisihanteeni.
Ylipainoinen, lähiökapakassa viihtyvä, karaokea laulava, siideristä pitävä, shokkiväreillä kouvolatukkansa värjännyt, vähintään koirantassutatuoinnilla rintaihransa tatuoinut, käheä-ääninen, nopeasti 0-100 kiihtyvä fe makko, joka suuttuessaan huutaa kuin sisävesihinaaja sumuisella Saimaalla.
Sellainen olisi ihannenaiseni ja kutsuisin häntä hellittelynimellä, monityydyttämätön rasvahappo.
Mä mistä löytäisin sen naisen?
Mulla on tuollainen vaimo ja oon todella tyytyväinen!
T. Toinen akateemisen tutkinnon suorittanut mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole tämän ketjun idea? Ihmiset kertovat nais/miesmakunsa ihan kuten aloittajakin. Vai miksi vain hänen makunsa olisi kiinnostava?
Aloittaja lätkäisi tänne listan ihannenaisensa ominaisuuksia ilman mitään kiinnostavaa kysymystä muille tai asiayhteyttä. Seuraavaksi randomit Pirjo ja Emmi kertovat vastaavasti miesmaustastaan ranskalaisilla viivoilla tai tyyliin mummielestä ainakin miehen pitää olla kiva ja tumma. Sitä sitten 26 sivua. Kiinnostavaa, mahtavaa.
Riittääkö että on akateeminen koulutus, vai pitääkö olla myös koulutustaan vastaavassa työssä?
Palstaänkyttäjä :-DDDD