Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen mies kertoo naismakunsa tässä ketjussa

Vierailija
30.11.2019 |

Naisen tulee olla tatuoimaton, lapseton, tupakoimaton, päihteetön, ei-lihava sekä luonteeltaan lempeä ja tasapainoinen.

Naisella pitää olla akateeminen tutkinto (AMK ei ole), pitkät hiukset (ei shokkivärjätyt), kiva ja hillitty tyyli.

Nainen ei saa olla äärifeministi, vegaani tai rajat auki -tyyppi. Toisaalta pitäisi pystyä keskustelemaan maahanmuuttopolitiikasta rauhallisesti, vaikka vastustaa rajat auki -politiikkaa. Osaa argumentoida asiansa.

Naisella ei saa olla takana kymmeniä seksisuhteita. Vähemmän on parempi.

Mieluummin vähän tai ei lainkaan someaktiivinen. Huomion kerjääminen esimerkiksi instagramissa on iso miinus.

Itselläni ei ole sellaista pakottavaa tunnetta pariutua vain jonkun kanssa, jos kuvailemani kaltaista naista ei ole. Hyvin pärjään ilman suhdettakin.

Kommentit (140)

Vierailija
41/140 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihan järkeviä vaatimuksia.

Vierailija
42/140 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin ja seuraavaksi saadaan lukea 42 sivua ihmisten ketäkiinnostaa-listauksia omasta kumppanimaustaan. Kuppikunnat muodostuvat sivulla 3. Zzzzzzzzzzz.

Eikö se ole tämän ketjun idea? Ihmiset kertovat nais/miesmakunsa ihan kuten aloittajakin. Vai miksi vain hänen makunsa olisi kiinnostava?

Aloittaja lätkäisi tänne listan ihannenaisensa ominaisuuksia ilman mitään kiinnostavaa kysymystä muille tai asiayhteyttä. Seuraavaksi randomit Pirjo ja Emmi kertovat vastaavasti miesmaustastaan ranskalaisilla viivoilla tai tyyliin mummielestä ainakin miehen pitää olla kiva ja tumma. Sitä sitten 26 sivua. Kiinnostavaa, mahtavaa.

No älä lue?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/140 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista naista ei varmaan ole vaikea löytää, mutta sellainen nainen voi olla, joka haluaisi juuri sinut.

Vierailija
44/140 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah

Vierailija
45/140 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuollainen nainen jo kolmekymmentä vuotta, tosin lapsettomana ei ole pysynyt.

Vierailija
46/140 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen akateeminen mies, mutta vaatimuslistani on paljon lyhyempi kuin ap:llä.

Vierailija
47/140 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"---Itselläni ei ole sellaista pakottavaa tunnetta pariutua vain jonkun kanssa, jos kuvailemani kaltaista naista ei ole. Hyvin pärjään ilman suhdettakin."

Tämä selvä. Miksi edes teit tämän aloituksen?

Vierailija
48/140 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
49/140 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen just tollanen, mutta on lapsia, tai aikuisiahan se on jo.

En ole löytänyt deittisovellusten kautta muuta kuin seksiseuraa.

Vierailija
50/140 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska avaus ap :D Laskin tekstistäsi lähemmäs kymmenen kohtaa jotka osoittavat että olet juuri sitä mitä mun tuntemani naiset pyrkivät välttämään kun etsivät yliopiston käynyttä miestä. 

Vierailija
51/140 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma miesmakuni: raamikas (ei bodattu vaan luonnostaan raamikas eli hartiat selkeästi leveämmät kuin lantio), kivannäköinen, tumma mieluummin kuin vaalea, korkeasti koulutettu, hauskaa seuraa, paljon matkustellut ja matkustamista harrastava, kädentaitoinen, työelämässä ja työ on hänelle tärkeää, ei kotona asuvia lapsia eikä halua enää lapsia, huolehtivainen, eläinrakas, parisuhdekokenut, seksikäs ja hyvä sängyssä, vihreä tai vasemmistolainen, lähtee mukaan niin liikunta- kuin kulttuuriharrastuksiin, sosiaalinen ja tutustuu nopeasti uusiin ihmisiin, seuraa tiedettä ja yhteiskuntaa ja haluaa keskustella ajankohtaisista asioista.

Tuollaisen löysinkin.

Mies valitaan geneettisen komeuden mukaan, nainen omien ulkonäkövalintojensa mukaan. Tämä on ollut minulle henkilökohtaisesti isoin tragedia elämässä, koska olen todella kunnianhimoinen ja päättäväinen, mikä näkyy poikkeuksellisina suorituksina muutamallakin elämän osa-alueella, mutta luontaista komeutta ei ole. Salilla on käyty, mutta ei siitä luusto levene. Yksin olen jäänyt.

Kateeksi käy naisia, mutta elämä on.

Tämä on siis elämäsi suurin tragedia, etkä ole harkinnut omista vaatimuksistasi luopumista? 

Vierailija
52/140 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista ensiksi ekan sivun naikkoselle joka valehteli valmistuvasa L.L. 24 vuotiaana. T. Oikeasti lääkiksessä opiskeleva. Omasta naismausta sen verran, että kasvojen kauneus on ehdottomasti tärkein kriteeri ja toisena normaalipainoosuus. Luonteeltaan mielenkiintoinen ja keskutelutaitoinen. Bipo ei haittaa, tykkään tuittupäistä (ovat villejä sängyssä). Omat statsit: +190cm ja naamasta komea, luonne ehkä 2/5 hyvänä päivänä.

Vierailija
53/140 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei todellakaan riitä että nainen on akateeminen, vaan pitää olla vähintään keskituloinen (3,5k+ /kk) akateeminen. PK seudun tinder on täynnä sihteerin hommia tekeviä maistereita enkä itse ainakaan ala elättämään näitä vuokrayksiössä asuvia maailmanmatkaajia.

Vierailija
54/140 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika lähellä tuota, tosin vasta opiskelemassa akateemiseksi.

Ja sitten  sellainen juttu, etten ymmärrä tällaisia listauksia.

Vierailija
55/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et saa minkäänlaista naista kiinnostumaan

itsestäsi.

Yksinäinen ressukka, jolla ei ole mitään

tekemistä eikä edes kavereita pikkujoululauantaina.

Se johtuu siitä että olet ruma tyhmä

läski.

Vierailija
56/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vähän kuin aloittajan mielipide mua kiinnostaakin (koska kiinnostaa vain oman tietyn ihastukseni naismaku), pakko tsekkaa muutama boksi. Täytän kaikki paitsi kolme.

Asenne maahanmuutttoa kohtaan ei täyty: en mitenkään erityisesti vastusta rajoja avaavaa politiikkaa, koska en mieti koko asiaa muutenkaan. Kokonaisuudessaan maahanmuuttto on ehkä epäkiinnostavin aihe koskaan ja nationa_lismi ideologiana muutenkin täysin keinotekoinen, enkä näistä jaksa alkaa käydä yhtään minkäänlaista keskustelua puoleen tai toiseen yhtään kenenkään kanssa. Haluan siis keskustella ihan muunlaisista (poliittisistakin) asioista. Ihmeen paljon asia sai palstatilaa aloittajan tekstissä, joten jo tämän perusteella torjuisin itse. Ap vaikuttaa (väitetystä akateemisuudestaan huolimatta) joltakin vaihtoehtomedian suurkuluttajalta, oma lähestymistapani (kaikkiin) asioihin on hieman tieteellisempi.

Lisäksi olen vegaani. En oikein ymmärrä, että miten mun syömät kasvikset kuuluu yhtään kellekään, kun ei muakaan muiden pihvit kiinnosta. Sulla on varmaan musiikkimaunkin suhteen jotkin täydellisen eksaktit vaatimukset, kun ruoatkin kyttäät? On kyllä niin täysin yhdentekevä pikkuasia, että mitenhän kontrolloiva suhteessa oikein olisitkaan.

Instagramissa mulla on yksityinen tili, 200 kuvaa ja näistä kolme itsestäni. Huomionkerjäämistä? Instahan on just oiva tapa seurata kavereiden elämää ja puuhastelua, paljon mielenkiintoisempi kuin jokin Facebookin vuodatusvirta. Somevastaisuutta noin ylipäänsä en edes ymmärrä, mielestäni on kyllä kätevämpää ja suorastaan tehokkaampaa tsekata lähipiirin kuulumiset päivittäin yhdeltä ”ilmoitustaululta” kuin käyttää paljon aikaa siihen, että kysyisi ne jokaiselta yksitellen ja erikseen. Edelleen aloittaja siis vaikuttaa ennakkoluuloiselta, kontrolloivalta ja ikävystyttävältä tyypiltä. Ihan hyvä, että olet hyväksynyt tulevan yksinäisyytesi ja sinut asian kanssa.

Muut kohdat täyttyvät ja olen paljon muutakin kivaa niiden lisäksi, mutta kuten todettu: ap ei ikinä kelpaisi mulle. Vaan eipä sen väliäkään, tapailen jo mun unelmamiestä.

(Anteeksi hassu kirjoitusasu, palsta ei taas halua julkaista mitään mitä kirjoitan.)

Vierailija
57/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, tämmöinen aloitus täällä taas. On ollut ennenkin ja vastauksetkin lähes identtisiä. Piti oikein tarkistaa päiväys, mutta tuore on. Kukaan lyhyttukkainen amk-tyttö ei siis ole onnistunut valloittamaan ap:tä itselleen ja elämä ennallaan..

Vierailija
58/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene treffipalstalle etsimään. Miksi kerrot asiasta täällä?

Tuon kommentin voisi kirjoittaa kaikkii muihinkin täällä oleviin juttuihin. Sait nyt sanottua jotain, helpottiko? Onko älykäs olo?

Vierailija
59/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta - miten ap/muut huomaavat seksuaalisen aktiivisuuden kumppaniehdokkaasta ilman, että seksipartnereiden määrää kerrotaan? Yleensä määriä ei kai mainostella ainakaan ekoilla treffeillä jos välttämättä aina koskaan.

Esimerkiksi itse näytän tosi nuorelle ja ylipäätään elämästä kokemattomalle edelleen reilu 30-vuotiaana, mutta pelkästään seksisuhteita on ollut pitkälti yli toistakymmentä. En ole ollut sitoutuvaa tyyppiä, mutta rakastan turvallista(!) seksiä. Nykyinen pitkäaikainen kumppanini tietää seksikumppaneideni määrän ja hän on asian kanssa enemmänkin kuin sujut. Enkä koskaan voisi pettää häntä, vaikka seksistä olenkin nauttinut joskus myös vain yhden illan kerrallaan.

Tällaisissa "minä kerron mitä minä haluan puolisolta" ketjuissa on sinänsä vähän tylsä luetella kaikenlaista, koska kyse lienee kuitenkin vain yhden yksilön mielipiteistä ja haluista. Sitä pitää ettii sellainen, joka omaan mieleen on, ei siinä sen kummempaa. Tooosin, epäilen tätäkin aloitusta sellaiseksi, joka aloitetaan ihan vaan provoamisen vuoksi.

Vierailija
60/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten täsmää minuun, mutta tykkään joskus juoda lasin tai muutaman viiniä tai kuohuvaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi