Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintaliivien koot vs. todellisuus

Vierailija
30.11.2019 |

Onko kukaan muu ihmetellyt rintsikoiden kokoja ja niiden luomaa mielikuvaa? Ja nyt en puhu siis siitä, että juu miten kuppikoko ja rinnanympärysmitta liittyy tosisiinsa esim 65D versus 95A tms.
Itselläni on rinnanympärys 72 ja ilman liivejä rinnan päältä 89. Käytän kokoa 75DD.
Jos jollekin miehelle sanoo, että koko on 75DD niin mielikuvaha on oitis, että on suuret rinnat. Mutta eipä se vastaakaan todellisuutta. Koen omani aika pieniksi. Jos ei ole mitkään push-upit päällä, niin hyvä kun jonkun verran erottuvat sivuprofiilista. Siis sellaiset miehen käteen sopivat. Omaani ei ihan mahdu.
Niinpä olenkin tässä ihmetellyt, että vissiin pitää muuttaa mielikuvia sellasista peruskuppikoko-systeemeistä, jos omanikin ei silti ole suuren suuret. Että ne joilla oikeasti on isot rinnat, niin onko heidän koko sitten jo joku 70H vai mitä ihmettä. Vielä 90-luvulla mun mielestä rintsikoiden c-kuppikin oli oikeasti iso. Vaan eipä enään ole kovin iso 😅

Kommentit (222)

Vierailija
101/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä voi olla hyvinkin erilaisia käsityksiä sopivasta rintsikoiden ympärysmitasta.

Jos on hoikka nainen, jolla ei ole ylimääräistä kylkiluiden päällä, ja jämäkät laadukkaat rintsikat, ei niissä monta senttiä venytystä tarvitse olla, kun olo käy jo aika tukalaksi.

Mutta nyrkkisääntönä: jos jää jäljet ihoon, liivit ovat liian tiukat.

Tuossakin on ihmiset erilaisia. Kyllä minulla jää vähäksi aikaa rintsikoista jäljet ihoon kun riisun ne pois, mutta en koe niitä liian tiukkoina.

Vierailija
102/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni koko on yleensä 70H (pääasiassa käytä M&S:n liivejä). Rintani ovat isohkot useimpiin kokoisiini naisiin verrattuna, mutta eivät mitenkään silmäänpistävän isot. Useimmissa markettimerkeissä 70 rinnanympärykselle on tarjolla vain hyvin pieniä kuppikokoja. Omasta mielestäni esim. 70DD ei ole erityisen iso vaan semmooinen tavallinen - mikä on ihan jees :) Sille ei voi mitään että harva mies tuntee rintaliivien kokoluokittelua sen enempää kuin naisen anatomiaa muutenkaan.

Kyllä näistä kuvat tarvitaan, koko on sitä luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella rintavalla on myös kokemusta rinnattomuudesta ja pienistä rinnoista.

Se unohtuu pienirintaiselta.

Oma kokemus kuppikoista:

A= lauta+ rusinat

B= pienet kumpareet, aika mitätön

C= jees, mulla on rinnat! Korsetti- ja prinsessaleikkaus näyttää hyvältä

D= figuuri on naisellinen. Lättäteepaidat ja poolot näyttää tyhmältä.

E= rinnat ovat huomiota herättävät. Yhtään tän isompia ei halua kantaa.

Pienirintaisella voi myös olla kokemusta isorintaisuudesta esimerkiksi lihomisen ja raskauden/imetyksen ajalta. Se unohtuu isorintaiselta :) 

A = siro, hoikka olemus, kaikki muotivaatteet näyttää hyvältä päällä

B = tavallinen, kaikki vaatteet sopii vielä

C = liikuntaan pitää jo pukea tukiliivit päälle, poolopaidat ei käy, monet yläosat lihottavat

D = mikään alle 40 kokoinen yläosa ei mahdu päälle, isojen tyttöjen mallistot kaupassa tulevat tutuiksi

E = tiukassa yläosassa saa epätoivottua huomiota ällömiehiltä, löysässä yläosassa = tynnyri. Itseasiassa kaikissa vähänkin löysissä vaatteissa olemus on tynnyri. 

Vierailija
104/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ymmärrä liivikoosta mitään. Ihme kyllä, siinähän on melko teknisistä ja matemaattisista asioista kyse 😂

Kyllä, mun nuoruudessakin 70-luvulla on ollut myynnissä D-kuppia. Mutta 75:ttä pienempää ympärystä ei ollut. Muistan sen koska mun koko olisi ollut 70E jo lukiossa, mutta 75D piti ottaa kun muuta ei ollut.

Miesten käsitykset liivien koosta tulevat (vanhoista) jenkkifilmeistä, joissa DD on "iso". Se koko on Suomessa E-kuppi ja nykyisin yksi yleisimpiä kokoja ympärysmitoissa 75-80. Mutta isompirintaisilla onkin sitten ihan eri kuppikoot, suomalainenkin nettikauppa Lumingerie näyttää myyvän liivejä ei F, vaan vielä G, H, I, J, K, L, M, N, O, P ja aina R-kokoon asti!

Eli jos DD eli E on "iso", mikä on R-koko? Toki riippuu aina ympäryksestä, mitä useimmat eivät edelleenkään näytä tajuavan.

Kyllä se R-koko on iso joka ihan joka ympäryksellä. Erotus tuossa kuppikoossa rinnanalus ja -päällysmitassa on huomattava oli se rintakehän ympärysmitta sitten 70cm tai 100cm.

Vierailija
105/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mun koko on: rintojen alta 82 ja päältä 98 cm?

Lumingerien laskuri antaa kooksi 75F, se on kyllä ollut aika paikkansapitävä.

Tuo liivikoon numero (ei kirjain) tarkoittaa rinnanympärystä rintojen alta mitattuna _senttimetreissä_. Eli jos mitta on 82 cm, sopivat liivit ovat kokoa 80y tai 85x, tässä tapauksessa tod näk kuppikoko 80D, vs 85C.

Toiset liivimerkit ovat keksineet ihan omat mittansa, varsinkin kuppikokoihin, mutta käyttävät silti tätä perinteistä ympärysmittalukua.

Kyllähän tuo hämää.

Se mitta siinä liivin kokolapussa on liivin ympärysnauhan pituus venyttämättömänä, ei käyttäjän rinnanalusmitta. Jotta liivi tukisi jotain, on sen vähän venyttävä kantajansa ympärille. Siksi pitää valita omaa ympärysmittaa pienempi ympärys, ei isompi. Mitä isommat rinnat ovat, sitä napakampi täytyy ympäryksen olla jotta se mitään tukisi. Pienirintainen voi pärjätä 80 ympäryksellä, mutta raskaat rinnat omaavan kannattaa ottaa se 75 ympäryksinen jotta liivit pysyvät paikoillaan eikä niiden paino ole olkaimien varassa.

Ainakin niissä liiveissä, joita minä olen hankkinut, on ilahduttavan loogisesti kerrottu, minkä kokoiselle naiselle liivit sopivat.

Eihän urheilutrikoissakaan kerrota, että nämä pöksyt ovat venyttämättä 20 cm leveät, vaan että minkä kokoisten naisten käytettäväksi ne on tarkoitettu.

Urheilutrikoiden koot on eri asia kuin rintaliivikoot.

Sikäli kyllä, että rintaliivien mitoituksesta on onnistuttu tekemään huomattavasti vaikeampaa. Mutta minä olen 73 cm ympärysmitaltani, ja sovitan yleensä koot 70 ja 75 valiten niistä sen, joka sopii paremmin ja johon jää säätövaraa. Voin vakuuttaa, ettei niiden isompienkaan liivien ympäryskoko venyttämättä ole 75 cm - nehän putoaisivat päältäni.

Miten puet liivit päällesi? Laitatko edestä kiinni ja pyöräytys-taktiikalla vai henkselit paikoilleen ja takaa kiinnitys?

Ensin laitan rinnat kuppeihin ja sen jälkeen nostan olkaimet. Sitten hakaset kiinni, edestä tai takaa riippuen siitä, missä ne sijaitsevat. Mutta vaikka pukisin ne päälläni seisoen, koon 75 rintsikat, jotka juuri tänään ostin, putoaisivat pois päältäni, jos niiden ympärysmitta venyttämättä olisi 75 cm, kuten täällä väitettiin.

No paljon niiden venyttämätön mitta on ja minkä merkkiset?

Juuri nyt olen tilanteessa, jossa rintaliivien mittaaminen olisi perin kummallista. Mutta merkki on Fantasie.

Fantasie on brittiläinen merkki. Heillä liivien ympärys on tuumakoossa. Minusta heillä on eurooppalaisiin merkkeihin verrattuna tiukemmat koot. Eli ihmettelen kyllä suuresti jos 77 cm ympäryksellä tuumakoko "putoaa päältä". Mulla on 77 cm selkä, mutta Fantasien liiveissä 34 on aika napakka.

Vierailija
106/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä voi olla hyvinkin erilaisia käsityksiä sopivasta rintsikoiden ympärysmitasta.

Jos on hoikka nainen, jolla ei ole ylimääräistä kylkiluiden päällä, ja jämäkät laadukkaat rintsikat, ei niissä monta senttiä venytystä tarvitse olla, kun olo käy jo aika tukalaksi.

Tuossakin on ihmiset erilaisia. Kyllä minulla jää vähäksi aikaa rintsikoista jäljet ihoon kun riisun ne pois, mutta en koe niitä liian tiukkoina.

Niin. Jotkut käyttävät liian pieniä kenkiäkin. Oma valinta.

Vierailija
107/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus kuppikoista:

A= lauta+ rusinat

Pienirintaisella voi myös olla kokemusta isorintaisuudesta esimerkiksi lihomisen ja raskauden/imetyksen ajalta. Se unohtuu isorintaiselta :) 

C = liikuntaan pitää jo pukea tukiliivit päälle, poolopaidat ei käy, monet yläosat lihottavat

D = mikään alle 40 kokoinen yläosa ei mahdu päälle, isojen tyttöjen mallistot kaupassa tulevat tutuiksi

E = tiukassa yläosassa saa epätoivottua huomiota ällömiehiltä, löysässä yläosassa = tynnyri. Itseasiassa kaikissa vähänkin löysissä vaatteissa olemus on tynnyri. 

Tämä on varmaan jonkun 90-> ympäryksisen näkemys asiaan. En tunnista kohtia D tai E.

Nimimerkillä E-kuppi.

Vierailija
108/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jotkut käyttävät liian pieniä kenkiäkin. Oma valinta.

Mulla jää liian isoistakin liiveistä painaumat. Ostin 5cm isommalla ympäryksellä olevat liivit, kun olivat nätit ja olin sovittanut kiireessä huolimattomasti. Nousivat sitten selästä ylöspäin törkeästi. Kävi kuitenkin niin, että jäivät kaappiin pyörimään ja kerran kireämpänä ajankohtana ei ollut enää muita puhtaana. Painaumat jäi päivän käytön jälkeen.

Vierailija
109/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo liivikoon numero (ei kirjain) tarkoittaa rinnanympärystä rintojen alta mitattuna _senttimetreissä_. Eli jos mitta on 82 cm, sopivat liivit ovat kokoa 80y tai 85x, tässä tapauksessa tod näk kuppikoko 80D, vs 85C.

Toiset liivimerkit ovat keksineet ihan omat mittansa, varsinkin kuppikokoihin, mutta käyttävät silti tätä perinteistä ympärysmittalukua.

Kyllähän tuo hämää.

Se mitta siinä liivin kokolapussa on liivin ympärysnauhan pituus venyttämättömänä, ei käyttäjän rinnanalusmitta. Jotta liivi tukisi jotain, on sen vähän venyttävä kantajansa ympärille. Siksi pitää valita omaa ympärysmittaa pienempi ympärys, ei isompi. Mitä isommat rinnat ovat, sitä napakampi täytyy ympäryksen olla jotta se mitään tukisi. Pienirintainen voi pärjätä 80 ympäryksellä, mutta raskaat rinnat omaavan kannattaa ottaa se 75 ympäryksinen jotta liivit pysyvät paikoillaan eikä niiden paino ole olkaimien varassa.

Ainakin niissä liiveissä, joita minä olen hankkinut, on ilahduttavan loogisesti kerrottu, minkä kokoiselle naiselle liivit sopivat.

Eihän urheilutrikoissakaan kerrota, että nämä pöksyt ovat venyttämättä 20 cm leveät, vaan että minkä kokoisten naisten käytettäväksi ne on tarkoitettu.

Urheilutrikoiden koot on eri asia kuin rintaliivikoot.

Sikäli kyllä, että rintaliivien mitoituksesta on onnistuttu tekemään huomattavasti vaikeampaa. Mutta minä olen 73 cm ympärysmitaltani, ja sovitan yleensä koot 70 ja 75 valiten niistä sen, joka sopii paremmin ja johon jää säätövaraa. Voin vakuuttaa, ettei niiden isompienkaan liivien ympäryskoko venyttämättä ole 75 cm - nehän putoaisivat päältäni.

Miten puet liivit päällesi? Laitatko edestä kiinni ja pyöräytys-taktiikalla vai henkselit paikoilleen ja takaa kiinnitys?

Ensin laitan rinnat kuppeihin ja sen jälkeen nostan olkaimet. Sitten hakaset kiinni, edestä tai takaa riippuen siitä, missä ne sijaitsevat. Mutta vaikka pukisin ne päälläni seisoen, koon 75 rintsikat, jotka juuri tänään ostin, putoaisivat pois päältäni, jos niiden ympärysmitta venyttämättä olisi 75 cm, kuten täällä väitettiin.

No paljon niiden venyttämätön mitta on ja minkä merkkiset?

Juuri nyt olen tilanteessa, jossa rintaliivien mittaaminen olisi perin kummallista. Mutta merkki on Fantasie.

Fantasie on brittiläinen merkki. Heillä liivien ympärys on tuumakoossa. Minusta heillä on eurooppalaisiin merkkeihin verrattuna tiukemmat koot. Eli ihmettelen kyllä suuresti jos 77 cm ympäryksellä tuumakoko "putoaa päältä". Mulla on 77 cm selkä, mutta Fantasien liiveissä 34 on aika napakka.

77cm?

Vierailija
110/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo hämää.

Tuo "venyttämätön mitta" liittyy lähinnä tuumakokoisiin liiveihin. UK:ssa ja USA:ssa on ollut tapana merkitä liivikoko niin että se on selänympärys + 4-5 tuumaa. Eli jos selkä on 32" niin sopiva liivikoko on 36". 

Eiköhän ainakin Eurokoossa mitat ole ne mitkä ilmoitetaan eli koossa 75 ympärysmitta keskimmäisessä hakasessa on 75 cm, tiukemassa hakasessa 73 cm ja väljimmässä 77 cm. Liivi käy siis naiselle jonka selänympärys on 73-77 cm. Näinhän ne myös ilmoitetaan rintiliivien mittataulukoissa.

Mullakin eurooppalaisissa merkeissä koko enintään 75, mutta brittiliiveissä 36, joka vastaa Eurokokoa 80.

Ei. Tuumakoossa valitaan omaa selänympäryksen tuumakokoa lähin koko. Jos olet esim kokoa 31, valitaan koko 30 tai 32 sen mukaan kumman kokee mukavammaksiei missään nimessä lisäillä 4-5 tuumaa.

Ei. Olet edelleen väärässä. Neljän tai viiden tuuman lisääminen perinteinen tapa mitata ympärys tuumakokoisissa liiveissä sekä UK että USA.

https://www.realsimple.com/beauty-fashion/clothing/shopping-guide/how-t…

Vierailija
111/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus kuppikoista:

A= lauta+ rusinat

Tämä on varmaan jonkun 90-> ympäryksisen näkemys asiaan. En tunnista kohtia D tai E.

Nimimerkillä E-kuppi.

Suurin osa isorintaisista edustaa tikkujalkaista, tynnyrin mallista vartalotyyppiä, joilla on iso maha ja kaikki läski kertyy rintoihin. Takaa katsottuna hartiat, vyötärö ja per*se on saman levyiset. Jos jollain on E-kuppi, niin todennäköisesti kuuluu tähän ryhmään. 

Erittäin pieni osa rintavista on Marilyn tyyppejä, joille on suotu myös vyötärö. Nämä ovat kyllä yleensä C-D kuppisia. Harvinainen vartalotyyppi Suomessa. 

Vierailija
112/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus kuppikoista:

A= lauta+ rusinat

Raskauden ja imetyksen aikainen tukaluus johtuu varmaan siitä raskaudesta ja imetyksestä? Pienetkin rinnat on kuulemma kipeät noina aikoina.

Ei kannattaisi imaista hernettä nenuliin.

Jos luet tekstini, huomaat että puhuin omasta kokemuksesta.

Mut vinkki: jos vaatteet näyttää teltalta ja itse niissä tynnyriltä, niin ongelma ei johdu rinnoista vaan huonosti istuvista vaatteista.

Liikuntakin voi auttaa.

Tsemppiä!

Vierailija
113/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku muu mies kuin omani kyselisi rintaliivieni (kuppi)kokoa, en todellakaan vastaisi mitään ja poistaisin ko miehen muutenkin läheisyydestäni.

Toisekseen, ap:n kertomat mitat vastaavat kuppikokoa C, erotus rinnan alta/päältä 17 cm. Vasta erotus 21 cm antaa kooksi DD.

Jotkut liivimyyjät/valmistajat ovat keksineet, että naisia voi (muka) huijata käyttämällä liiveissä suurempaa mitoitusta kuppien osalta. Esim. juuri mainittu Change. Hivelee kai sitten joidenkin itsetuntoa, kun voi kertoa, että kuppikoko on suuri... rinnat ovat kumminkin ne samat kuin ennenkin.

Mulla on sama koko niin Changessa, Cubuksessa kuin muissakin kaupoissa. Ympärys 70 ja kuppikoko E, jos ei DD:tä löydy.

Huomaa että DD kokoa on vain englantilaisissa ja amerikkalaisissa liiveissä. Niissä DD on sama koko kuin eurokoossa E.

Niinhän minä tossa sanoin.

Mun mielestä sä oletit saavasi norjalaisesta ja tanskalaisesta merkistä DD-kuppia. Siltä se lause vaikuttaa kun sanoo että otan "E, jose DD:tä  löydy".

Brittimerkeissä on siis sekä DD että E, ne ovat eri kokoja.

Vierailija
114/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus kuppikoista:

A= lauta+ rusinat

Nimimerkillä E-kuppi.

Suurin osa isorintaisista edustaa tikkujalkaista, tynnyrin mallista vartalotyyppiä, joilla on iso maha ja kaikki läski kertyy rintoihin. Takaa katsottuna hartiat, vyötärö ja per*se on saman levyiset. Jos jollain on E-kuppi, niin todennäköisesti kuuluu tähän ryhmään. 

Erittäin pieni osa rintavista on Marilyn tyyppejä, joille on suotu myös vyötärö. Nämä ovat kyllä yleensä C-D kuppisia. Harvinainen vartalotyyppi Suomessa. 

Sellaisella tuo sitten varmasti pitää paikkansa, mutta ei voi yleistää olemaan tietyn kuppikoon omaavan ongelma. Se E-kuppinen, joka ei ole omena.

Vierailija
115/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku muu mies kuin omani kyselisi rintaliivieni (kuppi)kokoa, en todellakaan vastaisi mitään ja poistaisin ko miehen muutenkin läheisyydestäni.

Toisekseen, ap:n kertomat mitat vastaavat kuppikokoa C, erotus rinnan alta/päältä 17 cm. Vasta erotus 21 cm antaa kooksi DD.

Jotkut liivimyyjät/valmistajat ovat keksineet, että naisia voi (muka) huijata käyttämällä liiveissä suurempaa mitoitusta kuppien osalta. Esim. juuri mainittu Change. Hivelee kai sitten joidenkin itsetuntoa, kun voi kertoa, että kuppikoko on suuri... rinnat ovat kumminkin ne samat kuin ennenkin.

Mulla on sama koko niin Changessa, Cubuksessa kuin muissakin kaupoissa. Ympärys 70 ja kuppikoko E, jos ei DD:tä löydy.

Huomaa että DD kokoa on vain englantilaisissa ja amerikkalaisissa liiveissä. Niissä DD on sama koko kuin eurokoossa E.

Niinhän minä tossa sanoin.

Mun mielestä sä oletit saavasi norjalaisesta ja tanskalaisesta merkistä DD-kuppia. Siltä se lause vaikuttaa kun sanoo että otan "E, jose DD:tä  löydy".

Brittimerkeissä on siis sekä DD että E, ne ovat eri kokoja.

Kyllä, tiedän. Kuten sanoin.

Vierailija
116/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70a kupilla helppoa elämää. Ei taida tosin täyttyä a kuppikaan eli taidan olla aa. Eipä tuo ole menoa haitannut ja miehiä on riittänyt. Ja vaatteet passaa hyvin päälle.

Vierailija
117/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus kuppikoista:

A= lauta+ rusinat

Nimimerkillä E-kuppi.

Ei ole. Ympärysmitta on 75-80.

Mutta harrastan liikuntaa.

Yli 90 ympärysmitta olisi yksiselitteisesti läski, sori vaan.

Vierailija
118/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus kuppikoista:

A= lauta+ rusinat

Nimimerkillä E-kuppi.

Sellaisella tuo sitten varmasti pitää paikkansa, mutta ei voi yleistää olemaan tietyn kuppikoon omaavan ongelma. Se E-kuppinen, joka ei ole omena.

Itse et sitten yleistänyt mitään?

Vierailija
119/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni koko on yleensä 70H (pääasiassa käytä M&S:n liivejä). Rintani ovat isohkot useimpiin kokoisiini naisiin verrattuna, mutta eivät mitenkään silmäänpistävän isot. Useimmissa markettimerkeissä 70 rinnanympärykselle on tarjolla vain hyvin pieniä kuppikokoja. Omasta mielestäni esim. 70DD ei ole erityisen iso vaan semmooinen tavallinen - mikä on ihan jees :) Sille ei voi mitään että harva mies tuntee rintaliivien kokoluokittelua sen enempää kuin naisen anatomiaa muutenkaan.

Kyllä näistä kuvat tarvitaan, koko on sitä luokkaa.

Höpöhöpö, ei ne mitenkään valtavat ole kun ympärys on vain 70, ei varsinkaan jos on Changesta ostetut liivit.

Vierailija
120/222 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70a kupilla helppoa elämää. Ei taida tosin täyttyä a kuppikaan eli taidan olla aa. Eipä tuo ole menoa haitannut ja miehiä on riittänyt. Ja vaatteet passaa hyvin päälle.

Niin varmaan, jos tykkäät lastenvaatteista ja ped.arimiehistä.