Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintaliivien koot vs. todellisuus

Vierailija
30.11.2019 |

Onko kukaan muu ihmetellyt rintsikoiden kokoja ja niiden luomaa mielikuvaa? Ja nyt en puhu siis siitä, että juu miten kuppikoko ja rinnanympärysmitta liittyy tosisiinsa esim 65D versus 95A tms.
Itselläni on rinnanympärys 72 ja ilman liivejä rinnan päältä 89. Käytän kokoa 75DD.
Jos jollekin miehelle sanoo, että koko on 75DD niin mielikuvaha on oitis, että on suuret rinnat. Mutta eipä se vastaakaan todellisuutta. Koen omani aika pieniksi. Jos ei ole mitkään push-upit päällä, niin hyvä kun jonkun verran erottuvat sivuprofiilista. Siis sellaiset miehen käteen sopivat. Omaani ei ihan mahdu.
Niinpä olenkin tässä ihmetellyt, että vissiin pitää muuttaa mielikuvia sellasista peruskuppikoko-systeemeistä, jos omanikin ei silti ole suuren suuret. Että ne joilla oikeasti on isot rinnat, niin onko heidän koko sitten jo joku 70H vai mitä ihmettä. Vielä 90-luvulla mun mielestä rintsikoiden c-kuppikin oli oikeasti iso. Vaan eipä enään ole kovin iso 😅

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, paras ketju aikoihin. Nämä "löllykät" ovat rakentaneet itsetuntonsa vain sen yhden asian varaan ja sen kyllä huomaa. 

Jatkakaa. 

Mun mielestä keskustelussa on tullut esiin moneen kertaan se, että isoja kirjainkokoja käytttävät ovat kertoneet että rintansa eivät ole niin isot mitä ihmiset kuvittelevat ja muut sitten väittävät vastaan.

No mä sain laskurilla 65I (lol) kuppikooksi, ja aiemmin olen käyttänyt 70G. Kommenttini sai pelkästään alapeukkuja enkä vieläkään tiedä miksi.

Kyllä mun tissit on ihan hyvänkokoiset kroppaani suhteutettuna, ei mahdu omiin käsiin, mutta menevät sopivasti miehen. Ei ne nyt kummiskaan mitkään megalollot ole.

Ja mitä jos olisivat "megaloll

Voihan ne jonkun mielestä olla megalollot.

Vierailija
222/222 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset käyttää järjestään liian pieniä liivejä. Huomaa kun suurimmalla osalla tulee ne ns "kainaloläskit". Kannattaa luottaa ammattilaisen apuun

Ei aina johdu liian pienestä koosta, vaan siitä että liivien malli on huono. Jos nauha on tarpeeksi korkea mitään "kainaloläskejä" tai rintakudoksen liikakasvua ei näy.

Mutta silloin on, jos nuo kainaloläskit kaivaa sinne kuppiin ja tissit tursuaa kuppien yli 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla