Mies petti. Parhaat vinkit mitä tehdä eron jälkeen
32 vuotta yhdessä joista 29 vuotta naimissa. Kolme jo täysi-ikäistä lasta ja kaksi lapsenlasta. Omakotitalot ja autot. Kieltämättä ottaa hieman päähän kun viimeinenkin lapsista on saatettu maailmalle, velat maksettu ja pääsee viettämään sitä yhteistä aikaa, niin mies 50.v kriisissään hommaakin 30.v villityksen.
Ottaa päähän myös se, miten itse olen 17 vuotiaasta asti antanut elämäni miehelle ja perheelle. Mentiin naimisiin ja tehtiin lapset ja ostettiin asuntoauto ja vietiin jääkiekko ja karate harrastuksiin ja niin edelleen ja niin edelleen. Jo edesmennyt äiti vainaani kasvatti minut vielä passuuttamaan miestä.
Ukko siis lähti. Tai käskin lähtemään. Sinne uuden heilansa luo. Tai ei hän uusi ole, ollut kuvioissa jo päälle vuoden.
Nyt olen sitten yksin ja tuntuupa oudolta. Mutta tein havainnon; en muista koska olen, tai olenko koskaan, ottanut oikeasti aikaa itselleni ja tehnyt aivan sitä mitä minä itse haluan. Päätin että nyt on sen aika. Antakaa minulle siis vinkkejä mitä tehdä. Tässähän on nyt iltapäivät ja viikonloput ihan vain minulle. Aivan kaikki vinkit otetaan vastaan. Käyn tänään ostamassa viiniä ja jotain hyvää ruokaa. Ehkä soitan vielä kotiinkuljetuksen. Ostan sen netliksin ja katson elokuvia joita MINÄ haluan. Nyt siis niitä vinkkejä!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, totuus nyt on vain se ettemme me 50v naiset enää miestä saa. Voidaan saada joku 60v tai 70v pappa vakisuhteeseen tai nuori mies seksisuhteeseen. Muuta ei saada. Ei meistä ole enää miehille mitään hyötyä, kun lapsiakaan emme enää pysty tekemään. Sun nyt vaan on hyväksyttävä tämä tosiasia.
Heh heh. Mulla ei ole ollut missään elämänvaiheessa näin paljoa vientiä kuin nyt 46-vuotiaana.
Niin, epätoivoiset enää vapaana. Jos et kelvannut nuorempanakaan, niin varmasti miesten alin kasti on nyt kimpussasi kun eivät muuta saa :)
Vierailija kirjoitti:
Ap, totuus nyt on vain se ettemme me 50v naiset enää miestä saa. Voidaan saada joku 60v tai 70v pappa vakisuhteeseen tai nuori mies seksisuhteeseen. Muuta ei saada. Ei meistä ole enää miehille mitään hyötyä, kun lapsiakaan emme enää pysty tekemään. Sun nyt vaan on hyväksyttävä tämä tosiasia.
Ihan tosi ? Olen 55v ja naimisissa ja tässä parin vuodenkin aikana olen tavannut muutaman ikäiseni eronneen ja hyvännäköisen miehen, joiden kanssa hieman flirttiä. Mutta koska olen naimisissa ja rakastan miestäni, se on jäänyt flirtin tasolle. Mutta parista miehestä ajattelin, että jos olisin sinkku, olisin vienyt flirtin pidemmällekkin. Näistä kummastakin saa joku ihanan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin odotan että menee se 10 vuotta kunnes nuorin on 15v.
Sitten olen vasta 45v ja eroan.Sitku-ajattelu.
Miksi hukkaisit elämän kun voit elää joka päivä? Onnellise(i)sta kod(i)sta tulee onnellisia lapsia.
Meillä on seksiä, läheisyyttä, lapset näkee kuinka halaillaan jne.
Mutta mies ei paneta enää, jutut typeriä mv lehti tasoa.
Olisi ihanaa jos hän suostui avoimeen suhteeseen. Olen kuitenkin suht nuori 34v ja en halua että kauneus menee "hukkaan ", kun vielä seksuaalista vientiä on. rehellisesti sanottuna tekisi mieli panna muitakin.
Mutta haluan pitää vanhan suhteen ja ydinperheen.
Vaikeaa... Varmaan 40 kympin kriisi.
Tiedän että tulee kakkaa niskaan naispalstalla, muttakummasti yli laudalla ymmärrettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Mulla ei ole ollut missään elämänvaiheessa näin paljoa vientiä kuin nyt 46-vuotiaana.
Niin, epätoivoiset enää vapaana. Jos et kelvannut nuorempanakaan, niin varmasti miesten alin kasti on nyt kimpussasi kun eivät muuta saa :)
Vaikka se sinua kuinka harmittaisi, olen ollut suurimman osan aikuisiästäni pitkissä parisuhteissa. Enkä yhtään valita tämänkään hetkisen seuran laadusta :)
T: N46
Rakennat omannäköisen elämän ja annat ex-miehen rakentaa omansa. Katkeroituminen on turhaa. Tapaa ystäviäsi, harrasta, liiku, matkusta jne. Hommaa kiva asunto ja sisusta. Nuku pitkään viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia AP! Keskity nyt ihan päällimmäisenä omaan hyvinvointiisi. Onko jotain, mitä olisit aina halunnut tehdä, mutta ei ollut mahdollisuutta? Matkustele, kuntoile, käy hemmotteluhoidoissa, laita koti kauniiksi ja nauti siitä, kun siellä on rauha. Tulet huomaamaan, että elämällä on vielä paljon tarjottavaa.
Tineristä saat helposti kolmekymppistä kollia, jos siihen päätät lähteä ;) On se läheisyys tärkeää sinkuillekin.
Näin olen ajatellut. Selailin tuossa pitkään eri lomakohteita. Vielä en lippuja varannut, mutta varasin kylpylähotelli viikonlopun ensi viikolle! Ihan vain itselleni. Jotenkin todella jännittävää ja ihanaa. En ole tainnut koskaan käydä missään lomalla yksin.
Vaikka ero otti ja ottaa edelleen koville, on ihanaa huota miten innoissanikin ja jännittynyt olen tästä uudesta elämänvaiheesta.
Ja kieltämättä ajatus jostain pienestä yhden illan jutusta kiehtoo. Koskaan en ole kenenkään muun kun mieheni kanssa ollut tai suudellut. Ehkä saatan repäistä ja kokea senkin vielä uudestaan. Ihanaa!
Ap
Kuka muka haluaisi olla jonkun 50 vuotiaan kanssa? Sulla on kuitenkin lapsia ja tuollasia mietit ja kirjoitat. Anna olla, ällöttävää.
Voi että, ei äitiys tai ikä sulje haluja pois. Minähän olen vasta parhaassa iässä näihin puuhiin!
Ap
Jätetty viisikymppinen nainen nyt ei vaan ole mitenkään halutuinta seuraa edes yhdeksi illaksi.
Ei ehkä kaikille, mutta jollekkin voi! Ja jos olen hakemassa yhdenillan juttua, tarvitseeko hänen tietää erostani.
Ap
No kai siihen joku syy on, että mies vaihtoi nuorempaan. Eli eiköhän tuo syy näy päällepäin ilman kertomistakin.
Aijjaijjai, miten katkeraa settiä. Eikö sulla itselläsi käy flaksi, vai mikä noin kovasti närästää?
Etsit jonku alle kolmekymppisen joka antaa kunnon kyydit. Kyllä siinä exät unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia AP! Keskity nyt ihan päällimmäisenä omaan hyvinvointiisi. Onko jotain, mitä olisit aina halunnut tehdä, mutta ei ollut mahdollisuutta? Matkustele, kuntoile, käy hemmotteluhoidoissa, laita koti kauniiksi ja nauti siitä, kun siellä on rauha. Tulet huomaamaan, että elämällä on vielä paljon tarjottavaa.
Tineristä saat helposti kolmekymppistä kollia, jos siihen päätät lähteä ;) On se läheisyys tärkeää sinkuillekin.
Näin olen ajatellut. Selailin tuossa pitkään eri lomakohteita. Vielä en lippuja varannut, mutta varasin kylpylähotelli viikonlopun ensi viikolle! Ihan vain itselleni. Jotenkin todella jännittävää ja ihanaa. En ole tainnut koskaan käydä missään lomalla yksin.
Vaikka ero otti ja ottaa edelleen koville, on ihanaa huota miten innoissanikin ja jännittynyt olen tästä uudesta elämänvaiheesta.
Ja kieltämättä ajatus jostain pienestä yhden illan jutusta kiehtoo. Koskaan en ole kenenkään muun kun mieheni kanssa ollut tai suudellut. Ehkä saatan repäistä ja kokea senkin vielä uudestaan. Ihanaa!
Ap
Kuka muka haluaisi olla jonkun 50 vuotiaan kanssa? Sulla on kuitenkin lapsia ja tuollasia mietit ja kirjoitat. Anna olla, ällöttävää.
Voi että, ei äitiys tai ikä sulje haluja pois. Minähän olen vasta parhaassa iässä näihin puuhiin!
Ap
Jätetty viisikymppinen nainen nyt ei vaan ole mitenkään halutuinta seuraa edes yhdeksi illaksi.
Ei ehkä kaikille, mutta jollekkin voi! Ja jos olen hakemassa yhdenillan juttua, tarvitseeko hänen tietää erostani.
Ap
No kai siihen joku syy on, että mies vaihtoi nuorempaan. Eli eiköhän tuo syy näy päällepäin ilman kertomistakin.
Hihii, löysikö se kakkosnainen tiensä tänne vikisemään? Miltä tuntuu olla isänsä ikäisen miehen kanssa? :)
AP, kiinnostaisi tietää, jos haluat kommentoida, että miten aikuiset lapsenne suhtautuvat teidän eroonne? Tietävätkö uudesta naisesta ja ovatko tavanneet hänet?
Vaikutat symppikseltä ja löydät varmasti seuraa uudesta miehestä sitten, kun sen aika tulee.
Hys. Älä kerro miehelleni tätä "totuutta". On minua 14 vuotta nuorempi ja köllöttelee tuossa vieressäni ihan tyytyväisenä ja ollut menossa mukana jo 8 vuotta.
N57