Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantai ja viikonloppu, onko kellään muulla mielessä että tänään on pakko jaksaa ja viitsiä kuntoilla kun koko viikkona ei ole jaksanut?

Vierailija
30.11.2019 |

Vaikkei lapsen takia edes saanut tänäänkään nukkua pitkään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Aika väsynyttä. Sun elämä siis.

Hanki parempi elämä. Sä ite päätät.

Vierailija
2/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko sinä kuntoilla tänään? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä asennoidun siten että ihana kun ilma on kirkas ja ulkona on valoisampaa, lähden kohta ulos. Kuntoilu saa minut jaksamaan arjen pyörittämistä, en koe kuntoilua pakkopullana, minulle se on nautinto.

Vierailija
4/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monilla muillakin. Sitä on tutkittu. Ihmiset jopa väsyvät viikonlopuisra arkea enemmän, koska niihin ladataan niin paljon "Tää on pakko nyt suorittaa, kun viikolla on ehtinyt"-odotuksia.

Vierailija
5/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monilla muillakin. Sitä on tutkittu. Ihmiset jopa väsyvät viikonlopuisra arkea enemmän, koska niihin ladataan niin paljon "Tää on pakko nyt suorittaa, kun viikolla on ehtinyt"-odotuksia.

No mutta pakkohan sitä joskus - edes viikonloppuna - on kuntoilla! Tai huomaa kohta olevansa läski sohvaperuna. Ennemmin kyllä vain löhöäisin ja vetäisin viinaa/lääkkeitä. Ap

Vierailija
6/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sillain että ulkoilma piristää, joskus jopa paremmin kuin nukkuminen. Lähde lapsen kanssa ulos niin hänkin nukkuu paremmin.

Vierailija
7/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kuntoilla?

Vierailija
8/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kuntoilla?

Jotta pysyisi kunnossa, kiinteänä ja hoikkana. Ap

Vierailija
9/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele sillain että ulkoilma piristää, joskus jopa paremmin kuin nukkuminen. Lähde lapsen kanssa ulos niin hänkin nukkuu paremmin.

Lapsen kanssa ulkoilu ei ole mitään kuntoilua, tarkoitan hikitreeniä. Lapsi nukkuu ihan hyvin mutta heräsi arjen rytmissä seitsemältä. Ap

Vierailija
10/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minulla toi sama fiilis. Saispas vaan nukkua, vetää viinaa ja lääkkeitä mutta sitten kun väkisin kampeen itseni lenkille niin tuleekin hitokseen parempi olo kun on saanut raitista ilmaa. Ja ajatuksetkin juoksee paremmin😊 Tsemppiä

Vierailija
11/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr 10 kysyy vielä että on sinulla mahd lähteä hikilenkille?

Vierailija
12/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kuntoilla?

Jaa no minä olen hoikka ja hyvässä kunnossa ilman kuntoilua. N38, 2 pientä lasta.

13/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri kuntoilla, mutta pitäisi lähteä kaupoille ja hoitaa muita asioita, joita en ole tehnyt arkena.

Yritä ajatella, että varmasti piristyt, kun vain lähdet liikkeelle. Ulkoilma piristää. Minua auttaa joskus itsensä huijaaminen eli päätän lähteä pienelle kävelylle vain 10 minuutiksi. Lopulta kuitenkin innostun kävelemään melkein tunnin.

Tsemppiä!

Vierailija
14/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko sinä kuntoilla tänään? Ap

Kyllä. Mikään ei lataa akkuja paremmin kuin kiireetön aika itselle lempiurheilun parissa.

-1

Vierailija
15/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia liikun paljon viikolla. Jos lataa liikaa tehtäviä vkl, ei viikonlopusta enää nauti ja osa lupauksista jää tekemättä.

Parempi kun voi silloin laiskotella hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
16/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Lähden kylläkohta pitkälle reippaalle kävelylle nauttimaan raikkaasta ilmasta, mutta niin teen arkenakin lähes joka päuvä.

P.S. En ole työtön, perheetön kylläkin.

Vierailija
17/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kuntoilla?

Jaa no minä olen hoikka ja hyvässä kunnossa ilman kuntoilua. N38, 2 pientä lasta.

Ehkä vielä olet, muttet kauaa.

Vierailija
18/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kuntoilla?

Ehkä vielä olet, muttet kauaa.

Sori vaan mutta meidän suvussa naiset on hoikkia vaikka ikää tulee.

Vierailija
19/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska liikun arkena. En kuntoile, mutta saan päivässä 10 000 askelta ihan sillä että kävelen pitkän kaavan mukaan töihin ja kotiin. Pitkällä kaavalla tarkoitan kiertotietä. Lisäksi teen viikolla kotiaskareita (siivousta), joita ennen sisällytin viikonlopulle.

Nyt voin hyvällä omallatunnolla istuskella läppäri sylissä ja vain nauttia rauhallisesta aamupäivästä. 

Vierailija
20/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuntoile enää, olen luovuttanut. Ja kardiologikin sanoi, että pitää kuunnella omaa vointia (minulla on krooninen sydänsairaus, joten kaikki raskaampi liikunta on joka tapauksessa kielletty). Aion kuitenkin käydä kaupassa kävellen, koska jäisillä ja lumisilla teillä en enää uskalla pyöräillä. Kauppareissusta tulee vajaa tunti kävelyä ja se saa riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi