Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa naista koska olen työtön.

Vierailija
30.11.2019 |

Miksi naiset ovat vain rahan perässä.

Olen 33v, 185cm, 90km, lihaksikas kroppa ja siistit vaatteet...4vk välein parturissa.

En lokkeilen ja mulla on 30 000e rahaa koska osaan käyttää sitä järkevästi,mutta naisia ei kiinnosta koska oon työtön. Myös auto on.

Naisille ei kelpaa kuin rikas mies joka leveilee statuksellaan ja rahoillaan.

Kommentit (166)

Vierailija
21/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin tosiaan rikas statuksella leveilijä kuin työtön ulkonäköön keskittyjä.

Vierailija
22/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 000€ ei kovin pitkälle riitä, ainakaan minulla. Aika pienen rahan luulet toikivan tärppinä. Ehkä sua jossain Thaimaassa pidettäisiin varsinaisena saaliina, mutta Suomessa ei kyllä omillaan toimeentulevaa naista innosta.

Miksi idiootit kommentoivat lukematta mitä olen jo vastannut liittyen tuohon osaan aloituksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieluummin tosiaan rikas statuksella leveilijä kuin työtön ulkonäköön keskittyjä.

Miksi ulkoinen olemus sulkisi pois sisäisiä ominaisuuksia?

Se että kerron karkeita faktoja itsestäni on melko välttämätöntä jotta teillä yleensä olisi tarttumapintaa lainkaan.

Vierailija
24/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet tänne usein aloituksia, tai ainakin ikä ja lihakset ja kilot ja aihe täsmäävät.

Jossain vaiheessa ketjua aina paljastuu, että ajattelet ja kirjoitat naisista rumasti, nimittelet vaikka ”yh-kaloriinoiksi”.

Käy terapiassa ja pyri purkamaan naisvihaasi. Kun kerran rahaakin on. Jos siis oikeasti haluat muutoksen tilanteeseen.

Vierailija
25/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 000€ ei kovin pitkälle riitä, ainakaan minulla. Aika pienen rahan luulet toikivan tärppinä. Ehkä sua jossain Thaimaassa pidettäisiin varsinaisena saaliina, mutta Suomessa ei kyllä omillaan toimeentulevaa naista innosta.

Miksi idiootit kommentoivat lukematta mitä olen jo vastannut liittyen tuohon osaan aloituksesta?

Voisiko liittyä siihen että yhdet idiootit tekevät idioottimaisia aloituksia joihin toiset idiootit vastaavat yhtä idioottimaisesti?

Vierailija
26/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet tänne usein aloituksia, tai ainakin ikä ja lihakset ja kilot ja aihe täsmäävät.

Jossain vaiheessa ketjua aina paljastuu, että ajattelet ja kirjoitat naisista rumasti, nimittelet vaikka ”yh-kaloriinoiksi”.

Käy terapiassa ja pyri purkamaan naisvihaasi. Kun kerran rahaakin on. Jos siis oikeasti haluat muutoksen tilanteeseen.

Olen tänne joskus tehnyt aloituksia, mutta aivan muista aiheista. Voit mennä olettamaan lisää negatiivisia asioita jostakin toisesta, toiseen ketjuun.

Ap

Vierailija
27/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ongelma oo toi hapannaamaisuus. Ja se naisten halveksunta.

Vierailija
28/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ongelma oo toi hapannaamaisuus. Ja se naisten halveksunta.

Kumpi oli ensin, muna vai kana?

Vierailija
29/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön: En saa naista, koska olen työtön.

Työssäkäyvä: En saa naista, koska olen lihava.

Laiha: En saa naista, koska olen köyhä.

Köyhempi: En saa naista, koska minulla on r-vika.

Vierailija
30/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain muuta vikaa? Luultavasti sinulle ei kelpaa työtön nainen jolla ei säästöjä?

Kelpaa kyllä, kunhan ei ole päihdeongelmia tai muita lieveilmiöitä.

Ongelma vain on etten kelpaa "tavalliselle" työttömällekään.

Alkoholisoituneelle ketjupolttajalle wt-tapaukselle ehkä kelpaisin, mutta tällainen ei kelpaa minulle.

Ei sellaista ihmistä olekkaan joka pystyy täyttämään jonkin kiiltokuvamallin 24/7. Jos laitat sijotuksen 15000 minun velkoihin niin alan naiseksi. En polta, en ryyppää, ei lapsia,ei töitä, ei säästöjä, tykkään kasviksista. Ja vielä alle 30.

Vierailija
31/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain muuta vikaa? Luultavasti sinulle ei kelpaa työtön nainen jolla ei säästöjä?

Alkoholisoituneelle ketjupolttajalle wt-tapaukselle ehkä kelpaisin, mutta tällainen ei kelpaa minulle.

Ei sellaista ihmistä olekkaan joka pystyy täyttämään jonkin kiiltokuvamallin 24/7. Jos laitat sijotuksen 15000 minun velkoihin niin alan naiseksi. En polta, en ryyppää, ei lapsia,ei töitä, ei säästöjä, tykkään kasviksista. Ja vielä alle 30.

Eli kun sanon että en halua juoppoa ketjupolttaja weeteetä, niin se on mielestäsi sama kuin haluaisin "kiiltokuvaa"?

Elämmekö me oikeasti eri maailmoissa?

Mitä tulee tarjoukseesi, niin sen hylkään ilmiselvistä syistä johtuen.

Vierailija
32/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun sanon että en halua juoppoa ketjupolttaja weeteetä, niin se on mielestäsi sama kuin haluaisin "kiiltokuvaa"?

No selvis nyt ainakin syy miksi kukaan ei sua halua. Oot tiukkapipo ja päättelet järjestelmällisesti typerästi asioita. Sori, mulla on vientiä, toisin ku sulla!

Vierailija
33/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun sanon että en halua juoppoa ketjupolttaja weeteetä,

Mut mä haluisin just tollasen enkä saa sellasta...

Vierailija
34/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No selvis nyt ainakin syy miksi kukaan ei sua halua. Oot tiukkapipo ja päättelet järjestelmällisesti typerästi asioita. Sori, mulla on vientiä, toisin ku sulla!

Olen tiukkapipo koska en lähde sokkona maksamaan tuntemattoman naisen 15 000 velkaa?

:D

ap

Vierailija
35/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se siitä on kiinni. Itse tunnen melko monta työtöntä ja suorastaan rahatonta miestä, joilla kaikilla on joko vakituinen nainen tai useampia naisia. Eivätkä naiset ole mitään pubiruusupummeja, vaan ihan tavallisia, työssäkäyviä itsestään huolehtivia yksilöitä.

Vierailija
36/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se siitä on kiinni. Itse tunnen melko monta työtöntä ja suorastaan rahatonta miestä, joilla kaikilla on joko vakituinen nainen tai useampia naisia. Eivätkä naiset ole mitään pubiruusupummeja, vaan ihan tavallisia, työssäkäyviä itsestään huolehtivia yksilöitä.

he ovat jänn ämiehiä

Vierailija
37/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tiukkapipo koska en lähde sokkona maksamaan tuntemattoman naisen 15 000 velkaa?

:D

ap

Äkkiäkös sitä tutustuu, tässä on mun mirri ja se on nyt sunkin, ollaan yhdessä kunnes

Vierailija
38/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvusta löytyy komea ja kiero pelimies joka jättää velat sekä elarit maksamatta. AINA saa naista vaikka ei olekaan luottotiedollinen tai missään töissä.

Vierailija
39/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sain työttömänä miehenä vakityössä käyvän tavallisen naisen. Emme ole enää yhdessä, mutta eromme ei johtunut työttömyydestäni.

Vierailija
40/166 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tiedän mitä tarkoitat. Mietippä nyt mihin naista tarvit?

Jo näistä aiemmista vastauksista päätellen aivan pahaa tekee, ja tuollaisten hyeenoiden kanssako haluaisit elää?

Sinkkuna on paljon hauskempaa, voit käyttää sen säästösi omiin juttuhisi, eikä naisen lahjomiseen hetkellisen hellyyden toivossa.