En saa naista koska olen työtön.
Miksi naiset ovat vain rahan perässä.
Olen 33v, 185cm, 90km, lihaksikas kroppa ja siistit vaatteet...4vk välein parturissa.
En lokkeilen ja mulla on 30 000e rahaa koska osaan käyttää sitä järkevästi,mutta naisia ei kiinnosta koska oon työtön. Myös auto on.
Naisille ei kelpaa kuin rikas mies joka leveilee statuksellaan ja rahoillaan.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tiedän mitä tarkoitat. Mietippä nyt mihin naista tarvit?
Jo näistä aiemmista vastauksista päätellen aivan pahaa tekee, ja tuollaisten hyeenoiden kanssako haluaisit elää?
Sinkkuna on paljon hauskempaa, voit käyttää sen säästösi omiin juttuhisi, eikä naisen lahjomiseen hetkellisen hellyyden toivossa.
Miehiä varten on kehitetty toinen toistaan aidompia ja jopa ehdan kuuloisella äänellä varustettuja leluja. Kosketus tulee vielä olemaan ongelma koska nuo fantasia nuket eivät ainakaan vielä siihen kykene.
Vierailija kirjoitti:
Jo näistä aiemmista vastauksista päätellen aivan pahaa tekee, ja tuollaisten hyeenoiden kanssako haluaisit elää?
Sinkkuna on paljon hauskempaa, voit käyttää sen säästösi omiin juttuhisi, eikä naisen lahjomiseen hetkellisen hellyyden toivossa.
Täytyy kyllä sanoa, että täällä ihan hakemalla haetaan vastauksistani jotain negatiivista...Se on aivan sama mitä vastaan, niin siitä väännetään väkisin jotain miksi olen huono ihminen.
Vaikka kirjoittaisin kuvannollisesti vain yksisarvisista ja sateenkaarista, niin siitäkin nämä vääntäjät saisivat aikaan jotakin kamalaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, että täällä ihan hakemalla haetaan vastauksistani jotain negatiivista...Se on aivan sama mitä vastaan, niin siitä väännetään väkisin jotain miksi olen huono ihminen.
Vaikka kirjoittaisin kuvannollisesti vain yksisarvisista ja sateenkaarista, niin siitäkin nämä vääntäjät saisivat aikaan jotakin kamalaa.ap
Itse hyökkäät heti negatiivisesti vastaan. Voisit koittaa ottaa kritiikin vastaan.
#pakitsaanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kirjoittaisin kuvannollisesti vain yksisarvisista ja sateenkaarista, niin siitäkin nämä vääntäjät saisivat aikaan jotakin kamalaa.ap
Itse hyökkäät heti negatiivisesti vastaan. Voisit koittaa ottaa kritiikin vastaan.
#pakitsaanut.
Totta kai vastaan jos näen että kyseessä on tuollainen "väkisin vääntäjä"
ap
Ei se työttömyydestä johdu. Et saa naista, koska olet m*lkku.
Rivien välistä luettua. Naista en saa, koska en ole valmis tekemään mitään sen eteen ja on epäreilua että naistenkaan ei tarvitse seuraa saadakseen tehdä juuri mitään muuta kuin olla tarjolla YHYYYYY....
Joko kerroit että kauanko olet ollut työttömänä ja millainen koulutus sinulla on? Eikö omaa alaa vastaavia töitä löydy koko maasta?
Noin niinkuin muuten en pidä mahdollisuuksiasi työllistyä ollenkaan toivottomina. Olet nuori, ilmeisesti ihan terveen ja hyvinvoivan oloinen habitukseltasi ja auton omistamisesta olisi ainakin itselleni ollut paljon hyötyä, kun itse töitä hain. Mitä itse luulet olevan esteenä työllistymisellesi?
Ei työttömyys ole minulle ollut mikään este tai ongelma. Kun tapasimme hän oli työtön, väliin on mahtunut opiskelua ja lyhyitä työpätkiä ja tällä hetkellä on työtön.
Edelleen olemme yhdessä, yhdeksäs vuosi menossa.
Kirjoitin vain siksi kun marisit, että naiset ovat vain miehen rahojen perässä. Tietyt naiset varmasti ovatkin, mutta.... onko itselläsi sitten kriteerit sellaiset ettei tavallinen nainen kelpaa...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#pakitsaanut.
Totta kai vastaan jos näen että kyseessä on tuollainen "väkisin vääntäjä"
ap
Haha :D niiiii no. Joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisko siitä että tämä sama aloitus on täällä vähän väliä, ja aina ketjun ap osoittautuu ilkeäksi naisvihaajaksi. Kukaan enää jaksa lähteä näihin tosissaan.
Rupee tarjoan seksiä rahasta, saat sekä kunnon ammatin että vehkeen voidelua.
Vierailija kirjoitti:
No mutta mene töihin, sillähän ongelma poistuu.
Kato, Petterikin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisko siitä että tämä sama aloitus on täällä vähän väliä, ja aina ketjun ap osoittautuu ilkeäksi naisvihaajaksi. Kukaan enää jaksa lähteä näihin tosissaan.
Mene muualle mustamaalaamaan, miesvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin ei niin vain mennä, eikä töitä ole kaikille tarjolla kuitenkaan.
Se on kuin tuolileikkiä, jossa ilman tuolia jääviä vain on satoja tuhansia...jos minä saan työpaikan, niin joku muu on sen takia ilman.
Ap[/quote
Töitä löytyy aina jos haluat niitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä varten on kehitetty toinen toistaan aidompia ja jopa ehdan kuuloisella äänellä varustettuja leluja. Kosketus tulee vielä olemaan ongelma koska nuo fantasia nuket eivät ainakaan vielä siihen kykene.
Ai Muistuttaa exää : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin ei niin vain mennä, eikä töitä ole kaikille tarjolla kuitenkaan.
Se on kuin tuolileikkiä, jossa ilman tuolia jääviä vain on satoja tuhansia...jos minä saan työpaikan, niin joku muu on sen takia ilman.
Ap[/quote
Töitä löytyy aina jos haluat niitä tehdä.Näinkö yksinkertaisesta asiasta Suomen suuret työttömyysluvut olivatkin loppujen lopuksi vain kiinni?!
Olet ratkaissut suuren yhteiskunnallisen ongelman täällä vauvapalstalla näin lauantai-iltana!!
Nyt vain otat yhteyttä hallitukseen ja odotat kunnes he nimittävät sinut kansallissankariksi!!!
Tutkimuksen mukaan 96% naisista ei mielellään tapaile työtöntä miestä
Mitä tämä mielestänne kertoo naisista?
Olisipa minutkin lapsena kasvatettu arvostamaan rahaa ja kannustettu hankkimaan sitä heti nuoresta lähtien (ammatinvalinta yms.)
Mutta vanhempani tekivät karhunpalveluksen opettamalla arvostamaan erilaisia arvoja, ja nyt joudun olemaan yksin kun totuus on paljastunut.
Pitkään ajattelin liian naiivisti, ja nyt joudun siitä maksamaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Rivien välistä luettua. Naista en saa, koska en ole valmis tekemään mitään sen eteen ja on epäreilua että naistenkaan ei tarvitse seuraa saadakseen tehdä juuri mitään muuta kuin olla tarjolla YHYYYYY....
Mikä tuossa on sitten erityisesti hauskaa tms.? Tuohan on totuus, joten miksi sitä pitää jotenkin alleviivata?
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan 96% naisista ei mielellään tapaile työtöntä miestä
Mitä tämä mielestänne kertoo naisista?
Olisipa minutkin lapsena kasvatettu arvostamaan rahaa ja kannustettu hankkimaan sitä heti nuoresta lähtien (ammatinvalinta yms.)
Mutta vanhempani tekivät karhunpalveluksen opettamalla arvostamaan erilaisia arvoja, ja nyt joudun olemaan yksin kun totuus on paljastunut.
Pitkään ajattelin liian naiivisti, ja nyt joudun siitä maksamaan.Ap
Ihan tutkimus tehty siitä, ketä naiset eivät mielellään tapaile? No johan. Laitapa linkkiä.
Ja mitä se kertoo naisista? Paha sanoa, kun tuota tutkimusta ei ole linkitetty. Kuka kyselyn teetti ja miksi, keneltä kysyttiin, minkä kokoinen korpus, missä maassa tehty, milloin, miten kysyttiin... näitä ihan perusasioita olisi hyvä tietää ennen kuin alkaa tarkempaa syväanalyysiä tehdä tuosta heitostasi.
Työttömät ovat luusereita.
N33