Jos mulla kuultaa jo nyt verisuonet kasvojen ihon läpi, niin miten sitten vanhempana?
Missä vaiheessa se iho sitten alkaa ohenemaan niin paljon että kasvoissa näkyy? Voitteko auttaa, olen miettinyt tätä turhan paljon viime aikoina.
Kommentit (16)
Oletko vain sisätiloissa?
Koita ulkoilla päivittäin. Ihon kunto paranee...
Mulla on muuten todella hyvä iho, ei finnejä tai muuta. Ne verisuonet vain kuultaa läpi jossain kohtaa, mutta saa peitettyä meikkivoiteella.
Olet aika nuori vielä. Iho paksuuntuu vielä vanhemmiten.
Vierailija kirjoitti:
Olet aika nuori vielä. Iho paksuuntuu vielä vanhemmiten.
Oikeasti?
Minullakin näkyi nuorena mm. nenässä. Ei näy enää vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin näkyi nuorena mm. nenässä. Ei näy enää vanhempana.
Okei, ehkä stressaan turhaan.
Mulla näkyy silmien alla isot verisuonet läpi. Vihreän sinisinä kuultaa. Eli aina on tummat silmänaluset.
Peitän meikillä kun jaksan, mutta toisaalta olen vain hyväksynyt ne osaksi minua.
N29
Sinisinäkö ne näkyy? En ole koskaan nähnyt kellään ihmisellä, en edes vanhoilla. Ja olen jo yli 50.
Vierailija kirjoitti:
Sinisinäkö ne näkyy? En ole koskaan nähnyt kellään ihmisellä, en edes vanhoilla. Ja olen jo yli 50.
Sinisinä.
Pakko kysyä vetis että aloitko sä polttaa tupakkaa tai maistoitko edes kun pari vuotta sit olit alottaas. Mitenkäs muuten menee?
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä vetis että aloitko sä polttaa tupakkaa tai maistoitko edes kun pari vuotta sit olit alottaas. Mitenkäs muuten menee?
No onhan sitä tullut maistettua, mutta en koskaan aloittanut enkä aloita. :D
En tiedä miten menee, ajatuksia on paljon joista ei ota selvää.
On todennäköisesti nfektio verisuonissa. Kaikkihan tietävät miten hirveiltä suonikohjut näyttävät, mutta lääketiede ei edelleenkään tunnusta niitä infektiosta johtuviksi, vaan lääketiedeteollisuus tarjoaa kalliita kosmeettisia vaahto/laserhoitoja, vaikka mikrobilääkkeillä vaiva poistuisi. Samaten peräpukamat ovat sukua suonikohjuille.
Vierailija kirjoitti:
On todennäköisesti nfektio verisuonissa. Kaikkihan tietävät miten hirveiltä suonikohjut näyttävät, mutta lääketiede ei edelleenkään tunnusta niitä infektiosta johtuviksi, vaan lääketiedeteollisuus tarjoaa kalliita kosmeettisia vaahto/laserhoitoja, vaikka mikrobilääkkeillä vaiva poistuisi. Samaten peräpukamat ovat sukua suonikohjuille.
Ei ole suonikohjuja. Hentoja sinisiä verisuonia.
Tuskin se tilanne siitä muuttuu, toisilla ne verisuonet vaan näkyy helpommin, jotain hoito voiteita voi tietysti koittaa...