Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miekkonen ei ymmärrä minua

Vierailija
29.11.2019 |

Aiemmin miekkonen oli komea, mystinen uros. Nyt hän ei ole enää niin mystinen, vaan on käynyt selväksi että hänen suomen kielen taitonsa on heikko (kuitenkin haluaa selkeästi oppia ja käyttää suomea aina, siitä pisteet.) Olen kuitenkin väsynyt, kun miekkonen ei ymmärrä minua ja minä ymmärrän häntä vähän miten milloinkin, joskus paremmin ja joskus huonommin ja joskus en ymmärrä yhtään mitään.

Miten voin tutustua miekkoseen, kun kielimuuri on niin valtava. Kuvittelin hänen osaavan hieman paremmin suomea, töissäkin kun oli.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu kovempaa ja käytä kirosanoja kuten PERKELE. Kyllä se sit ymmärtää.

Vierailija
2/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä en pahemmin tunne vetoa suomimiekkosia kohtaan, edelleenkään. Kyllä minun miekkostyyppini on tumma ja rohkea. Sellainen, joka sanoo asiat suoraan ja saa jotain aikaiseksi. Suomimiekkosten kanssa ei ikinä tapahdu yhtään mitään ja valtaosa heistä tuntuu vain veljiltä ja iseiltä (jotkut ovat ihan älyttömiä hyysääjiä ja saavat minut tuntemaan itseni lapseksi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu kovempaa ja käytä kirosanoja kuten PERKELE. Kyllä se sit ymmärtää.

XD Ongelmia on myös kirjoittaessa. Tuskin caps lock auttaa siihen.

Vierailija
4/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko minun kommunikointini liian slangimaista. Kuulemma ei pitäisi helpottaa ja puhua yksinkertaisesti, koska se ei auta toista oppimaan. En vain tiedä, että onko ongelma minun puhekieleni ja sanojen lyhentely, joku ääntämysjuttu, sanojen painotus... En käytä kuitenkaan jatkuvasti slangisanoja.

Vierailija
5/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten hän on kyennyt kommunikoimaan töissä ja ymmärtänyt siellä ohjeet, kun minun kanssani ei tunnu ymmärtävän oikein mitään. En usko että hän esittääkään XD. Kyllä hänestä huomaa, ettei oikeasti ymmärrä. Joskus vastailee hauskoja juttuja, ja minä olen ihan että okei?! Ja sitten hän tajuaa sanoneensa jotain ei niin kivaa XD.

Vierailija
6/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhauttaa niin pirusti. Suomimiekkosten kanssa olisi niin helppoa, mutta kun EN TUNNE VETOA niin en tunne. Hyvin harva saa aikaan mitään sek-suaalisia tuntemuksia.

Vierailija
7/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä muuttuu tuuliviirin suunta. Pari päivää sitten se oli sun elämäsi valo ja ainoa syy vääntäytyä työssäoppimispaikkaan.

Vierailija
8/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
9/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävästi, jos koulut on jäänyt lähinnä peruskouluun, niin en osaa sen kummemmin kirjoittaa ja älykkyyskin on sitä - no kyllä tiedät.

Tuosta sinun ymmärtämisestä en ota pulttia - ei teitä ymmärrä enemmän lukeneetkaan miehet ja erikoisesti eivät sinua, rakas wicca. Sinun oma ymmärrys taas rajoittuu lähinnä peilin ääreen ja hameisiin...korkeasta koulutuksesta huolimatta.

Sentään ymmärrät kuinka komea olen, niin siitä pisteitä sinulle.

mies51v

Vierailija
10/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole näemmä VIELÄKÄÄN käynyt lääkärissä.

Kannattaa pitää varansa, kun on noin paha mania ja harhat: voit vajota psykoosiin.

Vierailija
11/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sillä oli pieni giguli.

Vierailija
12/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä muuttuu tuuliviirin suunta. Pari päivää sitten se oli sun elämäsi valo ja ainoa syy vääntäytyä työssäoppimispaikkaan.

NO KUN VÄSYTTÄÄ KIELIMUURI.

Vierailija
13/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, sillä oli pieni giguli.

Emme ole panneet mutta olen nähnyt kalun ja se on iso. :)

Vierailija
14/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama tyyppi esiintyy miekkoshulluna. Et vieläkään keksinyt mikä se toinen hymiö on, jota miekkoshullu käyttää, joten jätit muut vaan pois...

Vierailija
15/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettävästi, jos koulut on jäänyt lähinnä peruskouluun, niin en osaa sen kummemmin kirjoittaa ja älykkyyskin on sitä - no kyllä tiedät.

Tuosta sinun ymmärtämisestä en ota pulttia - ei teitä ymmärrä enemmän lukeneetkaan miehet ja erikoisesti eivät sinua, rakas wicca. Sinun oma ymmärrys taas rajoittuu lähinnä peilin ääreen ja hameisiin...korkeasta koulutuksesta huolimatta.

mies51v

ÖÖÖÖ... Mitä vttua?

Ap

Vierailija
16/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sama tyyppi esiintyy miekkoshulluna. Et vieläkään keksinyt mikä se toinen hymiö on, jota miekkoshullu käyttää, joten jätit muut vaan pois...

Esiinnyn omana itsenäni!! Ja lopettakaa minun kutsumiseni tuuliviiriksi, kun ainoa ongelma on kielimuuri! Sen takia olen väsynyt. Haluaisin että miekkonen YMMÄRTÄÄ.

Vierailija
17/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän niin kovasti tutustua, mutta kun en saa vastauksia melkein mihinkään koska miekkonen ei ymmärrä!

Vierailija
18/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut muiden kanssa sekoittamaan englantia ja suomea, mutta kielet ylipäätään eivät ole miekkosen vahvuus. Englantiakaan hän ei tunnu oikein ymmärtävän.

Vierailija
19/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tottunut muiden kanssa sekoittamaan englantia ja suomea, mutta kielet ylipäätään eivät ole miekkosen vahvuus. Englantiakaan hän ei tunnu oikein ymmärtävän.

How do you feel?

mies51v

Vierailija
20/39 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

ÖÖÖÖ... Mitä vttua?

Ap

Sitä juuri. Tuliko tuo vaistolla, vai oikeinko mietit?

mies51v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan