Miekkonen ei ymmärrä minua
Aiemmin miekkonen oli komea, mystinen uros. Nyt hän ei ole enää niin mystinen, vaan on käynyt selväksi että hänen suomen kielen taitonsa on heikko (kuitenkin haluaa selkeästi oppia ja käyttää suomea aina, siitä pisteet.) Olen kuitenkin väsynyt, kun miekkonen ei ymmärrä minua ja minä ymmärrän häntä vähän miten milloinkin, joskus paremmin ja joskus huonommin ja joskus en ymmärrä yhtään mitään.
Miten voin tutustua miekkoseen, kun kielimuuri on niin valtava. Kuvittelin hänen osaavan hieman paremmin suomea, töissäkin kun oli.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä muuttuu tuuliviirin suunta. Pari päivää sitten se oli sun elämäsi valo ja ainoa syy vääntäytyä työssäoppimispaikkaan.
NO KUN VÄSYTTÄÄ KIELIMUURI.
JOKO OLET SAANUT KELASTA RAHAA TAI ERILLISTALON MYYTYÄ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä muuttuu tuuliviirin suunta. Pari päivää sitten se oli sun elämäsi valo ja ainoa syy vääntäytyä työssäoppimispaikkaan.
EN MYY TALOA NYT.
Miten toimin miekkosen kanssa? Sovimme tapaavamme sunnuntaina seuraavan kerran.
Miekkoshullu XDXDXDXDXXXDDDXXDXDDD
Miekkonen vaikuttaa aidolta ja ihanalta, en minä sitä!! Mutta kun olen vain väsynyt arvailemaan että mitäs se nyt tällä kertaa sanoi. En voi suuttua miekkoselle siksi että hän ei vielä osaa suomea. Siksi yritän olla kärsivällinen enkä näytä hermostumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EN MYY TALOA NYT.
Ei helkkari, onko miekkoshullu se joka räyhää aina Kelasta ja työssäoppimispaikasta eikä saa nukuttua? :o
Miekkonen mainitsi sanat tyttö- ja poikaystävä äsken puhelimessa XD. Eli kyllä hän ajattelee vakavamielisesti minua!
En jaksa nyt selittää koko hommaa, mutta kuitenkin. EI SIIS KUTSUNUT MINUA TYTTÖYSTÄVÄKSI TIETENKÄÄN XD
Tarkoitti siis että jos en halua vakavaa, niin kaveruus käy.
Mutta sitä minä mietin, että miksi miekkonen ei osaa suudella? Hän aukoi suuta ihan älyttömän paljon ja nuoli naamaani ihan hulluna, hyi. Mitä jos se ei ollut pelkkää jännityssähellystä vaan hän ei yksinkertaisesti vain osaa?
Syy miksi ääni kellossa on muuttunut on pettymys, koska miekkonen on niin huono suomen kielessä. Aiemmin oli helppoa kuvitella hänet kyvykkäämmäksi, kun ei ollut muuta kuin silmäpeliä ja muutaman sanan vaihtoa töissä. Nyt totuus on paljastunut ja minua väsyttää jatkuva arvuuttelu, että mitäköhän se nyt sanoi, entä nyt. Siksi olen nyt tällainen.
Sitten kun hän alkaa joskus papattaa hirveällä vauhdilla jotain ja minä en vain käsitä mitään enkä erota sanoja toisistaan.
En silti aio luovuttaa. Läheisyys tuntui kuitenkin hyvältä ja housuissa näytti hyvältä... Joten ei tässä kannata vielä lannistua XD. Tämä on tällaista. Kun en tiedä miekkosesta mitään niin helposti "kyllästyy" hetkeksi tilanteeseen. Mutta me tarvitsemme nyt paljon yhteistä aikaa ja sitä että oikeasti näemme toistemme persoonat :) ja huumorintajun ja sen sellaisen. Nyt meillä on taustalla ainoastaan yhdessä työskentelyä ja yhdet nopeat treffit autossa XD.
Sun miekkonen on upee, mutta sä oot väärä! Olis kannattanu opetteleen ymmärtään ensin, jos haluaa jotakin.
Kyllä mahtaa juristi-isääsi hävettää tuollainen tytär. :(
Tänään kuulin uutisen
frendi kertoi sen
näki sut kanssa toisen
toisen naisen
sanoit ystäviä ootte vaan
vanhoja koulututtuja
kun mä soitin illalla
olitko yksin kotona
Ei sua päivisinkään nää
sulla on muita kiireitä
iltaisin en sua kiinni saa
oot vain kavereittes kaa
pelaatko kieroa peliä
sä kiinni jäät
en enää jaksa rakastaa sun puhelinvastaajaa
Jos sulla on toinen
koko kaupunki tietää sen mua ennen
jos sulla on toinen
mikset uskalla soittaa ja tunnustaa
Sä alat lähestyä kivikissaa hulluudentasossa...