Minkälainen nainen kutsuu itseään treffisivustolla adjektiiveilla "hauska" tai "rento"??
Kuulostaa kuin ei olisi mitään käsitystä mistään asiasta.
Kommentit (46)
Öö, varmaan hauska ja rento ihminen?
Tämä nyt on vain minun mielipiteeni, mutta hauska ja rento ovat oikein kivoja adjektiiveja, toisin kuin täysin kulahtanut ”huumorintajuinen” (sitä käyttävät täysin mielikuvituksettomat tyypit).
Vierailija kirjoitti:
Apua, miksi nämä kaksi positiivista asiaa tulkitaan täällä näin negatiivisesti? Miksi kukaan haluaisi naisen joka nimenomaan olisi vakava ja kireä?
Ei ole kyse näistä piirteistä vaan siitä, minkälaisen vaikutelman se antaa deittiprofiilissa, kun kuvailee itseään noilla sanoilla.
Ap ei olisi sopivan kumppani minulle, tykkää analysoida sanoja liikaa välittämättä ottaa todellisuudesta selvää itse.
Jos joku kuvailee itseään rennoksi ja hauskaksi, niin jos sellaista etsit niin kannattaisiko käydä katsomassa ovatko teidän määritelmänne rennolle ja hauskalle samanoloiset? Koska mä en keksi millä muulla tavalla löytäisit rennon ja hauskan ihmisen. Tuskin ainakaan jäykiksi ja epäsosiaalisiksi itseään kuvailevien ihmisten joukosta, vai?
Hauskuus on subjektiivista. Onhan se tietysti hyvä tykätä omista jutuistaan. Joidenkin mielestä muiden piikittely on hauskaa...
Rentous sen sijaan on oikein hyvä ominaisuus, jos kuitenkin pitää huolen, että ns. tärkeät asiat hoitaa kunnolla.
Epätoivoinen.