Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko isomahainen, pienirintainen ja lättäpeppuinen nainen olla joidenkin miehen ihanne?

Vierailija
28.11.2019 |

Miehethän aina jaksavat aina huomauttaa kuinka miehillä on niin yksilöllinen naismaku.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen eikä miehenkään tarvitse olla kenenkään ihanne, vaan ihminen johon rakastutaan ja jonka kanssa solmitaan parisuhde ja eletään elämää.

Vierailija
22/28 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran olen jynkkysivuilla pyörinyt, että tuollekin vartalotyypille on faninsa. Kaikille naisvartaloille on. On vain toki huomattavasti yleisempää digata timmivatsaisesta ja muuten muodokkaasta naisesta, mutta vaikka naisella olisi viisi kättä, tähdenmuotoinen haitari, kolme varvasta ja tatti keskellä otsaa, joku aina siitäkin saa maailman suurimmat kiksit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kuvauksen mukaisia naisia jotka ovat parisuhteessa, joten eiköhän.

Jos taas laitat miehet riviin ja kysyt onko tuollainen vartalonmalli ihanne, voi hyvin olla ettei kukaan vastaa kyllä.

Ja miksi pitäisikään vastata? Iso maha on terveysriski, miksi epäterveellisen tulisi olla ihanne? Lattapeppu kertoo ettei lihaksisto ole kuosissa, miksi liikkumattomuuden tulisi olla ihanne?

Pienirintaisuus on ainoa puhtaasti geneettinen tekijä jolle et voi mitään. Voiko se olla jonkun ihanne ulkonäöllisesti? Varmasti voi, esimerkiksi minun.

Vierailija
24/28 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaa vaan pienemmäksi (tähän voi oikeasti vaikuttaa, eikö ole mahtavaa!) niin kyllä.

Vierailija
25/28 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso maha naisella on niin iso turn-off että sitä ei kompensoi mikään. Muun nyt vielä voi sietää jos luonne on täys kymppi.

Arvaa onko kiva kun olen samaa mieltä ja ite olen se isomahainen nainen. On ahteri ja ryntäätkin samaa kaliiperia enkä ole persjalkanen, mutta kun se maha pilaa kaiken. Vaatis kovasti urheilua ja lisäks hyvin tarkan ruokavalion ettei ois turvoksissa. 

Vierailija
26/28 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso maha naisella on niin iso turn-off että sitä ei kompensoi mikään. Muun nyt vielä voi sietää jos luonne on täys kymppi.

Arvaa onko kiva kun olen samaa mieltä ja ite olen se isomahainen nainen. On ahteri ja ryntäätkin samaa kaliiperia enkä ole persjalkanen, mutta kun se maha pilaa kaiken. Vaatis kovasti urheilua ja lisäks hyvin tarkan ruokavalion ettei ois turvoksissa. 

"Kovasti urheilua" = minimiliikuntasuositusten mukaisesti.

"Hyvin tarkka ruokavalio" = normaalia kotiruokaa, ei herkkuja.

Vierailija
27/28 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai tollainen nainen nainen kuvittelee levan mahdollisimman mauton miehelle?

No vastauksena voinee kertoa että pepulla tai tisseillä ei niinkään väliä, mutta toi roikkumaha ei nyt ihan jaksa kiinnostaa.

Vierailija
28/28 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin suhteellista. Pitäisi nähdä kuva, jotta voisi tuohon kommentoida, mutta älä kuitenkaan tänne lähetä kuvaa. Muista, että täydellistä naista ei ole syntynytkään on vain täydellisiä miehiä.

Rakkaudella..

mies51v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme