Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argh... Mies teki makaronilaatikon LASISEEN vuokaan!

Vierailija
27.11.2019 |

En kestä kun joka asia pitää erikseen ohjeistaa... Vai pitääkö alkaa tehdä joku checklist mihin astiaan mikäkin laitetaan.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa. Naurattaa. Hehhehhee.

Vierailija
102/113 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, mäkin teen, olen nainen.

Kun nainen tekee makaronilaatikon lasiseen vuokaan hän on rohkeasti keittiövälineissä luovuutta harrastava emansipoitunut kulinaariseikkailijatar.

Kun mies tekee makaronilaatikon lasiseen vuokaan hän on hölmö SIKA.

M

Ai stana, kiitos tästä! xD Pyyhin vettä silmistä ja kahvia sylistä :D Loistavaa sanavalintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessanne on jotain pielessä.

Vierailija
104/113 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sovittu että keraamiseen vuokaan niin eikö sitä pidä noudattaa?

Ei herranjumala... :DDD Mitä väliä?!?

Vierailija
105/113 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole varovainen, tuosta se meidänkin avio-onni alkoi loppua. Alussa oli tosiaan vain satunnaista lasivuoan käyttöä, ja ajattelin, että olisi ohimenevää. Mies valitteli stressiä töissä ja vannoi rakastavansa minua. Uskoin häntä, hölmö kun olin. Parin-kolmen kuukauden kuluttua kuitenkin mukaan tuli väärin imurointi. Mies alkoi imuroida järjestyksessä lastenhuone - makuuhuone - keittiö - olohuone, vaikka tietää hyvin, että meillä kuuluu imuroida makuuhuone - lastenhuone - olohuone - keittiö. Kun tajusin, että asiat olivat jo näin huonosti, tiesin, että minun oli aika lähteä. Otin lapset mukaan ja muutin samana iltana ensin ystäväni nurkkiin, heti pian sen jälkeen omaan uuteen kaksioon.

Myöhemmin kuulin appiukoltani, että mies oli myös tietämättäni kolannut lumet pihastamme idästä länteen päin eikä lännestä itään! Ajatella, kuinka röyhkeää! Tunnen oloni niin loukatuksi!

Ootte vaan valinneet tonttinne päin helvettiä. Meillä ei voi kolata väärin, kun aina kolataan tietty ylhäältä alas alamäkeen eli pohjoisesta etelään.

Vuokiakaan ei olisi kannattanut ostaa kuin vain yhtä laatua. Niin mieskin osaisi valita oikein.

Näitä asioita pitää pohtia etukäteen, eikä vasta epäonnistumisten jälkeen!

Että on laiskaa ja huonosti kasvatettua sakkia taas. Kyllä meillä kolataan vain ja ainoastaan ylämäkeen! 

Vierailija
106/113 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei muita vuokia olekaa kuin yksi ainoa ja LASINEN vieläpä 🤣🤣

Vierailija
107/113 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, ei ne makaronit ymmärrä.

Vierailija
108/113 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lasiset uunivuoat ovat yleensä korkean lämmön kestävää ns. PYREX-lasia, joten kestävät kyllä aivan hyvin uuniruokien laiton ja ovat siihen tarkoitukseen tehtyjäkin. uunia ei nin kuumaksi saisi lämmitettyäkään, että siellä PYREX-lasinen vuoka lämmöstä  halkeasi.

Vierailija
109/113 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa piilottaa se lasiastia ja ottaa esille vain oikeaan käyttötarkoitukseen.

Vierailija
110/113 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata teettää miehellä mitään ruokia jos ei osaa edes oikeanlaista vuokaa valita.

Vierailija
111/113 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikko ja makaronimössö ovat kaksi eri asiaa.

Makaronilaatikko on paljon maukkaampaa, mössö on mössöä, joka tehdään pikaisesti, eikä sitä paisteta uunissa, vaan kypsytetty jauheliha ja makaronit ja mausteet sekoitetaan keskenään.

Vierailija
112/113 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikkoon ei tule jauhelihaa.

Lihamakaronilaatikkoon tulee.

Vierailija
113/113 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen yleensä lihamakaronilaatikon paistinpannuun, jossa ensin paistan sipulin ja jauhelihan. Sitten lisään puolikypsät makaronit ja munamaidon. Mausteet tietenkin mukaan. Joskus teen maustetun bechamel-kastikkeen, ja sekoitan paistetun jauhelihan ja keitetyt makaronit tähän kastikkeeseen. Sitten uuniin paistumaan. Bechamel-kastikkeeseen lisään myös hieman raastettua juustoa, esim. parmesan ja mozzarella.