Argh... Mies teki makaronilaatikon LASISEEN vuokaan!
En kestä kun joka asia pitää erikseen ohjeistaa... Vai pitääkö alkaa tehdä joku checklist mihin astiaan mikäkin laitetaan.
Kommentit (113)
Ja joku uskoo tämän muuksi kuin provoksi?
Vierailija kirjoitti:
Ja joku uskoo tämän muuksi kuin provoksi?
Musta tämä oli ihan kiva, tuore provo. Tällaisesta on ilo provosoitua!
Hyvät pisteet irtoaa nyt tästä, niin moni tosikko on lähtenyt mukaan. Good work!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, mäkin teen, olen nainen.
Kun nainen tekee makaronilaatikon lasiseen vuokaan hän on rohkeasti keittiövälineissä luovuutta harrastava emansipoitunut kulinaariseikkailijatar.
Kun mies tekee makaronilaatikon lasiseen vuokaan hän on hölmö SIKA.
M
Ei, vaan lasivuokaan tekeminen on ihan normaalia ja ap on provo.
Minä teen teräsvuoassa. Revi siitä raivoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mitään lihaa makaronilaatikkoon.
Tuo on oikeastaan ihan fakta. Lihamakaronilaatikko on se, jossa on lihaa.
Pelkäätkö lasin makua makaronilaatikossa, vai näyttikö kupliva ruoka irstaalta?
Onko Ap joku Lasu-sossu? Tee lasu siitä miehestäsi tai teidän lapsesta. Väärin tehty makaronilaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se pettää. eroa heti.
Ei lasivuoka petä esim. keraamista herkemmin, jos välttää nopeita lämpötilanvaihteluita.
Ei niin, päinvastoin. Minulla halkesi kaksi keraamista vuokaa uunissa ruoankypsennyksen aikana. Siis ensin yksi, palautin kauppaan ja otin samanlaisen tilalle. Sekin halkesi samalla tavalla.
Lasiastiassa se näyttää joltain aivoilta! Nyt seksilakko heti käyntiin niin oppiipahan mies olemaan!
Niinpä! Makaronilaatikko tehdään pahvilaatikkoon. Johan se nimikin laatikko-sana makaronin perässä sanoo sen.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on sentään mies...
Nimim. Vanhapiika
Joo, mutta huono.
MIES teki. Sehän on hienoa kun teki. Ei vaan meillä tee.
Vierailija kirjoitti:
Yritän määritellä tuosta kokin sukupuolta, mutta ei oikein onnistu.
Hitsarilepakko?
Vierailija kirjoitti:
MIES teki. Sehän on hienoa kun teki. Ei vaan meillä tee.
Onko teillä lasivuokaa? Osta sellainen ja kiellä käyttämästä, niin mies voi intoutua kokkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ole varovainen, tuosta se meidänkin avio-onni alkoi loppua. Alussa oli tosiaan vain satunnaista lasivuoan käyttöä, ja ajattelin, että olisi ohimenevää. Mies valitteli stressiä töissä ja vannoi rakastavansa minua. Uskoin häntä, hölmö kun olin. Parin-kolmen kuukauden kuluttua kuitenkin mukaan tuli väärin imurointi. Mies alkoi imuroida järjestyksessä lastenhuone - makuuhuone - keittiö - olohuone, vaikka tietää hyvin, että meillä kuuluu imuroida makuuhuone - lastenhuone - olohuone - keittiö. Kun tajusin, että asiat olivat jo näin huonosti, tiesin, että minun oli aika lähteä. Otin lapset mukaan ja muutin samana iltana ensin ystäväni nurkkiin, heti pian sen jälkeen omaan uuteen kaksioon.
Myöhemmin kuulin appiukoltani, että mies oli myös tietämättäni kolannut lumet pihastamme idästä länteen päin eikä lännestä itään! Ajatella, kuinka röyhkeää! Tunnen oloni niin loukatuksi!
Ootte vaan valinneet tonttinne päin helvettiä. Meillä ei voi kolata väärin, kun aina kolataan tietty ylhäältä alas alamäkeen eli pohjoisesta etelään.
Vuokiakaan ei olisi kannattanut ostaa kuin vain yhtä laatua. Niin mieskin osaisi valita oikein.
Näitä asioita pitää pohtia etukäteen, eikä vasta epäonnistumisten jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän määritellä tuosta kokin sukupuolta, mutta ei oikein onnistu.
Hitsarilepakko?
Teräsvuokia voi ostaa ihan kaupoistakin. Jopa Ikeasta.
Mun vaimo nimenomaan vaatii, että teen makaronilaatikon aina vain lasiseen vuokaan. Niitä on kaksi ja se valkea on lähinnä silloin kun vaimoni laittaa lohen uuniin.