Argh... Mies teki makaronilaatikon LASISEEN vuokaan!
En kestä kun joka asia pitää erikseen ohjeistaa... Vai pitääkö alkaa tehdä joku checklist mihin astiaan mikäkin laitetaan.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Olisit onnellinen että miehes tekee ja osaa tehdä sitä ruokaa kuulepas. Miehesi ansaitsee paremman naisen.
Makaroonilaatikon voi hyvin tehdä lasiseen vuokaan. Pyrex-vuoka varmaankin kyseessä. Mihin itse olisit sen tehnyt??
Varmaan muovikulhoon.
Mulla paisti lasisessa lasisessa pyrex vuo'assa. Heittomerkki on oikeinkirjoitusta😁
Ei varmaan edes pessyt sitä jauhenlihaa ensin???
Vierailija kirjoitti:
se pettää. eroa heti.
Ei lasivuoka petä esim. keraamista herkemmin, jos välttää nopeita lämpötilanvaihteluita.
Kokki Kolmonen kirjoitti:
Kannellista lasista vuokaa voi hyvin käyttää vaikka lihamakaronilaatikon tai kokonaisen broilerin valmistamiseen riisipedillä. Osa lasista vuoista on tehty tarkoituksella uuniruokia varten.
Jotkut? Siis hä. Jos se on vuoka. Niin mitä muuta sillä voi tehdä kun laittaa uuniin?
Ole varovainen, tuosta se meidänkin avio-onni alkoi loppua. Alussa oli tosiaan vain satunnaista lasivuoan käyttöä, ja ajattelin, että olisi ohimenevää. Mies valitteli stressiä töissä ja vannoi rakastavansa minua. Uskoin häntä, hölmö kun olin. Parin-kolmen kuukauden kuluttua kuitenkin mukaan tuli väärin imurointi. Mies alkoi imuroida järjestyksessä lastenhuone - makuuhuone - keittiö - olohuone, vaikka tietää hyvin, että meillä kuuluu imuroida makuuhuone - lastenhuone - olohuone - keittiö. Kun tajusin, että asiat olivat jo näin huonosti, tiesin, että minun oli aika lähteä. Otin lapset mukaan ja muutin samana iltana ensin ystäväni nurkkiin, heti pian sen jälkeen omaan uuteen kaksioon.
Myöhemmin kuulin appiukoltani, että mies oli myös tietämättäni kolannut lumet pihastamme idästä länteen päin eikä lännestä itään! Ajatella, kuinka röyhkeää! Tunnen oloni niin loukatuksi!
Sama mies joka paistoi ranskalaiset folion päällä?
Käyttäjä3185 kirjoitti:
Mulla paisti lasisessa lasisessa pyrex vuo'assa. Heittomerkki on oikeinkirjoitusta😁
Kuten myös pyrex vuoka?
ap, montako vuokaa teillä on keittiössä?
Kannattaa vakavasti miettiä, pitäiskö se sua halveksiva sika jättää.
JÄRKYTTÄVÄÄ!
Että makaronilaatikko??
Eihän sitä syö kuin köyhät ja spurgut.
Ja miksi ihmeessä mies on keittiössä? Eikö taloudenhoitaja ennättänyt laittaa ruokaa ajoissa? Aika noloa.
Ap! Nyt migreenipilleri suuhun ja pimeään makaan. Josko huomenna asiat olisi paremmin.
Jos mies olisi tehnyt esimerkiksi spagaatin lasiseen vuokaan, olisi aihetta huolestua ja valittaa. Macaronlaatikko on ihan ok.
Oispa meilläkin noin pieniä murheita!
Tollati trollati trollaati trooo...
Vierailija kirjoitti:
Olisit onnellinen että miehes tekee ja osaa tehdä sitä ruokaa kuulepas. Miehesi ansaitsee paremman naisen.
Makaroonilaatikon voi hyvin tehdä lasiseen vuokaan. Pyrex-vuoka varmaankin kyseessä. Mihin itse olisit sen tehnyt??
Varmaan sellaiseen foliovuokaan niin kuin saarioinenkin.
Sulla on sentään mies...
Nimim. Vanhapiika
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä apn kanssa. Ei kai nyt läpinäkyvään vuokaan tehdä jotain makaronimössöä...
Mitä siinä läpinäkyvässä vuoassa sitten tehdään?
Ööö... mä en edes omista muita vuokia kuin lasisia? Onk ny menny pahasti pieleen? 🤔