Me Naiset -lehden mukaan tehty aloitus tyttöjen silpomisista poistettiin, vaikka asiasta kertoo Me Naiset lehdessä silpomisenn kokenut sooomalinainen, miksi siis poistettiin? Siksikö, kun vaadittiin Suomen Feministejä ottamaan koppi asiasta?
Lukekaa itse koko juttu Me Naisista ja miettikääpä sitten, miksi poistui?
-Ei mitään syytä poistolle, paitsi unelma ja se, että aloituksessa vaadittiin Suomen Feministejä ottamaan koppi asiasta ja lopettamaan keksitystä rassssssismista jauhaminen.
Varmaan nämä silpomisetkin on Persujen syytä, eikö näin SUomen Feministit?
Tossa se Me Naiset juttu:
menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/ujuni-30-tietaa-kokemuksesta-etta-suomalaistenkin-tyttojen
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni suomimies olisi vaan iloinen jos naisia silvottaisiin. Olisipahan tiukka reikä.
Ilmankos mun somaliystävä saa niin paljon tykkäyksiä ja viestejä deittisivuilla. Hänet on silvottu ja miehiä kiinnostaa silvottu p*llu.
Kertoi asiasta profiilissaan?
Ei, mutta eikö somalitytöistä joku about 97% silvota? 90 jotain se luku oli joka tapauksessa joten kyllä miehen pitäisi osata olettaa somalinaisen olevan silvottu. Ellei ole aivan idiootti.
Eli aivan tolkuton määrä silvotaan ja feministit ei näe tässä mitään ongelmaa...
Miksi niin moni mies ei nää silpomisessa mitään ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni suomimies olisi vaan iloinen jos naisia silvottaisiin. Olisipahan tiukka reikä.
Ilmankos mun somaliystävä saa niin paljon tykkäyksiä ja viestejä deittisivuilla. Hänet on silvottu ja miehiä kiinnostaa silvottu p*llu.
Ei, mutta eikö somalitytöistä joku about 97% silvota? 90 jotain se luku oli joka tapauksessa joten kyllä miehen pitäisi osata olettaa somalinaisen olevan silvottu. Ellei ole aivan idiootti.
Eli aivan tolkuton määrä silvotaan ja feministit ei näe tässä mitään ongelmaa...
Mitäpä sinä olet asian eteen tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Käsittäkseni ympärileikkaus koskee ulkosynnyttimiä. Emättimen tiukkuuteen sillä ei ole vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulta loppu argumentit? Käännät asian minuun, kun kysyttiin mitä feministit ovat asian eteen tehneet. Kätevää, eikä mitenkään yllättävää.
no eikö tuo ole aivan sama mitä ne n*******it tekee? kautta aikojen he olleet tuollaisia ja tulevat olemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulta loppu argumentit? Käännät asian minuun, kun kysyttiin mitä feministit ovat asian eteen tehneet. Kätevää, eikä mitenkään yllättävää.
Heh, kun oot hauska. Miksi kysyt mitä muut tekee, jos et itsekään tee mitään?
Olen mies ja kun hivelöin vasenta nänniäni niin tunnen kihelmöinnin vasemmassa jalassani ylhäällä takana yhdessä kohti. Oikea nänni tuntuu samassa kohti mutta lievemmin
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja kun hivelöin vasenta nänniäni niin tunnen kihelmöinnin vasemmassa jalassani ylhäällä takana yhdessä kohti. Oikea nänni tuntuu samassa kohti mutta lievemmin
Tän piti mennä kehon outoudet ketjuun mutten osaa käyttää foorumia.
Eikä kyse ole edes tekemisestä jotain asian eteen vaan ymmärtämisestä kuinka näin erilainen poppoo ei koskaan haluakaan sopeutua länsimaiseen yhteiskuntaan ja tämä on yksi todiste siitä. Aivan kerta kaikkiaan käsittämätöntä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, kun oot hauska. Miksi kysyt mitä muut tekee, jos et itsekään tee mitään?
Ratakiskostako pitää vääntää? Ketjussa kysyttiin mitä FEMINISTIT ovat tehneet asian eteen. En ole feministi, joten kysymys ei koske minua. Riittääkö vääntö vai tarvitsetko tulkkia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni mies ei nää silpomisessa mitään ongelmaa?
Koska puuttuminen asiaan olisi mansplainingiä ja kuten aborttikeskustelusta olemme oppineet, naisten tällaiset asiat kuuluvat vian naisille.