Me Naiset -lehden mukaan tehty aloitus tyttöjen silpomisista poistettiin, vaikka asiasta kertoo Me Naiset lehdessä silpomisenn kokenut sooomalinainen, miksi siis poistettiin? Siksikö, kun vaadittiin Suomen Feministejä ottamaan koppi asiasta?
Lukekaa itse koko juttu Me Naisista ja miettikääpä sitten, miksi poistui?
-Ei mitään syytä poistolle, paitsi unelma ja se, että aloituksessa vaadittiin Suomen Feministejä ottamaan koppi asiasta ja lopettamaan keksitystä rassssssismista jauhaminen.
Varmaan nämä silpomisetkin on Persujen syytä, eikö näin SUomen Feministit?
Tossa se Me Naiset juttu:
menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/ujuni-30-tietaa-kokemuksesta-etta-suomalaistenkin-tyttojen
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministinä (en järjestö-) lahjoitan kuukausittain rahaa järjestölle joka taistelee silpomista vastaan. Te taas vastustatte feminismiä joka ajaa naisten oikeuksia, samoin nuo leikkelijät. En näe nyt hakemaasi yhteyttä. Kysy Me Naisista syitä. Ikävä jos ilmiselvä rääässismi on aiheuttanut jonkinlaista itsesensuuria. Kaikesta naisten alistamisesta pitää puhua.
Vastustan sellaista "feminismiä", joka perustuu rasssssismiin, kuten tässä, mahaaaanmuuttajatytöille- ja naisille ei haluta samoja oikeuksia kuin suomalaisnaisille, silvomisen annetaan jatkua ja katse käännetään muualle, ei haittaa suomalaista feministiä silpomiset.
-Sen sijaan Suomen Feministit huutelee keksitystä rasssssismista, joka ei kuitenkaan näy kenenkään arjessa muuta kuin siten, että tulijat terrorisoi kantiksia.
-Olet juurikin sellainen feministi, joka on EDISTÄMÄSSÄ silpomisia vaikenemalla asiasta, häpeä!
Oliko se poistettu aloituksesi samaa tyyliä kuin tämä viesti? Siis pelkkää feministien ja m.am.ujen haukkumista, jossa yrität käyttää tyttöjen silpomista pelkästään aasinsiltana voidaksesi haukkua feministejä? Jos oli, en ihmettele että aloitus poistettiin.
Missä siinä takalleen "haukuttiin" ketään, koko kirjoitus on puhdasta faktaa?
-Sekö, että feministeiltä vaaditaan myös mahaaanmuuttajanaisille ja -tytöille samoja oikeuksia kuin mitä teillä itsellä on?
Ketjun anti tähän saakka:
1) Ap puolustaa KAIKKIEN naisten oikeuksia Suomessa, myös mahaaaanmuuttajien.
2) Feministit tulevat paikalle ja syyttävät Ap:ta rassssismista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministinä (en järjestö-) lahjoitan kuukausittain rahaa järjestölle joka taistelee silpomista vastaan. Te taas vastustatte feminismiä joka ajaa naisten oikeuksia, samoin nuo leikkelijät. En näe nyt hakemaasi yhteyttä. Kysy Me Naisista syitä. Ikävä jos ilmiselvä rääässismi on aiheuttanut jonkinlaista itsesensuuria. Kaikesta naisten alistamisesta pitää puhua.
Vastustan sellaista "feminismiä", joka perustuu rasssssismiin, kuten tässä, mahaaaanmuuttajatytöille- ja naisille ei haluta samoja oikeuksia kuin suomalaisnaisille, silvomisen annetaan jatkua ja katse käännetään muualle, ei haittaa suomalaista feministiä silpomiset.
-Sen sijaan Suomen Feministit huutelee keksitystä rasssssismista, joka ei kuitenkaan näy kenenkään arjessa muuta kuin siten, että tulijat terrorisoi kantiksia.
-Olet juurikin sellainen feministi, joka on EDISTÄMÄSSÄ silpomisia vaikenemalla asiasta, häpeä!
Oliko se poistettu aloituksesi samaa tyyliä kuin tämä viesti? Siis pelkkää feministien ja m.am.ujen haukkumista, jossa yrität käyttää tyttöjen silpomista pelkästään aasinsiltana voidaksesi haukkua feministejä? Jos oli, en ihmettele että aloitus poistettiin.
Sinullakaan ei ollut mitään sanottavaa itse aiheeseen, tyhjän länkytystä senkin edestä.
hämähäkit tappaa saaliin julmasti myrkyllä, milloin siihen puututaan?
onko aloitetta tehty ?
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se Ap olet. Koita edes vaihtaa tyyliä teeskennellessäsi eri ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te feministit ette nyt vain voi myöntää todellisuutta, eli sitä, että silpomisia tapahtuu, ettekä ole tehneet sialle mitään, päinvastoin olette syyttäneet asiaa esille ottavia rasssssisteiksi, kuten tässäkin ketjussa?
Miksi että tee asialle mitään, suurin naiseuteen kohdistuva rikos mitä voi olla, silvotaan sukupuolielimet?
Onko lopulta feministien rasssssismi syynä tähän?
Tiedän, että kyseessä on pelko puuttua mus*limien kulttuuriin ja saada heidän vihat päälleen. Se vain kääritään rasi*smipakettiin, ettei tarvitse myöntää totuutta. Tähän on tultu, että feministitkin sortuu näiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n patoutunut naisviha estää järkevän keskustelun.
En tiedä ap.n sukupuolta, mutta itse olen nainen ja täysin samaa mieltä.
Feministit on pelkkä vitsi.
Sä haluisit varmaan samat oikeudet naisille, kuin sata vuotta sitten? Sä olet pelkkä vitsi, kun et varmaankaan ymmärrä koko kuvaa ja historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Sekö, että feministeiltä vaaditaan myös mahaaanmuuttajanaisille ja -tytöille samoja oikeuksia kuin mitä teillä itsellä on?
Siis millä tavalla feministit ovat puolustaneet tyttöjen silpomisia? Tiesitkö että esimerkiksi Naisasialiitto unioni on jo yli kymmenen vuotta vaatinut tyttöjen silpomista kiellettäväksi erityislailla? Mitä mielestäsi Suomen feministien tulisi tehdä? Millä tavalla feministit ovat vastustaneet silpomista vähemmän kuin ei-feministit? Millä tavalla "tulijoiden kantisten terrorisointi" liittyy tähän asiaan? Pystytkö vastaamaan asiallisesti näihin kysymyksiin ilman että vaahtoat r.asis.mista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit on pelkkä vitsi.Sä haluisit varmaan samat oikeudet naisille, kuin sata vuotta sitten? Sä olet pelkkä vitsi, kun et varmaankaan ymmärrä koko kuvaa ja historiaa.
Kuinka paljon maksat jos tulen holhoojaksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit on pelkkä vitsi.Sä haluisit varmaan samat oikeudet naisille, kuin sata vuotta sitten? Sä olet pelkkä vitsi, kun et varmaankaan ymmärrä koko kuvaa ja historiaa.
Olen eri, mutta vastaan:
-SINÄHÄN SE NIITÄ SILPOMISIA HYVÄKSYT, eli palautit naiset 500vuotta taaksepäin.
-Sinä olet täällä vähättelemässä naisten oikeuksia, KAIKKIEN naisten, eikä vain valkoisten suomalaisten.
Pelkkä vitsi siis olet SINÄ.
-Etkä edes itse sitä ymmärrä, reppana!
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen näkee, mitä mieltä suomalaiset feministit on asiasta, eli silpomisesta, keskustelua yritetään jälleen kääntää silpomisesta rasssssismiin, koska ei voida myöntää, että itse toimitaan silpomisten mahdollistamiseksi.
Miksi YKSIKÄÄN teistä tänne kirjoittavista feministeistä ei ole vieläkään tuominnut tätä silpomista?
-Olette vain väittäneet vastaan.
Ap sotkee kaksi asiaa ja käyttää tätä keskustelua vain ja ainoastaan omiin tarkoitusperiinsä. Miksikäs asia muuttuu kun ilmiselvä tosiasia lausutaan? Samanlaista soopaa ja tyhjänjauhamista kuin aloituskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis millä tavalla feministit ovat puolustaneet tyttöjen silpomisia? Tiesitkö että esimerkiksi Naisasialiitto unioni on jo yli kymmenen vuotta vaatinut tyttöjen silpomista kiellettäväksi erityislailla? Mitä mielestäsi Suomen feministien tulisi tehdä? Millä tavalla feministit ovat vastustaneet silpomista vähemmän kuin ei-feministit? Millä tavalla "tulijoiden kantisten terrorisointi" liittyy tähän asiaan? Pystytkö vastaamaan asiallisesti näihin kysymyksiin ilman että vaahtoat r.asis.mista?
1) Feminitit pyuolustaa tyttöjen silpomisia vaikenemalla asiasta ja syyttämällä asiaa esille ottavia rasssssissmista, kuten tässäkin ketjussa on nähtävissä, lueppa vaan ketjua.
2) Feministit voisi järjestää asiasta esim tanssit Steisillä, Unelma-konsertin, onhan teillä näitä keinoja, silloin kun niitä halutaan käyttää.
3) Puolustelette tulijoiden terroria ja yksi terrorin muoto on silpomiset.
Väitätte kaikkia rasssisteiksi, mutta se ei kuitenkaan missään näy, sen sijaan rikostilastoissa näkyy sinun rakkaat tulijaMIEHET, siten liittyy, itse otit puheeksi väitetyn, lapsellisen kommenttisi, ainoa mitä osaat, aivopierusi "rassisssiti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, noidat jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, tämä onkin ketju, jossa feministeille kerrotaan, mitä he ajattelevat ja miten toimivat.
Nerokkuuspisteet tuonne ylle sille, joka syytti silpomisen edistämisestä kirjoittajaa, joka kertoi lahjoittavansa silpomisen vastaiseen työhön.
Minä en usko sanaakaan teidän ”hyveellisyydestä”. Tiedän, miten feministit nettipalstoilla ja suljetuissa ryhmissä jakelee uhkauksia niille naisille, jotka tästä meteliä haluaisi pitää, samoin rais*kauksista.
Tämä fakta ei alanuolettamalla muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Ap haukkuu feministit, jotka eivät keskustelupalstalla sohi jokaiseen ampiaispesään mitä ap osoittaa (ja kuten ap tekee) ja länkytä turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, noidat jne.
Olenko minä vastuussa kaikesta siitä mitä jotkut suustaan päästävät femisistisyyden nimissä? Vain ja ainoastaan siksi että olen ollut feministi jo todennäköisesti ennen kuin sinä edes synnyit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haukkuu feministit, jotka eivät keskustelupalstalla sohi jokaiseen ampiaispesään mitä ap osoittaa (ja kuten ap tekee) ja länkytä turhaan.
Älä selitä paskaa, teidän ainoa todellinen tavoite on, että mahaaanmuuuttajanaiset ja -tytöt eivät saa koskaan samoja oikeuksia kuin suomalaiset.
-Samaan aikaan tulijamiehille teiltä riittää sympatiaa, juurikin näille silpojille. Hehkutatte heidän puolesta suomalaisia vastaan ja ulkomaalaisia naisia vastaan, joiden edelle mielestäsi ja tekojesi puolesta he menevät.
PS Katsoppa Helsingin viime vuoden raaaaiskaustilastot ja huomaat itse, kuinka mukavia miehiä rakkaat tulijamiehesi ovat.
Sitä ihmettelen miksi feministit haluaa tänne ensisijaisesti ulkomailta miehiä jotka ei halua tasa-arvoa sukupuolten välille vaan alistaa naisia?
Tämä on todettu juttu josta Kela mielellään vaikenee. Me veronmaksajat maksetaan ainakin yhden somalimiehen kahden vaimon ja lukuisten lapsien lokoisa elämä. Kela neuvoo heitä Somalian kielellä miten saa sossuntukia ettei tarvii tehdä töitä ja molemmilla vaimoilla (Yksinhuoltaja nimikkeellä saa paremmat tuet) on oma kämppä pääkaupunkiseudun saman kerrostalon vierekkäisissä vuokra-asunnoissa joiden vuokrat kela maksaa.
Mies vissiin vuorotellen niissä asustaa.
Tyttäret lähtee ”mummolaan” Somaliaan kivuliaaseen leikkaukseen kesken kouluvuoden. Muutenkin lomaillaan siellä minne ei saa palauttaa koska hengenvaara!
Te feministiopettajat tiedätte näin tapahtuvan mutta ette puutu, koska kyseessä ”parempi” uskonto! Ette ilkeä myöntää ettei teitä arvosteta pätkääkään opettajana koska olette naisia. Poikia ei edes tuoda teidän luokalle vaan omiin koraanikouluihin.
Ette välitä pätkääkään näistä Suomessa syntyneistä tytöistä, ette halua että he integroituisivat tänne.
Olen feministi ja vastustan silpomisia sydämeni pohjasta. Mielestäni silpomisvaarassa olevat tytöt tulisi huostaanottaa. Silvottujen tyttöjen vanhemmat tulisi laittaa vankilaan. Tällaista julmaa ja täysin tarpeetonta "perinnettä" ei tule enää jatkaa ja olisikin hyvin tärkeää näyttää vanhemmille, että Suomessa asiaan suhtaudutaan vakavasti. Jos vanhemmille ei tule minkäänlaisia sanktioita lastensa brutaalista pahoinpitelystä, niin tämä paska tulee edelleen jatkumaan.
Viimeksi Hesarissa juttu, feministit ja noidat. Lol!
Mieluummin lukisin jutun, missä feministit jyrkästi tuomitsevat silpomiset ym. Ei tule tapahtumaan.