Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiat jotka saavat v*tutuskäyrän tappiin sekunnissa!

Vierailija
27.11.2019 |

Tulipa mieleen yksi, tässä taaperon nukuttaessa. Lapsi melkein unessa (olet nukuttanut jo 40min) ja yhtäkkiä ovikello soi. Lapsi pystyssä silmät suurina. Ovella joku älyvapaa kauppaamassa patjoja. Ei luovuta vaikka sanon kauniisti ei kiitos. Yrittää sisälle. Kiellän. Sanoo tulevansa paremmalla ajalla uudestaan. Sanon ei kiitos, mutta huutaa vielä että tarviiko sänkyä. Lyön oven kiinni.

Kommentit (610)

Vierailija
281/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattelu ja ylimielinen asenne. Näen heti punaista.

Vierailija
282/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen ylihinnoitellut viinit ja että ne pitää ostaa alkosta.

Ei ole mikään pakko ostaa Alkosta. Euroopassa toimii useita internet-viinikauppoja, joista saat laatikollisen viinejä kotiovellesi kannettuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun hidastat polkupyörällä odottaaksesi että auto menee ensin alta pois, jotta ei tarvisi pysähtyä niin tottakai se alkaa myös himmaamaan ja lopulta pysähtyy suojatien eteen. Siinä sitten arvotaan että kumpi menee ja molempien aika palaa ihan turhaan. Jos olisi vaan mennyt niin kummatkin olisi päässyt nopeammin.

Tämä tapahtuu vain kun autoja on tulossa vain yksi. Jos autoja tulee letkana ja et oikeasti pääse tien yli, niin arvatkaa pysähtyykö kukaan: Ei tietenkään.

Kutsun näitä pyöräilijät ensin päästäviä yksittäisiä autoilijoita laupiaiksi samarialaisiksi. Varmasti luulevat tekevänsä isonkin palveluksen ja ajattelevat: "Taas päivän hyvä työ tehty!" vaikka oikeasti tuosta on vain haittaa kaikille.

Mieluummin olen laupias samarialainen kuin ottaisin riskin yliajosta. Se on lähestulkoon aina autoilijan syy (vaikkei olisikaan) ja siitä voi seurata isot ongelmat.

Tätä varten on liikennesäännöt että tiedetään kumpi menee ensin.

Kerran vittuunnuin niin kun jouduin pyörällä pysähtymään kun joku yritti päästää mut yli vaikka tulin itse kolmion takaa, osoitin kärkikolmio liikennemerkkiä. En usko että se autoilija tajusi vihjettä, mutta kyllä se lopulta meni renkaat vinkuen kun mulla ei ollut aikomustakaan mennä yli ennen kuin se menee.

Vierailija
284/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskus.

Vierailija
285/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen ylihinnoitellut viinit ja että ne pitää ostaa alkosta.

Ei ole mikään pakko ostaa Alkosta. Euroopassa toimii useita internet-viinikauppoja, joista saat laatikollisen viinejä kotiovellesi kannettuna. 

Tämä on täysin totta, monet on peloiteltu niin pahasti etteivät ymmärrä että etämyynti on yhä laillista. Pitää vain huolen siitä että myyjä hoitaa kolmannen osapuolen kautta kuljetuksen. Tulli toki voi yrittää vetää omia soolo toimenpiteitään ja lisäillä laatikoihin verolippuja ja lappuja mutta niillä voi pyyhkiä pymperiä.

Vierailija
286/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka pitävät marketin käytäviä kahvilan veroisena kohtaamispaikkana, jäävät kärryineen tien tukkeeksi ja juoruilemaan. Tätä näkee paljon pienemmillä paikkakunnilla.

Kärryt myös mieluusti käännetään poikittain, että käytävä tukkeutuu paremmin. Vielä parempi teho saavutetaan kun asetetaan kaksi kärryä poikittain käytävälle keskustelun ajaksi.

Tämä! Olen alkanut ihan vakavalla naamalla neuvoa näitä, miten käytävän saa VIELÄ PAREMMIN TUKKOON!

Olen joskus antanut samanlaisen "neuvon" autonsa jalkakäytävälle pysäköineelle m*lkulle: käännä auto kunnolla vinoon, tästähän vielä mahtuu jalankulkija jotenkuten tunkemaan ohi.

Vierailija
287/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset, lapset kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näsäviisastelevat ala-asteikäiset pojat, jotka kulkee yleensä ryhmittäin ja kännyköihinsä tuijottaen.

Siis se kun joku heistä heittää jonkun näsäviisastelevan kommentin juuri sinun kohdallasi.

Ärsyttääkö tuo oikeesti? Mua lähinnä huvittaa moinen.

Minulle joku poika sanoi jotain "mitä äijä" tai vastaavaa, en muista enää kun siitä on jo aikaa mutta en loukkaantunut XD En näytä tippaakaan "äijältä", joten se oli vain pojan hauska vitsi ;)

Pojista puheen ollen, olen huomannut sellaisen ehkä hmm.. 10-12-vuotiaan pojan kyttäilevän minua töissä XD Ensin huomasin ihan vahingossa hänen tuijottavan, sitten huomasin saman pojan käyvän usein työpaikallani ja aina se katselee XDDDDD. Tulee likainen olo!! XD

petofiilin piuhetta

Vierailija
288/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tungetaan i-kirjain sanoihin, joihin se ei todellakaan kuulu, esim " siellä peloiteltiin ihmisiä"

Vierailija
289/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutosdenialistit, jotka pilaavat nykyään kaikkien lehtien kaikkien uutisten kommenttiosion. Ei ole sellaista uutista, jota nämä sankarit eivät voisi käyttää temmellyskenttänään. Koskipa uutinen lakkoilua, lapsiperheköyhyyttää tai sote-uudistusta - aivan sama: ilmastonmuutosdenialisti iskee! Ja mulle on sinänsä ihan ok, että kriitikkoja on, mutta jättäkää nyt hyvänen aika se kommentointi sellaisiin uutisiin, joihin se kuuluu.

Vierailija
290/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrääkkääjät. Tuo on ainoa mikä vituttaa.

Mutta en ollenkaan "osaa" menettää mielenrauhaani enkä ollenkaan "osaa" nostattaa vitutuskäyrääni turhista arkipäivän asioista kuten liikenne, bensan hinta, kassajonossa etuileva urpo, hitaasti kävelevät ihmiset.

Se, joka antaa muiden ihmisten perseilyjen vaikuttaa omaan mielialaan, on henkisesti teini-ikäinek. Huvittavaa kyllä, tuo jatkuva kiukuttelu ja vitutuskäyrän nostattamien on huomattavati yleisempää miehillä kuin naisila. Naisilla ei ole sitä "tieraivoa" eikä testosteronin aiheuttamia raivokohtauksia.

Vierailija
291/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ei ole mitään muuta puheenaihetta kuin paskan puhuminen toisista lähipiirin ihmisistä.

Vierailija
292/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutosdenialistit, jotka pilaavat nykyään kaikkien lehtien kaikkien uutisten kommenttiosion. Ei ole sellaista uutista, jota nämä sankarit eivät voisi käyttää temmellyskenttänään. Koskipa uutinen lakkoilua, lapsiperheköyhyyttää tai sote-uudistusta - aivan sama: ilmastonmuutosdenialisti iskee! Ja mulle on sinänsä ihan ok, että kriitikkoja on, mutta jättäkää nyt hyvänen aika se kommentointi sellaisiin uutisiin, joihin se kuuluu.

Kyllä kai ymmärrät että tämä "ilmastonmuutos" niin kuin se on esitetty yk,n lapsen ipcc,n välityksellä on rankasti kyseenalaistettu todella hardcore tiedemiesten kautta, ipcc on jäänyt ihan silkasta valehtelusta kiinni ja tämä koko homma viittaa enemmänkin taloudellispoliittiseen sotaan kuin siihen että ilmastossa tulisi mitään yllätyksiä vastaan, päinvastoin ilmasto on oikein stabiili tällä hetkellä eikä mikään anna viitteitä mistään katastrofista niin lyhyellä tai pitkälläkään aikavälillä, edes se ei olisi normaalista poikkeavaa jos saataisiin pienijääkausi. Mikäli olet erimieltä niin toivon että tulet faktojen kanssa esiin mielummin kuin greta hengessä.

Vierailija
293/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai ymmärrät että tämä "ilmastonmuutos" niin kuin se on esitetty yk,n lapsen ipcc,n välityksellä on rankasti kyseenalaistettu todella hardcore tiedemiesten kautta, ipcc on jäänyt ihan silkasta valehtelusta kiinni ja tämä koko homma viittaa enemmänkin taloudellispoliittiseen sotaan kuin siihen että ilmastossa tulisi mitään yllätyksiä vastaan, päinvastoin ilmasto on oikein stabiili tällä hetkellä eikä mikään anna viitteitä mistään katastrofista niin lyhyellä tai pitkälläkään aikavälillä, edes se ei olisi normaalista poikkeavaa jos saataisiin pienijääkausi. Mikäli olet erimieltä niin toivon että tulet faktojen kanssa esiin mielummin kuin greta hengessä.

Olet ehkä trolli tai sitten et ymmärrä lukemaasi. En ottanut edes kantaa itse asiaan, vaan siihen että nämä tyypit ovat aivan joka paikassa latelemassa tuota samaa liturgiaansa riippumatta siitä, oliko aihe millään tavalla ilmastonmuutokseen liittyvä.

Vierailija
294/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä trolli tai sitten et ymmärrä lukemaasi. En ottanut edes kantaa itse asiaan, vaan siihen että nämä tyypit ovat aivan joka paikassa latelemassa tuota samaa liturgiaansa riippumatta siitä, oliko aihe millään tavalla ilmastonmuutokseen liittyvä.

Mikäli et halua kannanottoja niin olisikohan vastaedes parempi ettet provosoisi negatiivis sävytteisen "Ilmastonmuutosdenialisti" sanan kanssa,  tuo on kuin suorastaan pyytäisit mielipiteitä.

Vierailija
295/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu moka ja syyllisen täytyy tietysti olla työharjoittelua suorittava opiskelija. Ei auta selittää, ettei ole tehnyt sitä/ollut edes paikalla tuolloin, kun kiivastunut täti-ihminen paasaa kuinka asiat tehdään oikein.

Vierailija
296/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun huomaat, että joku soittanut sulle, mutta et ole lainkaan juttu tuulella ja haluat olla vain rauhassa, joten päätät laittaa kyseiselle tavoittelijalle viestiä, että mitä hän oli soittanut ja tyyppi SOITTAA samantien vestin lukemisesta. ARGH.

Vierailija
297/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyrä pamahtaa tappiin heti, jos erehdyn lukemaan Teidän "hienoja" vastauksianne näillä palstoilla näihin täydellisiin älynväläyksiini!

So So! Sormet pois näppäimiltä, lue ensin yo tarkkaan!

Vierailija
298/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa muutama päivä sitten kävelin kauppakeskuksessa. Rasittava ständimyyjämiekkonen lennähtää eteeni (oikeasti, otti oikein sellaisen lentoaskeleen XDDDDD) tekohymyn kera ja alkaa jauhaa pskaa. Esitän kuuroa, en katso päin enkä reagoi mitenkään.

Myyjämiekkonen sanoo kuuluvasti, että "jees, selvä, hyvät päivänjatkot!"

Siis sillä tavalla piilov*ttuilevasti, että olipa töykeä tyyppi kun ei vaivautunut edes vastaamaan XD. Ja ihan tarkoituksella halusi, että kuulen sen vttumaisen "JEEEEES, JEEEEES SELVÄ" -jutun :::D ja ajattelisin, että voi kun olinkin törkeä!

En minä reagoi tuollaisiin rasittaviin nenän eteen lennähtelijöihin. Minä en tarvitse asiakaspalvelua, kun en kenenkään asiakas ole enkä mennyt mihinkään kauppaan. Ainoastaan KÄVELLYT ETEENI stna.

Kun MENEN KAUPPAAN niin totta kai katson päin, hymyilen, moikkaan, kiitän. Silloin olen mennyt ITSE eikä minulle ole tultu nokan eteen jauhamaan pskaa.

Feissarit ja nuo sähkösopimus- ja operaattorityrkyttäjät kyllä nostavat käyrää. Olen tosin keksinyt keinon, feissareille sanon jo kaukaa että olen jo lahjoittaja ja jos vaikka telian tyrkyttäjä pomppaa eteen kysymään liittymäasioista niin sanon että minulla on jo telia, sama homma kaikille operaattoreille ja sähköfirmoille.

Vierailija
299/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun bussiin tulee joku ryhmä päiväkotilapsia. Tsiisus sitä kiljumista ja huutamista.

Vierailija
300/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun bussiin tulee joku ryhmä päiväkotilapsia. Tsiisus sitä kiljumista ja huutamista.

Tämä. Tampereella kuljen paljon päivä aikaan bussilla eri puolille, näyttää että joka pysäkillä seisoo joku päiväkoti- tai koululaisryhmä ja pahimmillaan on kaksi tai jopa kolme eri ryhmää samassa bussissa. Ehtivätkö ne olla koskaan siellä koulussa tai päiväkodissa kun tämä on sama homma on joka ikinen arkipäivä?