Asiat jotka saavat v*tutuskäyrän tappiin sekunnissa!
Tulipa mieleen yksi, tässä taaperon nukuttaessa. Lapsi melkein unessa (olet nukuttanut jo 40min) ja yhtäkkiä ovikello soi. Lapsi pystyssä silmät suurina. Ovella joku älyvapaa kauppaamassa patjoja. Ei luovuta vaikka sanon kauniisti ei kiitos. Yrittää sisälle. Kiellän. Sanoo tulevansa paremmalla ajalla uudestaan. Sanon ei kiitos, mutta huutaa vielä että tarviiko sänkyä. Lyön oven kiinni.
Kommentit (610)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa muutama päivä sitten kävelin kauppakeskuksessa. Rasittava ständimyyjämiekkonen lennähtää eteeni (oikeasti, otti oikein sellaisen lentoaskeleen XDDDDD) tekohymyn kera ja alkaa jauhaa pskaa. Esitän kuuroa, en katso päin enkä reagoi mitenkään.
Myyjämiekkonen sanoo kuuluvasti, että "jees, selvä, hyvät päivänjatkot!"
Siis sillä tavalla piilov*ttuilevasti, että olipa töykeä tyyppi kun ei vaivautunut edes vastaamaan XD. Ja ihan tarkoituksella halusi, että kuulen sen vttumaisen "JEEEEES, JEEEEES SELVÄ" -jutun :::D ja ajattelisin, että voi kun olinkin törkeä!
En minä reagoi tuollaisiin rasittaviin nenän eteen lennähtelijöihin. Minä en tarvitse asiakaspalvelua, kun en kenenkään asiakas ole enkä mennyt mihinkään kauppaan. Ainoastaan KÄVELLYT ETEENI stna.
Kun MENEN KAUPPAAN niin totta kai katson päin, hymyilen, moikkaan, kiitän. Silloin olen mennyt ITSE eikä minulle ole tultu nokan eteen jauhamaan pskaa.
XD ja miekkoset. Voi vittu!
XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa muutama päivä sitten kävelin kauppakeskuksessa. Rasittava ständimyyjämiekkonen lennähtää eteeni (oikeasti, otti oikein sellaisen lentoaskeleen XDDDDD) tekohymyn kera ja alkaa jauhaa pskaa. Esitän kuuroa, en katso päin enkä reagoi mitenkään.
Myyjämiekkonen sanoo kuuluvasti, että "jees, selvä, hyvät päivänjatkot!"
Siis sillä tavalla piilov*ttuilevasti, että olipa töykeä tyyppi kun ei vaivautunut edes vastaamaan XD. Ja ihan tarkoituksella halusi, että kuulen sen vttumaisen "JEEEEES, JEEEEES SELVÄ" -jutun :::D ja ajattelisin, että voi kun olinkin törkeä!
En minä reagoi tuollaisiin rasittaviin nenän eteen lennähtelijöihin. Minä en tarvitse asiakaspalvelua, kun en kenenkään asiakas ole enkä mennyt mihinkään kauppaan. Ainoastaan KÄVELLYT ETEENI stna.
Kun MENEN KAUPPAAN niin totta kai katson päin, hymyilen, moikkaan, kiitän. Silloin olen mennyt ITSE eikä minulle ole tultu nokan eteen jauhamaan pskaa.
Mä en kyllä ihan noin raivostu noista "miekkosista", en tykkää yhtään feissareista mutta koitan olla kohtelias koska se on ehkä maailman paskin duuni. Eria asia toki jos ovat tosi töykeitä.
Niin, feissari oli se sana. Kyllä olen ennen kohteliaasti vastannut, että ei kiitos (samalla kun feissari avaa suun), mutta en jaksa enää. En jaksa että naaman eteen tullaan jauhamaan pskaa, kun yritän vain kävellä eteenpäin enkä ole mennyt palveltavaksi yhtään mihinkään.
Tämä on yksi harvoista ketjuista, joista tulin hyvälle tuulelle. Niin paljon hyviä v&itutuksen aiheita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perässä roikkuvat vähä-älyiset autoilijat, jotka kuvittelevat, että edessä oleva alkaisi hänen takiaan ajamaan ylinopeutta, vaikka ohikin mahtuisi.
Nämä ovat raivostuttavia. Ajan satasen alueella noin 110 km/h, siis mittarin mukaan. Eli todellisuudessa noin 107 km/h, niin eiköhän joka vtun kerta jonkun täydy tulla roikkumaan stna!! En todellakaan väistele ketään. Lopulta tajuavat ääliötkin sen ja vaihtavat kaistaa, kun en reagoi roikkumiseen mitenkään.
Ainoastaan suomessa on noin mulkeroita autoilijoita kuin sinä.
Mulkero on se, joka tulee toisen perään roikkumaan. Minulla ei ole mitään velvollisuutta kiemurrella kaistalta toiselle roikkujamulkkuja väistellen. On hauskaa seurata miten kauan he jaksavat roikkua, kun en alakaan kaahata vaan pidän nopeuden samassa.
Aivan eri asia on, jos joku OIKEASTI hidastelee. Esimerkiksi 50:n alueella ajaa tasan 50 mittarin mukaan, eli todellisuudessa noin 47 km/h. Tai mikä pahempaa, tätäkin on nähty: ajaa MITTARIN MUKAAN vaikka sitä 47:ää, jolloin todellinen nopeus 50 km/h alueella on noin 44 km/h.
SE on matelua ja silloin en ihmettele, vaikka joku roikkuisikin perässä. Ei tien tukkeenakaan saa olla ja siinä kyllä vtutus on valtava.
Uskovaiset, duudsonit, poliitikot.
Lapset, lapset kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näsäviisastelevat ala-asteikäiset pojat, jotka kulkee yleensä ryhmittäin ja kännyköihinsä tuijottaen.
Siis se kun joku heistä heittää jonkun näsäviisastelevan kommentin juuri sinun kohdallasi.
Ärsyttääkö tuo oikeesti? Mua lähinnä huvittaa moinen.
Minulle joku poika sanoi jotain "mitä äijä" tai vastaavaa, en muista enää kun siitä on jo aikaa mutta en loukkaantunut XD En näytä tippaakaan "äijältä", joten se oli vain pojan hauska vitsi ;)
Pojista puheen ollen, olen huomannut sellaisen ehkä hmm.. 10-12-vuotiaan pojan kyttäilevän minua töissä XD Ensin huomasin ihan vahingossa hänen tuijottavan, sitten huomasin saman pojan käyvän usein työpaikallani ja aina se katselee XDDDDD. Tulee likainen olo!! XD
Näin myös kaupan kassalla: kun on isot ostokset ja pitkä jono takana ja aletaan kaivaa lompakkoa siinä vaiheessa, kun kassa sanoo summan.
Ruoka Suomessa - ei ole hyvä. Kuka syö rusinaitten kanssa maksalaatikkoa? Sitten karjalan pirakka on kuin joku olisi laittanut puuroa sukkaan. Leivokset on ängetty täys kardemummaa (aivan liikaa), mielikuvitusta ei käytettä ollenkaan, kesäkeitto ja mössöruuat - kaikenlaiset ihme laatikot, kaupassa ei ole hyvää leipää eikä hyvää makkaraa. Ottakaa mallia venejän cousiinista - ahh, itku meinaa tulla.
Ilmastoahdistuksesta jankkaaminen ja ekokyttääminen - saa aikaan päinvastaisen reaktion eli kun vihhuilet mulle muovikassista kaupan kassalla, ostan niitä kasseja 10 ja heitän käyttämättöminä roskikseen. Ei tarvitse jankuttaa lentohäpeästä ja ostohäpeästä - elää ja anna muiden elää-
Vierailija kirjoitti:
Lapset, myös omat. Pelkkää kitinää, tappelua, haukkumista. Teini on alkanut myös nirsoilla eikä suostuisi syömään muuta kuin berliininmunkkeja. Kuopus on pahimmassa uhmaiässä ja olen jo hänelle "tyhmä äiti", keskimmäinen on ala-asteella ja häntä kiusataan siellä nepsyn vuoksi...
Miksi tein kolme koska jo ekan vauva-aikana homma alkoi kaduttamaan????!!!!
Sama, mikään muu asia maailmassa ei vtuta niin paljon kuin uhmaikäinen lapsi. Vaikka se on oma. Miksi se ihana, minusta riippuvainen vauva muuttuu yhtäkkiä hirviöksi? Mikään varsinkaan äidin tekemä ei kelpaa, isi on kivempi vaikka isin ei ole koskaan tarvinnut laittaa tikkuaan ristiin lapsen elämässä minä olen hoitanut kaiken. Missä on se lapsen antama kiitos kaikesta uhrautumisestani?!
Suomalaisten auktoritteettipelko ja se, että valtio ei usko, että aikuiset ihmiset kykenevät tekemään päätöksiä itse - omalla vastuulla.
Kun hidastat polkupyörällä odottaaksesi että auto menee ensin alta pois, jotta ei tarvisi pysähtyä niin tottakai se alkaa myös himmaamaan ja lopulta pysähtyy suojatien eteen. Siinä sitten arvotaan että kumpi menee ja molempien aika palaa ihan turhaan. Jos olisi vaan mennyt niin kummatkin olisi päässyt nopeammin.
Tämä tapahtuu vain kun autoja on tulossa vain yksi. Jos autoja tulee letkana ja et oikeasti pääse tien yli, niin arvatkaa pysähtyykö kukaan: Ei tietenkään.
Kutsun näitä pyöräilijät ensin päästäviä yksittäisiä autoilijoita laupiaiksi samarialaisiksi. Varmasti luulevat tekevänsä isonkin palveluksen ja ajattelevat: "Taas päivän hyvä työ tehty!" vaikka oikeasti tuosta on vain haittaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset, myös omat. Pelkkää kitinää, tappelua, haukkumista. Teini on alkanut myös nirsoilla eikä suostuisi syömään muuta kuin berliininmunkkeja. Kuopus on pahimmassa uhmaiässä ja olen jo hänelle "tyhmä äiti", keskimmäinen on ala-asteella ja häntä kiusataan siellä nepsyn vuoksi...
Miksi tein kolme koska jo ekan vauva-aikana homma alkoi kaduttamaan????!!!!
Sama, mikään muu asia maailmassa ei vtuta niin paljon kuin uhmaikäinen lapsi. Vaikka se on oma. Miksi se ihana, minusta riippuvainen vauva muuttuu yhtäkkiä hirviöksi? Mikään varsinkaan äidin tekemä ei kelpaa, isi on kivempi vaikka isin ei ole koskaan tarvinnut laittaa tikkuaan ristiin lapsen elämässä minä olen hoitanut kaiken. Missä on se lapsen antama kiitos kaikesta uhrautumisestani?!
Olen onnellinen, että et ole minun äiti. Ällöttävä sana: uhrautuminen ja sanot lasta hirviöksi. Olet itse hirviö.
Kaikki liittymien ym. Myyjät kauppakeskuksissa. En vaan voi sietää sitä että joka kerta kun käyn kaupassa niin voi olla varma että ne tulee tyrkyttämään jotain shaibaa jota en tarvitse
Kassajonossa ihmiset, jotka alkavat kaivaa lompakkoa vasta siinä vaiheessa, kun kassa sanoo summan.
Nuorten käytöstavat. Olin viikko sitten terveysasemalla - siellä äiti ja hänen teini istuivat. Teinillä jalka tuolilla - myöhemmin tuolin kangas oli likainen. Äiti ei sanonut mitään. En ymmärrä. Siis...oikeasti? Sama usein junissa - nuoret laittavat jalat penkille.
Entinen esimieheni. Ei tarvinnut kuin nähdä sen naama niin alkoi vituttaa.
Kaverin loputon valitus itse aiheutetusta pahasta, eikä mikää apu/tuki tai ehdotus asian ratkaisemiseksi tai helpottamiseksi ole tarpeeksi hyvä. *ttu olkoon.. Aina kun näkee että viesti tullu niin alkaa tykyttää päässä että mitähän tällä kertaa!
Toine ärsyttävä asia on se että pitäs aina näkyillä ihmisiä vaikka kaipaisi omaa rauhaa omassa kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Kolme asiaa: Vaasa, kiusaaminen ja narsismi.
Näin Vaasassa asuvana voin allekirjoittaa tuon Vaasan. Alunperin olen ihan muualta kotoisin, mutta miehen työ pitää meidät täällä ainakin muutaman vuoden vielä.
Hyvät Vaasalaiset: vilkun käyttö liikenneympyröissä!!!
Ja ihan muuten vaan täällä ei oikein mikään toimi ja koko mesta on konkurssikypsä.
Mä en kyllä ihan noin raivostu noista "miekkosista", en tykkää yhtään feissareista mutta koitan olla kohtelias koska se on ehkä maailman paskin duuni. Eria asia toki jos ovat tosi töykeitä.