Asiat jotka saavat v*tutuskäyrän tappiin sekunnissa!
Tulipa mieleen yksi, tässä taaperon nukuttaessa. Lapsi melkein unessa (olet nukuttanut jo 40min) ja yhtäkkiä ovikello soi. Lapsi pystyssä silmät suurina. Ovella joku älyvapaa kauppaamassa patjoja. Ei luovuta vaikka sanon kauniisti ei kiitos. Yrittää sisälle. Kiellän. Sanoo tulevansa paremmalla ajalla uudestaan. Sanon ei kiitos, mutta huutaa vielä että tarviiko sänkyä. Lyön oven kiinni.
Kommentit (610)
Mieheni tapa katsoa videoita puhelimestaan aina äänet täysillä. Onko se kuuroksi tulossa vai eikö pysty uppoutumaan videoon ellei kuuntele 100 db voimakkuudella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa muutama päivä sitten kävelin kauppakeskuksessa. Rasittava ständimyyjämiekkonen lennähtää eteeni (oikeasti, otti oikein sellaisen lentoaskeleen XDDDDD) tekohymyn kera ja alkaa jauhaa pskaa. Esitän kuuroa, en katso päin enkä reagoi mitenkään.
Myyjämiekkonen sanoo kuuluvasti, että "jees, selvä, hyvät päivänjatkot!"
Siis sillä tavalla piilov*ttuilevasti, että olipa töykeä tyyppi kun ei vaivautunut edes vastaamaan XD. Ja ihan tarkoituksella halusi, että kuulen sen vttumaisen "JEEEEES, JEEEEES SELVÄ" -jutun :::D ja ajattelisin, että voi kun olinkin törkeä!
En minä reagoi tuollaisiin rasittaviin nenän eteen lennähtelijöihin. Minä en tarvitse asiakaspalvelua, kun en kenenkään asiakas ole enkä mennyt mihinkään kauppaan. Ainoastaan KÄVELLYT ETEENI stna.
Kun MENEN KAUPPAAN niin totta kai katson päin, hymyilen, moikkaan, kiitän. Silloin olen mennyt ITSE eikä minulle ole tultu nokan eteen jauhamaan pskaa.
Feissarit ja nuo sähkösopimus- ja operaattorityrkyttäjät kyllä nostavat käyrää. Olen tosin keksinyt keinon, feissareille sanon jo kaukaa että olen jo lahjoittaja ja jos vaikka telian tyrkyttäjä pomppaa eteen kysymään liittymäasioista niin sanon että minulla on jo telia, sama homma kaikille operaattoreille ja sähköfirmoille.
Ei auta esittää että on jo teidän firma. Tarjoavat parempaa sopimusta (miten voi olla parempi kun en ole ehtinyt edes sanoa minkälainen sopimus on).
Vanhusten hoidon kammottava tila, ja se, että se hiljaisesti hyväksytään.
Sukupuolineutraalit vessat. Kiva viedä 5v tyttö koppiin, jossa rengas täynnä sitruunalimsaa ja haisee viinalle. Kiitos vasemmistolaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit. Ihminen ei ole mikään saaliseläin joka popsii rehuja vaan saalistaja joka syö lihaa. Saalistajilla on silmät eteenpäin ja saaliseläimillä sivulla. Varsinkin soijapoikia en ymmärrä. Naiset nyt on niin siroja että syököön salaattia jos huvitaa.
Mitenköhän selität että hauki on saaliseläin ja sillä on silmät sivuilla? Ja että on paljon miespuolisia vegaanibodareita?
Oodin kirjasto - aikuisten hop-lop. Naurettavat pienet hyllyt - täytyy ryömiä lattialla, että pystyis katsomaan alimman hyllyn kirjoja, ihan hirveä meteli kaikkialla ja törkeän kallis kahvila.
Vierailija kirjoitti:
Kun tungetaan i-kirjain sanoihin, joihin se ei todellakaan kuulu, esim " siellä peloiteltiin ihmisiä"
Pilkunnussijat.
Hemmotellut lellityt kiljuvat kakarat, erityisesti ne prinsessat.. yöks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa muutama päivä sitten kävelin kauppakeskuksessa. Rasittava ständimyyjämiekkonen lennähtää eteeni (oikeasti, otti oikein sellaisen lentoaskeleen XDDDDD) tekohymyn kera ja alkaa jauhaa pskaa. Esitän kuuroa, en katso päin enkä reagoi mitenkään.
Siis sillä tavalla piilov*ttuilevasti, että olipa töykeä tyyppi kun ei vaivautunut edes vastaamaan XD. Ja ihan tarkoituksella halusi, että kuulen sen vttumaisen "JEEEEES, JEEEEES SELVÄ" -jutun :::D ja ajattelisin, että voi kun olinkin törkeä!
En minä reagoi tuollaisiin rasittaviin nenän eteen lennähtelijöihin. Minä en tarvitse asiakaspalvelua, kun en kenenkään asiakas ole enkä mennyt mihinkään kauppaan. Ainoastaan KÄVELLYT ETEENI stna.
Kun MENEN KAUPPAAN niin totta kai katson päin, hymyilen, moikkaan, kiitän. Silloin olen mennyt ITSE eikä minulle ole tultu nokan eteen jauhamaan pskaa.
Mä en kyllä ihan noin raivostu noista "miekkosista", en tykkää yhtään feissareista mutta koitan olla kohtelias koska se on ehkä maailman paskin duuni. Eria asia toki jos ovat tosi töykeitä.
Ei ole pakko ruveta feissariksi, tukia saa jos töitä ei löydy.
Bb-8 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvan/taaperon kirkuminen
"Käytämme evästeitä palvelumme parantamiseksi" -ilmoitukset
Android-sovellusten turhat notifikaatiot jotka kaiken huipuksi pääsevät läpi älä häiritse -tilassa
Meteli naapurista kun yritän nukkua
Sori mut tuli mielikuva nörttimiehestä, ei lapsia/ kokemusta niistä, kaikki liittyy koneisiin ja nukkuu päivällä jolloin naapurit "metelöi". Ite en tykkää ihmisistä jotka ei tykkää lapsista. Paholaisesta seuraavia.
Tässä ei ole kysymys lapsista yleensä. Kyse on kirkumisesta, tajuatko?
Haetko koskaan verkosta tietoa? Onko kiva käydä sivuja läpi kun joka kerta joudut klikkailemaan evästeilmoituksia ja uutiskirjeikkunoita yms. kiinni?
En nuku päivällä, olen päivätyössä.
Vihreät! Se puolue.
VIhreiden suurin äänestäjäkunta on Helsinkiin maalta muuttanineita yliopistoopiskeilijoita aina parinkymmenen vuoden takaa.
Sen verran hienoa muuttaa maalta kaupunkiin että korostaakseen urbaaniluonnetta nämä menevät ja äänestävä puoluetta joka ei ole enää pätkääkään kiinnostunut luonnosta.
Takavuosina olisi riittänyt tieto, että Malmin rakennusoperaatio tappaa ensinnäkin kaikki Longinojan lohet, olisi saanut Vihreät barrikadeille. Cityvihreälle luonto on liian vaarallinen, sen pitää olla "puistomainen kaupunki".
Vierailija kirjoitti:
Kylmä suihkuverho joka liimaantuu kiinni vartaloon aamukiireessä suihkussa talvella.
Pudotat saippuan, kumarrut nostamaan sitää ja suihkuverho kiilautuu persiiseen. - Ratkaisin ongelman pöytäliinanpainoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feissarit ja nuo sähkösopimus- ja operaattorityrkyttäjät kyllä nostavat käyrää. Olen tosin keksinyt keinon, feissareille sanon jo kaukaa että olen jo lahjoittaja ja jos vaikka telian tyrkyttäjä pomppaa eteen kysymään liittymäasioista niin sanon että minulla on jo telia, sama homma kaikille operaattoreille ja sähköfirmoille.
Ei auta esittää että on jo teidän firma. Tarjoavat parempaa sopimusta (miten voi olla parempi kun en ole ehtinyt edes sanoa minkälainen sopimus on).
Minä sanon että on työnantajalta puhelin ja liittymä. Työpuhelin onkin, omasta en sano mitään. Sähkösopimuksetkin on ihan sama keneltä ne on kun siirto se on mikä maksaa.
Se kun riidellessä mies käyttää anoppia aseena minua vastaan. Uhoaa lähtevän keskellä aamuyötäkin äidilleen yöksi tai ottavan ikäviä kännykuvia äidilleen huonontaakseen välejämme. Inhottaa se kun vedetään muita osallisiksi riitoihin jolloin riidoista jää kauaskantoisemmat jäljet..
Moukat, jotka asettautuvat liukuportaissa siten, että nojaavat molempiin kaiteisiin tukkien "ohituskaistan". Muutaman kerran olen tokaissut tiukkaan sävyyn, "päästätkö ohi". Olen päässyt. Voisin toki itse pyrkiä suurempaan ystävällisyyteen, mutta ei voi kun vitutuskäyrä on tapissa.
Ei-treenaava kälätyskerho kuntosalilla, istuu laitteissa ja jauhaa keskenään paskaa.
Se, miten valtava osa suomalaisista ei osaa kirjoittaa. Pahin on ”kuullostaa”
Ihmiset, jotka tulevat mässyttämään kovaäänisesti haisevaa kolmioleipää tai rapisevaa patukkaa (rapistelevat toki joka haukkaisulla) lähijunissa.
Junat ylipäätään - kökitään kun sillit suossa pahalta haisevien/mässyttävien/neljä penkkiä tilaa vievien ihmisten kanssa.
Äänekkäästi juominen. Hörps, KLANK KLUNK KLUNK
Vierailija kirjoitti:
Se kun jonotat mille tahansa tiskille (esim. pikaruokaa, tms.) jossa lista tuotteista löytyy tiskin yläpuolelta. Jonossa voi olla vaikka 5 ihmistä, ja se joka on neljäs (itse olet viides) alkaa arpomaan mitä aikoo ostaa VASTA OMALLA VUOROLLAAN, eikä valmiiksi siinä jonottaessa!!!!!
Ai että. Jo ajatus sai Funikulaarin kokoisen käärmeen otsaani
Itselle alkoi kerran takana oleva huutamaan naama punaisena kun arvoin tilaustani. Syy tähän oli se että odottelin uusia silmälaseja hajonneiden tilalle. En nähnyt lukea ruokalistaa ennenkuin vasta kassalla, ja senkin näin huonosti.
Asiakkaat, jotka alkavat tunkea ostoksiaan kassahihnalle, vaikka itsellä on vielä paljon tavaroita ostoskorissa odottamassa hihnalle laittamista.
Yhden kerran työnsin itse niitä mun jälkeen tulevan asiakkaan ostoksia taaksepäin tuhahdellen vihaisesti, ennenkuin hän itse tajusi että mullakin on vielä hihnalle laitettavia ostoksia.