Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiat jotka saavat v*tutuskäyrän tappiin sekunnissa!

Vierailija
27.11.2019 |

Tulipa mieleen yksi, tässä taaperon nukuttaessa. Lapsi melkein unessa (olet nukuttanut jo 40min) ja yhtäkkiä ovikello soi. Lapsi pystyssä silmät suurina. Ovella joku älyvapaa kauppaamassa patjoja. Ei luovuta vaikka sanon kauniisti ei kiitos. Yrittää sisälle. Kiellän. Sanoo tulevansa paremmalla ajalla uudestaan. Sanon ei kiitos, mutta huutaa vielä että tarviiko sänkyä. Lyön oven kiinni.

Kommentit (610)

Vierailija
221/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedestriaani kirjoitti:

Kävelen lähiössä jalkakäytävällä. Ajotiellä ei auton autoa.  Minua vastaan ajaa fillaristi. Siis jalkakäytävällä. Voi tulla myös takaa. Olen ehkä juuri kääntymässä sen eteen.

Olet ehkä kääntymässä eteen?!? Ööö... Ok opettele suomea.

Vierailija
222/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa muutama päivä sitten kävelin kauppakeskuksessa. Rasittava ständimyyjämiekkonen lennähtää eteeni (oikeasti, otti oikein sellaisen lentoaskeleen XDDDDD) tekohymyn kera ja alkaa jauhaa pskaa. Esitän kuuroa, en katso päin enkä reagoi mitenkään.

Myyjämiekkonen sanoo kuuluvasti, että "jees, selvä, hyvät päivänjatkot!"

Siis sillä tavalla piilov*ttuilevasti, että olipa töykeä tyyppi kun ei vaivautunut edes vastaamaan XD. Ja ihan tarkoituksella halusi, että kuulen sen vttumaisen "JEEEEES, JEEEEES SELVÄ" -jutun :::D ja ajattelisin, että voi kun olinkin törkeä!

En minä reagoi tuollaisiin rasittaviin nenän eteen lennähtelijöihin. Minä en tarvitse asiakaspalvelua, kun en kenenkään asiakas ole enkä mennyt mihinkään kauppaan. Ainoastaan KÄVELLYT ETEENI stna.

Kun MENEN KAUPPAAN niin totta kai katson päin, hymyilen, moikkaan, kiitän. Silloin olen mennyt ITSE eikä minulle ole tultu nokan eteen jauhamaan pskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, siis "ainoastaan kävellyt eteenpäin."

Vierailija
224/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista on että kukaan edes suostuu tekemään tuollaista työtä. Se on kirjaimellisesti TOTAALISEN TURHAA. Samat asiat voi laittaa isoon mainokseen ja iskeä sen keskelle kulkuväylää. Ehkä eniten v.ituttaa se tekopirteys. Minä yritän stna kävellä eteenpäin niin eikös siihen täydy jonkun stnan ventovieraan lennähdellä eteen ja alkaa kailottaa.

Vierailija
225/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perässä roikkuvat vähä-älyiset autoilijat, jotka kuvittelevat, että edessä oleva alkaisi hänen takiaan ajamaan ylinopeutta, vaikka ohikin mahtuisi.

Nämä ovat raivostuttavia. Ajan satasen alueella noin 110 km/h, siis mittarin mukaan. Eli todellisuudessa noin 107 km/h, niin eiköhän joka vtun kerta jonkun täydy tulla roikkumaan stna!! En todellakaan väistele ketään. Lopulta tajuavat ääliötkin sen ja vaihtavat kaistaa, kun en reagoi roikkumiseen mitenkään.

Vierailija
226/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomat vanhemmat ja niiden kauhukakarat esim. kaupassa tai missä vaan julkisella paikalla.

Vierailija
227/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka kävelee koko tien leveydeltä.

Vierailija
228/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa ihmisistä ylipäänsä ja niiden käytös.

Vierailija
229/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näsäviisastelevat ala-asteikäiset pojat, jotka kulkee yleensä ryhmittäin ja kännyköihinsä tuijottaen.

Siis se kun joku heistä heittää jonkun näsäviisastelevan kommentin juuri sinun kohdallasi.

Ärsyttääkö tuo oikeesti? Mua lähinnä huvittaa moinen.

Vierailija
230/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen ylihinnoitellut kahvilat.

Suomen ylihinnoitellut viinit ja että ne pitää ostaa alkosta.

Suomen ylihinnoitellut autot.

Et tiedä ylihinnoitelluista autoista yhtään mitään.

Terveisiä Tanskasta

Tanskassa on paremmat palkat kuin suomessa.

Vierailija
231/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluapu-järjestelmä. Arvaatte varmaan miksi.

Vierailija
232/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju. Olen luullut etten ärsyynny juuri mistään, mutta huomaan että minua ärsyttää suunnattomasti tämmöset turhasta valittavat ihmiset.

Om, om, om

Vierailija
233/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pieni hihitys, vaimennettu kettumainen naurunpidätys, jota näkee ja kuulee tänä päivänä ihan joka paikassa. Että nousee raivo. Mutta onneksi kun saman tekee takaisin, eli antaa samalla mitalla takaisin, se loppuu. Ei vaan aina jaksais.

Vierailija
234/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa muutama päivä sitten kävelin kauppakeskuksessa. Rasittava ständimyyjämiekkonen lennähtää eteeni (oikeasti, otti oikein sellaisen lentoaskeleen XDDDDD) tekohymyn kera ja alkaa jauhaa pskaa. Esitän kuuroa, en katso päin enkä reagoi mitenkään.

Myyjämiekkonen sanoo kuuluvasti, että "jees, selvä, hyvät päivänjatkot!"

Siis sillä tavalla piilov*ttuilevasti, että olipa töykeä tyyppi kun ei vaivautunut edes vastaamaan XD. Ja ihan tarkoituksella halusi, että kuulen sen vttumaisen "JEEEEES, JEEEEES SELVÄ" -jutun :::D ja ajattelisin, että voi kun olinkin törkeä!

En minä reagoi tuollaisiin rasittaviin nenän eteen lennähtelijöihin. Minä en tarvitse asiakaspalvelua, kun en kenenkään asiakas ole enkä mennyt mihinkään kauppaan. Ainoastaan KÄVELLYT ETEENI stna.

Kun MENEN KAUPPAAN niin totta kai katson päin, hymyilen, moikkaan, kiitän. Silloin olen mennyt ITSE eikä minulle ole tultu nokan eteen jauhamaan pskaa.

XD ja miekkoset. Voi vittu!

Vierailija
235/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perässä roikkuvat vähä-älyiset autoilijat, jotka kuvittelevat, että edessä oleva alkaisi hänen takiaan ajamaan ylinopeutta, vaikka ohikin mahtuisi.

Nämä ovat raivostuttavia. Ajan satasen alueella noin 110 km/h, siis mittarin mukaan. Eli todellisuudessa noin 107 km/h, niin eiköhän joka vtun kerta jonkun täydy tulla roikkumaan stna!! En todellakaan väistele ketään. Lopulta tajuavat ääliötkin sen ja vaihtavat kaistaa, kun en reagoi roikkumiseen mitenkään.

Ainoastaan suomessa on noin mulkeroita autoilijoita kuin sinä.

Vierailija
236/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttaa, kun ihmiset "unohtavat" punnita hedelmät jne. ja kassalta sitten lähtevät niitä kiireellä punnitsemaan.

Ihmiset, jotka eivät katso että tuotteissa on HINTALAPPU! Sitten kassalla ihmetellään ja kassatyöntekijä joutuu soittamaan työkaverille että käytkö katsomassa paljonko maksaa tämä ja tämä... Tätä tapahtuu usein Tokmannilla. Siis USEIN.

Kassalla tarjouksista jankkaavat ihmiset.. "Ai eikö ne olleetkaan nämä kengät alennuksessa.. jaa no en minä sitten niitä ota!" Luoja, opetelkaa lukemaan mitä niissä hintalapuissa/tarjousilmoituksissa lukee!!

Myös yksi takuuvarma vitutuksen aihe on se, että aina onnistuu itse valitsemaan sen kassan, joka alkaa jumittaa. Viereinen kassajono etenee kuin unelma ja itse jumitat sen YHDEN ihmisen takana, joka ei saa asiaansa hoidettua. Etkä tietenkään itse voi enää vaihtaa kassaa, koska olet jo latonut neljän päivän ruokaostokset siihen kassahihnalle.

Vierailija
237/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörän kellon kilkuttajat. Kävelen koiran kanssa ihan reunassa, koira pöpelikössä. Takaa tulevan pyöräilijän on sitten pakko kilistellä sitä kelloaan, vaikka en ole arvon pyöräilijän tiellä enkä minä eikä koirani aio siihen ponkaistakaan. Minulle tulee aina sellainen olo, että pyöräilijä haluaa minun väistävän lisää.

Minä kilautan varoitukseksi koska koirista ei voi tietää säntäävätkö yhtäkkiä eteen.

238/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka alkavat kassalla hitaasti kaivaen etsimään ensin lompakkoaan ja sen jälkeen laskemaan 10 senttisistä maksettavaa summaa...

Vierailija
239/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka pilkkaavat toisia ihmisiä, koska kokevat että heillä on siihen oikeus esimerkiksi pilkan kohteen julkisuuskuvan, ammattiaseman, mielipiteiden tms. vuoksi.

Esimerkiksi voisi ottaa Maisa Torppaa tai Minttua pilkkaavat juoruilijat tai Trumpia ivailevat vasemmistolaiset ”älyköt”

Vierailija
240/610 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka pilkkaavat toisia ihmisiä, koska kokevat että heillä on siihen oikeus esimerkiksi pilkan kohteen julkisuuskuvan, ammattiaseman, mielipiteiden tms. vuoksi.

Esimerkiksi voisi ottaa Maisa Torppaa tai Minttua pilkkaavat juoruilijat tai Trumpia ivailevat vasemmistolaiset ”älyköt”

Näissä esimerkeissä ei ole kyse asiallisesta kritiikistä, vaan pahansuovasta pilkkaamisesta.