Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...

Vierailija
27.11.2019 |

Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?

Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?

Kommentit (7876)

Vierailija
6081/7876 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainenkaan aina tiedä.  Jos on ollut yhdyntä useamman miehen kanssa pienen ajan sisällä silloin kun hedelmöittyminen on voinut tapahtua niin varma ei voi olla.

No niin, eli kyseessä on oletus, että nainen pettää.

Se on juuri se syy, miksi en lähtisi leikkimään perhettä, jos toinen kertoisi haluavansa isyystestit. En lähtisi mihinkään yhteiselämään noin hataralta luottamuspohjalta.

Vierailija
6082/7876 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua että mistä tässä nyt niin loukkaannutaan. Jo itse on ihan varma lapsen isästä, niin miksi näin voimakas tunnereaktio? Ihan naisena kysyn. Eihän se ole sinulta pois, jos isä haluaa varmistua kun tosiasiassa kaikki ei nyt vaan ole niitä oikeita lapsen isiä. Huijataanhan hyväuskoisia nykyään ihan Omakannassakin ja muissa jutuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6083/7876 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
6084/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua että mistä tässä nyt niin loukkaannutaan. Jo itse on ihan varma lapsen isästä, niin miksi näin voimakas tunnereaktio? Ihan naisena kysyn. Eihän se ole sinulta pois, jos isä haluaa varmistua kun tosiasiassa kaikki ei nyt vaan ole niitä oikeita lapsen isiä. Huijataanhan hyväuskoisia nykyään ihan Omakannassakin ja muissa jutuissa.

Jos puolisoni olettaa minun olevan huijari, niin siinä kohtaa en perusta perhettä. 

Vierailija
6085/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin meinaat, että omaan puolisoon tulee suhtautua samalla tavalla kuin omakantahuijareihin? Että kotona pitää olla samalla tavalla varuillaan koko ajan kuin kaikkialla muuallakin, sillä on erittäin todennäköistä, että siellä sun kanssa kotona asuu joku tunnoton huijari, joka vain vaanii tilaisuuttaan?

Mä en tajua näitä urpoja, jotka haluaa oman elämänsä pilata tämmöisellä pelleilyillä. Taitaa oikeasti olla vaan jonkun juoppojen ja nistiremmien ongelmia nämä, ei kukaan normaali mies kuvittele, että perheenperustaminen on naiselle jotain huijarimeininkiä. Ja näissä porukoissa viimeistään taaperoiässä sekoittuu porukat muutenkin sun ja mun lapsiin ja ollaan sekaisin kenen lapsia nämä nyt on ja kuka niistä vastuun ottaa, mutta ei normaalipiireissä näin. 

M43

Vierailija
6086/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen siis kertoi sinulle, et olet neljäs, jota isäksi yritän...vai juttelit niiden neljän muun kanssa ja jaoitte kokemuksen naisesta? Siis mitrn tommonen asia tulee edes puheeksi??

Ihme porukoissa kuljet."

Pienehköllä paikkakunnalla useimmat tietävät kuka antaa pimpsaa helposti. Kaveri oli käynyt ennen mua ja kertoi, että oli yrittänyt samaa kusetusta ja myöhemmin paljastui loput.

Vierailija
6087/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Automaattiset testit, ja naisille myös vapaa pääsy syynäämään lista miehen jälkikasvusta aina halutessaan. Ei sitten turhaan tuhlaa elämäänsä, jos mies käykin levittämässä siementään muuallekin.

Kun isyys varmistetaan ja rekisteröidään heti synnytyslaitoksella, ei tarvita mitään erillistä prosessia eron sattuessa tai lapsen syntyessä avioliiton ulkopuolella. Elatusmaksut pidätetään suoraan palkasta, niin loppuu niiden kanssa venkoilukin.

Tämä! Enää ei aivan syyttömät miehet joutuisi maksamaan käenpojasta.

Vierailija
6088/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin meinaat, että omaan puolisoon tulee suhtautua samalla tavalla kuin omakantahuijareihin? Että kotona pitää olla samalla tavalla varuillaan koko ajan kuin kaikkialla muuallakin, sillä on erittäin todennäköistä, että siellä sun kanssa kotona asuu joku tunnoton huijari, joka vain vaanii tilaisuuttaan?

Mä en tajua näitä urpoja, jotka haluaa oman elämänsä pilata tämmöisellä pelleilyillä. Taitaa oikeasti olla vaan jonkun juoppojen ja nistiremmien ongelmia nämä, ei kukaan normaali mies kuvittele, että perheenperustaminen on

Harva mies haluaa maksaa toisten lasten menoja.

Mies

Vierailija
6089/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on ainakin pakko tehdä mahdolliselle tulevalle lapselle kun olen saanut perintönä omaisuutta ja jos meinaan sen luovuttaa lapselleni niin minun pitää todistaa DNA testillä että se on minun lapsi. Siinä ygtälössä ei vaikuta mitenkään se että luotanko vai en naisen sanaan vaan siihen vaikuttaa puhtaasti tuo että voin luovuttaa perintönä saatua omaisuutta myös minun lapsille

Siis joku kajahtanut sukulaisesi/ystäväsi/tuttavasi on laittanut perinnön saannille tuollaisen ehdon ja sinusta on ok, että hän vaikuttaa elämääsi moisella vallankäytöllä?

No, jotkus tekevät rahanahneudessaan mitä vaan, joten miksipä eivät epäilisi siitä toistakin. Mutta ei sun pakko ole mitään tehdä, ihan itse valitset tehdä.

Vierailija
6090/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri. Jos lähtökohtaisesti ajattelee, että toisen on todistettava syyttömyyttään, niin en lähtisi perhettä perustamaan, enkä kyllä jatkaisi koko suhdettakaan.

Olen kerran ollut todella mustasukkaisessa parisuhteessa. Mikään määrä todisteita ei riittänyt vakuuttamaan luotettavuudesta, vaan merkkejä pettämisestä nähtiin ihan joka puolella (kuten jos esim. hymyilin katsellessani tv:stä komediaa, jossa sattui olemaan ruudulla miesnäyttelijä).

En todellakaan samaan enää lähtisi uudelleen. 

Vierailija
6091/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua näitä urpoja, jotka haluaa oman elämänsä pilata tämmöisellä pelleilyillä. Taitaa oikeasti olla vaan jonkun juoppojen ja nistiremmien ongelmia nämä, ei kukaan n

Harva mies on niin idiootti, että pilaa avioliittonsa ja perhe-elämänsä omilla neurooseillaan ennen kuin se edes alkaa. Oppikaa pitämään niitä naisia niin, että tuommoisia hulluuksia ei tarvitse nupissaan hautoa.

Meillä ainakin lasta yritettiin yhdessä niin hartaasti, että vaimon tarttisi olla oscar-luokan näyttelijä ja maailman paras shownainen, jos olisi pystynyt niissä tiloissa pokkana käymään se käenpojan muualta hankkimassa. Ja kovaa luontoa todellakin olisi vaatinut jatkaa näytelmää koko raskausajan puhumattakaan synnytyksen jälkeen.

Mutta ehkä teillä on niin kovat muijat, olisitte sitten siitä tyytyväisiä, ne kyl pärjää sit ilman teitäkin.

M43

Vierailija
6092/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoittaisin tuossa tilanteessa että olet kulta oikeassa, ei tämä ole sinun. Tuollaisessa tilanteessa jatkaisin mieluummin tyytyväisenä yksinhuoltajana kuin parisuhteessa jossa luottamuksen taso on tuo. Lapselle sitten kertoisin vaikka että kyseessä oli ihana lomaromanssi ja ei tullut numeroita vaihdettua tai että kävin ulkomailla hoidoissa luovutetuilla sukusoluilla.

Toivottavasti et ikinä saa lapsia.

Vierailija
6093/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienehköllä paikkakunnalla useimmat tietävät kuka antaa pimpsaa helposti. Kaveri oli käynyt ennen mua ja kertoi, että oli yrittänyt samaa kusetusta ja myöhemmin paljastui loput.

Ööööh siis sori...tiesit, että kyseessä on pimpsahtava tapaus, menit sinne isojen poikien perässä samalle astialle ja sulle oli uulllaaatuuus, että tämmöisestä voi seurata kusetusyritys, kun jollain teistä palaa pulla pohjaan?

Itse olen lähtenyt siitä ajatuksesta, että munaa ei uiteta missä sattuu.

M43

Vierailija
6094/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Automaattiset testit, ja naisille myös vapaa pääsy syynäämään lista miehen jälkikasvusta aina halutessaan. Ei sitten turhaan tuhlaa elämäänsä, jos mies käykin levittämässä siementään muuallekin.

Kun isyys varmistetaan ja rekisteröidään heti synnytyslaitoksella, ei tarvita mitään erillistä prosessia eron sattuessa tai lapsen syntyessä avioliiton ulkopuolella. Elatusmaksut pidätetään suoraan palkasta, niin loppuu niiden kanssa venkoilukin.

Tämä! Enää ei aivan syyttömät miehet joutuisi maksamaan käenpojasta.

Juurikin näin! Tietysti jos lapsella on jo syntyessään tummahko iho ja mustat kiharat niin ei sitä testiä varmaan tarvitse tehdä jos äiti sekä isäehdokas ovat molemmat vaaleaihoisia🤔

Vierailija
6095/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisihän se testi olla automaattinen mutta nykytilanteessa henkisesti kypsä nainen ottaa tarvittaessa itse asian puheeksi, lapsenkin tähden. 

Missä ihmeen nykytilanteessa? Nykytilanne on se, että ehkäisyn mahdollisuudet ovat kasvaneet järjettömästi, on olemassa jälkiehkäisy, abortin saa helposti eikä siitä tarvitse miehelle kertoa = naisella on kaikki mahdollisuudet pettää tulematta raskaaksi, jos niin valitsee. Joten miten todennäköistä on, että nykytilanteessa nainen valitsee tahallaan tehdä vieraan miehen lapsen parisuhteessa??

No todennäköisyys siis on tilastollisesti, että 97-99 prosenttisesti ei tee.

Ja kun erittäin todennäköistä on, että se lapsi, joka on tulossa, on sen parisuhteen toisen osapuolen lapsi, olisi aika omituista, että nainen virittäisi keskustelun mahdollisuudesta, että ei ehkä olekaan ja sen vuoksi olisi hyvä tehdä testit.

Tuolla joku sanoikin hyvin: se on ihan sama kuin jos mies alkaisi raskauden aikana keskustella siitä, että olisi varmaan hyvä, jos saisit todisteet siitä, että en ole viime aikoina r-aiskannut ketään. Että tietäisit, että lapsesi isä ei ole r-aiskaaja. Eikö se olisikin hyvä varmistua siitä, että ei ole, olisi varmaan sitten turvallisempi olo perheellisenä. Vai mitä olet mieltä, kulta, kannattaahan se nykyaikana varmistaa!

Vierailija
6096/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäluottamuslause tai ei niin ei kai isyyden vahvistaminen ole kenenkään mielestä epäreilu?

Missä vaiheessa sinun mielestä kannattaa ottaa puheeksi isyystestin tekeminen?

Sanoin vaimolleni että kaikista tulevista muksuista tehdään testit, ennen raskautta. Viisi tullut ja testit tehty. Ei minkäänlaista ongelmaa.

Sinä olet osannut hoitaa asian oikein. Kaikki muut tuntuvat paukauttavan asian esiin vasta sitten, kun lapsi on syntynyt.

Minä en tuollaisen miehen kanssa edes seurustelisi. Jos miehen asenne minuun olisi lähtökohtaisesti tuollainen, että hänen mielestään jalkani leviäisivät ihan noin vain siellä ja täällä, hänestä ei tulisi minun miestäni.&nbsp

Suomalaiset naiset ovat ympäri maailman kuuluisia siitä, että reidet aukeavat hyvin helposti. Miten mies voisi olla varma uskollisuudesta, jos naisella on paljon suhteita takana ja esim. kaikki yhden illan juttuja?

On minun kanssa ainakin kaksi petturinaista kinunnut naimisiin, mutta olen sanonut ihan suoraan, että miten voisin luottaa suhun, kun petät nykyistä miestäsi kanssani? Kumpikin yrittivät vielä pimittää, että ovat naimisissa.

Vierailija
6097/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, voitteko kuvitella, mun mies alkoi draamailemaan, kun vaadin, että hänen tulee esittää aukottomat todistukset siitä, että ei ole r-aiskannut yhtä naista, kun semmoinen rikos meidän kaupungissa tapahtui. Mistä mä voin olla varma, että mies ei sitä tehnyt, kun jokainenhan pystyy mihin tekoihin vain, eikö niin? Tai siis, eihän voi koskaan olla varma, että ei koskaan tekisi? 

Vaadin, että näyttää puhelinliikenteensä sekä hankkii töistä avainkortin leimaukset siltä päivältä, että missä on töissä kulkenut ja onko ollut siellä koko ajan. Lisäksi vaadin hankkimaan bussikortin leimaukset, että missä niitä on tehty. Työkavereiden lausuntoja vielä odotellaan.

Tämä ihan vain sen vuoksi, että vaikka mä en tietenkään epäile ja totta kai mieheeni luotan, niin varmuus on paras, eikö vain? 

Aion tietysti toimia näin kaikkien r-aiskauksien suhteen, joista kuulen meidän tai naapurikaupungeissa.

Sinä et selvästi edes esitä tyhmää....

Vierailija
6098/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minun kanssa ainakin kaksi petturinaista kinunnut naimisiin, mutta olen sanonut ihan suoraan, että miten voisin luottaa suhun, kun petät nykyistä miestäsi kanssani? Kumpikin yrittivät vielä pimittää, että ovat naimisissa.

Varmaan ajattelivat, että et sä ole niin tarkka, kun lähdet kenen kanssa tahansa puuhiin ottamatta edes selvää, onko varattu vai ei ja näemmä, vaikka tiesitkin olevan varattu niin sallit pettämisen kanssasi.

Suhdekin jatkunut naimisissa olosta huolimatta niin pitkään, että naimisiin meno sun kanssa tullut puheeksi.

Älkää miehet pllunhimossanne sortuko niihin petturinaisiin, sillä tavoin vältytte kyynistymästä ja kykenette näkemään ihmiset muinakin kuin huijareina. Jollaisia siis itse olette, varattuihin sekaantujat.

Vierailija
6099/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööh siis sori...tiesit, että kyseessä on pimpsahtava tapaus, menit sinne isojen poikien perässä samalle astialle ja sulle oli uulllaaatuuus, että tämmöisestä voi seurata kusetusyritys, kun jollain teistä palaa pulla pohjaan?

Itse olen lähtenyt siitä ajatuksesta, että munaa ei uiteta missä sattuu.

M43

Vaisi voi olla erimieltä ja toimia omalla tavallaan.

Vierailija
6100/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisihän se testi olla automaattinen mutta nykytilanteessa henkisesti kypsä nainen ottaa tarvittaessa itse asian puheeksi, lapsenkin tähden. 

"Kuule kulta, meidän pitää tehdä lapselle isyystesti, niin saadaan selville onko se sinun. Tosi jännää odottaa tuloksia, eikö?"

Kommenttien perusteella hyvin monella palstammalla olisi jännät paikat...