Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...

Vierailija
27.11.2019 |

Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?

Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?

Kommentit (7876)

Vierailija
5481/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vieläkään tajua miksi isyystestistä naiset hikeentyvät. Sehän lisää mielenrauhaa ja vahvistaa perhesidettä, jos siis naiset eivät ottaisi nokkiinsa. Jos haluaa testata niin antaa testata. Naurettava ajatus että mies tässä kohtaa paljastuisikin sairaalloisen mustasukkaiseksi. Älkää viitsikö. En usko hetkeäkään etteikö miestä kuulustella paljon pienemmistä asioista, useinkin. Heidän on todistettava tai annettava uskottava selitys, ja sitten vasta loppuu se käkätys kun on saatu mielenrauha, ettei mitään poikkeavaa tapahtunut etukäteen kerrotusta. Kontrolloivia naisia on. Naiset vaativat useammin näitä tavallaan uskollisuus/rehellisyysvakuutuksia kuin miehet. Nyt yksi testi ja ollaan niin loukkaantuneita, miten edes kehtaa mies tällaista. Naiset kyttäävät miestä enemmän, se on satavarma.

Typerää uhkailla erolla jos toinen haluaa mielenrauhan todella isosta asiasta. Aikuistukaa naiset. Terveisin vanhempi nainen.

Lisäänpä vielä alapeukkuja naureskellessani, että kaikki kollegani ovat miehiä. Joskus olin naisvaltaisella työpaikalla, huhhuh sitä juoruilua ja vihanpitoa, kateutta. Onneksi jo pitkän aikaa asiallista työorientoitunutta työelämää mukavien kollegojen kanssa.

Onko sinun synnyttämien lasten kohdalla tutkittu, kuka heidän isä on?

Voin kertoa, vaikka asia ei sinulle kuulukaan, mutta koska et keksi muutakaan(tällaiset juuri niitä vastenmielisiä, vailla mitään järkisyytä tänne väännettyjä, tyypillisiä naisten kommentteja) ; avoliitossa, isyyden tunnustus. Ei ongelmaa koska olen introvertti. Tämä introverttius aiheutti virnuilua täällä aiemmin, tyypillistä ämmämäistä suunsoittoa, miten ekstrovertitkö sitten on niitä joiden miesten pitää tehdä isyystesti tms. Kauheaa on jos normikansalaiset on niin yksinkertaisia kuin vauvapalstalla nämä suunsoittajat.

En kyllä saanut sinun vastauksesta selvää.

Me ei oltu naimisissa, kun saatiin lapset. Ihan huolella suunnitellusti, ei tullut yllätysvauvoja. Lastenvalvoja kysyi mieheltä kummankin lapsen kohdalla haluaako hän isyystutkimuksen. Ei halunnut. Lasten isyydestä ei ole mitään epäselvää kummallekaan meistä.

Olitko paikalla kun asiaa kysyttiin vai mistä tiedät ettei hän halunnut?

Olin paikalla. Mitä sitten?

Mies ei saanut sanoa aitoa tahtotilaansa.

Vähän sama kuin lähisuhdeväkivallan uhrilta kyseltäis asioita pahoinpitelijän läsnäollessa, ja sitten niiden pitäis mennä yhdessä kotiin.

Vierailija
5482/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi nähdä, millaisia ovat nämä miehet, joiden mielestä heidän geenit ei kelpaa omalle vaimolle lasten geeneiksi vaan hän lähtee etsimään ihan ketä tahansa lasten isäksi. Itse olen ajatellut, että jos haluan jonkun tietyn miehen lasteni isäksi, haluan, että se sama mies on lasten elämässä mukana alusta alkaen. Pitävätkö nämä miehet itseään niin surkeina tapauksina, että he uskovat olevansa surkeita myös oman vaimon mielestä?

Ei ne kuule lisääntymään lähde vaan vaikkapa bilettään tyttöjen kanssa ja sen sellaista.

Yksi asia johtaa yhteen ja toinen toiseen ja oho, miten näin kävikään?

On se kumma kun naiset on olevinaan niin hurskaita ja ihan kuin tämmöistä ei tapahtuisi.

Tarkoitatko siis, että kun pari suunnittelee ja yrittää yhdessä lasten hankkimista, niin siinä vaiheessa nainen lähtee bilettämään kavereiden kanssa ja panee jonkun tuntemattoman miehen kanssa ilman ehkäisyä? Ne yli kolmekymppiset naisetkin, jotka ovat harkinneet puolison kanssa sopivaa ajankohtaa muutaman vuoden ajan, miettineet asumisjärjestelyjä, työkuvioita, laskeneet äitiyspäivärahan suuruutta, alkaneet säästää hoitovapaaseen ja haaveilleet, mihin vuodenaikaan lapsen syntymä olisi kiva?

Noista jutuista näkee niin selvästi, ettei kirjoittajalla ole mitään käsitystä siitä miten pariskunnat nykyään lapsia suunnittelevat (siis jos tosiaan kyseessä suunniteltu lapsi). Ei todellakaan lähde nainen bilettämään prseet olalla, jos on tarkoitus raskautua. Silloin ei oteta alkoa ollenkaan.

Ei se lapsenteko ole sen kummempaa kuin jättää ehkäisy pois, ja elää normaalisti. Ei kai lasta suunnitella kuin rotukoiran pennuttamista, tai lehmän poijittamista, mikä kk saa syntyä, perjantai vai lauantai ehtisi synnyttämään?

Tulee kun on tullakseen.

Normaalit ihmiset jättävät päihteet siinä vaiheessa, kun lapsen tulolle näytetään vihreää valoa. Mutta ihan selvästi täällä on nyt äänessä nämä vähän kallummat miehet.

Jätätkö seksin kun juot jne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5483/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi nähdä, millaisia ovat nämä miehet, joiden mielestä heidän geenit ei kelpaa omalle vaimolle lasten geeneiksi vaan hän lähtee etsimään ihan ketä tahansa lasten isäksi. Itse olen ajatellut, että jos haluan jonkun tietyn miehen lasteni isäksi, haluan, että se sama mies on lasten elämässä mukana alusta alkaen. Pitävätkö nämä miehet itseään niin surkeina tapauksina, että he uskovat olevansa surkeita myös oman vaimon mielestä?

Ei ne kuule lisääntymään lähde vaan vaikkapa bilettään tyttöjen kanssa ja sen sellaista.

On se kumma kun naiset on olevinaan niin hurskaita ja ihan kuin tämmöistä ei tapahtuisi.

Tarkoitatko siis, että kun pari suunnittelee ja yrittää yhdessä lasten hankkimista, niin siinä vaiheessa nainen lähtee bilettämään kavereiden kanssa ja panee jonkun tuntemattoman miehen kanssa ilman ehkäisyä? Ne yli kolmekymppiset naisetkin, jotka ovat harkinneet puolison kanssa sopivaa ajankohtaa muutaman vuoden ajan, miettineet asumisjärjestelyjä, työkuvioita, laskeneet äitiyspäivärahan suuruutta, alkaneet säästää hoitovapaaseen ja haaveilleet, mihin vuodenaikaan lapsen syntymä olisi kiva?

Eri. Shit happens usko tai älä.

Kävikö sinulle niin?

Eikö tämä ole yleisesti tiedossa ettei aina mene niin kuin kuvitellaan? Jäikö yläaste kesken?

Lasta yrittävät naiset lopettavat alkoholin käyttämisen monta kuukautta aiemmin ja elävät muutenkin mahdollisimman terveellisesti. Me varmaan eletään niin eri maailmassa, kun minusta vieraisiin meneminen selvin päin tuossa vaiheessa on todella harvinaista.

Luuletko todella että vasta kun "yritetään" lasta, sellainen siunaantuu?

Kortsut on vissiin pelkkien tautien vuoksi?

Nyt en ymmärrä, mitä tarkoitat. Tietenkin ehkäisy pitää jättää pois, jos toiveena on lapsi.

Vierailija
5484/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kait isyystesti TÄYTYY tehdä. Nykynaiset ovat niin kevytkenkäisiä, että aina on syytä varmistaa, ettei käy niin että toisen miehen äpärälasta joutuu elättämään. Kun sen on tunnustanut omakseen, niin sitten kun asian todellinen laita paljastuu niin turha valittaa. Joutuu maksamaan täysi-ikäisyyteen asti elatusmaksuja, eikä niistä pääse pyristelemään irti. Tulee hoonatulle piparille hintaa.

Mutta ei mies siis tietenkää EPÄILE vaimoaan mistään, ainakaan piparin jakamisesta. Mies vain haluaa olla varma. Kun nykynaiset ovat niin kevytkenkäisiä.

Ei saatana, että tuo ihminen, jolle vastasit, servaa itsensä joka ikisessä kommentissaan ja silti vaan jaksaa ja jaksaa jankuttaa:D

Yhtään ei epäillä, mutta varmuus pitää saada, kun naiset nyt on mitä on ja sitten kuitenkaan ei vieläkään ole tullut vastausta siihen yksinkertaiseen kysymykseen, että miten nainen voi kantaa vieraan miehen lasta, JOS EI OLE PETTÄNYT ?

Mua huvittaa kanssa tämä miesvihaääliö. En tiedä tekeekö hän näitä provojaan kieli poskessa ja naureskellen. Itse ainakin vastailen hänelle yleensä suuresti huvittuneena.

Mutta pimeä puolihan hänessä on, ei normaali mies pysty noin naisvihamielisiin ajatuskulkuihin, mitä tällä tyypillä on. Ehkä hän on sellainen tikittävä pommi, mikä ei tietenkään ole hauskaa. Normaali mies hän ei missään nimessä ole.

Ainakaan et taaskaan ymmärrä että keskustelussa on useita henkilöitä.

Vierailija
5485/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vieläkään tajua miksi isyystestistä naiset hikeentyvät. Sehän lisää mielenrauhaa ja vahvistaa perhesidettä, jos siis naiset eivät ottaisi nokkiinsa. Jos haluaa testata niin antaa testata. Naurettava ajatus että mies tässä kohtaa paljastuisikin sairaalloisen mustasukkaiseksi. Älkää viitsikö. En usko hetkeäkään etteikö miestä kuulustella paljon pienemmistä asioista, useinkin. Heidän on todistettava tai annettava uskottava selitys, ja sitten vasta loppuu se käkätys kun on saatu mielenrauha, ettei mitään poikkeavaa tapahtunut etukäteen kerrotusta. Kontrolloivia naisia on. Naiset vaativat useammin näitä tavallaan uskollisuus/rehellisyysvakuutuksia kuin miehet. Nyt yksi testi ja ollaan niin loukkaantuneita, miten edes kehtaa mies tällaista. Naiset kyttäävät miestä enemmän, se on satavarma.

Typerää uhkailla erolla jos toinen haluaa mielenrauhan todella isosta asiasta. Aikuistukaa naiset. Terveisin vanhempi nainen.

Lisäänpä vielä alapeukkuja naureskellessani, että kaikki kollegani ovat miehiä. Joskus olin naisvaltaisella työpaikalla, huhhuh sitä juoruilua ja vihanpitoa, kateutta. Onneksi jo pitkän aikaa asiallista työorientoitunutta työelämää mukavien kollegojen kanssa.

Voin kertoa, vaikka asia ei sinulle kuulukaan, mutta koska et keksi muutakaan(tällaiset juuri niitä vastenmielisiä, vailla mitään järkisyytä tänne väännettyjä, tyypillisiä naisten kommentteja) ; avoliitossa, isyyden tunnustus. Ei ongelmaa koska olen introvertti. Tämä introverttius aiheutti virnuilua täällä aiemmin, tyypillistä ämmämäistä suunsoittoa, miten ekstrovertitkö sitten on niitä joiden miesten pitää tehdä isyystesti tms. Kauheaa on jos normikansalaiset on niin yksinkertaisia kuin vauvapalstalla nämä suunsoittajat.

Me ei oltu naimisissa, kun saatiin lapset. Ihan huolella suunnitellusti, ei tullut yllätysvauvoja. Lastenvalvoja kysyi mieheltä kummankin lapsen kohdalla haluaako hän isyystutkimuksen. Ei halunnut. Lasten isyydestä ei ole mitään epäselvää kummallekaan meistä.

Vähän sama kuin lähisuhdeväkivallan uhrilta kyseltäis asioita pahoinpitelijän läsnäollessa, ja sitten niiden pitäis mennä yhdessä kotiin.

Enköhän minä tunne oman puolisoni paremmin kuin sinä. Hän kyllä uskaltaa sanoa oman mielipiteensä.

Vierailija
5486/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin antanut tehdä testin, mutta olisi ollut sellainen kolhu keskinäiseen luottamukseen, että parisuhde tuskin olisi jatkunut ainakaan entisellään. Itselläni on ehkä siksikin nihkeä suhtautuminen aiheettomiin epäilyihin, että olin yhdessä mustasukkaisen ja pettävän ihmisen kanssa. Ja se, että toinen ihan tosissaan syyttää pettämisestä, oli aika sama fiilis, jos olisi syyttänyt varkaaksi. Että todista tässä nyt, ettet ole varastanut mitään.

Ei ole ihan samasta asiasta kyse. Jos syytetään varkaaksi, niin jotain lienee hävinnyt. Tässä ei syytetä ketään yhtään mistään, vaan halutaan varmistaa että kaikki on kuten pitääkin.

Isyystesti on varsin helppo tapa todeta se, eikä sinun tarvitse siinä mitään todistella.

Isosta asiasta on kyse. Monet liitot eivät kestä ikuisesti, ja isällä pitää olla oikeus tietää elättääkö omaa lastaan. Ei kannata loukkaantua.

Niin. Ketään ei syytetä mistään, halutaan vain varmistaa että kaikki on kuten pitää.

On täysin mahdollista etten ole lapsen isä, vaikka nainen ei olisikaan käynyt vieraissa. En ymmärrä, miksei naiset ymmärrä tätä.

Ei se tarkoita että mies epäilisi naisen käyneen vieraissa vaikka ei olisi varma, onko lapsensa isä.

Ei niin. On vaikka kuinka paljon muitakin vaihtoehtoja, miten lapsi voi olla jonkun muun. Ei muija oo välttämättä käynyt panemassa ketään muuta.

Kerrotko vaikka viisi muuta vaihtoehtoa? Olen utelias.

No ei kukaan mies epäile puolisoa pettämisestä, tietenkään. Hän vain haluaa olla varma, että on lapsen isä. Kumma kun et tätä ymmärrä.

Ymmärrän toki, ja olen samaa mieltä. Mutta mitkä ovat ne muut vaihtoehdot miten lapsi voi olla jonkin muun? Näitä vaihtoehtoja on kuulemma vaikka kuinka paljon, mutta minä en juuri nyt keksi yhtään.

Tässä sen nyt näkee miten petosnaiset taas raivona kieltävät faktoja. :)

Kuka täällä raivona kietää faktat? No sinä.

Kerro nyt meille "raivoille" mammoille millä muulla tavalla nainen voi kantaa muuta, kuin miehensä lasta, jos hän ei ole pettäny miestään?

Joo ra----s----k---ttu, mutta haluaako nainenkaan sellaista lasta?  ja varmasti mieskin tuossa tapauksesta tietäisi mitä vaimolle on tehty.

ja näin joulun kynnyksellä tulee mieleen myös tuo Neitsyt  Maria, mutta ollaan varmaan yhtä mieltä, että tuo tuiskin on niin yleistä, että sen takia pitäisikaikki lapset testata.

Ja jos vaimo hyppää keinohedelmöityksessä niin varmaan tuon mieskin tietää.

Ennen kuin raivot  yhtään mitään niin kerro meille, miten muuten nainen voi synnyttää vieraan miehen lapsen, kuin pettämällä miestään?

Vastausta ei tule? No eipä tietenkään, kun sitä vastausta ei ole.

Ainostaaan miestään pettävä nainen voi saada vieraan miehen lapsen.

Muumimuki-menetelmä? Liukastuin vahingossa ilman housuja keskelle toisen miehen lastilammikkoa?

Tästä on ihan turha vetää hernettä nenään, jos ei kerran ole mitään syytä epäillä. Se on kuitenkin fakta, että tässä maailmassa on aina ollut miehiä jotka ovat tietämättään elättäneet ja kasvattaneet toisten miesten lapsia.

Se on enemmän väärin kuin se, että joku nainen loukkaantuu siitä että mies haluaa asian omalta kohdaltaan varmistaa.

Niinpä niin, ethän sinäkään vetäisi hernettä nenään, vaikka sinua tullaan kauppareissulla epäilemään ihan ilman syytä varkaaksi. 

Saatika, että suuttuisit, kun sinua ihan ilman syytä väitetään pedariksi, mur**haa**jaksi, ra'''s'''k''aa''ja''ksi tai sinun väitetään ajaneen joku kuoliaaksi, ihan ilman minkäänlaista perustetta, ihan vain sen taki, että joku joskus on ajanut jonkun kuoliaaksi jne.

Se on kuitenkin fakta, että tassä maassa on miehet ra**s''nneet ja t'''a'''ppaneet  ja turha sinun olisi vetää hernettä nenään vaikka sinua oma vaimo noista tekosista syyttää, koska kerran olet syytön. Et sinä loukkaannu vaimon epäilyistä. 

Kukapa sitä nyt loukkaantuu ja vetää hernettä nenään vaikka suotta syytetäänkin, kun kerran tietää itse, että on syytön. 

Ja mitäpä sitä loukkaantumaan ja vetämään hernettä nenään vaikka oma mies syyttää pettämisestä, kun kerran itse tietää että on syytön . Huhheijaa.

Jeps. Olisko kasvun paikka?

Kyllä semmotteet kolmevitoset mammat radalla on aika herkästi sakset auki.

Juuri vaikka näin pikkujouluaikaan.

Saksimieskin saapui apajille.

Ihan nyt OT, mutta saanko kysyä: Mistä tuo kielikuva tulee? Onko sakset sinusta jotenkin eroottinen esine, vai onko se nyt vain tutuin mielikuva silloin, kun puhutaan naisen sääristä? Ei sana sääri tai jalka herätä mitään ajatuksia?

vastaus ot kysymykseen: se tulee lesbojen rakastelutekniikasta ja slangista niissä piireissä.

Sakset auki.

Vierailija
5487/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri. Shit happens usko tai älä.

Kävikö sinulle niin?

Eikö tämä ole yleisesti tiedossa ettei aina mene niin kuin kuvitellaan? Jäikö yläaste kesken?

Lasta yrittävät naiset lopettavat alkoholin käyttämisen monta kuukautta aiemmin ja elävät muutenkin mahdollisimman terveellisesti. Me varmaan eletään niin eri maailmassa, kun minusta vieraisiin meneminen selvin päin tuossa vaiheessa on todella harvinaista.

Luuletko todella että vasta kun "yritetään" lasta, sellainen siunaantuu?

Kortsut on vissiin pelkkien tautien vuoksi?

No siinä tapauksessa, että teille niitä lapsia tupsahtelee ihan yllärinä pyytämättä ja tilaamatta, kannattaa varmaan tehdä muitakin testejä kuin isyystestit. Mm. ne sp-teatit jo ennen kuin raskaus on alkanut.

Ne, joille ehkäiseminen on tuttua puuhaa, ajoittavat lisääntymisaikataulunsa itse. Toki aina ei heti tärppää, mutta päihteet jätetään ja elintapoja muutenkin tarkistetaan.

Luulin, että tärkeää oli se lapsen etu, mutta täällähän nämä ympäriinsä hilluvat ja kännissä ja läpällä yllättäen sikiävät tyypit taitavat olla äänessä pääosin.

Vierailija
5488/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko jokin kompromissi...

ei takarajaa isyyden kiistämiselle ja jos osoittautuu että lapsi oli toisen, otetaan messevät vahingonkorvaukset ja naiselle aina ehdotonta petoksesta.

Vierailija
5489/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista jutuista näkee niin selvästi, ettei kirjoittajalla ole mitään käsitystä siitä miten pariskunnat nykyään lapsia suunnittelevat (siis jos tosiaan kyseessä suunniteltu lapsi). Ei todellakaan lähde nainen bilettämään prseet olalla, jos on tarkoitus raskautua. Silloin ei oteta alkoa ollenkaan.

Ei se lapsenteko ole sen kummempaa kuin jättää ehkäisy pois, ja elää normaalisti. Ei kai lasta suunnitella kuin rotukoiran pennuttamista, tai lehmän poijittamista, mikä kk saa syntyä, perjantai vai lauantai ehtisi synnyttämään?

Tulee kun on tullakseen.

Normaalit ihmiset jättävät päihteet siinä vaiheessa, kun lapsen tulolle näytetään vihreää valoa. Mutta ihan selvästi täällä on nyt äänessä nämä vähän kallummat miehet.

Ja vain epänormaaleilla ihmisillä ehkäisy pettää.

Vierailija
5490/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot siis ettei ihmiset petä? Koskaan?

Mielenkiintoista.

Vierailija
5491/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on yksinkertainen ratkaisu:

Ennen kuin lasta aletaan "tehdä" eli harrastetaan seksiä yhteisymmärryksessä ilman ehkäisyä, mies ottaa asian puheeksi. Hän kertoo naiselle, että hänelle isyys on vastuullinen ja tärkeä rooli johon hän aikoo sitoutua, minkä vuoksi hänelle on tärkeää myös varmistaa isyys. Siksi hän tulee vaatimaan isyyden selvittämistä. Tämä ei tarkoita sitä, että hän lähtökohtaisesti epäilisi tai että hänellä olisi syytä epäillä äidin uskollisuutta. Ja näin hän tulee menettelemään jokaisen lapsen kohdalla.

Sitten nainen voi loukkaantua tai olla loukkaantumatta ja päättää hankkia lapsen miehen kanssa tai ei. Kaikille on yhtä selvää, ketkä ovat lapsen vanhemmat.

Sama naisille sukupuolitaudeista.

Automaattisia testejä ei sitten enää tarvita, säästämme rahaa.

Miksi oletat, että sukupuolitaudit ovat vain miesten tuottama ongelma?

#miesvihanäkyväksi

Älä käytä toisten tägejä terrieri. Keksi omasi.

Eikö muka ole miesvihaa väittää, että sp-taudit tulisivat vain miehiltä?

Et koskaan tägää viestejä, jotka oletat miesten kirjoittamiksi, vaikka sisältäisivät mimmoista miesvihaa. Syö uskottavuutta motiiveiltasi. Alkaa haiskahtaa #naisvihalta.

Missään ei kirjoitettu että sp-taudit tulisivat vain miehiltä. Se oli oma olkiukkosi jonka avulla yritit päästä esittämään toista.

Olet säälittävä.

Siispä ne raskauden alkuaikana tehtävät testit eivät olekaan mikään epäilyksen osoitus uskottomuudesta eivätkä näin ollen ongelma miehille.

No siihen nähden niistä on joku naisvihaaja vouhottanut ihan suhteettoman paljon. Miksi ihmeessä?

Vierailija
5492/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun taso on surkeaa. Tyypillistä että perusteluna on se " minun mieheni" - vedetään tunteella, ei järjellä, ja pitämättä keskustelu yleisellä tasolla. Sitten haukutaan muita, keksitään älyttömyyksiä. Juuri tällaisen takia tökkii nämä naisten kommentit, vihapuhetta, haukkumista. Tyhjän räksytystä ja uhriutumista, uhkailua. "Väärästä" mielipiteestä törkeyksiä, koska jotkut naiset ovat törkeitä, selvää wt:ia.

Kukahan se haukkuu räksyttää muita tässä ketjussa?

Tottakai tässä puhutaan omasta parisuhteesta. Jos mies ei luota omaan vaimoonsa, hänellä on täysi vapaus haluta isyystestit. Miehen pitää ihan itse hoitaa asia eikä odottaa, että vaimo järjestää kaiken. Jos luottamusta löytyy, testejä ei tarvita.

aivan kuten sp-tautien kohalla.

Miehet: jos nainen ottaa testit, teihin ei luoteta.

Jos oma puolisoni sanoisi, että menee ottamaan sp-tautitestit, niin kyllä minä Ihmettelisin ja kysyisin, että miksi. Ja sama toisinpäin, hänkin kysyisi samaa minulta. En tiedä, millainen keskustelu ja lopputulos siitä seuraisi.

Vierailija
5493/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä. Tuleeko kellään muulla mieleen mitään?

Vierailija
5494/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on yksinkertainen ratkaisu:

Ennen kuin lasta aletaan "tehdä" eli harrastetaan seksiä yhteisymmärryksessä ilman ehkäisyä, mies ottaa asian puheeksi. Hän kertoo naiselle, että hänelle isyys on vastuullinen ja tärkeä rooli johon hän aikoo sitoutua, minkä vuoksi hänelle on tärkeää myös varmistaa isyys. Siksi hän tulee vaatimaan isyyden selvittämistä. Tämä ei tarkoita sitä, että hän lähtökohtaisesti epäilisi tai että hänellä olisi syytä epäillä äidin uskollisuutta. Ja näin hän tulee menettelemään jokaisen lapsen kohdalla.

Sitten nainen voi loukkaantua tai olla loukkaantumatta ja päättää hankkia lapsen miehen kanssa tai ei. Kaikille on yhtä selvää, ketkä ovat lapsen vanhemmat.

Sama naisille sukupuolitaudeista.

Automaattisia testejä ei sitten enää tarvita, säästämme rahaa.

Miksi oletat, että sukupuolitaudit ovat vain miesten tuottama ongelma?

#miesvihanäkyväksi

Älä käytä toisten tägejä terrieri. Keksi omasi.

Eikö muka ole miesvihaa väittää, että sp-taudit tulisivat vain miehiltä?

Et koskaan tägää viestejä, jotka oletat miesten kirjoittamiksi, vaikka sisältäisivät mimmoista miesvihaa. Syö uskottavuutta motiiveiltasi. Alkaa haiskahtaa #naisvihalta.

Missään ei kirjoitettu että sp-taudit tulisivat vain miehiltä. Se oli oma olkiukkosi jonka avulla yritit päästä esittämään toista.

Olet säälittävä.

_ aivan kuten sp-tautien kohalla.

Miehet: jos nainen ottaa testit, teihin ei luoteta._

No joo. Mutta jatka vaan, hyvin sä vedät.

Vierailija
5495/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei lisää perherauhaa, eikä missään nimessä vahvista perhesidettä. Päinvastoin. Se on märkä rätti vasten odottavan äidin kasvoja. Mies ei usko, että lapsi on hänen ja jos lapsi ei ole miehen on ainoa selitys, että nainen on pettänyt ja se on aika vakava syytös, jos mitään konkreettista syytä ei ole epäillä.

Ja jos kerran mieskin selviää noista naisen "käkätys" sessioista pelkästään antamalla uskottavan selityksen, niin miksi mies ei usko naisen uskottavaa selitystä siitä, että lapsi on miehen?

Sinä servaat itsesi koko ajan. 

Mies kyllä selviää pelkällä uskottavalla selityksellä, kun nainen "käkättää" jostakin ja vaatii selitystä. Ja sillä on perherauha taattu, mutta sama ei pädekään, kun mies "käkättää" isyystestiä?

Jos kerran naisenkin on uskottava miehen pelkkiä SANALLISIA uskollisuus/rehellisyysvakuutuksia, miksi miehen ei tarvitse uskoa vastaavai naisen sanallisia vakuutuksia?

Sanoppa se ;D

Ongelmahan on jo siinä, että epäillään. Ei voi olla parisuhdetta ilman luottamusta.

Jos miehen tarvitsee antaa uskottava selitys, niin häntä on jo epäilty. Kyllä selityksen voi antaa, mutta parisuhdetta ei enää pitäisi jatkaa.

Vierailija
5496/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keittiöpsykologi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keittiöpsykologi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee aivan oikein. Jos sinulla ei ole salattavaa, miksi tykkäät huonoa.

Just sen takia tykkää huonoa, ettei mitään salattavaa ole ollut ja nyt kuitenkin epäillään. 

Jos olisi antanut syytä tuohon epäilyyn, olisi asia ihan ok, että testataan, kenen lapsi on, mutta jos ei mitään syytä ole, epäily niin kyllä loukkaa. Vainoharhainenhan tuollainen mies on ja pitemmän päälle vaarallinenkin. 

itse en ainakaan noin hullun miehen kanssa uskaltaisi elää, hengestään pääsisi joku päivä, kun epäilee suotta vaikka mistä. Kaikkie "epäilyjä" kun ei pystyisi testeillä todistamaan. 

Parihsuhteeseen kuluu luottamus, ei epäilys joka asiasta.

Eri. Ihan oikeastiko isyystesti olisi ok, jos olisi oikeasti syytä epäillä isyyttä? Eiköhän juuri siinä kohtaa vastusteta ja venkoillaan minkä ehditään, koska voi saada monon kuvan persuksiin, se äiti. Luulen ettei ihan kitisemättä testiin suostuta. Tai sitten se äiti on jo kaivellut vauvan suuta ja isän hammasharja on kateissa, tai sitten poikaystävän posken sisäpinta kiinnostaa. Jos oma mies on isä, voi äiti polleena sanoa että senkus testataan, koska olet niin epäluuloinen.

Nii-in, varmaan valehtelijat vastustavatkin. Rehellinen ei vastusta eikä kyllä sitten myöskään välttämättä jatka suhdetta, jossa aiheettomasti pettämisestä ja isyydestä valehtelusta epäillään.

Lopetatko ajamisen jos sinut puhallutetaan?

Vaikka juuri sinä et olisi ikinä ajanut humalassa tms.

Onko se valtion epäluottamuslause juuri sinua kohtaan?

Jos isyystesti olisi ihan pertsatesti siinä muiden joukossa niin mitä sitten?

Käenpoikasia kun kuitenkin on.

Ja mahdollisia semmoisia.

Eih, ratsiavertaus nostaa taas päätään :.D Tämä asia väiteltiin ainakin minun osaltani loppuun jo aiemmin ketjussa. Jos sinun parisuhteesi vastaa poliisiratsiaa, se on sinun ja kumppanisi välinen asia. Itse en sellaisessa suhteessa eläisi.

En ymmärrä miten minun parisuhde kuuluu tähän?

Testit olisi oikeusturva miehille ja lapselle.

On melko naivia olettaa ettei naiset (vaikka kuinka ihana ja rakas ja luotettava) olisi, käy vieraissa.

Siitä on kenenkään turha vetää papua venttiiliin, kun niin kuitenkin käy.

Sama rattijuoppojen kanssa.

Sen pienen perseilevän osuuden vuoksi tehdään testejä.

Ja lentokentällä turvatarkastuksia yms..

Niih..

Jos mieheni olettaa, että minä ilman muuta kuulun johonkin pieneen perseilevään osaan, niin ei ole minun parisuhde se. Mikä tässä on niin vaikeaa?

Niin että jos kuitenkin siinä edeltävässä luki että se testi tehtäisiin kaikille perustestinä siinä muiden testien ohella.

Ei juuri sinua epäillen vaan kaikille.

Sitten jos testi kuuluisi testiohjelmaan niin ei tarvi loukkaantua.

Kaikille se testi.

Onko vielä epäselvää?

Vanhemmilla on kuitenkin oikeus kieltäytyä testistä.

YK:n lapsen oikeuksia koskevassa yleissopimuksessa turvataan lapsen oikeus molempiin vanhempiin. Lapsen kumpikaan vanhempi ei lähtökohtaisesti voi kieltäytyä isyyden selvittämisestä, sillä se on lapsen edun vuoksi pakottavaa oikeutta. Terminologia on syytä hallita isyyskysymyksissä: tuomioistuin voi vahvistaa isyyden miehelle vastoin isän ja äidin tahtoa, mutta se ei voi pakottaa vanhempaa lapsen huoltajaksi vastoin tämän vanhemman tahtoa.

Isyyden selvittäminen on lapsen edun mukaista

Jokaisella lapsella on lähtökohtainen oikeus molempiin vanhempiin. Siksi isyyden selvittäminen ei ole riippuvainen vanhempien aloitteellisuudesta, vaan lastenvalvoja pyrkii selvittämään avioliiton ulkopuolella syntymättömän lapsen isyyttä viran puolesta. Asia koskee vain avioliiton ulkopuolella syntyviä lapsia, koska avioliittoon syntyvään lapseen sovelletaan isyysolettamaa. Isyysolettamalla tarkoitetaan sitä, että äidin aviomies oletetaan lapsen isäksi. Äiti ja isä eivät voi sopia keskenään pätevästi siitä, ettei isyyttä selvitettäisi. Näin ollen isyysasiat ovat pakottavaa oikeutta. Syynä tähän on jo todetulla tavalla lapsen etu sekä oikeus molempiin vanhempiin.

Selvitettäessä isyyttä pyritään hankkimaan tiedot, joiden nojalla lapsen isä voidaan vahvistaa. Isyyttä selvittää ensisijaisesti lastenvalvoja, joka toimii kunnallisesti. Lastenvalvojan selvityksen jälkeen Digi- ja väestötietovirasto vahvistaa isyyden. Äidin aviomies on automaattisesti lapsen isä avioliiton nojalla, mutta muutoin isyys on selvitettävä ja vahvistettava. Isyyden selvittäminen voidaan aloittaa jo ennen lapsen syntymää, esimerkiksi tunnustamalla isyys neuvolakäynnillä. Oikeusgeneettinen isyystutkimus voidaan kuitenkin tehdä vasta lapsen syntymän jälkeen. 

Jos lapsi on syntynyt avioliiton ulkopuolella, eikä kukaan ole tunnustanut isyyttä, lastenvalvoja voi aloittaa isyyden selvittämisen. Isyystestin tekeminen tulee käytännössä tarpeelliseksi, kun on epäselvää, kuka lapsen isä on. Jos äiti on ollut sukupuoliyhteydessä useamman miehen kanssa lapsen siittämisen aikaan, ei ole välttämättä varmaa, kuka heistä on tosiasiassa lapsen siittänyt mies. Jos lastenvalvoja katsoo tarpeelliseksi, hänen on tilattava oikeusgeneettinen isyystutkimus lapsesta, äidistä ja miehestä, joka saattaa olla lapsen isä. Isyystesti ei ole pakollinen. Siihen tarvitaan suostumus siltä henkilöltä, johon tutkimus kohdistuu. Jos äiti tai mahdollinen isä vastustaa isyyden selvittämistä, voidaan hänet kuitenkin lain nojalla velvoittaa siihen sakon uhalla. Tämä tapahtuu tuomioistuimen määräyksellä, kun isyyden vahvistamisesta on nostettu kanne. Isyystestiin velvoittaminen on mahdollista vain, jos tutkimus edistää isyyden selvittämistä. 

Vierailija
5497/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee kun on tullakseen.

Jätätkö seksin kun juot jne?

En. Mutta jätämme tuplaehkäisyn (kierukka + kumi), kun on tarkoitus lisääntyä.

Muuta kysyttävää?

Vierailija
5498/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot siis ettei ihmiset petä? Koskaan?

Mielenkiintoista.

Parisuhde, jossa toista pitää alusta asti epäillä pettämisestä ei ole kummoinen. En halua olla aiheettomien epäilyjen kohde enkä halua aiheettomasti epäillä toista. Olen sitä mieltä, että luottamusta on niin kauan mitä luottamusta on ja minulle se on hyvä periaate. Elämä on paljon parempaa, kun voi luottaa puolisoon. Meillä ei ole mustasukkaisuutta eikä niistä riitoja.

Vierailija
5499/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enköhän minä tunne oman puolisoni paremmin kuin sinä. Hän kyllä uskaltaa sanoa oman mielipiteensä.

Tämä tyyppi itse pelkää jännäkakka housussa kaikkea, niin se ei voi edes kuvitella, että joku ei pelkäis vaimoaan. Ihan absurdi ajatuskin ilmeisesti.

Vierailija
5500/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun lasta aletaan yrittämään ei niin haittaa jos pääsee vieraan kanssa käymään vahinko. Sehän menee miehen piikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä