Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...

Vierailija
27.11.2019 |

Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?

Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?

Kommentit (7876)

Vierailija
5521/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin antanut tehdä testin, mutta olisi ollut sellainen kolhu keskinäiseen luottamukseen, että parisuhde tuskin olisi jatkunut ainakaan entisellään. Itselläni on ehkä siksikin nihkeä suhtautuminen aiheettomiin epäilyihin, että olin yhdessä mustasukkaisen ja pettävän ihmisen kanssa. Ja se, että toinen ihan tosissaan syyttää pettämisestä, oli aika sama fiilis, jos olisi syyttänyt varkaaksi. Että todista tässä nyt, ettet ole varastanut mitään.

Ei ole ihan samasta asiasta kyse. Jos syytetään varkaaksi, niin jotain lienee hävinnyt. Tässä ei syytetä ketään yhtään mistään, vaan halutaan varmistaa että kaikki on kuten pitääkin.

Isyystesti on varsin helppo tapa todeta se, eikä sinun tarvitse siinä mitään todistella.

Isosta asiasta on kyse. Monet liitot eivät kestä ikuisesti, ja isällä pitää olla oikeus tietää elättääkö omaa lastaan. Ei kannata loukkaantua.

Niin. Ketään ei syytetä mistään, halutaan vain varmistaa että kaikki on kuten pitää.

On täysin mahdollista etten ole lapsen isä, vaikka nainen ei olisikaan käynyt vieraissa. En ymmärrä, miksei naiset ymmärrä tätä.

Ei se tarkoita että mies epäilisi naisen käyneen vieraissa vaikka ei olisi varma, onko lapsensa isä.

Ei niin. On vaikka kuinka paljon muitakin vaihtoehtoja, miten lapsi voi olla jonkun muun. Ei muija oo välttämättä käynyt panemassa ketään muuta.

Kerrotko vaikka viisi muuta vaihtoehtoa? Olen utelias.

No ei kukaan mies epäile puolisoa pettämisestä, tietenkään. Hän vain haluaa olla varma, että on lapsen isä. Kumma kun et tätä ymmärrä.

Ymmärrän toki, ja olen samaa mieltä. Mutta mitkä ovat ne muut vaihtoehdot miten lapsi voi olla jonkin muun? Näitä vaihtoehtoja on kuulemma vaikka kuinka paljon, mutta minä en juuri nyt keksi yhtään.

Tässä sen nyt näkee miten petosnaiset taas raivona kieltävät faktoja. :)

Kuka täällä raivona kietää faktat? No sinä.

Kerro nyt meille "raivoille" mammoille millä muulla tavalla nainen voi kantaa muuta, kuin miehensä lasta, jos hän ei ole pettäny miestään?

Joo ra----s----k---ttu, mutta haluaako nainenkaan sellaista lasta?  ja varmasti mieskin tuossa tapauksesta tietäisi mitä vaimolle on tehty.

ja näin joulun kynnyksellä tulee mieleen myös tuo Neitsyt  Maria, mutta ollaan varmaan yhtä mieltä, että tuo tuiskin on niin yleistä, että sen takia pitäisikaikki lapset testata.

Ja jos vaimo hyppää keinohedelmöityksessä niin varmaan tuon mieskin tietää.

Ennen kuin raivot  yhtään mitään niin kerro meille, miten muuten nainen voi synnyttää vieraan miehen lapsen, kuin pettämällä miestään?

Vastausta ei tule? No eipä tietenkään, kun sitä vastausta ei ole.

Ainostaaan miestään pettävä nainen voi saada vieraan miehen lapsen.

Muumimuki-menetelmä? Liukastuin vahingossa ilman housuja keskelle toisen miehen lastilammikkoa?

Tästä on ihan turha vetää hernettä nenään, jos ei kerran ole mitään syytä epäillä. Se on kuitenkin fakta, että tässä maailmassa on aina ollut miehiä jotka ovat tietämättään elättäneet ja kasvattaneet toisten miesten lapsia.

Se on enemmän väärin kuin se, että joku nainen loukkaantuu siitä että mies haluaa asian omalta kohdaltaan varmistaa.

Niinpä niin, ethän sinäkään vetäisi hernettä nenään, vaikka sinua tullaan kauppareissulla epäilemään ihan ilman syytä varkaaksi. 

Saatika, että suuttuisit, kun sinua ihan ilman syytä väitetään pedariksi, mur**haa**jaksi, ra'''s'''k''aa''ja''ksi tai sinun väitetään ajaneen joku kuoliaaksi, ihan ilman minkäänlaista perustetta, ihan vain sen taki, että joku joskus on ajanut jonkun kuoliaaksi jne.

Se on kuitenkin fakta, että tassä maassa on miehet ra**s''nneet ja t'''a'''ppaneet  ja turha sinun olisi vetää hernettä nenään vaikka sinua oma vaimo noista tekosista syyttää, koska kerran olet syytön. Et sinä loukkaannu vaimon epäilyistä. 

Kukapa sitä nyt loukkaantuu ja vetää hernettä nenään vaikka suotta syytetäänkin, kun kerran tietää itse, että on syytön. 

Ja mitäpä sitä loukkaantumaan ja vetämään hernettä nenään vaikka oma mies syyttää pettämisestä, kun kerran itse tietää että on syytön . Huhheijaa.

Jeps. Olisko kasvun paikka?

Kyllä semmotteet kolmevitoset mammat radalla on aika herkästi sakset auki.

Juuri vaikka näin pikkujouluaikaan.

Saksimieskin saapui apajille.

Ihan nyt OT, mutta saanko kysyä: Mistä tuo kielikuva tulee? Onko sakset sinusta jotenkin eroottinen esine, vai onko se nyt vain tutuin mielikuva silloin, kun puhutaan naisen sääristä? Ei sana sääri tai jalka herätä mitään ajatuksia?

vastaus ot kysymykseen: se tulee lesbojen rakastelutekniikasta ja slangista niissä piireissä.

Sakset auki.

Ootko siis lesbo vai?

Oudolta kuulostaa tuo sakset. Mitkä miehillä on?

Ei, en ole lesbo. Ei vaadi kovinkaan kummoista yleistietämystä jotta tuollainen asia olisi tiedossa. Sinkkuelämää sarjassakin varmasti kerrottu, kuten miljoonassa muussakin viihdeohjelmassa. Toki sä seuraat vain Karpolla on asiaa -uusintoja joten ymmärrän hämmennyksesi.

Miehillä lienee juna ja telakoituminen?

Vierailija
5522/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi nähdä, millaisia ovat nämä miehet, joiden mielestä heidän geenit ei kelpaa omalle vaimolle lasten geeneiksi vaan hän lähtee etsimään ihan ketä tahansa lasten isäksi. Itse olen ajatellut, että jos haluan jonkun tietyn miehen lasteni isäksi, haluan, että se sama mies on lasten elämässä mukana alusta alkaen. Pitävätkö nämä miehet itseään niin surkeina tapauksina, että he uskovat olevansa surkeita myös oman vaimon mielestä?

Ei ne kuule lisääntymään lähde vaan vaikkapa bilettään tyttöjen kanssa ja sen sellaista.

Yksi asia johtaa yhteen ja toinen toiseen ja oho, miten näin kävikään?

On se kumma kun naiset on olevinaan niin hurskaita ja ihan kuin tämmöistä ei tapahtuisi.

Tarkoitatko siis, että kun pari suunnittelee ja yrittää yhdessä lasten hankkimista, niin siinä vaiheessa nainen lähtee bilettämään kavereiden kanssa ja panee jonkun tuntemattoman miehen kanssa ilman ehkäisyä? Ne yli kolmekymppiset naisetkin, jotka ovat harkinneet puolison kanssa sopivaa ajankohtaa muutaman vuoden ajan, miettineet asumisjärjestelyjä, työkuvioita, laskeneet äitiyspäivärahan suuruutta, alkaneet säästää hoitovapaaseen ja haaveilleet, mihin vuodenaikaan lapsen syntymä olisi kiva?

Noista jutuista näkee niin selvästi, ettei kirjoittajalla ole mitään käsitystä siitä miten pariskunnat nykyään lapsia suunnittelevat (siis jos tosiaan kyseessä suunniteltu lapsi). Ei todellakaan lähde nainen bilettämään prseet olalla, jos on tarkoitus raskautua. Silloin ei oteta alkoa ollenkaan.

Ei se lapsenteko ole sen kummempaa kuin jättää ehkäisy pois, ja elää normaalisti. Ei kai lasta suunnitella kuin rotukoiran pennuttamista, tai lehmän poijittamista, mikä kk saa syntyä, perjantai vai lauantai ehtisi synnyttämään?

Tulee kun on tullakseen.

Normaalit ihmiset jättävät päihteet siinä vaiheessa, kun lapsen tulolle näytetään vihreää valoa. Mutta ihan selvästi täällä on nyt äänessä nämä vähän kallummat miehet.

Jätätkö seksin kun juot jne?

En. Mutta jätämme tuplaehkäisyn (kierukka + kumi), kun on tarkoitus lisääntyä.

Muuta kysyttävää?

Kivat teille.

Minä tulin raskaaksi huolimatta myös tuplaehkäisystä.

Ei tosin kierukkaa siitä johtuvien sivuoireiden takia. Olemmeko siis epänormaaleja?

Ei kai lisättävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5523/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi nähdä, millaisia ovat nämä miehet, joiden mielestä heidän geenit ei kelpaa omalle vaimolle lasten geeneiksi vaan hän lähtee etsimään ihan ketä tahansa lasten isäksi. Itse olen ajatellut, että jos haluan jonkun tietyn miehen lasteni isäksi, haluan, että se sama mies on lasten elämässä mukana alusta alkaen. Pitävätkö nämä miehet itseään niin surkeina tapauksina, että he uskovat olevansa surkeita myös oman vaimon mielestä?

Ei ne kuule lisääntymään lähde vaan vaikkapa bilettään tyttöjen kanssa ja sen sellaista.

On se kumma kun naiset on olevinaan niin hurskaita ja ihan kuin tämmöistä ei tapahtuisi.

Tarkoitatko siis, että kun pari suunnittelee ja yrittää yhdessä lasten hankkimista, niin siinä vaiheessa nainen lähtee bilettämään kavereiden kanssa ja panee jonkun tuntemattoman miehen kanssa ilman ehkäisyä? Ne yli kolmekymppiset naisetkin, jotka ovat harkinneet puolison kanssa sopivaa ajankohtaa muutaman vuoden ajan, miettineet asumisjärjestelyjä, työkuvioita, laskeneet äitiyspäivärahan suuruutta, alkaneet säästää hoitovapaaseen ja haaveilleet, mihin vuodenaikaan lapsen syntymä olisi kiva?

Eri. Shit happens usko tai älä.

Kävikö sinulle niin?

Eikö tämä ole yleisesti tiedossa ettei aina mene niin kuin kuvitellaan? Jäikö yläaste kesken?

Lasta yrittävät naiset lopettavat alkoholin käyttämisen monta kuukautta aiemmin ja elävät muutenkin mahdollisimman terveellisesti. Me varmaan eletään niin eri maailmassa, kun minusta vieraisiin meneminen selvin päin tuossa vaiheessa on todella harvinaista.

Luuletko todella että vasta kun "yritetään" lasta, sellainen siunaantuu?

Kortsut on vissiin pelkkien tautien vuoksi?

No siinä tapauksessa, että teille niitä lapsia tupsahtelee ihan yllärinä pyytämättä ja tilaamatta, kannattaa varmaan tehdä muitakin testejä kuin isyystestit. Mm. ne sp-teatit jo ennen kuin raskaus on alkanut.

Ne, joille ehkäiseminen on tuttua puuhaa, ajoittavat lisääntymisaikataulunsa itse. Toki aina ei heti tärppää, mutta päihteet jätetään ja elintapoja muutenkin tarkistetaan.

Luulin, että tärkeää oli se lapsen etu, mutta täällähän nämä ympäriinsä hilluvat ja kännissä ja läpällä yllättäen sikiävät tyypit taitavat olla äänessä pääosin.

Se on jännä juttu, että tässä keskustelussa ehkäisyn pettäminen on niin epätodennäköistä, ettei sellaista vaihtoehtoa edes pidetä mahdollisena. Paitsi niille, kenelle ehkäisy on muutenkin vierasta tai hilluvat kännissä. Jos taas puhutaan ehkäisyllä huijaamisesta niin se ehkäisyn pettäminen käykin tosi helposti ihan kenelle vain.

Siitä on kirjoitettu sen tuhat kertaa, että jos raskaus alkaa epäilyttävissä olosuhteissa (ei suunnitellusti: tuore suhde tai vahinkoraskaus juuri silloin, kun parisuhteessa rakoilua tms.), niin ilman muuta testaamaan. Siitä ei kahta sanaa.

Ihan toivotonta keskustella, kun väen ymmärrys on ameban tasolla. Aina pyörähtää alusta samat jankkaukset, jotka on juuri käsitelty.

Siksi naiset paneskeleekin ympäriinsä juuri silloin kun ehkäisy on jätetty pois. Saa vierasta siementä ja oma ukko maksaa laskut.

Tuossa vaiheessa seksiä on kotona ihan riittäviin, että harva jaksaa enempää. Se nyt on ihan varma, että mikään ei ole niin huonoa siementä kuin palstapeikolla, joten niiltä sitä ei halua kukaan.

Vierailija
5524/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole koskaan tapahtunut, eikä kukaan kaverikaan ole koskaan kertonut näin käyneen. Suurin osa naisista ei koskaan petä.

Mä en käytä huumeita, mun kaverit ei käytä huumeita enkä edes tunne ketään joka käyttää huumeita.

Suurin osa ihmisistä ei käytä huumeita.

Onko siis huumeita?

On. Mutta pointti on se, että puolisonsa saa vapaasti valita. Ja puolisoon saa tutustua ennen avioliittoa ja lapsia. Ja siten voi itse huolehtia, ettei ota sitä huumeidenkäyttäjää.

Näinhän se on.

Samaten naiset voi valita miehen joka ei ole väkivaltainen, petä, on hyvä isä lapsilleen jne.

Ai se mies muuttui kun nainen porsi. No niinpä tietenkin.

Jos mies on ihminen ja nainen pyöräyttää porsaan, niin totta helvetissä pitää teettää isyystesti ja ottaa ero.

Ihan ihme jengiä taas täällä, onko tuo edellinen aineissa vai mitä hä?

Vierailija
5525/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on yksinkertainen ratkaisu:

Ennen kuin lasta aletaan "tehdä" eli harrastetaan seksiä yhteisymmärryksessä ilman ehkäisyä, mies ottaa asian puheeksi. Hän kertoo naiselle, että hänelle isyys on vastuullinen ja tärkeä rooli johon hän aikoo sitoutua, minkä vuoksi hänelle on tärkeää myös varmistaa isyys. Siksi hän tulee vaatimaan isyyden selvittämistä. Tämä ei tarkoita sitä, että hän lähtökohtaisesti epäilisi tai että hänellä olisi syytä epäillä äidin uskollisuutta. Ja näin hän tulee menettelemään jokaisen lapsen kohdalla.

Sitten nainen voi loukkaantua tai olla loukkaantumatta ja päättää hankkia lapsen miehen kanssa tai ei. Kaikille on yhtä selvää, ketkä ovat lapsen vanhemmat.

Sama naisille sukupuolitaudeista.

Automaattisia testejä ei sitten enää tarvita, säästämme rahaa.

Miksi oletat, että sukupuolitaudit ovat vain miesten tuottama ongelma?

#miesvihanäkyväksi

Älä käytä toisten tägejä terrieri. Keksi omasi.

Eikö muka ole miesvihaa väittää, että sp-taudit tulisivat vain miehiltä?

Et koskaan tägää viestejä, jotka oletat miesten kirjoittamiksi, vaikka sisältäisivät mimmoista miesvihaa. Syö uskottavuutta motiiveiltasi. Alkaa haiskahtaa #naisvihalta.

Missään ei kirjoitettu että sp-taudit tulisivat vain miehiltä. Se oli oma olkiukkosi jonka avulla yritit päästä esittämään toista.

Olet säälittävä.

_ aivan kuten sp-tautien kohalla.

Miehet: jos nainen ottaa testit, teihin ei luoteta._

No joo. Mutta jatka vaan, hyvin sä vedät.

edelleen missään ei lue että sp-taudit tulisivat vain miehiltä.

No mitäs vattua täällä sitten kokoa ajan jankutetaan, että jos ne tehdään niin mieheen ei luoteta? Nyt on kyllä taas niin aivotonta argumentointia että ei mitään rajaa.

Vierailija
5526/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vieläkään tajua miksi isyystestistä naiset hikeentyvät. Sehän lisää mielenrauhaa ja vahvistaa perhesidettä, jos siis naiset eivät ottaisi nokkiinsa. Jos haluaa testata niin antaa testata. Naurettava ajatus että mies tässä kohtaa paljastuisikin sairaalloisen mustasukkaiseksi. Älkää viitsikö. En usko hetkeäkään etteikö miestä kuulustella paljon pienemmistä asioista, useinkin. Heidän on todistettava tai annettava uskottava selitys, ja sitten vasta loppuu se käkätys kun on saatu mielenrauha, ettei mitään poikkeavaa tapahtunut etukäteen kerrotusta. Kontrolloivia naisia on. Naiset vaativat useammin näitä tavallaan uskollisuus/rehellisyysvakuutuksia kuin miehet. Nyt yksi testi ja ollaan niin loukkaantuneita, miten edes kehtaa mies tällaista. Naiset kyttäävät miestä enemmän, se on satavarma.

Typerää uhkailla erolla jos toinen haluaa mielenrauhan todella isosta asiasta. Aikuistukaa naiset. Terveisin vanhempi nainen.

Lisäänpä vielä alapeukkuja naureskellessani, että kaikki kollegani ovat miehiä. Joskus olin naisvaltaisella työpaikalla, huhhuh sitä juoruilua ja vihanpitoa, kateutta. Onneksi jo pitkän aikaa asiallista työorientoitunutta työelämää mukavien kollegojen kanssa.

Onko sinun synnyttämien lasten kohdalla tutkittu, kuka heidän isä on?

Voin kertoa, vaikka asia ei sinulle kuulukaan, mutta koska et keksi muutakaan(tällaiset juuri niitä vastenmielisiä, vailla mitään järkisyytä tänne väännettyjä, tyypillisiä naisten kommentteja) ; avoliitossa, isyyden tunnustus. Ei ongelmaa koska olen introvertti. Tämä introverttius aiheutti virnuilua täällä aiemmin, tyypillistä ämmämäistä suunsoittoa, miten ekstrovertitkö sitten on niitä joiden miesten pitää tehdä isyystesti tms. Kauheaa on jos normikansalaiset on niin yksinkertaisia kuin vauvapalstalla nämä suunsoittajat.

En kyllä saanut sinun vastauksesta selvää.

Me ei oltu naimisissa, kun saatiin lapset. Ihan huolella suunnitellusti, ei tullut yllätysvauvoja. Lastenvalvoja kysyi mieheltä kummankin lapsen kohdalla haluaako hän isyystutkimuksen. Ei halunnut. Lasten isyydestä ei ole mitään epäselvää kummallekaan meistä.

Olitko paikalla kun asiaa kysyttiin vai mistä tiedät ettei hän halunnut?

Olin paikalla. Mitä sitten?

Mies ei saanut sanoa aitoa tahtotilaansa.

Vähän sama kuin lähisuhdeväkivallan uhrilta kyseltäis asioita pahoinpitelijän läsnäollessa, ja sitten niiden pitäis mennä yhdessä kotiin.

Enköhän minä tunne oman puolisoni paremmin kuin sinä. Hän kyllä uskaltaa sanoa oman mielipiteensä.

Tämä tyyppi itse pelkää jännäkakka housussa kaikkea, niin se ei voi edes kuvitella, että joku ei pelkäis vaimoaan. Ihan absurdi ajatuskin ilmeisesti.

Pelkäisi vaimoaan? Ei kyse ole pelosta, vaan siitä että tietää kuinka "vaimo" reagoi. Hänen vaakakupissaan painoi sillä ajanhetkellä kaksi asiaa:

1. oikeus testaukseen

2. parisuhteen päättyminen jos hän ottaa testin

Mikäli asia tehtäisiin siten, ettei nainen saa tietää mitä mies valitsee, hän saattaisi valita toisin.

Mieshän voi soittaa myöhemmin lastenvalvojalle ja sanoa, että muutti mielensä ja haluaa testin. Sen verran luulisi miestenkin osaavan hoitaa.

Vierailija
5527/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävikö sinulle niin?

Eikö tämä ole yleisesti tiedossa ettei aina mene niin kuin kuvitellaan? Jäikö yläaste kesken?

Lasta yrittävät naiset lopettavat alkoholin käyttämisen monta kuukautta aiemmin ja elävät muutenkin mahdollisimman terveellisesti. Me varmaan eletään niin eri maailmassa, kun minusta vieraisiin meneminen selvin päin tuossa vaiheessa on todella harvinaista.

Jotkut yrittävät ja toisten ei tarvitse, koska onnistuu muutenkin. Ja lapset on terveitä.

Noinkohan ovat?

Raskauden suunnitteluvaiheessakin suositellaan kohtuukäyttöä (12 annosta kerrallaan) ja viimeistään raskauden alkaessa jokaisen odottavan äidin kannattaa arvioida kriittisesti omaa alkoholinkäyttöään ja tiedostaa siihen mahdollisesti liittyvät riskit. Alkoholin käytöstä kysyminen ja haitoista tiedottaminen kuuluvat äitiysneuvolan rutiineihin kaikkien odottavien äitien kohdalla.

https://www.terveyskirjasto.fi/odk00035

Isän alkoholinkäyttö ennen hedelmöitystä vaikuttaa lapsen kehitykseen ja jopa tuleviin sukupolviin

Juoko miehesi runsaasti alkoholia ja tupruttelee päälle tupakkaa? Onko miehesi sitä mieltä, että hänen elintavoillaan ei ole vaikutusta tulevan lapsenne hyvinvointiin? Tässä hän on väärässä. Isän hedelmöitystä edeltävät elintavat muokkaavat epigeneettisesti lasta.

Tutkijat eivät pysty selittämään vielä syy-seuraussuhdetta täysin aukottomasti. Se kuitenkin tiedetään, että vaikutusmekanismi on epigeneettinen.

Epigeneettisellä vaikutuksella tarkoitetaan esimerkiksi juuri elintapojen vaikutuksia eri geenien aktivoitumiseen ja passivoitumiseen. Lapsen hedelmöittäneen siittiön DNA siis säilyy muuttumattomana, mutta toisien geenien vaikutus joko aktivoituu tai passivoituu esimerkiksi DNA:han tarttuneiden proteiinien takia.

https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/miehen-hedelmallisyys/isan-alk…

Hei, tuollaisesta sepustuksesta miehesi varmasti innostuu kiihkeään lapsentekoprojektiin joka on hyvin tarkkaan suunniteltu, viinat piilotettu ajat sitten ja sperman laaduntarkkailuun tarkoitettuja apteekin liuskojakin on hankittu. Siitä villiin sessioon kello ja kuumemittari mukana. Ja voila' miehesi alkaa haluta aavistuksen kiinnostavamman naisen seuraa, joka ei suunnittele liikoja. Spontaanin seksin tuloksena saattaa syntyä lapsi jollekin toiselle.

Life is what happens while you make plans.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
5528/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävikö sinulle niin?

Luuletko todella että vasta kun "yritetään" lasta, sellainen siunaantuu?

Kortsut on vissiin pelkkien tautien vuoksi?

No siinä tapauksessa, että teille niitä lapsia tupsahtelee ihan yllärinä pyytämättä ja tilaamatta, kannattaa varmaan tehdä muitakin testejä kuin isyystestit. Mm. ne sp-teatit jo ennen kuin raskaus on alkanut.

Ne, joille ehkäiseminen on tuttua puuhaa, ajoittavat lisääntymisaikataulunsa itse. Toki aina ei heti tärppää, mutta päihteet jätetään ja elintapoja muutenkin tarkistetaan.

Luulin, että tärkeää oli se lapsen etu, mutta täällähän nämä ympäriinsä hilluvat ja kännissä ja läpällä yllättäen sikiävät tyypit taitavat olla äänessä pääosin.

Seiskastakin tutut "yllätysvauvat".

Eikö ole tuttu juttu?

En lue Seiskaa, niin en tiedä. Kenelle ne vauvat on yllätyksiä, Seiskan toimittajille, Seiskan lukijoille vai niille pareille? Mistä sinä tiedät, miten pitkään he ovat lasta suunnitelleet tai yrittäneet?

Jätkät vetää kyllä yössä.

Vierailija
5529/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin miten voi tehdä testin, ennen kun lapsi on syntunyt. Lapsivesipunktioita voi tehdä, mutta siinä kyllä täytyy olla äidin suostumus.

Vierailija
5530/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vieläkään tajua miksi isyystestistä naiset hikeentyvät. Sehän lisää mielenrauhaa ja vahvistaa perhesidettä, jos siis naiset eivät ottaisi nokkiinsa. Jos haluaa testata niin antaa testata. Naurettava ajatus että mies tässä kohtaa paljastuisikin sairaalloisen mustasukkaiseksi. Älkää viitsikö. En usko hetkeäkään etteikö miestä kuulustella paljon pienemmistä asioista, useinkin. Heidän on todistettava tai annettava uskottava selitys, ja sitten vasta loppuu se käkätys kun on saatu mielenrauha, ettei mitään poikkeavaa tapahtunut etukäteen kerrotusta. Kontrolloivia naisia on. Naiset vaativat useammin näitä tavallaan uskollisuus/rehellisyysvakuutuksia kuin miehet. Nyt yksi testi ja ollaan niin loukkaantuneita, miten edes kehtaa mies tällaista. Naiset kyttäävät miestä enemmän, se on satavarma.

Typerää uhkailla erolla jos toinen haluaa mielenrauhan todella isosta asiasta. Aikuistukaa naiset. Terveisin vanhempi nainen.

Lisäänpä vielä alapeukkuja naureskellessani, että kaikki kollegani ovat miehiä. Joskus olin naisvaltaisella työpaikalla, huhhuh sitä juoruilua ja vihanpitoa, kateutta. Onneksi jo pitkän aikaa asiallista työorientoitunutta työelämää mukavien kollegojen kanssa.

Voin kertoa, vaikka asia ei sinulle kuulukaan, mutta koska et keksi muutakaan(tällaiset juuri niitä vastenmielisiä, vailla mitään järkisyytä tänne väännettyjä, tyypillisiä naisten kommentteja) ; avoliitossa, isyyden tunnustus. Ei ongelmaa koska olen introvertti. Tämä introverttius aiheutti virnuilua täällä aiemmin, tyypillistä ämmämäistä suunsoittoa, miten ekstrovertitkö sitten on niitä joiden miesten pitää tehdä isyystesti tms. Kauheaa on jos normikansalaiset on niin yksinkertaisia kuin vauvapalstalla nämä suunsoittajat.

Me ei oltu naimisissa, kun saatiin lapset. Ihan huolella suunnitellusti, ei tullut yllätysvauvoja. Lastenvalvoja kysyi mieheltä kummankin lapsen kohdalla haluaako hän isyystutkimuksen. Ei halunnut. Lasten isyydestä ei ole mitään epäselvää kummallekaan meistä.

Vähän sama kuin lähisuhdeväkivallan uhrilta kyseltäis asioita pahoinpitelijän läsnäollessa, ja sitten niiden pitäis mennä yhdessä kotiin.

Enköhän minä tunne oman puolisoni paremmin kuin sinä. Hän kyllä uskaltaa sanoa oman mielipiteensä.

Tämä tyyppi itse pelkää jännäkakka housussa kaikkea, niin se ei voi edes kuvitella, että joku ei pelkäis vaimoaan. Ihan absurdi ajatuskin ilmeisesti.

Pelkäisi vaimoaan? Ei kyse ole pelosta, vaan siitä että tietää kuinka "vaimo" reagoi. Hänen vaakakupissaan painoi sillä ajanhetkellä kaksi asiaa:

1. oikeus testaukseen

Mikäli asia tehtäisiin siten, ettei nainen saa tietää mitä mies valitsee, hän saattaisi valita toisin.

Mieshän voi soittaa myöhemmin lastenvalvojalle ja sanoa, että muutti mielensä ja haluaa testin. Sen verran luulisi miestenkin osaavan hoitaa.

Voi tehdä. Tai sitten ei tee, koska pääsee halvemmalla.

Vierailija
5531/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista jutuista näkee niin selvästi, ettei kirjoittajalla ole mitään käsitystä siitä miten pariskunnat nykyään lapsia suunnittelevat (siis jos tosiaan kyseessä suunniteltu lapsi). Ei todellakaan lähde nainen bilettämään prseet olalla, jos on tarkoitus raskautua. Silloin ei oteta alkoa ollenkaan.

Ei se lapsenteko ole sen kummempaa kuin jättää ehkäisy pois, ja elää normaalisti. Ei kai lasta suunnitella kuin rotukoiran pennuttamista, tai lehmän poijittamista, mikä kk saa syntyä, perjantai vai lauantai ehtisi synnyttämään?

Tulee kun on tullakseen.

Normaalit ihmiset jättävät päihteet siinä vaiheessa, kun lapsen tulolle näytetään vihreää valoa. Mutta ihan selvästi täällä on nyt äänessä nämä vähän kallummat miehet.

Muuta kysyttävää?

Miksi tuollainen ehkäisy?

Vierailija
5532/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin antanut tehdä testin, mutta olisi ollut sellainen kolhu keskinäiseen luottamukseen, että parisuhde tuskin olisi jatkunut ainakaan entisellään. Itselläni on ehkä siksikin nihkeä suhtautuminen aiheettomiin epäilyihin, että olin yhdessä mustasukkaisen ja pettävän ihmisen kanssa. Ja se, että toinen ihan tosissaan syyttää pettämisestä, oli aika sama fiilis, jos olisi syyttänyt varkaaksi. Että todista tässä nyt, ettet ole varastanut mitään.

Ei ole ihan samasta asiasta kyse. Jos syytetään varkaaksi, niin jotain lienee hävinnyt. Tässä ei syytetä ketään yhtään mistään, vaan halutaan varmistaa että kaikki on kuten pitääkin.

Isyystesti on varsin helppo tapa todeta se, eikä sinun tarvitse siinä mitään todistella.

Isosta asiasta on kyse. Monet liitot eivät kestä ikuisesti, ja isällä pitää olla oikeus tietää elättääkö omaa lastaan. Ei kannata loukkaantua.

Niin. Ketään ei syytetä mistään, halutaan vain varmistaa että kaikki on kuten pitää.

On täysin mahdollista etten ole lapsen isä, vaikka nainen ei olisikaan käynyt vieraissa. En ymmärrä, miksei naiset ymmärrä tätä.

Ei se tarkoita että mies epäilisi naisen käyneen vieraissa vaikka ei olisi varma, onko lapsensa isä.

Ei niin. On vaikka kuinka paljon muitakin vaihtoehtoja, miten lapsi voi olla jonkun muun. Ei muija oo välttämättä käynyt panemassa ketään muuta.

Kerrotko vaikka viisi muuta vaihtoehtoa? Olen utelias.

No ei kukaan mies epäile puolisoa pettämisestä, tietenkään. Hän vain haluaa olla varma, että on lapsen isä. Kumma kun et tätä ymmärrä.

Ymmärrän toki, ja olen samaa mieltä. Mutta mitkä ovat ne muut vaihtoehdot miten lapsi voi olla jonkin muun? Näitä vaihtoehtoja on kuulemma vaikka kuinka paljon, mutta minä en juuri nyt keksi yhtään.

Tässä sen nyt näkee miten petosnaiset taas raivona kieltävät faktoja. :)

Kuka täällä raivona kietää faktat? No sinä.

Kerro nyt meille "raivoille" mammoille millä muulla tavalla nainen voi kantaa muuta, kuin miehensä lasta, jos hän ei ole pettäny miestään?

Joo ra----s----k---ttu, mutta haluaako nainenkaan sellaista lasta?  ja varmasti mieskin tuossa tapauksesta tietäisi mitä vaimolle on tehty.

ja näin joulun kynnyksellä tulee mieleen myös tuo Neitsyt  Maria, mutta ollaan varmaan yhtä mieltä, että tuo tuiskin on niin yleistä, että sen takia pitäisikaikki lapset testata.

Ja jos vaimo hyppää keinohedelmöityksessä niin varmaan tuon mieskin tietää.

Ennen kuin raivot  yhtään mitään niin kerro meille, miten muuten nainen voi synnyttää vieraan miehen lapsen, kuin pettämällä miestään?

Vastausta ei tule? No eipä tietenkään, kun sitä vastausta ei ole.

Ainostaaan miestään pettävä nainen voi saada vieraan miehen lapsen.

Muumimuki-menetelmä? Liukastuin vahingossa ilman housuja keskelle toisen miehen lastilammikkoa?

Tästä on ihan turha vetää hernettä nenään, jos ei kerran ole mitään syytä epäillä. Se on kuitenkin fakta, että tässä maailmassa on aina ollut miehiä jotka ovat tietämättään elättäneet ja kasvattaneet toisten miesten lapsia.

Se on enemmän väärin kuin se, että joku nainen loukkaantuu siitä että mies haluaa asian omalta kohdaltaan varmistaa.

Niinpä niin, ethän sinäkään vetäisi hernettä nenään, vaikka sinua tullaan kauppareissulla epäilemään ihan ilman syytä varkaaksi. 

Saatika, että suuttuisit, kun sinua ihan ilman syytä väitetään pedariksi, mur**haa**jaksi, ra'''s'''k''aa''ja''ksi tai sinun väitetään ajaneen joku kuoliaaksi, ihan ilman minkäänlaista perustetta, ihan vain sen taki, että joku joskus on ajanut jonkun kuoliaaksi jne.

Se on kuitenkin fakta, että tassä maassa on miehet ra**s''nneet ja t'''a'''ppaneet  ja turha sinun olisi vetää hernettä nenään vaikka sinua oma vaimo noista tekosista syyttää, koska kerran olet syytön. Et sinä loukkaannu vaimon epäilyistä. 

Kukapa sitä nyt loukkaantuu ja vetää hernettä nenään vaikka suotta syytetäänkin, kun kerran tietää itse, että on syytön. 

Ja mitäpä sitä loukkaantumaan ja vetämään hernettä nenään vaikka oma mies syyttää pettämisestä, kun kerran itse tietää että on syytön . Huhheijaa.

Jeps. Olisko kasvun paikka?

Kyllä semmotteet kolmevitoset mammat radalla on aika herkästi sakset auki.

Juuri vaikka näin pikkujouluaikaan.

Saksimieskin saapui apajille.

Ihan nyt OT, mutta saanko kysyä: Mistä tuo kielikuva tulee? Onko sakset sinusta jotenkin eroottinen esine, vai onko se nyt vain tutuin mielikuva silloin, kun puhutaan naisen sääristä? Ei sana sääri tai jalka herätä mitään ajatuksia?

vastaus ot kysymykseen: se tulee lesbojen rakastelutekniikasta ja slangista niissä piireissä.

Sakset auki.

Ootko siis lesbo vai?

Oudolta kuulostaa tuo sakset. Mitkä miehillä on?

Ei, en ole lesbo. Ei vaadi kovinkaan kummoista yleistietämystä jotta tuollainen asia olisi tiedossa. Sinkkuelämää sarjassakin varmasti kerrottu, kuten miljoonassa muussakin viihdeohjelmassa. Toki sä seuraat vain Karpolla on asiaa -uusintoja joten ymmärrän hämmennyksesi.

Miehillä lienee juna ja telakoituminen?

Seiska ja sinkkuelämää. Joo, ja varmaan myös ne harlekiinit ja hollywoodin romanttiset prinsessaelokuvat. Oookke, kyldyyrimakusi on kyllä huomattu. Ja viihteen puolella tiiviissä seurannassa beibejen instat. Kyllä on aineistoa, mitä ihmetellä ja rääpiä pitkin nettiä. 😂

Vierailija
5533/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole koskaan tapahtunut, eikä kukaan kaverikaan ole koskaan kertonut näin käyneen. Suurin osa naisista ei koskaan petä.

Mä en käytä huumeita, mun kaverit ei käytä huumeita enkä edes tunne ketään joka käyttää huumeita.

Onko siis huumeita?

On. Mutta pointti on se, että puolisonsa saa vapaasti valita. Ja puolisoon saa tutustua ennen avioliittoa ja lapsia. Ja siten voi itse huolehtia, ettei ota sitä huumeidenkäyttäjää.

Näinhän se on.

Samaten naiset voi valita miehen joka ei ole väkivaltainen, petä, on hyvä isä lapsilleen jne.

Ei välttämättä. Katsos kun monesti se mies voi olla välillä kamala ja välillä ihan ok riippumatta lapsien lukumäärästä.

Vierailija
5534/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee kun on tullakseen.

Muuta kysyttävää?

Miksi tuollainen ehkäisy?

Raskaudun herkästi, ja raskaus ei tällä hetkellä ole vaihtoehto.

Vielä kysymyksiä?

Vierailija
5535/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis huumeita?

Näinhän se on.

Jos mies on ihminen ja nainen pyöräyttää porsaan, niin totta helvetissä pitää teettää isyystesti ja ottaa ero.

Ihan ihme jengiä taas täällä, onko tuo edellinen aineissa vai mitä hä?

Etkö tiedä palstan sanontoja? Olet joku autistin kirjoilla oleva joka ottaa kaiken kirjaimellisesti?

No autetaas: miehet ovat sikoja, joten naiset porsivat. Palstailun 101

Vierailija
5536/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun lasta aletaan yrittämään ei niin haittaa jos pääsee vieraan kanssa käymään vahinko. Sehän menee miehen piikkiin.

Niin, eihän sillä ole eroa, haluanko lapsille geenit siltä mieheltä, jonka ominaisuuksia haluan omille lapsille vai siltä, joka voi olla ruma, lyhyt ja tyhmä kuin saapas.

Oletko siis sitä mieltä, että naiset pettävät useimmiten sellaisten miesten kanssa, joita pitävät rumina, lyhyinä ja tyhminä kuin saapas?

Minun oma mies on pitkä, fiksu ja komea, joten tuskin samanlaista olisin löytänyt. Ruman, lyhyen ja tyhmän miehen kanssa yhteen päätynyt nainen varmaan pettäisi miestään pitkän, komean ja fiksun miehen kanssa, jos ylipäätään pettäisi.

Kuule, se sinun pitkä komee mies ei voisi montaa vähempää kiinnostaa.

Moni haluaa sen ihmisen, eikä kuvaa siitä.

Vierailija
5537/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis huumeita?

Näinhän se on.

Ei välttämättä. Katsos kun monesti se mies voi olla välillä kamala ja välillä ihan ok riippumatta lapsien lukumäärästä.

Aivan, mutta naiset eivät ole epätasapainoisia ja käy vaikka pettämässä kostoksi kun mies on viihteellä kavereineen.

Vierailija
5538/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä palstapeikot vaatii. Tulos on 6000 kommenttia myöhemmin, että ne miehet tekee testin, jotka epäilee vaimoaan uskottomuudesta. Me muut jatketaan normaalia elämää.

Joko tämä olisi taputeltu?

Vierailija
5539/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. oikeus testaukseen

Voi tehdä. Tai sitten ei tee, koska pääsee halvemmalla.

Miten halvemmalla?

Tuohan on sitten miehen oma päätös, hän ei halua isyystestiä.

Vierailija
5540/7876 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on yksinkertainen ratkaisu:

Ennen kuin lasta aletaan "tehdä" eli harrastetaan seksiä yhteisymmärryksessä ilman ehkäisyä, mies ottaa asian puheeksi. Hän kertoo naiselle, että hänelle isyys on vastuullinen ja tärkeä rooli johon hän aikoo sitoutua, minkä vuoksi hänelle on tärkeää myös varmistaa isyys. Siksi hän tulee vaatimaan isyyden selvittämistä. Tämä ei tarkoita sitä, että hän lähtökohtaisesti epäilisi tai että hänellä olisi syytä epäillä äidin uskollisuutta. Ja näin hän tulee menettelemään jokaisen lapsen kohdalla.

Sitten nainen voi loukkaantua tai olla loukkaantumatta ja päättää hankkia lapsen miehen kanssa tai ei. Kaikille on yhtä selvää, ketkä ovat lapsen vanhemmat.

Sama naisille sukupuolitaudeista.

Automaattisia testejä ei sitten enää tarvita, säästämme rahaa.

Miksi oletat, että sukupuolitaudit ovat vain miesten tuottama ongelma?

#miesvihanäkyväksi

Älä käytä toisten tägejä terrieri. Keksi omasi.

Eikö muka ole miesvihaa väittää, että sp-taudit tulisivat vain miehiltä?

Et koskaan tägää viestejä, jotka oletat miesten kirjoittamiksi, vaikka sisältäisivät mimmoista miesvihaa. Syö uskottavuutta motiiveiltasi. Alkaa haiskahtaa #naisvihalta.

Missään ei kirjoitettu että sp-taudit tulisivat vain miehiltä. Se oli oma olkiukkosi jonka avulla yritit päästä esittämään toista.

Olet säälittävä.

_ aivan kuten sp-tautien kohalla.

Miehet: jos nainen ottaa testit, teihin ei luoteta._

No joo. Mutta jatka vaan, hyvin sä vedät.

edelleen missään ei lue että sp-taudit tulisivat vain miehiltä.

No mitäs vattua täällä sitten kokoa ajan jankutetaan, että jos ne tehdään niin mieheen ei luoteta? Nyt on kyllä taas niin aivotonta argumentointia että ei mitään rajaa.

voi tyttönen, huomaa että olet hoitoalalla etkä jossain missä tarvitaan loogista ajattelutaitoa. Autetaan nyt sitten:

nainen tarvisee sp-testejä kahdessa tapauksessa:

1. hän ei ole pettänyt, mutta epäilee miehen pettäneen.

2. hän on pettänyt itse.

Vaihtoehdossa kaksi hän joko tulee tunnustaneeksi oman pettämisensä joko naisen tai miehen kanssa.

Vaihtoehdossa yksi hän epäilee miehensä pettäneen joko naisen tai miehen kanssa (jolta mies on saanut taudin)

Jos nainen tietää ettei ole itse pettänyt niin mikäs on vaihtoehto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä