Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...

Vierailija
27.11.2019 |

Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?

Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?

Kommentit (7876)

Vierailija
3201/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvintä lienee, että ne, jotka vaatii testausta pariutuu ihmisen kanssa joka on siihen valmis, eikä loukkaannu, kun lapselle tehdään isyystesti ja ne, jotka ei halua isyystestiä, valitsee miehen, joka ei testiä vaadi. 

Näin valinta on jokaisen oma, eikä siihen tarvitse muiden puuttua. 

Yleisiä/pakollisia testejä ei tarvita, koska nuo, jotka päättää, että tulevat lapset testataan, voivat testata lapset omasta kukkarostaan ja  toiset eivät testiä halua, joten sitä ei tarvita.

Turha tästä on tapella.

itse ottaisin vain miehen, joka ei vaadi testejä. 

T: 4 lapsen äiti, kaikki lapset ihan omalle ukolle. 

Se ei ole keneltäkään pois, jos vaatimuksen tekee valtio verokustanteisesti.

Silloinhan se nimenomaan on kaikilta pois! Se on pois kaikista verovaroin maksetuista palveluista mitä yhteiskunta tarjoaa. Hyvä luoja.

Aivan mitätön summa vuositasolla <- näin perustellaan esimerkiksi miljardiluokan kehitysapuakin, ton automaattisen testauksen hintalappu murto-osan tuostakin loputtomasta rahareijästä.

Aivan turha summa silti tuhlattavaksi.

Se, että rahaa hukataan jonnekin ei ole hyvä perustelu sille, että törsätään sitä sitten tännekin.

Miten niin hukataan?

Vierailija
3202/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa näitä keskusteluja tälläkin viikolla täällä. Miehet joista ei ikikuuna päivänä olisi uskonut että pettävät, ovatkin pettäneet. Testin tekeminen on vain järkevää, vaikka ei epäilisi tulevan lapsen äitiä yhtään. Ei tarvitse miettiä, vaikka lapsi olisi minkä näköinen tahansa, että onko se oma vai siltikin enemmän naapuria muistuttava. Omalle pojalleni suosittelen ehdottomasti testiä, jos hän lapsia tekee. Parisuhteetkin muuttuvat ajan myötä, jos sillä hetkellä on varma että puoliso ei petä, niin voiko olla varma myöhemmin. Varsinkin jos tulee pettämisiä puolin tai toisin. Ihmisistä ei ikinä tiedä, eikä kukaan voi sanoa 100%varmuudella mihin kukanenkin pystyy tai ei pysty.

Ikävä kyllä ei ole olemassa mitään testiä, jonka avulla nainen voisi saada selville onko mies pettänyt häntä. Ei ainakaan vielä.

Seuranta, eli vakoilu on nykyisin helpompaa kuin koskaan ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3203/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä se testi. On naiset ennenkin miehiä huijanneet maksamaan elatusmaksuja.

Vierailija
3204/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvintä lienee, että ne, jotka vaatii testausta pariutuu ihmisen kanssa joka on siihen valmis, eikä loukkaannu, kun lapselle tehdään isyystesti ja ne, jotka ei halua isyystestiä, valitsee miehen, joka ei testiä vaadi. 

Näin valinta on jokaisen oma, eikä siihen tarvitse muiden puuttua. 

Yleisiä/pakollisia testejä ei tarvita, koska nuo, jotka päättää, että tulevat lapset testataan, voivat testata lapset omasta kukkarostaan ja  toiset eivät testiä halua, joten sitä ei tarvita.

Turha tästä on tapella.

itse ottaisin vain miehen, joka ei vaadi testejä. 

T: 4 lapsen äiti, kaikki lapset ihan omalle ukolle. 

Se ei ole keneltäkään pois, jos vaatimuksen tekee valtio verokustanteisesti.

Silloinhan se nimenomaan on kaikilta pois! Se on pois kaikista verovaroin maksetuista palveluista mitä yhteiskunta tarjoaa. Hyvä luoja.

Aivan mitätön summa vuositasolla <- näin perustellaan esimerkiksi miljardiluokan kehitysapuakin, ton automaattisen testauksen hintalappu murto-osan tuostakin loputtomasta rahareijästä.

Aivan turha summa silti tuhlattavaksi.

Se, että rahaa hukataan jonnekin ei ole hyvä perustelu sille, että törsätään sitä sitten tännekin.

Ei tuo summa ole edes senkään vertaa, mitä kiinnijääneistä säästyisi.

Jännä juttu, tässä tapauksessa tuollainen perustelu ei olekaan hyvä, mutta sitten jännästi paljon kalliimmissi ja haitallisemmissakin törsäilykohteissa se onkin hyvä perustelu.

Vierailija
3205/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa näitä keskusteluja tälläkin viikolla täällä. Miehet joista ei ikikuuna päivänä olisi uskonut että pettävät, ovatkin pettäneet. Testin tekeminen on vain järkevää, vaikka ei epäilisi tulevan lapsen äitiä yhtään. Ei tarvitse miettiä, vaikka lapsi olisi minkä näköinen tahansa, että onko se oma vai siltikin enemmän naapuria muistuttava. Omalle pojalleni suosittelen ehdottomasti testiä, jos hän lapsia tekee. Parisuhteetkin muuttuvat ajan myötä, jos sillä hetkellä on varma että puoliso ei petä, niin voiko olla varma myöhemmin. Varsinkin jos tulee pettämisiä puolin tai toisin. Ihmisistä ei ikinä tiedä, eikä kukaan voi sanoa 100%varmuudella mihin kukanenkin pystyy tai ei pysty.

Ikävä kyllä ei ole olemassa mitään testiä, jonka avulla nainen voisi saada selville onko mies pettänyt häntä. Ei ainakaan vielä.

No ei sitä toisinpäinkään ole. Murto-osa pettävistä naisista synnyttää vieraan miehen lapsia.

Vierailija
3206/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sen testin voi tehdä, mutta parisuhteen ei tarvitse jatkua tuollaisen miehen kanssa. Nöyryyttävää epäillä perusteetta naista pettäjäksi. Sitäpaitsi kunnon mies hoitaa sen lapsen riippumatta, onko se oma. Hoidetaanhan niitä adoptiolapsiakin...

Samaa mieltä siitä, että en voisi elää miehen kanssa, joka epäilee minua.

Eri mieltä olen siitä pitääkö käenpoikaa hoitaa ja elättää, se ei ole oikein jos se ei ole oma valinta. Adoptiolapsi on valinta.

Sillä testillähän nimenomaan tuhotaan kaikki epäilyjen rippeetkin.

Ei vaan se testi kertoo että mies itse pettää naista. Kukaan muu kuin pettäjäsutki ei keksii vaatia isyystestiä omasta lapsestaan.

Toisekseen tuo on anteeksiantamaton loukkaus.

En jatkaisi tuollaisen miehen kanssa suhdetta ja säälisin lasta kun isällään on noin huonot geenit.

Miehelle jäisi maksajan osa.

Vierailija
3207/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten tämä on epäluottamuslause. Toiset kaipaavat konkreettisia todisteita isoista asioista. Toiset uskovat kaiken mitä heille sanotaan. Mistään asiasta ei voi olla täysin varma, ennen kuin se on todistettu. Ihan ymmärrettävää on haluta testi, vaikka kuinka rakastaa ja luottaa. Myös naiselle testi on hyväksi. Katkerissa eroissa usein kuulee lauseen :"Onkohan tuokaan lapsi oikeasti minun". Testattuna olisi turha tuollaista huudella. Lapsen suhteen kaikki olisi varmaa. Tulevasta kukaan ei voi tietää, vaikka kuinka uskoisi kaikkeen hyvään.

T:Nainen, Äiti, Feministi, Ateisti

Epäluottamuksen osoitushan se nimenomaan on. Mies ei luota, että nainen olisi rehellinen siitä, kuka lapsen isä on.

Olen eri, mutta minusta on kohtuutonta vaatia tällaisessa asiassa uskon varassa luottamista, kun varma tieto on niin helppo tarjota.

No mutta onneksi on olemassa mahdollisuus tällaisille epäileväisille. Siitä omin rahoin testaamaan.

Kaikki eivät tällaista tarvitse, joten joukkotestaukset ovat turhia.

Vierailija
3208/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sen testin voi tehdä, mutta parisuhteen ei tarvitse jatkua tuollaisen miehen kanssa. Nöyryyttävää epäillä perusteetta naista pettäjäksi. Sitäpaitsi kunnon mies hoitaa sen lapsen riippumatta, onko se oma. Hoidetaanhan niitä adoptiolapsiakin...

Samaa mieltä siitä, että en voisi elää miehen kanssa, joka epäilee minua.

Eri mieltä olen siitä pitääkö käenpoikaa hoitaa ja elättää, se ei ole oikein jos se ei ole oma valinta. Adoptiolapsi on valinta.

Sillä testillähän nimenomaan tuhotaan kaikki epäilyjen rippeetkin.

Ei vaan se testi kertoo että mies itse pettää naista. Kukaan muu kuin pettäjäsutki ei keksii vaatia isyystestiä omasta lapsestaan.

Toisekseen tuo on anteeksiantamaton loukkaus.

En jatkaisi tuollaisen miehen kanssa suhdetta ja säälisin lasta kun isällään on noin huonot geenit.

Miehelle jäisi maksajan osa.

menipäs tunteisiin.

Vierailija
3209/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sellaiset joilla on salattavaa vastustaa testejä.

Näinhän se on viranomaistenkin kanssa, jos et anna vaikka huumetestiä vaan koska "meillä on vaan tämmönen tapa testaa kaikki", niin viranomainen merkkaa sitten tuloksen positiiviseksi ja sanoo nimenomaan noin kun tuon käytännön kyseenalaistaa.

Vierailija
3210/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Kannattaa tehdä se testi. On naiset ennenkin miehiä huijanneet maksamaan elatusmaksuja.

Niin, kermaprse suomimiehen elämän suurin pelko on joutua elättåmåän omaa lastaan. Naiset joutuvat vaarantamaan terveytensä ja henkensä tehdessään ihmiset, kaikki miehetkin ja miehet ne jaksaa jauhaa täyttåpskaa. Te miehet niin ette ansaitse meitä naisia.

Vierailija
3211/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kaikille isyystestin tekemistä, ettei joudu muiden lapsia epäreilusti kasvattamaan. Naisten syytähän se on jos makaa vieraan kanssa isälle kertomatta.

Jos mies haluaa olla varma isyydestään, niin testiin vaan ilman muuta. Ei ole mukavaa tajuta jossain elämänsä vaiheessa elättävänsä ns. vierasta lasta, eri juttu jos on ollut tästä tietoinen ja siitä huolimatta haluaa elättää lasta. Ei ole kauaa aikaa kun julkisuudessa kerrottiin miehestä joka joutuu elättämään ei omaa lasta, ehkä suomen laissa on tässä kohtaa jotain väärin. Säälittää tällainen hyväksikäyttö.

Vierailija
3212/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten tämä on epäluottamuslause. Toiset kaipaavat konkreettisia todisteita isoista asioista. Toiset uskovat kaiken mitä heille sanotaan. Mistään asiasta ei voi olla täysin varma, ennen kuin se on todistettu. Ihan ymmärrettävää on haluta testi, vaikka kuinka rakastaa ja luottaa. Myös naiselle testi on hyväksi. Katkerissa eroissa usein kuulee lauseen :"Onkohan tuokaan lapsi oikeasti minun". Testattuna olisi turha tuollaista huudella. Lapsen suhteen kaikki olisi varmaa. Tulevasta kukaan ei voi tietää, vaikka kuinka uskoisi kaikkeen hyvään.

Epäluottamuksen osoitushan se nimenomaan on. Mies ei luota, että nainen olisi rehellinen siitä, kuka lapsen isä on.

Olen eri, mutta minusta on kohtuutonta vaatia tällaisessa asiassa uskon varassa luottamista, kun varma tieto on niin helppo tarjota.

No mutta onneksi on olemassa mahdollisuus tällaisille epäileväisille. Siitä omin rahoin testaamaan.

Kaikki eivät tällaista tarvitse, joten joukkotestaukset ovat turhia.

Lakeja on sitten muutettava elatusmaksujen suhteen sellaisiksi, että niistäkin voi kieltäytyä ihan millä tahansa perusteella, siitä vaan naiset elättämään yksipuolisella päätöksellä syntyneet lapset ihan omilla rahoillaan.

Kaikki nimenomaan tarvitsee tämmöisen, puhdistuu ilmakin mukavasti kun kaikenlaiset pettäjät paljastetaan.

Vierailija
3213/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkelo kirjoitti:

Välikommentti:

Kun joku on päättänyt uskoa maapallon litteyteen, ei mikään todistelu planeettamme pyöreydestä tätä uskomusta horjuta....

On todellakin käynyt selväksi tämä tätä ketjua seuratessa ;-p

Sellainen ihmisen kanssa ei kannata käydä minkäänlaista keskustelua. Jotkut kommentit ovat täysin  vainoharhaisia. Toivottavasti tyyppi ei ole naimisissa.

Vierailija
3214/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon vaan kirjoitti:

Niin, kermaprse suomimiehen elämän suurin pelko on joutua elättåmåän omaa lastaan. Naiset joutuvat vaarantamaan terveytensä ja henkensä tehdessään ihmiset, kaikki miehetkin ja miehet ne jaksaa jauhaa täyttåpskaa. Te miehet niin ette ansaitse meitä naisia.

Jep, juuri sinun kaltaisiasi naisia emme ansaitse, eikä oikeastaan kukaan muukaan.

Vierailija
3215/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon vaan kirjoitti:

Nyt on santaa pimpukassa siellä, reilusti.

Vierailija
3216/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen. Minäkin olisin suostunut isyystestiin ilman mitään mutinoita. Kyllä minä luotan kumppaniini syvästi, mutta en ikinä löisi esimerkiksi kaikesta omaisuudestani vetoa ettei mies ole koskaan pettänyt. Ei elämässä ole vaan sellaista varmuutta. Parisuhde on sitä, että valitaan luottaa kunnes toisin todistetaan. Mutta se että valitaan luottaa ei tarkoita sitä, että kiellettäisiin täysin sen mahdollisuuden olemassaolo että ollaankin väärässä. Minä luulen että moni nainen ei tätä ymmärrä koska analoginen tilanne puuttuu. Jos nainen saa 10 vuoden avioliiton jälkeen kuulla sen rakkaan ja luotetun kumppaninsa sittenkin pettäneen, sillä ei ole naiselle samanlaisia seurauksia. Nainen tietää edelleen kenen ne lapset on.

Jännä kyllä, että isyystestiä vastustavien tuttavieni kanssa keskustellessa hekin poikkeuksetta lopulta myöntävät etteivät voi olla 100% varmoja kumppaninsa uskollisuudesta. Yleisin kommentti on, että oletan ja uskon sen olevan uskollinen ellei tule painavaa syytä epäillä muuta. Ihan ymmärrettävää. Mutta jotenkin ei ymmärretä sitä, miten erilainen merkitys tällä "ellei tule painavaa syytä epäillä muuta" asenteella on miehelle. Tavallaan miestä vaaditaan hyväksymään se tieto, että täysin varmaa tietoa lasten isyydestä ei ole, ja korvaamaan se tieto sokealla luottamuksella. Minusta se on kohtuutonta. Veikkaan, että harva nainenkaan lopulta niin sokeasti ja kritiikittömästi luottaa, että olisi valmis pistämään tämän kokoluokan asian siitä pantiksi. Mutta naisen ei tarvitse.

Siis koskaan ei voi olla varma että onko puoliso pettänyt. Mutta isyystestin vaatiminen tarkoittaa, että epäilee toisen pettäneen siinä elämäntilanteessa kun yritetään yhdessä vauvaa ja kaiken pitäisi olla hyvin, ja kaiken lisäksi vielä ollut niin ääliö että tekee sen ilman ehkäisyä ottaen tietoisen riskin. Kyllä minua ainakin v*tuttaisi jos mies kuvittelisi minun olevan niin tyhmä, että hankkiutuisin raskaaksi toiselle. Ylläriraskaus tilanteessa voisi tuon vaateen paremmin ymmärtää.

Vierailija
3217/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen. Minäkin olisin suostunut isyystestiin ilman mitään mutinoita. Kyllä minä luotan kumppaniini syvästi, mutta en ikinä löisi esimerkiksi kaikesta omaisuudestani vetoa ettei mies ole koskaan pettänyt. Ei elämässä ole vaan sellaista varmuutta. Parisuhde on sitä, että valitaan luottaa kunnes toisin todistetaan. Mutta se että valitaan luottaa ei tarkoita sitä, että kiellettäisiin täysin sen mahdollisuuden olemassaolo että ollaankin väärässä. Minä luulen että moni nainen ei tätä ymmärrä koska analoginen tilanne puuttuu. Jos nainen saa 10 vuoden avioliiton jälkeen kuulla sen rakkaan ja luotetun kumppaninsa sittenkin pettäneen, sillä ei ole naiselle samanlaisia seurauksia. Nainen tietää edelleen kenen ne lapset on.

Jännä kyllä, että isyystestiä vastustavien tuttavieni kanssa keskustellessa hekin poikkeuksetta lopulta myöntävät etteivät voi olla 100% varmoja kumppaninsa uskollisuudesta. Yleisin kommentti on, että oletan ja uskon sen olevan uskollinen ellei tule painavaa syytä epäillä muuta. Ihan ymmärrettävää. Mutta jotenkin ei ymmärretä sitä, miten erilainen merkitys tällä "ellei tule painavaa syytä epäillä muuta" asenteella on miehelle. Tavallaan miestä vaaditaan hyväksymään se tieto, että täysin varmaa tietoa lasten isyydestä ei ole, ja korvaamaan se tieto sokealla luottamuksella. Minusta se on kohtuutonta. Veikkaan, että harva nainenkaan lopulta niin sokeasti ja kritiikittömästi luottaa, että olisi valmis pistämään tämän kokoluokan asian siitä pantiksi. Mutta naisen ei tarvitse.

Siis koskaan ei voi olla varma että onko puoliso pettänyt. Mutta isyystestin vaatiminen tarkoittaa, että epäilee toisen pettäneen siinä elämäntilanteessa kun yritetään yhdessä vauvaa ja kaiken pitäisi olla hyvin, ja kaiken lisäksi vielä ollut niin ääliö että tekee sen ilman ehkäisyä ottaen tietoisen riskin. Kyllä minua ainakin v*tuttaisi jos mies kuvittelisi minun olevan niin tyhmä, että hankkiutuisin raskaaksi toiselle. Ylläriraskaus tilanteessa voisi tuon vaateen paremmin ymmärtää.

Ei meidän miesten vika ole, että naisten joukosta löytyy runsaasti vaikka minkälaisia typeryksiä, ja näistä osa vielä osaa piilotellakin sitä typeryyttään.

Vierailija
3218/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain sellaiset joilla on salattavaa vastustaa testejä.

Näinhän se on viranomaistenkin kanssa, jos et anna vaikka huumetestiä vaan koska "meillä on vaan tämmönen tapa testaa kaikki", niin viranomainen merkkaa sitten tuloksen positiiviseksi ja sanoo nimenomaan noin kun tuon käytännön kyseenalaistaa.

Isyyatestin vaatimisessa on 100% kysymys siitä että mies itse pettää ja miehen halusta loukata ja nöyryyttåä naista.

Jokainen mies voi halutessaan tehdä vaimolta täysin salasssa isyysytestin. Näin ei loukata ketåän eikä vaimolle paljastu miehen pettåminen ja hulluus ja mieskin saa elää samassa perheessä lapsensa kanssa.

Toistan: sen testin ja myös testituloksen voi saada täysin vaimolta salassa ja mies voi viedä aikanaan asian mukanaan hautaan. Jos näin ei tapahdu on miehen.syy testiin se että mies itse pettää ja haluaa loukata ja nöyryyttää naista.

Yksikään nainen ei halua eläå ilkeän miehen kanssa.

Vierailija
3219/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nainen voinut tulla tiki vaikka raiskatuksi..

Vierailija
3220/7876 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella lienee oma näkemys. Mulle ei tullut mieleenkään. En olisi tehnyt lasta kuin vahingossa naisen kanssa, jonka suhteen tarvitsisi erikseen varmistaa olenko isä.

Ymmärrän hyvin, että nainen loukkaantuu kun ei ole pettänyt eikä antanut mitään syytä epäillä että pettäisi. Yhtäkkiä oma rakas puoliso osoittaa testipyynnöllä, että suhde jonka nainen luuli olevan hyvä ja täynnä luottamusta ei olekaan sitä ja se oma puoliso ei luotakaan eli suhde ei perustukaan molemminpuoliseen luottamukseen mikä tarkoittaa, että pohja koko suhteelta on nyt mennyt. Puhun siis nyt suhteesta jossa oltu yhdessä jo sen aikaa että kyse on vakavasta parisuhteesta jossa on sitten sopivassa ajankohdassa yhdessä päätetty yrittää vauvaa. Eri asia siis kuin että lyhyen aikaa kestäneessä tai jossain draamailu on-off suhteessa tulee raskaaksi.

Kyllä tuo vakaassa parisuhteessa olisi niin iso epäluottamuslause mieheltä, että en tiedä miten siitä päästäisiin enää eteenpäin yhdessä. Toki saisi sen testin tehdä mutta suhde tuskin enää palautuu ennalleen sen jälkeen kun testi osoittaa että mies epäili ja syytti turhaan. Luultavasti en pystyisi olemaan suhteessa jossa minuun ei selvästi luoteta.