BB Villen myötä en aio enää vaieta uskostanii esim
työpaikallani. Kehoitan kaikkia muitakin uskovia siihen. Kiitos Ville esimerkistäsi.
Kommentit (25)
mun kokemuksen mukaan ei työkaverit tykkää pahaa,jos on uskovainen varsinkin jos käyttäytyy kunnon uskovan tapaan, on avulias ,rehellinen ei lähde mukaan työpaikkakiusaukseen. joskus on ihmiset arvannu et oon uskovainen käytöksestä vaikken ole kertonut.
teot puhuu toisaalta jos on uskovana keskenkasvunen juoruilee ,ilkeilee niin ei se ole hyvää mainosta tärkeälle sielun pelastumisel.
Ei sitä tyrkyttää tarvitse, mutta mun mielestä on erittäin hyvä että siitä ”uskaltaa” sanoa tämmöisenä aikana kun muodissa on jotain ihan muuta kuin olla kristitty.
pointtia elämään kirjoitti:
mun kokemuksen mukaan ei työkaverit tykkää pahaa,jos on uskovainen varsinkin jos käyttäytyy kunnon uskovan tapaan, on avulias ,rehellinen ei lähde mukaan työpaikkakiusaukseen. joskus on ihmiset arvannu et oon uskovainen käytöksestä vaikken ole kertonut.
teot puhuu toisaalta jos on uskovana keskenkasvunen juoruilee ,ilkeilee niin ei se ole hyvää mainosta tärkeälle sielun pelastumisel.
Toisaalta uskovatkin on ihan tavallisia ihmisiä synteineen, joskus jopa juorutaan😉
Niinkin voi käydä että joku muukin uskaltaa kertoa olevansa uskova
No jospa tänään.