Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?

Vierailija
26.11.2019 |

Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?

Kommentit (1332)

Vierailija
141/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
142/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua petetty useamman kerran

1.Väki tuli kertomaan

2. Jätkä kertoi itse kun tiesi että kuulen muilt muuten myöhemmin

3. Kännykässä seksiviestejä

4. Käräytin rysän päältä kesken salatreffien

5. Silloinen bestis kertoi taoailleensa miestäni salaa

6. Miehen tietokoneelta löytyi alastonkuva toisesta naisesta suhteemme ajalta

Ja kyllä arvostelijat, olen sen verran ikioptimisti että jatkanut pettämisestä huolimatta. Viimeisimmästä pettämisestä kohta kuusi vuotta ja luottamus pikkuhiljaa palannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään bimbo kaveri tytön mies, sanoi kuulemma et pettäminen tyhmintä ikinä ja että ei koskaan pettäisi kuitenkin ei vastannut kaverin puheluihin enää loppuvaiheessa jos vastasi niin tappeluksi meni, kaveri huusi ja itki, hirveitä riitoja, jopa mun luona ollessa,

Lopulta paljastui et tämän kaverin poikaystävä oli pettänyt vaikka kenen kanssa paetakseen mun kaverin bimboilua, koska mun kaveri kirjaimellisesti oli yksinkertainen, nauroi tyhmille asioille ja oli aika minä keskeinen

Vierailija
144/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo alkoi valvoa myöhempään ja räpelsi puhelintaan innokkaammin kuin minua. Halusi käydä ystävien kanssa baareissa aina kuin mahdollista. Halusi viettää yksin viikonloppuja ja innokkaasti vauhditti minun ja lasten lähtöä mökille. Kävi myös ystävätteren kanssa mökillä mikä sitten paljastuikin uudeksi mieheksi. No ero tuli onneksi ja 2vuoden jälkeen olen onnellisempi kuin koskaan ennen. Kiitos.

Vierailija
145/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista ei ole se, miten jäi kiinni, vaan se, että jäi kiinni.

Vierailija
146/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eräs nainen laittoi fb:n kautta viestiä, että olenko x:n tyttöystävä. Juu olinhan minä. Laittoi sitten screenshotteja käydyistä keskusteluista ja hänkin oli aika tuohtunut, kun luuli miehen olleen sinkku. Olivat tavanneet yksillä festareilla, jonne exäni halusi mennä keskenään kavereidensa kanssa ilman minua. Luonnollisesti mies kielsi koko asian, vaikka oli ihan mustaa valkosella. Haukkui meitä hulluiksi ja vainoharhaisiksi akoiksi. Minä lähdin eikä onneksi ollut mitään yhteistä omaisuutta siinä vaiheessa.

Vielä tähän päivään mennessä ex ei ole asiaa myöntänyt, vaikka se oli ihan ilmiselvää! Ei sillä enää väliä olekaan.

Kuitenkin järkyttävää miten joku ihminen pystyy huijaamaan hyvällä omatunnolla kahta ihmistä eikä pysty myöntämään tekojaan, vaan viimeiseen saakka valehtelee ja kieltää ja alkaa meitä uhreja syyttämään ja haukkumaan.

Vierailija
147/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs nainen laittoi fb:n kautta viestiä, että olenko x:n tyttöystävä. Juu olinhan minä. Laittoi sitten screenshotteja käydyistä keskusteluista ja hänkin oli aika tuohtunut, kun luuli miehen olleen sinkku. Olivat tavanneet yksillä festareilla, jonne exäni halusi mennä keskenään kavereidensa kanssa ilman minua. Luonnollisesti mies kielsi koko asian, vaikka oli ihan mustaa valkosella. Haukkui meitä hulluiksi ja vainoharhaisiksi akoiksi. Minä lähdin eikä onneksi ollut mitään yhteistä omaisuutta siinä vaiheessa.

Vielä tähän päivään mennessä ex ei ole asiaa myöntänyt, vaikka se oli ihan ilmiselvää! Ei sillä enää väliä olekaan.

Kuitenkin järkyttävää miten joku ihminen pystyy huijaamaan hyvällä omatunnolla kahta ihmistä eikä pysty myöntämään tekojaan, vaan viimeiseen saakka valehtelee ja kieltää ja alkaa meitä uhreja syyttämään ja haukkumaan.

Näitä huijareita on vaikka kuinka ja moni pyörittää useampaa, kuin kahta samaan aikaan. Se on kyllä erikoista miten jollain on aikaa ja halua toimia ihan viilipyttynä noin valheellisesti. Sitten jos/kun jää kiinni, niin alkaa itsensä puolustelu ja muiden syyttely, joka mielestäni kertoo todella itsekkäästä ja narsistisesta ihmisestä. Olen oman elämäni aikana törmännyt näihin huijareihin kerran omalla kokemuksella ja useita kertoja muiden kertomana (ystäviä, sukulaisia).

Vierailija
148/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä huijareita on vaikka kuinka ja moni pyörittää useampaa, kuin kahta samaan aikaan. Se on kyllä erikoista miten jollain on aikaa ja halua toimia ihan viilipyttynä noin valheellisesti. Sitten jos/kun jää kiinni, niin alkaa itsensä puolustelu ja muiden syyttely, joka mielestäni kertoo todella itsekkäästä ja narsistisesta ihmisestä. Olen oman elämäni aikana törmännyt näihin huijareihin kerran omalla kokemuksella ja useita kertoja muiden kertomana (ystäviä, sukulaisia).

Narsisti toimii juuri näin. Tämän lisäksi hän voi jopa puolustautua, ettei ”meidän välillämme ole koskaan ollut oikeasti mitään” - siis ihan sille puolisolle. Törkeyden lisäksi tällä käytöksellä tuhlataan toisen elämästä vuosia, ja horjutetaan kokonaan luottamus ihmiseen. Ajatus siitä, että joku on pitänyt roikkumassa yhdentekevyytenä, halveksunut niin paljon, että antanut toisen elää rinnalla valheellisessa luottamuksessa. Sellainen vie uskon elämään, ja tuhoaa mielenterveyden.

Vierailija
149/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mynttinen & co ovat kirjoittaneet nuo juttunsa totena, kera "naisen tehtävä on hyväksyä" -mantrojen. Miksi kommentit juttujen keksimisestä olisivat yhtään sen luotettavampia kuin nuo panojututkaan? eri

No nyt mennään kyllä jo salaliittoteorioiden puolelle :D

Olet tietty siinä mielessä oikeassa, että mitään todisteita ei ole olemassa siitä että nuo kommentit keksimisestä olisivat luotettavia, mutta yhtälailla, ei myöskään siitä ettei ne olisi.

Olet nyt vaan jostain syystä päättänyt uskoa mieluummin niitä alkuperäisiä juttuja.

Vierailija
150/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mynttinen & co ovat kirjoittaneet nuo juttunsa totena, kera "naisen tehtävä on hyväksyä" -mantrojen. Miksi kommentit juttujen keksimisestä olisivat yhtään sen luotettavampia kuin nuo panojututkaan? eri

Olet tietty siinä mielessä oikeassa, että mitään todisteita ei ole olemassa siitä että nuo kommentit keksimisestä olisivat luotettavia, mutta yhtälailla, ei myöskään siitä ettei ne olisi.

Olet nyt vaan jostain syystä päättänyt uskoa mieluummin niitä alkuperäisiä juttuja.

Eivät ihmiset ole tyhmiä, eikä tämä ole mikään ainutkertainen ”uutisointi” tuosta sikailusta. Ihan siellä on oikeasti villin lännen meininki, hintoja sovitaan käsimerkein yhteisen kielen puutteessa, ja paikallinen yhteistyökumppani jakelee kortsuja.

Ei kukaan ole mitään päättänyt - totuus _on_.

Vierailija
151/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia pettäjiä ovat juuri nämä, jotka eivät pysty myöntämään! Vaikka jäisi ihan rysänpäältä kiinni, niin aina löytyy joku aivan uskomaton selitys ja vika on muissa, ihan kuin sitä olisi harjoiteltu koko elämänsä. Varmasti on tottunut ihan lapsuudesta asti pääsemään pälkähästä valheilla ja muiden syyttämisellä. Joku muu on aina saanut syyt niskoille. Kyllä sitä huomaa jo tuolla pienten lastenkin keskuudessa, kuinka jotkut ovat paljon kierompia, kuin muut ja valehtelevat minkä ehtivät. Voi olla, että osa ei koskaan aikuistu, vaan kokevat tällaisen taktiikan hyvänä menetelmänä.

Vierailija
152/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia pettäjiä ovat juuri nämä, jotka eivät pysty myöntämään! Vaikka jäisi ihan rysänpäältä kiinni, niin aina löytyy joku aivan uskomaton selitys ja vika on muissa, ihan kuin sitä olisi harjoiteltu koko elämänsä. Varmasti on tottunut ihan lapsuudesta asti pääsemään pälkähästä valheilla ja muiden syyttämisellä. Joku muu on aina saanut syyt niskoille. Kyllä sitä huomaa jo tuolla pienten lastenkin keskuudessa, kuinka jotkut ovat paljon kierompia, kuin muut ja valehtelevat minkä ehtivät. Voi olla, että osa ei koskaan aikuistu, vaan kokevat tällaisen taktiikan hyvänä menetelmänä.

Nämä ovat haluttuja piirteitä nykyajan työelämään markkinataloudessa. Ihmissuhteissa sen sijaan toisia tuhoavia, kauhistuttavia, ihmisyyden irvikuvia.

Vierailija
153/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ihmiset ole tyhmiä, eikä tämä ole mikään ainutkertainen ”uutisointi” tuosta sikailusta. Ihan siellä on oikeasti villin lännen meininki, hintoja sovitaan käsimerkein yhteisen kielen puutteessa, ja paikallinen yhteistyökumppani jakelee kortsuja.

Ymmärsit minut nyt väärin.

En nyt suinkaan ollut kyseenalaistamassa prostituution olemassaoloa itsessään, vaan lähinnä tuota sinnikästä uskomusta että tuo sikailu olisi jotenkin jonkun tietyn ammattiryhmän ”spesialiteetti”

Vierailija
154/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit minut nyt väärin.

En nyt suinkaan ollut kyseenalaistamassa prostituution olemassaoloa itsessään, vaan lähinnä tuota sinnikästä uskomusta että tuo sikailu olisi jotenkin jonkun tietyn ammattiryhmän ”spesialiteetti”

Älä jaksa selittää. Tuonne hakeudutaan töihin ”syystä että”.

Vierailija
155/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailin maksullisia naisia yhdeltä nettisivustolta , vaimoni ilmoitus tuli vastaan siellä. Kasvoja ei ilmossa näkynyt, mutta muutamasta yksityiskohdasta pystyin varmistamaan että kuva oli otettu kodissamme.

Olinkin pitkään ihmetellyt, miten kotiäidillä on rahaa kaikkeen ylelliseen ja aina jumalaton kiire ”oman ajan viettoon” kun tulen töistä kotiin. Ihmettelin myös sitä, kun ”kirppiksellä käynnin” jälkeen tuli aina suihkunraikkaana kotiin.

Vierailija
156/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa olla noin lapsellinen.

Ei kukaan nyt ole NIIN pimpan perään, että ammattinsa valitsee noilla perusteilla

Vierailija
157/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa olla noin lapsellinen.

Ei kukaan nyt ole NIIN pimpan perään, että ammattinsa valitsee noilla perusteilla

Ei, vaan addiktio ja taipumukset. Mahdollisuus alistaa ja käyttää valtaa - peitetysti. Ei mikään ”pimppa”.

Vierailija
158/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Selailin maksullisia naisia yhdeltä nettisivustolta , vaimoni ilmoitus tuli vastaan siellä. Kasvoja ei ilmossa näkynyt, mutta muutamasta yksityiskohdasta pystyin varmistamaan että kuva oli otettu kodissamme.

Olinkin pitkään ihmetellyt, miten kotiäidillä on rahaa kaikkeen ylelliseen ja aina jumalaton kiire ”oman ajan viettoon” kun tulen töistä kotiin. Ihmettelin myös sitä, kun ”kirppiksellä käynnin” jälkeen tuli aina suihkunraikkaana kotiin.

Miksi sä selasit maksullisten ilmoituksia?

Vierailija
159/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Ihan vaan kuule vaimoa etsiskeli - mitäs luulit? O.o

Vierailija
160/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Ihan vaan kuule vaimoa etsiskeli - mitäs luulit? O.o

Aika outoa et mies just siinä kohdin ajattelee: etsinpä maksullista naista ehkä vaimon kuva tulee vastaan... Outo yhteensattuma, ettei olisi mies itse myös pettäjä...