Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Itse petin nuorena ja typeränä parikymppisenä. Ei jäänyt miehellä paljon arvailujen varaan, kun en tullut yöksi kotiin baarireissun jälkeen.
Elämää jatkettiin yhdessä hetken taukoilun jälkeen.
Tapahtumasta on vuosikymmen aikaa ja vieläkin kaduttaa miten typerä, pinnallinen ja lapsellinen olen voinutkaan olla.
Kovasti ollaan jouduttu työskennellä, että yhteinen sävel saatiin takaisin.
Toisinaan luottamus rakoilee vieläkin miehen osalta, mutta siitä saan syyttää sitä parikymppistä itseäni= tytönhupakkoa, joka huomiohuoran lailla lähti silloin toisen mukaan.
Ensin käytös muuttui oudoksi. Alkoi vältellä minua, seksi loppui kuin seinään. Puhelintaan vei mukanaan jopa vessaan ja teki outoja pitkiä reissuja "kaverinsa" luo. Pitkään yritin olla kärsivällinen ja kysyä suoraan, onko hänellä joku toinen, onko onneton, haluaako erota. Vastaus kaikkeen oli ei mutta käytös vain paheni. Lopulta olin niin epätoivoinen ja tuskastunut epätietoisuuteen, että hänen nukkuessaan krapulaa pois, ratsasin puhelimen viestikeskustelut. Pitkä keskustelu täynnä kuvia sieltä löytyi, toisen naisen kanssa. Viestiketjusta oli selkeästi poistettu omia viestejä, en tiedä mitä luuli sillä voittavansa. Keskustelu oli kaiken lisäksi mykistetty niin, ettei viesteistä tullut ilmoitusta. Pihalle lensi kaveri, olisi halunnut pitää sekä minut että toisen naisen. Ei mun kanssani! :D
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna kiva lukea tätä ketjua :)
Toimii hyvin ehkäisykeinona parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tapahtunut itselle, vaan tuttavalle.
Mies oli sanonut joutuvansa osallistumaan leirille ja olisi muutaman päivän poissa kotoa. Töidensä puolesta ihan uskottava selitys, joten vaimo ei epäillyt mitään. Leirejä oli säännöllisen epäsäännöllisesti eikä mikään vaikuttanut epäilyttävältä.
Vyyhti alkoi purkautua, kun vaimo lähti kauppaan miehensä autolla, koska mies vaihtoi vaimon autoon renkaita. Kaupassa vaimo tajusi unohtaneensa lompakon, soitti kotiin ja kysyi pääsisikö mies tuomaan sen pikapuoliin. Ei hätää, miehen lompakko oli jäänyt miehen autoon, joten sieltä vaan käteistä lainaamaan, miehen luvalla.
Lompakosta alkoi löytyä laivareissujen hyttikortteja ja yksi lentolippukin :D Loppujen lopuksi kävi ilmi, että osa näistä "leireistä" töissä olikin olleet poikien reissuja ja ties mitä hupimatkoja, joilla oli käyty vaimon tietämättä ja meno oli ollut sen mukaista. Erohan siitä tuli.
Pettämiset on järkyttäviä ja petetyille tuskaa, mutta yhtä lailla nämä "käryämiset" ovat inhottavia, kun ollaan vielä näinkin hölmöjä, että jätetään sinne lompakkoon kuitteja, kortteja jne. ja taskuista ja pelikassista löytyy kortsuja yms.
Tuntuu siltä, että sen orgasmin jälkeen palaillaan heti ihan vain siihen normiolotilaan, ja jatketaan perhe-elämää tuosta noin vain, miettimättä syvällisemmin, että olenkohan peittänyt kunnolla jälkeni tai onko alibi tarkastettu ja kertooko kaverit saman stoorin, jos tarvitsee jotain todistella. Kun saatetaan pyykkikoriinkin vain heittää vaatteet, joiden taskut ovat täynnä todisteita tai paita huulipunan peitossa :O
Olen nainen, mutta jos pettäisin, niin suunnittelisin kaiken viimeistä piirtoa myöten. Sattumillehan ei voi mitään, mutta en jäisi kiinni näin idioottimaisista erehdyksistä. Ja hyvä että ainakin miehet ovat pölhöjä, naisista kun en tiedä.
Ja kyllä, minäkin olen petoksen uhri. Miehen työkaverina oli nainen, joka kutsui kotiinsa viiniä maistelemaan (muita työkavereita ei ollut kutsunut, sain myöhemmin tietää). Se olikin sitten siinä. Meille oli juuri syntynyt vauva.
Kaiken huipuksi sama nainen oli aikanaan vaihtanut työpaikkaa, ja tuli seuraavankin mieheni työkaveriksi!!!! Olin kertonut miehelle nimen ja millainen on, ja en voinut uskoa, kun mies kertoi, että sama "viininlaskija" on heillä töissä!
Annoin miehelleni vapaat kädet veetuiluun ja asian paljastamiseen. Ja niin teki. Paras kosto! Oli hävennyt silmät melkein päästään töissä. Kaikki saivat tietää. Karma <3
Mistä sinä hänen häpeämisensä tiedät?
Minä kyllä pitäisin äärettömän nolona ihmistä, joka alkaisi työpaikalla selittää, että tuo Pirkko on muuten ollut sillai mun nyksän eksän kanssa.
Töissä ollaan töissä eikä rasittamassa muita tarinoilla kollegojenn menneestä seksielämästä. Pettäminen ei anna hyvää kuvaa ihmisestä mutta eipä kyllä moinen juoruilukaan.
Oletteko 15v? Ei ole aikuisen ihmisen käytöstä.
No kuule, kun tiedän tasan hänen hävenneen. Ei edes jäänyt kyseiseen työpaikkaan!
Ja homman voi hoitaa todella hienovaraisestikin, eli ei tarvitse lällätellen huudella huor..aa. Riittää kun vihjaa ja antaa ymmärtää, että kyseinen naikkonen ymmärtää antaa.. Miesvaltaisella alalla todella helppoa, eikä kukaan kyseenalaista tätä metodia.
Ja jokaisen tuskallisen minuutin on tuo varattujen rööri ansainnut. Tiesi vauvastakin, oli lähettänyt jopa onnentoivotukset! Oliko vielä jotain kysyttävää?
Naikkonen ymmärtää antaa? Oletko joku misogyyni? Käsittääkseni sinua petti miehesi, ei tämä "naikkonen". Ja ihmiset vaihtavat työpaikkoja monestakin syystä. Toivottavasti pääset joskus yli noista kostofantasioista ja opit erottamaan työ- ja yksityiselämän toisistaan.
Tämä samainen naikkonen oli muitakin houkutellut, viis aviosäädystä tai muustakaan. Eli melkoinen naikkonen! Mikä se sinä olet lyötyä lyömään?? Oli tarpeeksi töitä järjestellä vauvan kanssa elämä uusiksi.
Ja mies sai kyllä oman osansa, soittelin joka ainoan sukulaisen läpi. Kerjäsi takaisin todella pitkään. Nimittele itseäsi miksi haluat, mutta lopeta tuntemattomien leimaaminen ja asiaton kysely. Täällä jokainen kertokoon oman tarinansa, jätä kirjoittajat rauhaan syyttelyiltäsi! Ei ole sinun asiasi rääppiä kenenkään raatoja.
Ja tiedän, miksi jätti työnsä. Se taas ei sinulle kuulu, riittää että minä ja asianomainen tiedämme kuinka homma meni. Olen tälle "naikkosellekin" terkut lähettänyt. Ja kyllä hän minut petti, tiesi lapsesta, ja suhteesta, tiesi mihin ryhtyy, selvin päin ehdotteli työpaikalla! Suunnitelmallisesti, ei missään pikkujouluissa känni tekosyynään! Pyysi vielä miestä eron jälkeen luokseen asumaankin!
Totta kai tiedän, että mies olisi pettänyt vaikka joka vastaantulijan kanssa, mutta katson, että naisellakin on tässä aivan samanarvoinen vastuu asiasta. Yhteistuumin pettivät, fifty/fifty.
Työn ja yksityiselämän yhdisti tuo asianomainen bitch, en minä. Miten aina kun näitä puolustelijoita ilmestyy, tuntuu siltä, että olet tekemissä juuri tällaisen nartun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli sanonut joutuvansa osallistumaan leirille ja olisi muutaman päivän poissa kotoa. Töidensä puolesta ihan uskottava selitys, joten vaimo ei epäillyt mitään. Leirejä oli säännöllisen epäsäännöllisesti eikä mikään vaikuttanut epäilyttävältä.
Vyyhti alkoi purkautua, kun vaimo lähti kauppaan miehensä autolla, koska mies vaihtoi vaimon autoon renkaita. Kaupassa vaimo tajusi unohtaneensa lompakon, soitti kotiin ja kysyi pääsisikö mies tuomaan sen pikapuoliin. Ei hätää, miehen lompakko oli jäänyt miehen autoon, joten sieltä vaan käteistä lainaamaan, miehen luvalla.
Lompakosta alkoi löytyä laivareissujen hyttikortteja ja yksi lentolippukin :D Loppujen lopuksi kävi ilmi, että osa näistä "leireistä" töissä olikin olleet poikien reissuja ja ties mitä hupimatkoja, joilla oli käyty vaimon tietämättä ja meno oli ollut sen mukaista. Erohan siitä tuli.
Pettämiset on järkyttäviä ja petetyille tuskaa, mutta yhtä lailla nämä "käryämiset" ovat inhottavia, kun ollaan vielä näinkin hölmöjä, että jätetään sinne lompakkoon kuitteja, kortteja jne. ja taskuista ja pelikassista löytyy kortsuja yms.
Tuntuu siltä, että sen orgasmin jälkeen palaillaan heti ihan vain siihen normiolotilaan, ja jatketaan perhe-elämää tuosta noin vain, miettimättä syvällisemmin, että olenkohan peittänyt kunnolla jälkeni tai onko alibi tarkastettu ja kertooko kaverit saman stoorin, jos tarvitsee jotain todistella. Kun saatetaan pyykkikoriinkin vain heittää vaatteet, joiden taskut ovat täynnä todisteita tai paita huulipunan peitossa :O
Olen nainen, mutta jos pettäisin, niin suunnittelisin kaiken viimeistä piirtoa myöten. Sattumillehan ei voi mitään, mutta en jäisi kiinni näin idioottimaisista erehdyksistä. Ja hyvä että ainakin miehet ovat pölhöjä, naisista kun en tiedä.
Ja kyllä, minäkin olen petoksen uhri. Miehen työkaverina oli nainen, joka kutsui kotiinsa viiniä maistelemaan (muita työkavereita ei ollut kutsunut, sain myöhemmin tietää). Se olikin sitten siinä. Meille oli juuri syntynyt vauva.
Kaiken huipuksi sama nainen oli aikanaan vaihtanut työpaikkaa, ja tuli seuraavankin mieheni työkaveriksi!!!! Olin kertonut miehelle nimen ja millainen on, ja en voinut uskoa, kun mies kertoi, että sama "viininlaskija" on heillä töissä!
Annoin miehelleni vapaat kädet veetuiluun ja asian paljastamiseen. Ja niin teki. Paras kosto! Oli hävennyt silmät melkein päästään töissä. Kaikki saivat tietää. Karma <3
Minä kyllä pitäisin äärettömän nolona ihmistä, joka alkaisi työpaikalla selittää, että tuo Pirkko on muuten ollut sillai mun nyksän eksän kanssa.
Töissä ollaan töissä eikä rasittamassa muita tarinoilla kollegojenn menneestä seksielämästä. Pettäminen ei anna hyvää kuvaa ihmisestä mutta eipä kyllä moinen juoruilukaan.
No kuule, kun tiedän tasan hänen hävenneen. Ei edes jäänyt kyseiseen työpaikkaan!
Ja homman voi hoitaa todella hienovaraisestikin, eli ei tarvitse lällätellen huudella huor..aa. Riittää kun vihjaa ja antaa ymmärtää, että kyseinen naikkonen ymmärtää antaa.. Miesvaltaisella alalla todella helppoa, eikä kukaan kyseenalaista tätä metodia.
Ja jokaisen tuskallisen minuutin on tuo varattujen rööri ansainnut. Tiesi vauvastakin, oli lähettänyt jopa onnentoivotukset! Oliko vielä jotain kysyttävää?
Naikkonen ymmärtää antaa? Oletko joku misogyyni? Käsittääkseni sinua petti miehesi, ei tämä "naikkonen". Ja ihmiset vaihtavat työpaikkoja monestakin syystä. Toivottavasti pääset joskus yli noista kostofantasioista ja opit erottamaan työ- ja yksityiselämän toisistaan.
Tämä samainen naikkonen oli muitakin houkutellut, viis aviosäädystä tai muustakaan. Eli melkoinen naikkonen! Mikä se sinä olet lyötyä lyömään?? Oli tarpeeksi töitä järjestellä vauvan kanssa elämä uusiksi.
Ja mies sai kyllä oman osansa, soittelin joka ainoan sukulaisen läpi. Kerjäsi takaisin todella pitkään. Nimittele itseäsi miksi haluat, mutta lopeta tuntemattomien leimaaminen ja asiaton kysely. Täällä jokainen kertokoon oman tarinansa, jätä kirjoittajat rauhaan syyttelyiltäsi! Ei ole sinun asiasi rääppiä kenenkään raatoja.
Ja tiedän, miksi jätti työnsä. Se taas ei sinulle kuulu, riittää että minä ja asianomainen tiedämme kuinka homma meni. Olen tälle "naikkosellekin" terkut lähettänyt. Ja kyllä hän minut petti, tiesi lapsesta, ja suhteesta, tiesi mihin ryhtyy, selvin päin ehdotteli työpaikalla! Suunnitelmallisesti, ei missään pikkujouluissa känni tekosyynään! Pyysi vielä miestä eron jälkeen luokseen asumaankin!
Totta kai tiedän, että mies olisi pettänyt vaikka joka vastaantulijan kanssa, mutta katson, että naisellakin on tässä aivan samanarvoinen vastuu asiasta. Yhteistuumin pettivät, fifty/fifty.
Työn ja yksityiselämän yhdisti tuo asianomainen bitch, en minä. Miten aina kun näitä puolustelijoita ilmestyy, tuntuu siltä, että olet tekemissä juuri tällaisen nartun kanssa?
Huhhuh, sinullahan piti olla jo uusi mies ja elämä. Koitahan rauhoittua. Yhä edelleen vastuussa on se, joka siinä suhteessa on. Mies olisi pettänyt joka vastaantulijan kanssa mutta silti tämä nainen vikitteli ja on näin syypää? Yritä jatkaa elämääsi, niin ovat varmasti muutkin tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun lukee niin käy aivan selväksi että osa naisista
ei ole pelkästään vainoharhaisia, vaan jopa vainohulluja! :-|Spermatahroja metsästetään miesten alkkareista, ja näistä tehdään automaattisia, ehdottomia johtopäätöksiä…
Nyt vähän valoja päälle hei.
Mikäli päässänne asuu niin vaikea pakkomielle että näette mörköjä sielläkin missä niitä ei ole,
erotkaa nyt herran tähden välittömästi.
Teette palveluksen sekä itsellenne, että myös miehillenne, painajaismaista on miehen elää suhteessa, jossa nainen on noin epäluuloinen ja harhainen.Se koira älähtää ja niin pois päin...
Siksi juuri: ignore. Kannattaa lukea ajatuksella tuo linkitetty ”insinööri ja kiire”- ketju. Siitä saa selvyyden kuinka narsisti toimii.
Kannattaa lukea se toinenkin linkitetty ketju
Se on pelkkä selittely siinä vaiheessa kun juttu levisi. Ei Mynttinen yksin ekassa ketjussa selitä, siellä on paljon samaa saastasakkia kuorossa.
Luin nyt tuon insinööri ja kiire ketjun läpi.
Mun mielestä varsinkin viimeiset sivut on melkein pelkästään just tuon mynttisen yksinpuhelua.
Ja nuo mainitsemasi muutkin ”kuorolaiset” ilmiselviä provoja, eli samaa sakkia tuon mynttisen kanssa.
Stoorithan on niin paksuja ettei tuollaisia voi oikeasti tosissaan ottaaNiin oliko sinulla se lännenhattu? Mieti vähän missä patjailet. Ja kenelle.
Vastaan kysymyksiisi kronologisessa järjestyksessä:
Ei ole.
Niin mietinkin.
Mietin kovasti tätäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, sinullahan piti olla jo uusi mies ja elämä. Koitahan rauhoittua. Yhä edelleen vastuussa on se, joka siinä suhteessa on. Mies olisi pettänyt joka vastaantulijan kanssa mutta silti tämä nainen vikitteli ja on näin syypää? Yritä jatkaa elämääsi, niin ovat varmasti muutkin tehneet.
Kenenköhän tässä oikein pitäisi rauhoittua? Jatkat vaan, vaikka asia on käsitelty, asiasta joka ei ole sinun.
Yhä edelleen nämä kaksi tekivät tietoisen päätöksen pettää, ei mies yksin. Jos itse ottaisin varatun ja pienen lapsen isän luokseni, pettäisin vaimon ja lapsen, eli olisin todellinen sika. Ja jos kyseinen petetty vaimo tulisi luokseni, en taatusti sanoisi, että pidä sinä vaan miehesi kurissa, ei ole minun ongelmani, vaan pyytäisin anteeksi, koska olisin yhtä syyllinen.
Teennäisen alentavaa, "Koitahan rauhoittua", saan kai sanoa sanottavani siinä missä muutkin. Joku tuolla vastasi hyvin inhottavasti 50v-miehelle, miksi et mitenkään siihen reagoi? Anna asiallisten ihmisten kirjoittaa, puutu oikeisiin epäkohtiin. Ei ole sinun päätettävissäsi, millaisia mielipiteitä tai tarinoitaan täällä itsekukin jakaa.
Rauhoitu vaan lukemaan ja koeta olla hyökkäilemättä, ja jos olet eri mieltä, niin pidä mölyt mahassasi. Vaikka minulla onkin oikein ihana elämä, saan kai silti muistaa, inhota ja tuomita tällaiset tyrkyt? Näyttäisi täällä muitakin kärsineitä olevan. Ja taatusti moni on vihainen todella kauankin jälkeen päin. En halua enää rauhoitteluasi, enkä muutakaan mielipidettäsi, kiitos.
Mieheni oli vuokrannut ystäviensä kanssa panokämpän kaupungin keskustasta. Asia selvisi minulle vähitellen. Kuulin esim. hänen autonsa olleen monesti yöllä siinä kerrostalon edessä parkissa. Sinne oli houkuteltua nuoria opiskelijatyttöjä yöpymään. Mieheni oli myös vienyt sinne maksullisia, joita bongasi seksitreffit sivustoilta. ”Työmatkoilla” hän oli siis samassa kaupungissa tai ”ystävien kanssa mökillä” ym. lätkämatsissa tai käymässä kuntosalilla.
Kaiken huippu ettei hän hävennyt tai selitellyt tätä vaan oli onnellinen kun halusin erota.
Vierailija kirjoitti:
Visa-lasku. Hotellilaskuja asuinkaupungistamme. Työkaveriahan siellä oli painettu - tämä myös varattu nainen länsirannikolta.
Vanhemmat miehet harrastavat näitä hotellissa pettämisiä. Koulutus- ym. matkat ovat myös hyviä tilaisuuksia päästä irrottelemaan. Olen itse sinkkunainen ja nämä 40-50-vuotiaat miehet vonkaavat ja haukkuvat vaimojaan reissuilla. Rasittavia tapauksia. Heidän onnekseen joka kaupungista löytyy eronneita yksinäisiä naisia tai opiskelijoita, joilla on rahan tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.
Enemmän sääntö kuin poikkeus. Nuo hakeutuvat alalle ”syystä että”. Kukaan normaali ei pariudu/perusta perhettä kanssaan.
Siis mikä ala? En ymmärtänyt.
Vienti/myynti. Kyllä sinä ymmärsit, vanha vientipossu. Reissunnut lutikoissa koko ikäsi.
Olen ihan opettaja, mutta en silti ymmärrä, mitä myydään ja viedään? Tunnen ihmisen, joka myy sairaalalaitteita ja tunnen ihmisen, joka tuo maahan leluja ja tietty kiertää messuja. Lasketaanko nämä alaan kuuluviksi?
Tässä on sinulle, sinisilmä, hyvä ketju. Aasian viennin miehet kertovat itse, että ”palveluista ei kieltäydytä” koska kuuluvat ”kauppatapaan”. Minusta on uskomatonta, että vaimot eivät kotona tajua mitä psykoja passaavat.
Siis "kauppatapaan" kuuluu, että "palvelu myös otetaan vastaan"....?!?! Olisiko nämä tytöt menneet kielimään, jos niitä ei olisi painettu myös.
Jos nyt itse olisin oikeasti tilanteessa, että "palvelusta ei kieltäydytä" olisin esim. voinut mennä sen tytön kanssa sivuhuoneeseen ja pyytää pitämään vaatteet päällä. Juodaan kuohuvat ja hetken päästä ulos ja kiitos isännälle.
Lue nyt se toinenkin linkattu ketju.
Tuo mynttinenhän on jo itse tunnustanut moneen otteeseen että jutut oli keksittyjä
Mynttinen & co ovat kirjoittaneet nuo juttunsa totena, kera "naisen tehtävä on hyväksyä" -mantrojen. Miksi kommentit juttujen keksimisestä olisivat yhtään sen luotettavampia kuin nuo panojututkaan? eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.
Tämä on keksitty juttu.
On varmaan ihan totta.
Serkku sai soiton miehen työkaverin vaimolta että ne kaikki pettää niillä työreissuilla ja hänellä juurikin sptaudin mies tartuttanut ja nyt tulee ero.
Serkku ei uskonut kun mies vakuutti ettå ei petä ja se yksi vaan on semmonen. Ei mennyt kuin ehkä vuosi kun serkku erosi mieheståän ja kertoi vuosien päästä että joku nainen oli synnyttänyt lapsen ex- miehelle heidän avioliittonsa aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Visa-lasku. Hotellilaskuja asuinkaupungistamme. Työkaveriahan siellä oli painettu - tämä myös varattu nainen länsirannikolta.
Vanhemmat miehet harrastavat näitä hotellissa pettämisiä. Koulutus- ym. matkat ovat myös hyviä tilaisuuksia päästä irrottelemaan. Olen itse sinkkunainen ja nämä 40-50-vuotiaat miehet vonkaavat ja haukkuvat vaimojaan reissuilla. Rasittavia tapauksia. Heidän onnekseen joka kaupungista löytyy eronneita yksinäisiä naisia tai opiskelijoita, joilla on rahan tarvetta.
Säälin noita naisia kun joutuvat lerppakalujen uhreiksi. Tuon ikäisillä miehillä kovaa on enää kallo.
Vaimot vaan tyytyväisiä kun menevät aina viikoksi pois nurkista pyörimästä.
Mieheni ex-vaimo jäi perinteisesti puhelimen tarkistuksella kiinni (silloin nokialaisen sai auki vain tähteä ja navi-näppäintä painamalla). Oli ollut niin outo erään työmatkan jälkeen. Voin kiittää kyseistä naista teostaan. Sain hyvän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalsareissa oli spermajäämiä kun laitoin niitä pesuun.
Oliko tässä siis mies laittamassa pesuun naisen kalsareita, joissa huomasi spermajäämiä?
Nainen olen ja laitoin mieheni alushousuja pesuun. Niissä oli valkoiset limajäljet.
Niitä "limajälkiä" voi tulla myös vaikka käteen vedon jälkeen tai ihan muuten vaan. Ei kai se nyt kerro mistään pettämisestä. Siinä vaiheessa kyllä, jos olisi kyse naisen alkkareista ja siellä ihan selkeä spermatahra.
Hän oli ollut ryyppyreissulla ja ottanut sormuksensakin pois. Hän ei harrasta käteenvetoja, meillä ei ole ollut seksiä aikoihin koska hän ei ole halunnut. Ja tuon ryyppyviikonlopun jälkeen hän oli outo ja erilainen. Tiedän hänen tehneen jotain.
"Hän ei harrasta käteenvetoja" no juu ja varmasti harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Pil lussa haisi ja maistui kortsu.
Sultan, noin tarkennettuna.
Aika tarkka haju- ja makuaisti sinulla. En usko, että pystyisin erottamaan Sultanin ja Durexin makua. Toisaaalta, en itse ole maistanut. Todella ikävä juttu kuitenkin. Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että ehkä vielä ikävämpää olisi ollut haistaa ja maistaa jotain muuta eritettä. Toisen miehen spermaa, noin tarkennettuna.
Intuitio, jonka seurauksena katsoin miehen puhelimen ensimmäistä kertaa elämässäni (vastoin kaikkia periaatteitani). Onneksi katsoin.
Täysin muuttunut ilmapiiri. Päivisin ei vastauksia töistä viesteihin, olemme kuitenkin vuosia viestitelleet päivittäin. Halveksiva asenne. Loppua kohti kierteisiä, tai jopa suoria vinoiluja ulkonäöstäni, eli tahallista loukkaavaa käytöstä. Mietin monta kuukautta mitä olen tehnyt väärin, mikä minussa on muuttunut. Ei minussa ollut, minut ja luottamukseni vain petettiin aasialaisen harjoittelijatytön kanssa, ja turhautuminen teoista projisoitiin minuun. Mies 50+. Perhetuttu sihteeri kertoi, koska sanojensa mukaan inhotti niin paljon katsella vierestä sikailua.
Emme ole missään tekemisissä 25+ avioliittovuoden jälkeen tämän epidosin takia. Onneksi lapset ovat aikuisia.
Lännenhattu sängyn alla.