Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?

Vierailija
26.11.2019 |

Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?

Kommentit (1332)

Vierailija
101/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.

Enemmän sääntö kuin poikkeus. Nuo hakeutuvat alalle ”syystä että”. Kukaan normaali ei pariudu/perusta perhettä kanssaan.

Siis mikä ala? En ymmärtänyt.

Vienti/myynti. Kyllä sinä ymmärsit, vanha vientipossu. Reissunnut lutikoissa koko ikäsi.

Olen ihan opettaja, mutta en silti ymmärrä, mitä myydään ja viedään? Tunnen ihmisen, joka myy sairaalalaitteita ja tunnen ihmisen, joka tuo maahan leluja ja tietty kiertää messuja. Lasketaanko nämä alaan kuuluviksi?

Kyllä! Messuilla ja muilla matkoilla monilla on vakipanot. Yleensä messut järjestetään vuosittain samassa kaupungissa. Moni hotellikin tarjoaa seuralaista tai maksulliset päivystävät kadulla.

Samoin ammattiyhdistysten kokousmatkoilla on hurja meininki. Minäkin olen pitänyt yhtä varattua miestä vakipanonani ja kun hylkäsin hänet ja otin vapaan miehen, tuo naimisissa oleva aloitti toisen naisen kanssa.

Ja puolueristeilyllä. Harmaantunut jäärä jyystää pienessä hytissä kusettamaansa tyttöä, perseelle haisten, ruho hyllyen, jäsenkirjaa rystyset valkoisina puristaen.

Hyyiiiii 😬 Voin hyvin kuvitella tuon olevan totta.

Se on totta. Noin hyvä mielikuvitus ei ole edes minulla.

Vierailija
102/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tapahtunut itselle, vaan tuttavalle. 

Mies oli sanonut joutuvansa osallistumaan leirille ja olisi muutaman päivän poissa kotoa. Töidensä puolesta ihan uskottava selitys, joten vaimo ei epäillyt mitään. Leirejä oli säännöllisen epäsäännöllisesti eikä mikään vaikuttanut epäilyttävältä. 

Vyyhti alkoi purkautua, kun vaimo lähti kauppaan miehensä autolla, koska mies vaihtoi vaimon autoon renkaita. Kaupassa vaimo tajusi unohtaneensa lompakon, soitti kotiin ja kysyi pääsisikö mies tuomaan sen pikapuoliin. Ei hätää, miehen lompakko oli jäänyt miehen autoon, joten sieltä vaan käteistä lainaamaan, miehen luvalla. 

Lompakosta alkoi löytyä laivareissujen hyttikortteja ja yksi lentolippukin :D Loppujen lopuksi kävi ilmi, että osa näistä "leireistä" töissä olikin olleet poikien reissuja ja ties mitä hupimatkoja, joilla oli käyty vaimon tietämättä ja meno oli ollut sen mukaista. Erohan siitä tuli. 

Pettämiset on järkyttäviä ja petetyille tuskaa, mutta yhtä lailla nämä "käryämiset" ovat inhottavia, kun ollaan vielä näinkin hölmöjä, että jätetään sinne lompakkoon kuitteja, kortteja jne. ja taskuista ja pelikassista löytyy kortsuja yms.

Tuntuu siltä, että sen orgasmin jälkeen palaillaan heti ihan vain siihen normiolotilaan, ja jatketaan perhe-elämää tuosta noin vain, miettimättä syvällisemmin, että olenkohan peittänyt kunnolla jälkeni tai onko alibi tarkastettu ja kertooko kaverit saman stoorin, jos tarvitsee jotain todistella. Kun saatetaan pyykkikoriinkin vain heittää vaatteet, joiden taskut ovat täynnä todisteita tai paita huulipunan peitossa :O

Olen nainen, mutta jos pettäisin, niin suunnittelisin kaiken viimeistä piirtoa myöten. Sattumillehan ei voi mitään, mutta en jäisi kiinni näin idioottimaisista erehdyksistä. Ja hyvä että ainakin miehet ovat pölhöjä, naisista kun en tiedä.

Ja kyllä, minäkin olen petoksen uhri. Miehen työkaverina oli nainen, joka kutsui kotiinsa viiniä maistelemaan (muita työkavereita ei ollut kutsunut, sain myöhemmin tietää). Se olikin sitten siinä. Meille oli juuri syntynyt vauva.

Kaiken huipuksi sama nainen oli aikanaan vaihtanut työpaikkaa, ja tuli seuraavankin mieheni työkaveriksi!!!! Olin kertonut miehelle nimen ja millainen on, ja en voinut uskoa, kun mies kertoi, että sama "viininlaskija" on heillä töissä!

Annoin miehelleni vapaat kädet veetuiluun ja asian paljastamiseen. Ja niin teki. Paras kosto! Oli hävennyt silmät melkein päästään töissä. Kaikki saivat tietää. Karma <3

Mistä sinä hänen häpeämisensä tiedät?

Minä kyllä pitäisin äärettömän nolona ihmistä, joka alkaisi työpaikalla selittää, että tuo Pirkko on muuten ollut sillai mun nyksän eksän kanssa.

Töissä ollaan töissä eikä rasittamassa muita tarinoilla kollegojenn menneestä seksielämästä. Pettäminen ei anna hyvää kuvaa ihmisestä mutta eipä kyllä moinen juoruilukaan.

Oletteko 15v? Ei ole aikuisen ihmisen käytöstä.

No kuule, kun tiedän tasan hänen hävenneen. Ei edes jäänyt kyseiseen työpaikkaan!

Ja homman voi hoitaa todella hienovaraisestikin, eli ei tarvitse lällätellen huudella huor..aa. Riittää kun vihjaa ja antaa ymmärtää, että kyseinen naikkonen ymmärtää antaa..  Miesvaltaisella alalla todella helppoa, eikä kukaan kyseenalaista tätä metodia.

Ja jokaisen tuskallisen minuutin on tuo varattujen rööri ansainnut. Tiesi vauvastakin, oli lähettänyt jopa onnentoivotukset! Oliko vielä jotain kysyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin käy aivan selväksi että osa naisista

ei ole pelkästään vainoharhaisia, vaan jopa vainohulluja! :-|

Spermatahroja metsästetään miesten alkkareista, ja näistä tehdään automaattisia, ehdottomia johtopäätöksiä…

Nyt vähän valoja päälle hei.

Mikäli päässänne asuu niin vaikea pakkomielle että näette mörköjä sielläkin missä niitä ei ole,

erotkaa nyt herran tähden välittömästi.

Teette palveluksen sekä itsellenne, että myös miehillenne, painajaismaista on miehen elää suhteessa, jossa nainen on noin epäluuloinen ja harhainen.

Se koira älähtää ja niin pois päin...

Siksi juuri: ignore. Kannattaa lukea ajatuksella tuo linkitetty ”insinööri ja kiire”- ketju. Siitä saa selvyyden kuinka narsisti toimii.

Kannattaa lukea se toinenkin linkitetty ketju

Se on pelkkä selittely siinä vaiheessa kun juttu levisi. Ei Mynttinen yksin ekassa ketjussa selitä, siellä on paljon samaa saastasakkia kuorossa.

Luin nyt tuon insinööri ja kiire ketjun läpi.

Mun mielestä varsinkin viimeiset sivut on melkein pelkästään just tuon mynttisen yksinpuhelua.

Ja nuo mainitsemasi muutkin ”kuorolaiset” ilmiselviä provoja, eli samaa sakkia tuon mynttisen kanssa.

Stoorithan on niin paksuja ettei tuollaisia voi oikeasti tosissaan ottaa

Vierailija
104/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.

Enemmän sääntö kuin poikkeus. Nuo hakeutuvat alalle ”syystä että”. Kukaan normaali ei pariudu/perusta perhettä kanssaan.

Vienti/myynti. Kyllä sinä ymmärsit, vanha vientipossu. Reissunnut lutikoissa koko ikäsi.

Olen ihan opettaja, mutta en silti ymmärrä, mitä myydään ja viedään? Tunnen ihmisen, joka myy sairaalalaitteita ja tunnen ihmisen, joka tuo maahan leluja ja tietty kiertää messuja. Lasketaanko nämä alaan kuuluviksi?

Tässä on sinulle, sinisilmä, hyvä ketju. Aasian viennin miehet kertovat itse, että ”palveluista ei kieltäydytä” koska kuuluvat ”kauppatapaan”. Minusta on uskomatonta, että vaimot eivät kotona tajua mitä psykoja passaavat.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3594131/insinoori-ja-kiire

Siis "kauppatapaan" kuuluu, että "palvelu myös otetaan vastaan"....?!?! Olisiko nämä tytöt menneet kielimään, jos niitä ei olisi painettu myös.

Jos nyt itse olisin oikeasti tilanteessa, että "palvelusta ei kieltäydytä" olisin esim. voinut mennä sen tytön kanssa sivuhuoneeseen ja pyytää pitämään vaatteet päällä. Juodaan kuohuvat ja hetken päästä ulos ja kiitos isännälle.

Vierailija
105/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalsareissa oli spermajäämiä kun laitoin niitä pesuun.

Oliko tässä siis mies laittamassa pesuun naisen kalsareita, joissa huomasi spermajäämiä?

Nainen olen ja laitoin mieheni alushousuja pesuun. Niissä oli valkoiset limajäljet.

Niitä "limajälkiä" voi tulla myös vaikka käteen vedon jälkeen tai ihan muuten vaan. Ei kai se nyt kerro mistään pettämisestä. Siinä vaiheessa kyllä, jos olisi kyse naisen alkkareista ja siellä ihan selkeä spermatahra.

Pakko kysyä kun en itse ole päässyt vertailemaan: erottaako spermatahraa päällepäin valkovuodosta?

Maku on ihan erilainen.

Mitä ihmettä, kuka tätä alapeukuttaa?? Mä ainakin nauroin ääneen...

Vierailija
106/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhteiskuvan laivalta. Myönsi suhteen suoraan. Ovat olleet nyt yhdessä 20 vuotta, loppujen lopuksi parempi näin.

Vierailija
107/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sinulle, sinisilmä, hyvä ketju. Aasian viennin miehet kertovat itse, että ”palveluista ei kieltäydytä” koska kuuluvat ”kauppatapaan”. Minusta on uskomatonta, että vaimot eivät kotona tajua mitä psykoja passaavat.

Siis "kauppatapaan" kuuluu, että "palvelu myös otetaan vastaan"....?!?! Olisiko nämä tytöt menneet kielimään, jos niitä ei olisi painettu myös.

Jos nyt itse olisin oikeasti tilanteessa, että "palvelusta ei kieltäydytä" olisin esim. voinut mennä sen tytön kanssa sivuhuoneeseen ja pyytää pitämään vaatteet päällä. Juodaan kuohuvat ja hetken päästä ulos ja kiitos isännälle.

Lue nyt se toinenkin linkattu ketju.

Tuo mynttinenhän on jo itse tunnustanut moneen otteeseen että jutut oli keksittyjä

Vierailija
108/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiskalla myyjänä ja aina puistattaa kun siististi pukeutunut mies tulee ostamaan prepaid-liittymän.

Vierailija
109/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli pitkään välttelevä, ei enää koskettanut tai halunnut viettää aikaa kanssani. Kysyin asiaa suoraan useasti ja sain aina vain kieltävän vastauksen: ei, mitään ei ole tapahtunut. Paloi pinna siihen paskaan ja luin salaa miehen viestit ja katsoin puheluhistorian. Tadaa. Sanoin miehelle tietäväni kaiken ja lopulta myönsi.

Sika.

Vierailija
110/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue nyt se toinenkin linkattu ketju.

Tuo mynttinenhän on jo itse tunnustanut moneen otteeseen että jutut oli keksittyjä

Höpö höpö. Itse yrityksessä vierestä seuranneena tiedän tasan homman nimen. Turhaan vingut possu.

Vierailija
111/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tapahtunut itselle, vaan tuttavalle. 

Mies oli sanonut joutuvansa osallistumaan leirille ja olisi muutaman päivän poissa kotoa. Töidensä puolesta ihan uskottava selitys, joten vaimo ei epäillyt mitään. Leirejä oli säännöllisen epäsäännöllisesti eikä mikään vaikuttanut epäilyttävältä. 

Vyyhti alkoi purkautua, kun vaimo lähti kauppaan miehensä autolla, koska mies vaihtoi vaimon autoon renkaita. Kaupassa vaimo tajusi unohtaneensa lompakon, soitti kotiin ja kysyi pääsisikö mies tuomaan sen pikapuoliin. Ei hätää, miehen lompakko oli jäänyt miehen autoon, joten sieltä vaan käteistä lainaamaan, miehen luvalla. 

Lompakosta alkoi löytyä laivareissujen hyttikortteja ja yksi lentolippukin :D Loppujen lopuksi kävi ilmi, että osa näistä "leireistä" töissä olikin olleet poikien reissuja ja ties mitä hupimatkoja, joilla oli käyty vaimon tietämättä ja meno oli ollut sen mukaista. Erohan siitä tuli. 

Pettämiset on järkyttäviä ja petetyille tuskaa, mutta yhtä lailla nämä "käryämiset" ovat inhottavia, kun ollaan vielä näinkin hölmöjä, että jätetään sinne lompakkoon kuitteja, kortteja jne. ja taskuista ja pelikassista löytyy kortsuja yms.

Tuntuu siltä, että sen orgasmin jälkeen palaillaan heti ihan vain siihen normiolotilaan, ja jatketaan perhe-elämää tuosta noin vain, miettimättä syvällisemmin, että olenkohan peittänyt kunnolla jälkeni tai onko alibi tarkastettu ja kertooko kaverit saman stoorin, jos tarvitsee jotain todistella. Kun saatetaan pyykkikoriinkin vain heittää vaatteet, joiden taskut ovat täynnä todisteita tai paita huulipunan peitossa :O

Olen nainen, mutta jos pettäisin, niin suunnittelisin kaiken viimeistä piirtoa myöten. Sattumillehan ei voi mitään, mutta en jäisi kiinni näin idioottimaisista erehdyksistä. Ja hyvä että ainakin miehet ovat pölhöjä, naisista kun en tiedä.

Ja kyllä, minäkin olen petoksen uhri. Miehen työkaverina oli nainen, joka kutsui kotiinsa viiniä maistelemaan (muita työkavereita ei ollut kutsunut, sain myöhemmin tietää). Se olikin sitten siinä. Meille oli juuri syntynyt vauva.

Kaiken huipuksi sama nainen oli aikanaan vaihtanut työpaikkaa, ja tuli seuraavankin mieheni työkaveriksi!!!! Olin kertonut miehelle nimen ja millainen on, ja en voinut uskoa, kun mies kertoi, että sama "viininlaskija" on heillä töissä!

Annoin miehelleni vapaat kädet veetuiluun ja asian paljastamiseen. Ja niin teki. Paras kosto! Oli hävennyt silmät melkein päästään töissä. Kaikki saivat tietää. Karma <3

Mistä sinä hänen häpeämisensä tiedät?

Minä kyllä pitäisin äärettömän nolona ihmistä, joka alkaisi työpaikalla selittää, että tuo Pirkko on muuten ollut sillai mun nyksän eksän kanssa.

Töissä ollaan töissä eikä rasittamassa muita tarinoilla kollegojenn menneestä seksielämästä. Pettäminen ei anna hyvää kuvaa ihmisestä mutta eipä kyllä moinen juoruilukaan.

Oletteko 15v? Ei ole aikuisen ihmisen käytöstä.

No kuule, kun tiedän tasan hänen hävenneen. Ei edes jäänyt kyseiseen työpaikkaan!

Ja homman voi hoitaa todella hienovaraisestikin, eli ei tarvitse lällätellen huudella huor..aa. Riittää kun vihjaa ja antaa ymmärtää, että kyseinen naikkonen ymmärtää antaa..  Miesvaltaisella alalla todella helppoa, eikä kukaan kyseenalaista tätä metodia.

Ja jokaisen tuskallisen minuutin on tuo varattujen rööri ansainnut. Tiesi vauvastakin, oli lähettänyt jopa onnentoivotukset! Oliko vielä jotain kysyttävää?

Naikkonen ymmärtää antaa? Oletko joku misogyyni? Käsittääkseni sinua petti miehesi, ei tämä "naikkonen". Ja ihmiset vaihtavat työpaikkoja monestakin syystä. Toivottavasti pääset joskus yli noista kostofantasioista ja opit erottamaan työ- ja yksityiselämän toisistaan.

Vierailija
112/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sivusuhde soitti minulle. Olisi halunnut mieheni eroavan minusta ja päätti, että jos ei miestä saa en sitten minäkään. Tavoite oli kai rikkoa avioliittomme. 

Olen aika boheemi luonne, joten enemmän olin miehelle hapan mitä meni ottamaan niin tavallisen nössönaisen. Olisi ollut edes kaunis ja rikas, niin olisi mistä olla mustasukkainen ja kateellinen. Joten jäti asian siihen. Enemmän säälitti se nainen, jota mies oli pyöritellyt useamman vuoden ja hakenut jonkinlaista muusaa minunlaisen pirttihirmun vastapainoksi.

Kyllä säälin sinua enemmän kun jatkat liittoa petturimiehen kanssa. Älä kovin monille ylpeänä kerro tätä tarinaa, teet vaan itsestäsi pellen.

Vierailija
113/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiskalla myyjänä ja aina puistattaa kun siististi pukeutunut mies tulee ostamaan prepaid-liittymän.

Pitäisikö pukeutua rentuksi sun ennakkoluulojesi vuoksi? Kävin hiljattain erään arvokkaan tilaisuuden yhteydessä samalla suunnalla asioidessani eli siis hyvin pukeutuneena hakemassa R-kioskilta liittymän, koska vanha meni kiinni operaattorinvaihdoksen vuoksi ja uusi SIM oli postissa jumissa. Puhelin on aika tärkeä työkalu. En osannut ajatellakaan, että joku olisi niin tyhmä, ettei tajua puhelinliittymiä tarvittavan moneen ihan normaaliin tarkoitukseen ja kehittelisi jotain petturisikavoimafantasioita sen vuoksi.

Vierailija
114/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö pukeutua rentuksi sun ennakkoluulojesi vuoksi? Kävin hiljattain erään arvokkaan tilaisuuden yhteydessä samalla suunnalla asioidessani eli siis hyvin pukeutuneena hakemassa R-kioskilta liittymän, koska vanha meni kiinni operaattorinvaihdoksen vuoksi ja uusi SIM oli postissa jumissa. Puhelin on aika tärkeä työkalu. En osannut ajatellakaan, että joku olisi niin tyhmä, ettei tajua puhelinliittymiä tarvittavan moneen ihan normaaliin tarkoitukseen ja kehittelisi jotain petturisikavoimafantasioita sen vuoksi.

:D tunteeseen meni

Vierailija
115/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan pettäminen selvisi, kun tyhmä mies ei ollut tajunnut messenger-keskustelujen tallentuvan meidän yhteiselle tietokoneelle. Tapahtui siis aikana, jolloin käytettiin yleisesti tietokoneen meseä.

Vierailija
116/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D tunteeseen meni

Kyllä. Ennakkoluuloiset ihmiset v*tuttavat yli kaiken. 

Vierailija
117/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin käy aivan selväksi että osa naisista

ei ole pelkästään vainoharhaisia, vaan jopa vainohulluja! :-|

Spermatahroja metsästetään miesten alkkareista, ja näistä tehdään automaattisia, ehdottomia johtopäätöksiä…

Nyt vähän valoja päälle hei.

Mikäli päässänne asuu niin vaikea pakkomielle että näette mörköjä sielläkin missä niitä ei ole,

erotkaa nyt herran tähden välittömästi.

Teette palveluksen sekä itsellenne, että myös miehillenne, painajaismaista on miehen elää suhteessa, jossa nainen on noin epäluuloinen ja harhainen.

Se koira älähtää ja niin pois päin...

Siksi juuri: ignore. Kannattaa lukea ajatuksella tuo linkitetty ”insinööri ja kiire”- ketju. Siitä saa selvyyden kuinka narsisti toimii.

Kannattaa lukea se toinenkin linkitetty ketju

Se on pelkkä selittely siinä vaiheessa kun juttu levisi. Ei Mynttinen yksin ekassa ketjussa selitä, siellä on paljon samaa saastasakkia kuorossa.

Luin nyt tuon insinööri ja kiire ketjun läpi.

Mun mielestä varsinkin viimeiset sivut on melkein pelkästään just tuon mynttisen yksinpuhelua.

Ja nuo mainitsemasi muutkin ”kuorolaiset” ilmiselviä provoja, eli samaa sakkia tuon mynttisen kanssa.

Stoorithan on niin paksuja ettei tuollaisia voi oikeasti tosissaan ottaa

Niin oliko sinulla se lännenhattu? Mieti vähän missä patjailet. Ja kenelle.

Vierailija
118/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vaimon pullista punaisia karvoja. Oli siis pannut jotain skottia.

Vierailija
119/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sukupuolitaudin.

Vierailija
120/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vasta tapailuvaiheessa, mutta kiinni mors jäi sillä tavalla, että hän soitti jos tulisikahvilla käymään, kun on pitempi väli ennen seuraavaa opetustuntia. Noh olin aika kiimalaisena, ja aloin heti kiehnäämään miehessä kun hän saapui. mies yritti vähän estellä, mutta koska ei halunnut aiheuttaa epäilyksiä nii. Suostui lopulta sänkyyn. Laukramisessa meni kauemmin kuin yleensä eikä lastia tullut juuri ollenkaan. Oli lähtenyt jonkun panon luota sängystä suoraan luokseni kahville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä