Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?

Vierailija
26.11.2019 |

Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?

Kommentit (1332)

Vierailija
161/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiuski ja äyaki, ihana alkusuhde, kehut ja rakkauden osoitukset vaihtuivat puolen vuoden seurustelun jälkeen tiuskimiseksi ja äyskimiseksi, ei halunnut mies enää kovin usein nähdä ja jos nähtiin niin näytti siltä et minun olisi pitänyt painua hiiteen

Ajattelin vaan ensin et huono päivä, sit ajattelin et strssiä koulun käynnistä ja myöhemmin ajattelin et vika minussa, minun pitää muuttua

Sit olin hirveästi mieliksi, tein hyvää ruokaa, ostin herkkuja jne, kiitosta en kuullut, mut ruoat upposi, vähistä rahoistani ostin

Lopulta eräänä iltana mies vain sanoi ettei tästä tule mitään, haluaa olla sinkku,, itkin aik paljon jälkikäteen

Myöhemmin selvisi et oli pyörittänyt jotain fitness mimmiä, kuulemma se oli "rakkautta ensi silmäyksellä" :D näin ainakin mulle sanoi kun kyselin et miksi ei halua olla mun kanssa enää

( itse olen lyhyt, normaalipainon ja lievän ylipainon rajamaissa mut en kuitenkaan mikään lihava)

Ei vit,. Mitä paskaa, hauskinta tietenkin oli se et tää sama fitness mimmi jonka kanssa pettänyt mua jätti tän miehen... Hmmm... Mistäköhän johtui:D

Onneksi pääsin alkushokin jälkeen eroon tuollisesta tunteettomasta kuspäästä

Vierailija
162/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia pettäjiä ovat juuri nämä, jotka eivät pysty myöntämään! Vaikka jäisi ihan rysänpäältä kiinni, niin aina löytyy joku aivan uskomaton selitys ja vika on muissa, ihan kuin sitä olisi harjoiteltu koko elämänsä. Varmasti on tottunut ihan lapsuudesta asti pääsemään pälkähästä valheilla ja muiden syyttämisellä. Joku muu on aina saanut syyt niskoille. Kyllä sitä huomaa jo tuolla pienten lastenkin keskuudessa, kuinka jotkut ovat paljon kierompia, kuin muut ja valehtelevat minkä ehtivät. Voi olla, että osa ei koskaan aikuistu, vaan kokevat tällaisen taktiikan hyvänä menetelmänä.

Nämä ovat haluttuja piirteitä nykyajan työelämään markkinataloudessa. Ihmissuhteissa sen sijaan toisia tuhoavia, kauhistuttavia, ihmisyyden irvikuvia.

Näin juuri. Moni esimiesasemassakin oleva ihminen käyttäytyy juuri noin. Hommat kusee, työntekijät uupuvat, mutta esimies hakee syitä ihan jostain muualta, kuin vaikka omista johtamistaidoistaan. Johtamistaidot ovat yleensä sitä, että esitetään jotain roolia niin reiluna ja ymmärtäväisenä pomona, mutta totuus on jotain ihan muuta.

Totuus on se, että yleensä nämä kieroimmat ihmiset tulevat pärjäämään elämänsä kaikilla osa-alueilla. Sillä taktiikalla saa useita kumppaneita ja sivusuhteita, työpaikoilla saa parhaimmat edut, paljon kavereita, kaikki ryhmäliikuntamuodot ihan jo eskarista saakka sujuu, kun osaa vähän taktikoida jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Selailin maksullisia naisia yhdeltä nettisivustolta , vaimoni ilmoitus tuli vastaan siellä. Kasvoja ei ilmossa näkynyt, mutta muutamasta yksityiskohdasta pystyin varmistamaan että kuva oli otettu kodissamme.

Olinkin pitkään ihmetellyt, miten kotiäidillä on rahaa kaikkeen ylelliseen ja aina jumalaton kiire ”oman ajan viettoon” kun tulen töistä kotiin. Ihmettelin myös sitä, kun ”kirppiksellä käynnin” jälkeen tuli aina suihkunraikkaana kotiin.

Miksi sä selasit maksullisten ilmoituksia?

No ehkä sen takia, että etsin maksullista seuraa lähialueelta?

Vierailija
164/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nishikihik kirjoitti:

Tiuski ja äyaki, ihana alkusuhde, kehut ja rakkauden osoitukset vaihtuivat puolen vuoden seurustelun jälkeen tiuskimiseksi ja äyskimiseksi, ei halunnut mies enää kovin usein nähdä ja jos nähtiin niin näytti siltä et minun olisi pitänyt painua hiiteen

Ajattelin vaan ensin et huono päivä, sit ajattelin et strssiä koulun käynnistä ja myöhemmin ajattelin et vika minussa, minun pitää muuttua

Sit olin hirveästi mieliksi, tein hyvää ruokaa, ostin herkkuja jne, kiitosta en kuullut, mut ruoat upposi, vähistä rahoistani ostin

Lopulta eräänä iltana mies vain sanoi ettei tästä tule mitään, haluaa olla sinkku,, itkin aik paljon jälkikäteen

Myöhemmin selvisi et oli pyörittänyt jotain fitness mimmiä, kuulemma se oli "rakkautta ensi silmäyksellä" :D näin ainakin mulle sanoi kun kyselin et miksi ei halua olla mun kanssa enää

( itse olen lyhyt, normaalipainon ja lievän ylipainon rajamaissa mut en kuitenkaan mikään lihava)

Ei vit,. Mitä paskaa, hauskinta tietenkin oli se et tää sama fitness mimmi jonka kanssa pettänyt mua jätti tän miehen... Hmmm... Mistäköhän johtui:D

Kai opit tuosta, että et missään nimessä enää mielistele ihmistä, joka kohtelee sinua huonosti.

Vierailija
165/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Selailin maksullisia naisia yhdeltä nettisivustolta , vaimoni ilmoitus tuli vastaan siellä. Kasvoja ei ilmossa näkynyt, mutta muutamasta yksityiskohdasta pystyin varmistamaan että kuva oli otettu kodissamme.

Olinkin pitkään ihmetellyt, miten kotiäidillä on rahaa kaikkeen ylelliseen ja aina jumalaton kiire ”oman ajan viettoon” kun tulen töistä kotiin. Ihmettelin myös sitä, kun ”kirppiksellä käynnin” jälkeen tuli aina suihkunraikkaana kotiin.

Miksi sä selasit maksullisten ilmoituksia?

No ehkä sen takia, että etsin maksullista seuraa lähialueelta?

No, vakka kantensa valitsee...

Vierailija
166/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs nainen laittoi fb:n kautta viestiä, että olenko x:n tyttöystävä. Juu olinhan minä. Laittoi sitten screenshotteja käydyistä keskusteluista ja hänkin oli aika tuohtunut, kun luuli miehen olleen sinkku. Olivat tavanneet yksillä festareilla, jonne exäni halusi mennä keskenään kavereidensa kanssa ilman minua. Luonnollisesti mies kielsi koko asian, vaikka oli ihan mustaa valkosella. Haukkui meitä hulluiksi ja vainoharhaisiksi akoiksi. Minä lähdin eikä onneksi ollut mitään yhteistä omaisuutta siinä vaiheessa.

Vielä tähän päivään mennessä ex ei ole asiaa myöntänyt, vaikka se oli ihan ilmiselvää! Ei sillä enää väliä olekaan.

Kuitenkin järkyttävää miten joku ihminen pystyy huijaamaan hyvällä omatunnolla kahta ihmistä eikä pysty myöntämään tekojaan, vaan viimeiseen saakka valehtelee ja kieltää ja alkaa meitä uhreja syyttämään ja haukkumaan.

Muutaman vuoden sinkkuillut ja näitä viestejä olisi useammallekin avio-/avovaimolle lähettää.

En vaan jaksa sekaantua enempää kenenkään perhe-elämään ja voisi olla vielä järkympää vaimolle tietää että mies himoitsee itseään vanhempaa, lapset jo saanutta naista. Eräälläkin itseäni 15v nuorempi avovaimo, mies minua muutaman vuoden nuorempi.

Jokainen ukko valehdellut olevansa vapaa tai vähintään avoimessa suhteessa. Osa viestittää vieläkin vaikken itse tee aloitteita varattujen suuntaan.

Vierailija
167/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mynttinen & co ovat kirjoittaneet nuo juttunsa totena, kera "naisen tehtävä on hyväksyä" -mantrojen. Miksi kommentit juttujen keksimisestä olisivat yhtään sen luotettavampia kuin nuo panojututkaan? eri

No nyt mennään kyllä jo salaliittoteorioiden puolelle :D

Olet tietty siinä mielessä oikeassa, että mitään todisteita ei ole olemassa siitä että nuo kommentit keksimisestä olisivat luotettavia, mutta yhtälailla, ei myöskään siitä ettei ne olisi.

Olet nyt vaan jostain syystä päättänyt uskoa mieluummin niitä alkuperäisiä juttuja.

Salaliittoteorian? No lopputekstissäsi kuitenkin ymmärsit mitä tarkoitin. Aivan yhtä paljon voi luottaa tuohon jälkimmäiseen tunnustukseen kuin aiemmin kirjoitettuihin teksteihin. Osa haluaa luottaa siihen "parempaan vaihtoehtoon", koska se on se kivempi. Minä en luottaisi varmuudella kumpaankaan. Koska anonyymi palsta, totuudella ei suurimmalle osalle meistä ole mitään väliä.

Vähän sama asiahan parisuhteissa petettyjen jutuissa tulee ilmi: on haluttu uskoa siihen parempaan vaihtoehtoon kun toinen tarjoaa jotain selitystä, välillä todella ontuvaakin sellaista.

Vierailija
168/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nishikihik kirjoitti:

Kai opit tuosta, että et missään nimessä enää mielistele ihmistä, joka kohtelee sinua huonosti.

Opin. Ja sen että miehiin ei yksinkertaisesti voi luottaa. Se on nähty lähipiirissä ja muualla. Miehet täälläkin jotkut oikein kerskuu pettämisillään

Vierailija
169/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli lähdössä "työporukalla" Leville ja oli jättänyt lentoliput pöydälle yöksi. Aamulla heräsin aikaisemmin ja näin liput. Luin niistä mieheni ja toisen naisen nimet. Kun mies heräsi, esitin etten huomannut mitään. Saatoin miehen lentoasemalle ja menin järjestämään eroa kotiin. Sain viikon touhuta rauhassa ja mies sai palata tyhjään kotiin.

Vierailija
170/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa selittää. Tuonne hakeudutaan töihin ”syystä että”.

Älä jaksa olla noin lapsellinen.

Ei kukaan nyt ole NIIN pimpan perään, että ammattinsa valitsee noilla perusteilla

Pimppa tuskin pelkästään on tuon kuvion takana. Kyllä kyse on syvästä patologiasta. Jo kyky selitellä mustaa valkoiseksi - nauttien siitä - kertoo karua tarinaansa persoonallisuudesta.

Vierailija
171/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nishikikiin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nishikihik kirjoitti:

Opin. Ja sen että miehiin ei yksinkertaisesti voi luottaa. Se on nähty lähipiirissä ja muualla. Miehet täälläkin jotkut oikein kerskuu pettämisillään

Nyky-yhteiskunnassa on vaikea luottaa yhtään kehenkään. Sekin kuinka helpoksi pettäminen on tehty ihan kummallekin sukupuolelle ja mikään ei riitä, aina on saatava jotain "parempaa" ja jännittävämpää.

Vierailija
172/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nishikikiin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nishikihik kirjoitti:

Nyky-yhteiskunnassa on vaikea luottaa yhtään kehenkään. Sekin kuinka helpoksi pettäminen on tehty ihan kummallekin sukupuolelle ja mikään ei riitä, aina on saatava jotain "parempaa" ja jännittävämpää.

Tämä. Hirvittävää, surullista ja ihmisyyden suurin tragedia: rakkaudettomuus.

Vierailija
173/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs nainen laittoi fb:n kautta viestiä, että olenko x:n tyttöystävä. Juu olinhan minä. Laittoi sitten screenshotteja käydyistä keskusteluista ja hänkin oli aika tuohtunut, kun luuli miehen olleen sinkku. Olivat tavanneet yksillä festareilla, jonne exäni halusi mennä keskenään kavereidensa kanssa ilman minua. Luonnollisesti mies kielsi koko asian, vaikka oli ihan mustaa valkosella. Haukkui meitä hulluiksi ja vainoharhaisiksi akoiksi. Minä lähdin eikä onneksi ollut mitään yhteistä omaisuutta siinä vaiheessa.

Vielä tähän päivään mennessä ex ei ole asiaa myöntänyt, vaikka se oli ihan ilmiselvää! Ei sillä enää väliä olekaan.

Kuitenkin järkyttävää miten joku ihminen pystyy huijaamaan hyvällä omatunnolla kahta ihmistä eikä pysty myöntämään tekojaan, vaan viimeiseen saakka valehtelee ja kieltää ja alkaa meitä uhreja syyttämään ja haukkumaan.

Muutaman vuoden sinkkuillut ja näitä viestejä olisi useammallekin avio-/avovaimolle lähettää.

En vaan jaksa sekaantua enempää kenenkään perhe-elämään ja voisi olla vielä järkympää vaimolle tietää että mies himoitsee itseään vanhempaa, lapset jo saanutta naista. Eräälläkin itseäni 15v nuorempi avovaimo, mies minua muutaman vuoden nuorempi.

Jokainen ukko valehdellut olevansa vapaa tai vähintään avoimessa suhteessa. Osa viestittää vieläkin vaikken itse tee aloitteita varattujen suuntaan.

Minäkin tapailin erästä miestä yli 5 vuotta sitten ja hän vieläkin silloin tällöin jaksaa laittaa jotain "tikusta asiaa" -viestejä ja ihan jopa minun ulkonäköni kehumista, vaikka hänellä itsellään on vaimo ja lapsia. Vaimoaankin hän on joissain viesteissä haukkunut. Minä en ole vastannut hänelle enää aikoihin yhtään mitään ja jaksan ihmetellä, kuinka sitkeä sissi hän on! :D kuvottavaa. En kyllä aio vaimolleen pistää mitään, ellei jossain vaiheessa ala käymään liian ahdistavaksi. Minä en anna ymmärtää mitään ja minulle tuo mies ei merkitse yhtään mitään.

Vierailija
174/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaliittoteorian? No lopputekstissäsi kuitenkin ymmärsit mitä tarkoitin. Aivan yhtä paljon voi luottaa tuohon jälkimmäiseen tunnustukseen kuin aiemmin kirjoitettuihin teksteihin. Osa haluaa luottaa siihen "parempaan vaihtoehtoon", koska se on se kivempi. Minä en luottaisi varmuudella kumpaankaan. Koska anonyymi palsta, totuudella ei suurimmalle osalle meistä ole mitään väliä.

Vähän sama asiahan parisuhteissa petettyjen jutuissa tulee ilmi: on haluttu uskoa siihen parempaan vaihtoehtoon kun toinen tarjoaa jotain selitystä, välillä todella ontuvaakin sellaista.

No tämä selvensi, kiitos.

Taisin itse tehdä johdattelevia, virheellisiä tulkintoja aiempien kirjoitustesi perusteella, ja niputin sinut samaan kategoriaan näiden vauhkojen kanssa, jotka metsästää tahroja miestensä alkkareista ynnä muuta kipeetä.

Olin väärässä.

Olet epäluuloinen, mutta ihan terveellä tavalla ja jalat maassa ja järki päässä, ei liian sinisilmäinenkään kannata tässä maailmassa olla.

Sori väärin ymmärrys aluksi!

Vierailija
175/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikello soi ja oven takana oli nuori, siis minua nuorempi muttei kuitenkaan mikään teini enää, tyttö joka kyseli  poikaystäväänsä. Koetin hämmentyneenä selitellä että osoite on varmaankin väärä ja silloin mies ajoi pihaan, jolloin tyttö syöksyi auton luo ja ulisi että rakas kuka toi on ? Mies järkyttyi niin että tunnusti: Työkeikalla lähikaupungissa oli tavannut tämän tytön joka kaiken lisäksi on lievästi älyllisesti kehitysvammainen   ja alkanut leikkiä kotileikkiä tämän kanssa. Osoitettaan ei ollut antanut ja oli kai luullut, ettei tytön älli riitä selvittää sitä ja hypätä junaan. En tiedä kumpi oli pahempaa , pettäminen vai yksinkertaisen tytön rakkaudenkaipuun hyväksi käyttäminen. En kyennyt antamaan anteeksi. Ja mies sai  kimppuun tytön ylisuojelevat  vanhemmat joille oli mennyt itkemään  "poikaystävänsä" petettyjä lupauksia, oli kuulemma lupailtu kihloja ym.  Ei heru myötätuntoa, niin makaa kuin petaa !

Vierailija
176/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tuli suihkunraikkaana baari-illan jälkeen aamulla kotiin. Vakuutteli ettei ollut tapahtunut mitään. Selitys ei mennyt kuitenkaan läpi ja päätin myöhemmin päivällä tutkia hänen puhelimen. Sieltä löytyikin erään miehen kanssa käyty keskustelu. Näytin vaimolleni keskustelun hänen puhelimesta ja kysyin uudestaan, että mitä teit viime yönä. Sen jälkeen hän tunnusti, että oli ollut toisen miehen luona yötä. Kyseessä oli töiden kautta tuttu mies, joka ei ollut sama kuin tämä jonka kanssa oli viestitellyt. 

Vierailija
177/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä oli luonani, kännykkä soi. Katsoi kuka soittaa mutta ei vastannut, vaan painoi äkkiä punaista. Mutisi jotain ettei jaksa nyt vastata. Tiesin sillä sekunnilla että se oli joku toinen nainen. Niinhän se sitten selvisi, että uusi mimmi oli ollut jo hetken messissä, vaihtoi lennosta seuraavaan. Sama tapahtui silloin kun minä aloin hänen kanssaan seurustella, eli ei ollut edes suuri yllätys. Seuraavan kanssa taisi olla ihan sama kuvio. Itse kostin uudelle tyttöystävälle panemalla tämän petturin kanssa vielä vähän myöhemmin. Sain mukamas ikäänkuin viimeisen sanan :D Enää en todellakaan tekisi noin, mutta silloin se tuntui hyvältä idealta. Tyyppi jätti minut, mutta ei voinut kuitenkaan vastustaa seksiä kanssani.

Vierailija
178/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lätkähti Facebookista kaveriehdotus. Kyseessä oli nainen joka profiilikuvassaan poseerasi miesystäväni kanssa, kuvassa oli kommentteina onnitteluja nuorelleparille. 

Oltiin etäsuhteessa (eri maissa) ja mies oli elänyt totaalista kaksoiselämää omalla tahollaan. 

Vierailija
179/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovikello soi ja oven takana oli nuori, siis minua nuorempi muttei kuitenkaan mikään teini enää, tyttö joka kyseli  poikaystäväänsä. Koetin hämmentyneenä selitellä että osoite on varmaankin väärä ja silloin mies ajoi pihaan, jolloin tyttö syöksyi auton luo ja ulisi että rakas kuka toi on ? Mies järkyttyi niin että tunnusti: Työkeikalla lähikaupungissa oli tavannut tämän tytön joka kaiken lisäksi on lievästi älyllisesti kehitysvammainen   ja alkanut leikkiä kotileikkiä tämän kanssa. Osoitettaan ei ollut antanut ja oli kai luullut, ettei tytön älli riitä selvittää sitä ja hypätä junaan. En tiedä kumpi oli pahempaa , pettäminen vai yksinkertaisen tytön rakkaudenkaipuun hyväksi käyttäminen. En kyennyt antamaan anteeksi. Ja mies sai  kimppuun tytön ylisuojelevat  vanhemmat joille oli mennyt itkemään  "poikaystävänsä" petettyjä lupauksia, oli kuulemma lupailtu kihloja ym.  Ei heru myötätuntoa, niin makaa kuin petaa !

Jos tämä on tosi, niin tämä on jo niin h*lvetin oksettavaa ja sairasta touhua. Tosi on, että joillain ihmisillä on tapana käyttää hyväksi heikompiaan ja liian kilttejä ihmisiä, mutta että vielä kehitysvammaisia tuossa tarkoituksessa...

Vierailija
180/1332 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on tosi, niin tämä on jo niin h*lvetin oksettavaa ja sairasta touhua. Tosi on, että joillain ihmisillä on tapana käyttää hyväksi heikompiaan ja liian kilttejä ihmisiä, mutta että vielä kehitysvammaisia tuossa tarkoituksessa...

Niin ja jotkut käyttää lapsiakin... Tiedän tapauksen, jossa aikuinen liki 40v. mies petti vaimoaan alaikäisen tytön kanssa. En ymmärrä mikä saa ihmiset tekemään mitään tuollaista... Varsinkin miehet...