Saat poistaa yhden ruokatyypin maailmasta, mikä se olisi?
Kyseistä ruokatyyppiä ei olisi enää olemassa eikä sitä saisi edes itse valmistamalla. Ruokatyypillä tarkoitan isompaa ruokakokonaisuutta, esim. leivät, piirakat, pihvit, laatikot, keitot, yms. Kaikki käy aina perinneruuista herkkuihin.
Minä poistaisin kiusaukset. Melkein kaikki niistä maistuvat karseilta, ja koska niitä on helppo tehdä, niin moni tekee niitä vierasruuiksikin. En edes kehtaa kieltäytyä siitä kinkkukiusauksesta, jonka kokki on ylpeänä tehnyt.
Kommentit (81)
Pihvit, mutta vain siksi, että mä olen ihan helvetin kyllästynyt siihen junttien ulinaan, että eikö täällä saa enää lihaakaan syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaaniset ruuat
Olin tulossa sanomaan samaa. Pari päivää sitten maistoin elämäni ensimmäistä vegehampurilaista. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun vegesotkuihin sekaannun.
Kukaan ei pakota sua. Syö sinä ihan mitä haluat ja anna muiden tehdä samoin.
Pizzat, ilman niitä selviää mainiosti.
Tatuoidut kokit, paitsi laivoilta. Inhoittavia ruokatyyppejä.
Makeat leivät (joululimppu, pääsiäislimppu)
Olen samaa mieltä kiusauksista. Aivan kaameita suurin osa.
Ruokatyypin? Varmaan poistaisin jonkun rasittavan kokin, vaikka Hans Välimäen
Hapanimelät ja makeita hedelmiä sisältävät ruoat,
Punainen liha. Kattaa meikäläisittäin lähinnä naudan, sian ja lampaan lihan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ruuat joihin on käytetty eläinten verta ja muita kummallisia sisäelimiä, kuten maksa ja munuaiset.
Joo! Hyi! Miten jotkut voi oikeasti syödä vaikka naudan tai hirven kieltä... (samaa sarjaa kuin mainitsemasi)
Minäkään en voi syödä mitään, mikä on ollu jonkun eläimen SUUSSA, mutta kananmunat sitävastoin ovat hyviä.🤔
Eräässä huippuravintolassa oli kerran listalla talon erikoisuus:
Mätiä ja tuoreita hedelmiä
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ruuat joihin on käytetty eläinten verta ja muita kummallisia sisäelimiä, kuten maksa ja munuaiset.
Joo! Hyi! Miten jotkut voi oikeasti syödä vaikka naudan tai hirven kieltä... (samaa sarjaa kuin mainitsemasi)
Minäkään en voi syödä mitään, mikä on ollu jonkun eläimen SUUSSA, mutta kananmunat sitävastoin ovat hyviä.🤔
Vanha vitsi, mutta yhä edelleen jaksat sille nauraa. Olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo pitäisi poistaa? Jos et itse tykkää niin ei kai sinun ole pakko syödä.
Mustamakkara on ihanaa, anna meidän sen ystävien pitää ilomme!
kyllä on saatana vaikeeta joillakin... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaaniset ruuat
Olin tulossa sanomaan samaa. Pari päivää sitten maistoin elämäni ensimmäistä vegehampurilaista. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun vegesotkuihin sekaannun.
Kukaan ei pakota sua. Syö sinä ihan mitä haluat ja anna muiden tehdä samoin.
Olipas fiksu kommentti ketjuun, jossa on tarkoitus kertoa, minkä ruoan haluaisi poistettavan.
-eri