Saat poistaa yhden ruokatyypin maailmasta, mikä se olisi?
Kyseistä ruokatyyppiä ei olisi enää olemassa eikä sitä saisi edes itse valmistamalla. Ruokatyypillä tarkoitan isompaa ruokakokonaisuutta, esim. leivät, piirakat, pihvit, laatikot, keitot, yms. Kaikki käy aina perinneruuista herkkuihin.
Minä poistaisin kiusaukset. Melkein kaikki niistä maistuvat karseilta, ja koska niitä on helppo tehdä, niin moni tekee niitä vierasruuiksikin. En edes kehtaa kieltäytyä siitä kinkkukiusauksesta, jonka kokki on ylpeänä tehnyt.
Kommentit (81)
Valmiiksi kastikemarinoidut lihatuotteet. Niillä pilaa ruoan kuin ruoan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähärasvainen juusto!
Mitä helekkarin järkeä?! Sama kuin purisi pyyhekumia.
Ja joo, olen purrut vahingossa pyyhekumia, kun söin irtokarkkeja koulutehtävien aikaan.
Miten erotit sen niistä karkeista?
Vierailija kirjoitti:
Vaaleapaahtoinen kahvi.
Kaikki kahvi.
Kesäkeitto, ja kaikki, missä on selleriä.
Kaikki ne ruoat, joihin ei tule parsakaalia.
Ällöttävät limaiset laatikot - joka joulu porraskäytävät haisee niille porkkana ja bataatti ja lanttu pas...kalaatikoille. En kunnioita ihmistä, joka syö vauvaruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos mä laitan täytekakun päälle parsaa, se pääsee jatkoon. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkeitto, ja kaikki, missä on selleriä.
Kesäkeitto on karsea. Maidossa lilluva porkkana. Ökk.
Vierailija kirjoitti:
Suklaa kaikissa muodoissaan
Fazerhan on jo liki onnistunut tässä...
Kaikki ruuat jotka valmistettu uhanalaisista/vaaraantuneista lajeista. Vain että minä en pidä jostain ruuasta ei ole syy poistaa sitä muilta.
Vegaaniruoat. Kasviksia voi syödä ilmankin siihen liitettyä järjettömän ylimielistä ideologiaa ja vaatimatta että koko muu maailmankaikkeus kunnioittaa ja ylistää tätä itse ideologiansa valinnutta.
Odotan vähintään sataa alapeukkua koska vegaanius ei ole kasvissyöntiä vaan jalusta jolle noustaan kun odotetaan ympärillä olevien hurraavan jalustalla seisovalle eikä pelkkä kasvissyönti ilman jalustaa siten riitä alkuunkaan noille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos mä laitan täytekakun päälle parsaa, se pääsee jatkoon. Hyi.
Voi sitä sekoittaa taikinaan tai laittaa väliinkin. Tulikin mieleen tällainen makeansuolainen kakku eli sokerikakkupohja ja siihen väliin voileipäkakkutyyppisesti jotain? Voisi olla vähän oudon makuista mutta en tiedä saisiko tuon jollain täytteillä toimimaan.
piimä