Saat poistaa yhden ruokatyypin maailmasta, mikä se olisi?
Kyseistä ruokatyyppiä ei olisi enää olemassa eikä sitä saisi edes itse valmistamalla. Ruokatyypillä tarkoitan isompaa ruokakokonaisuutta, esim. leivät, piirakat, pihvit, laatikot, keitot, yms. Kaikki käy aina perinneruuista herkkuihin.
Minä poistaisin kiusaukset. Melkein kaikki niistä maistuvat karseilta, ja koska niitä on helppo tehdä, niin moni tekee niitä vierasruuiksikin. En edes kehtaa kieltäytyä siitä kinkkukiusauksesta, jonka kokki on ylpeänä tehnyt.
Kommentit (81)
Kaikki lisätyllä sokerilla höystetyt ruoat ja juomat.
Kaikki makeat piirakat, kakut, tortut ja muu sokeri-jauho-rasva-sotku.
Etanat, simpukat, mustekalat sun muut suuhun ällöttävältä tuntuvat limalöllykät. Elävinä eivät siis mielestäni ole ollenkaan ällöttäviä vaan jopa suloisia.
Juuri kukaan ei ole ymmärtänyt kysymystä, koska täällä lähinnä luetellaan ruoka-aineita tai ruokalajeja, kuten haineväkeitto. Jos joku onnistuukin mainitsemaan jonkin ruokalajien yläkäsitteen eli hampurilaiset, hän jatkaa, että itse tehdyt ovat hyviä. Huoh.
Itse jäisin vähiten kaipaamaan kiisseleitä. Ne ovat epämiellyttäviä ja epäterveellisiä, ja olen pärjännyt hyvin ilman jo kymmeniä vuosia.
Ei mitään ruokatyyppiä kannata kieltää: jos pakko on valita niin kaikki näköis/ korvikeruoat. Jos ei tykkää lihasta niin miksi sen korvikkeen täytyisi näyttää - ja maistua lihalta??
Vähärasvainen juusto!
Mitä helekkarin järkeä?! Sama kuin purisi pyyhekumia.
Halalteurastetun naudan, joka kituu 10 minuuuttia kaulaansa ojenellen kun alan mies on katkaisuut kaulaverisuonen.
Kaikki ruuat mitkä on kehitelty 5 kilometriä lähempänä kameli*npaskaa.
Palmuöljytuotteet tai kaiken missä on käytetty glukoosifruktoosisiirappia. Vaikeaa päättää kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vähärasvainen juusto!
Mitä helekkarin järkeä?! Sama kuin purisi pyyhekumia.
Ja joo, olen purrut vahingossa pyyhekumia, kun söin irtokarkkeja koulutehtävien aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki salaatit ja sitten toiseksi kaaliruoat.
Miksi ihmeessä salaatit??
En tykkää salaateista, mieluummin syön kermaperunoita ja pihviä.
ja ps. en ole mikään läski 186cm/83kg, salaatit vaan ei maistu hyvältä ja niitä ei kasva täällä talvella!
Tyyppi jonka poistaisin ruokamaailmasta on Tomi Björk.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi jonka poistaisin ruokamaailmasta on Tomi Björk.
Kannatan ylimielisen sormillamaistelijan poistamista myös.
ha-lal teu-rastustavalla tehdyt ruuat