Iltasanomien juttu näytti vartalollisesti miesten unelmanaisen, tässä se on, miesten unelmakroppa naiselle:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006320641.html
Jos naisella on tuollainen vartalo, aivan sama millainen butterface (but her face) on. Saa miehen kuin miehen.
Visuaalisille miehille vartalo on 99% tärkeydessä naisessa, siis mitä tulee ulkonäköön. Se loput 1% lienee pitkät hiukset.
Aika kova pala nielaista, mutta täyttä totta.
Kommentit (343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän hieman rehevämmistä ja tiedän että aika moni muukin. Pään sisätö tällä tapauksella on toki hieman outo ja ei hyvä
mies51v
Perversioitahan on tietty monenlaisia, jokaiselle omansa . . . . .
Niinpä..
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole lähelläkään ihannetta. Aivan liikaa feikkiä, eikä vaan rinnoissa.
Tuokaa minulle vaikka Anna Nyström tuon tilalle, tai Angie Verona, siinä alkaa olla unelmanaista.
Anna Nyströmistä sen verran, että on ottanut silarit. Mistä tiedän? Koska on mielestäni kaunis ja seurailin häntä pitkän aikaa. Sitten yks kaunis päivä tissien koko oli kasvanut. Mielenkiinto lopahti siihen.
Mitäs alapeukuttelette? Eikö kestä totuutta?
Oman alapeukkuni annoin viimeisen lauseesi takia. Silikonit hän on selvästi ottanut eikä siinä ole mitään pahaa.
Niin eli alapeukutat siitä syystä kun menetän mielenkiintoni naiseen kun nainen ottaa silikonit? Ihme jengiä. Kaikki ei dikkaile kumitisseistä. Sinä ilmeisesti dikkailet.
MattiHunttala kirjoitti:
Kateelliset naiset kommentoivat ja kauhistelevat silikonirintoja. Nuohan ovat juuri sen muotoiset kuin lähes kaikki naiset itselleen haluaisivat. Eivätkä roiku mahan päällä. Juuri oikealla paikalla. Joskus kun olen saanut silikonitissejä puristella, niin ihan aidoilta ja oikeilta ne tuntuu myös käteen.
Jos arvon naiset lopettaisivat sen ruokamässäilyn ja alkaisivat hoitaa itseään ja kuntoilemaan ,niin voisi olla mahdollista päästä noihin mittoihin.
Anteeksi nyt vaan, mutta yksikään tervejärkinen nainen ei halua tuollaisia epäkäytännöllisiä ja rumia palloja elämäänsä hankaloittamaan.
Toivottavasti olet trolli, koska muuten sulla on asiat todella huonosti.
Yolandi Visser all the way!!! I think I'm freaky...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, entäs sitten ???
Nuohan on aivan normaaleja naisia, kuten ne pitäisi kotimaistenkin olla, vaan eivät ole. Kuinka vaikeaa se voikaan olla nykynaiselle näyttää tuollaiselle normaalille naiselle kuin noissa kuvissa ??
Turhaa valittaa kun ei itse pysty vastaamaan huutoon ja kysyntään, asiakkaat ovat aina oikeassa.
Tuollaisten kanssa ei tarvisi edes käydä keskustelua että mennäänkö naimisiin ja hankitaanko lapsia, olisi vain kysymykset A) kuinka nopeasti ja B) kuinka monta hankitaan.
Huono negging-yritys suomalaisiin naisiin. Sääliksi käy sitä naista joka suhun erehtyy koskemaan. Onneksi laadukkaampiakin miehiä löytyy
Awww ! Nyt taisi kalikka kalahtaa tukevaan tyttöön ? Kuten tiedät, sinäkin voisit olla tuon näköinen, jos et olisi SuurSyömäri. Kyllä se kiukuttelustasi huolimatta niin on, että asiakkaat ovat oikeassa. AINA !
Mitkä ”asiakkaat”?
ei kyllä oo totta ettei naama muka merkkaisi. Vaikka kroppa olis upea ja timmi ja pitkät hiukset niin varmasti vaikuttaa vaikka jos on huono iho ja paha akne.
Loppuisiko tällä se parku että läskit suomiämmät ei anna? Kun selkeästi ette halua 99,9% suomalaisista naisista niin teidän pitäisi olla onnellisia ilman seksiä.
On vähän liian kuminen mun makuun. Ihanteellani on myös punaiset tai ruskeat hiukset. Daisarit saa olla kokoa mitä tahansa. Peppu pitää olla hyvä koska on asioita mistä ei voi tinkiä. Korvien välistä saisi löytyä sen verran että mistä tahansa voi jutella. Aito halukkuus s e x juttuihin on paljon tärkeämpi tekijä kuin ulkonäkö.
Nykyistä luulin melkein kolme vuotta täydelliseksi naiseksi. Sitten se juttu alkoi vähenemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole lähelläkään ihannetta. Aivan liikaa feikkiä, eikä vaan rinnoissa.
Tuokaa minulle vaikka Anna Nyström tuon tilalle, tai Angie Verona, siinä alkaa olla unelmanaista.
Anna Nyströmistä sen verran, että on ottanut silarit. Mistä tiedän? Koska on mielestäni kaunis ja seurailin häntä pitkän aikaa. Sitten yks kaunis päivä tissien koko oli kasvanut. Mielenkiinto lopahti siihen.
Mitäs alapeukuttelette? Eikö kestä totuutta?
Oman alapeukkuni annoin viimeisen lauseesi takia. Silikonit hän on selvästi ottanut eikä siinä ole mitään pahaa.
Niin eli alapeukutat siitä syystä kun menetän mielenkiintoni naiseen kun nainen ottaa silikonit? Ihme jengiä. Kaikki ei dikkaile kumitisseistä. Sinä ilmeisesti dikkailet.
No niinpä. Luulisi että kaikenlainen luonnottomuus olisi biologisesti luotaantyöntävää.
Nääh... Semmonen luonnollisen seksikäs Elovena-tyttö on mun mieleen. En tykkää kumista
Vierailija kirjoitti:
Väitteet "Miesten monimuotoisempi naismaku" ja "miehet tykkää normaaleista naisista" voidaan nyt haudata. Naiset voivat hyvällä omalla tunnolla unelmoida laatikkopäistä, jos toi on miesten unelmanainen.
Samaa mieltä. Kiitos tästä. Nyt ei kenenkään palsta-ülien tarvitse täällä enää yhtään kertaa valittaa naisten netsästäjäsilmäisistäjykeväleukaisistalaatikkopäämiehistä- se on naisten unelma, 99,99999999999999999999999999999999999 prosenttisesti. Ja tästä eteenpäin irrto-pldee irtoaa vain noille, jos on irrotakseen, ei muille. Palta-üllikset ja perus-pertti haaveillaan vain noista ja ruiskik@@ siihen silikonituppeenne
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä taitaa käydä koville tällaisen faktan hyväksyminen. Kommenteista päätellen.
Onko irtokarkeista luopuminen niin vaikeaa?
En edes syö sellaista moskaa. Olen ylipainoinen, olen laihduttanut ja aion laihduttaa lisää, kunnes saavutan normaalipainon. En missään tapauksessa näyttäisi tuolta, vaikka kuinka laihduttaisin. Ihmisillä on eri kehotyypit. Minulla on myös paljon raskausarpia ja selluliittia, minun iho ei palautuisi tuollaiseksi eikä se sellainen ollut ennen lihomistakaan. Tällä naisella on silikonirinnat, en halua muoviosia kehooni. Tavallinen kroppa ei näytä tuollaiselle, se pitää teidän miesten saada menemään sinne tajutaan. Tuollaiseen kehoon pitää olla geneettinen predispositio, mikä tuolla naisella on. Me tavikset olemme ihan eri puusta veistettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Yolandi Visser all the way!!! I think I'm freaky...
Visser on taskuraketti ja "jännänaisten" aatelinen. Pari vuorokautta putkeen perusteellisen a-vitamiineissa... Ei tarvitsisi kahta kertaa pyytää ellen olisi nykyisin niin kunnollinen :D
Vierailija kirjoitti:
Loppuisiko tällä se parku että läskit suomiämmät ei anna? Kun selkeästi ette halua 99,9% suomalaisista naisista niin teidän pitäisi olla onnellisia ilman seksiä.
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin katkeraa, niin katkeraa ! Muista hengittää välillä ! Äläkä syö tai juo mitään samalla, tuossa hyperventilaatiotilassa se on vaarallista.
Mitä katkeraa. Ihan faktan tossa totesi. Alkaa nyt syyttely kun taidat tajuta, että Voihan vide, kun tuli nyt omaan jalkaan ammuttua tällä ketjulla....nyt ne edes ne rumat kanapersetukkaiset-sidukkavalaat ei anna prsettä
Silarien haukkujat, nyt vaan on kateellisia ja katkeria. Itsellä on silarit ja todellakin ovat pehmeät ja oikein kivat puristella.
No eiköhän tän ketjun aloitus kertonut sen mitä tämän ap: n aivoissa liikkuu- miesten unelmanainen- unelmakroppa
Eli nainen joka saa Üllen krvän seisomaan on "unelmanainen". Minä ja minun krpä
Naisena voin varmaan vastedes valita miehet samalla perusteella. Pantava mies ja hyvä krpä muulla ei ole väliä....Ai niin ja tajuaa hoitaa hommansa hyvin ja muuten pitää turp@nsa kiinni.
Naurattaa nää aloitukset, missä joku toitottaa omaa makuaan absoluuttisena faktana.