Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltasanomien juttu näytti vartalollisesti miesten unelmanaisen, tässä se on, miesten unelmakroppa naiselle:

Vierailija
26.11.2019 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006320641.html

Jos naisella on tuollainen vartalo, aivan sama millainen butterface (but her face) on. Saa miehen kuin miehen.

Visuaalisille miehille vartalo on 99% tärkeydessä naisessa, siis mitä tulee ulkonäköön. Se loput 1% lienee pitkät hiukset.

Aika kova pala nielaista, mutta täyttä totta.

Kommentit (343)

Vierailija
41/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras filmille tallentunut vartalo ikinä on ollut Mathilda Mayllä elokuvan "Lifeforce" aikoihin. Ja kyllä ne kasvotkin merkkasi enemmän kuin 1%..... :D

Vierailija
42/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole lähelläkään ihannetta. Aivan liikaa feikkiä, eikä vaan rinnoissa. 

Tuokaa minulle vaikka Anna Nyström tuon tilalle, tai Angie Verona, siinä alkaa olla unelmanaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia, mutta kumitissit on muotia enää vaan instatyrkkyjen keskuudessa.

Mutta unelmoikaa toki siellä p*räkammarissa ihan rauhassa :)

Vierailija
44/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset naiset kommentoivat ja kauhistelevat silikonirintoja. Nuohan ovat juuri sen muotoiset kuin lähes  kaikki naiset itselleen haluaisivat.  Eivätkä roiku mahan päällä. Juuri oikealla paikalla. Joskus kun olen saanut silikonitissejä puristella, niin ihan aidoilta ja oikeilta ne tuntuu myös käteen. 

Jos arvon naiset lopettaisivat sen ruokamässäilyn ja alkaisivat hoitaa itseään ja kuntoilemaan ,niin voisi olla mahdollista päästä noihin mittoihin.

Vierailija
45/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, entäs sitten ???

Nuohan on aivan normaaleja naisia, kuten ne pitäisi kotimaistenkin olla, vaan eivät ole. Kuinka vaikeaa se voikaan olla nykynaiselle näyttää tuollaiselle normaalille naiselle kuin noissa kuvissa ??

Turhaa valittaa kun ei itse pysty vastaamaan huutoon ja kysyntään, asiakkaat ovat aina oikeassa.

Tuollaisten kanssa ei tarvisi edes käydä keskustelua että mennäänkö naimisiin ja hankitaanko lapsia, olisi vain kysymykset A) kuinka nopeasti ja B) kuinka monta hankitaan.

Normaali ja silikonitissit eivät mielestäni kuulu samaan asiayhteyteen. Tiedoksi urpolle, että normaalilla naisella tarkoitetaan luomunaista, jolla ei ole silikonipalloja rintavarustuksena.

Vierailija
46/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumitissit ja vähän luiseva mun makuun.

Suomessa aika harvinainen tuollainen nainen, mutta venäjällä näkee aika usein.

Vierailija
47/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokaa minulle vaikka Anna Nyström tuon tilalle, tai Angie Verona, siinä alkaa olla unelmanaista.

Myös heillä implantit rinnoissa. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että kauniit vartalot heillä, hyvin treenatut pakarat ja reidet. Habaa voisi olla enemmän.

Vierailija
48/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläpeukku Anna Nyströmille.

Ruotsitar josta suomettaret voisi ottaa mallia. Läheiset samanlaiset geenit kuin meillä, eli kaikki on mahdollista.

Vierailija
49/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MattiHunttala kirjoitti:

Kateelliset naiset kommentoivat ja kauhistelevat silikonirintoja. Nuohan ovat juuri sen muotoiset kuin lähes  kaikki naiset itselleen haluaisivat.  Eivätkä roiku mahan päällä. Juuri oikealla paikalla. Joskus kun olen saanut silikonitissejä puristella, niin ihan aidoilta ja oikeilta ne tuntuu myös käteen. 

Jos arvon naiset lopettaisivat sen ruokamässäilyn ja alkaisivat hoitaa itseään ja kuntoilemaan ,niin voisi olla mahdollista päästä noihin mittoihin.

Sori jos pilaan päiväsi, mutta ei ne Kurhisen tytöt olleet aitoja.

Vierailija
50/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MattiHunttala kirjoitti:

Niin sinähän se tiedät mitä naiset haluaa? Ja sori, mutta silikonit ei todellakaan tunnu aidoilta.

Vierailija
51/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Nyströmistä sen verran, että on ottanut silarit. Mistä tiedän? Koska on mielestäni kaunis ja seurailin häntä pitkän aikaa. Sitten yks kaunis päivä tissien koko oli kasvanut. Mielenkiinto lopahti siihen.

Vierailija
52/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehet saa vapaasti väittää mitä vaan, mutta toi nainen saisi kyllä seksiä aivan keneltä tahansa. Jopa siltä sun ihanalta kilttikseltä (joka ei ikimaailmassa pettäisi!!!).

N

Minusta nuo kalat on seksuaalisesti puoleensavetävämpiä kuin tuo tyttö. M47

Vierailija
53/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen, mutta mikä  muoti tuo tuollainen kropan vääntely merkillisiin asentoihin on, näyttää jotenkin vähä-älyiseltä.

Vierailija
54/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Oon huomannut, että vähemmän älykkäät miehet, sekä sellaiset tyypit joissa ei ole sielukkuutta himoitsee juuri tuollaisia ulkoisesti "täydellisyyttä" hipovia naisia. Antaa niiden siis kuolata, tuollaisissa tyypeissä kun tavalliset naiset ei menetä mitään. Pitää muistaa, että näiden tuhansien sikojen joukossa on myös muutama helmi.

Vierailija
55/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna Nyströmistä sen verran, että on ottanut silarit. Mistä tiedän? Koska on mielestäni kaunis ja seurailin häntä pitkän aikaa. Sitten yks kaunis päivä tissien koko oli kasvanut. Mielenkiinto lopahti siihen.

Mitäs alapeukuttelette? Eikö kestä totuutta?

Vierailija
56/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän hieman rehevämmistä ja tiedän että aika moni muukin. Pään sisätö tällä tapauksella on toki hieman outo ja ei hyvä

https://aijaa.com/WvplGB

mies51v

Vierailija
57/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohi aiheen, mutta mikä  muoti tuo tuollainen kropan vääntely merkillisiin asentoihin on, näyttää jotenkin vähä-älyiseltä.

Ihan tarkoituksellista. Naiset tietävät että miehet rakastavat bimboja.

Act like a bimbo, get the best men.

Vierailija
58/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs alapeukuttelette? Eikö kestä totuutta?

Oman alapeukkuni annoin viimeisen lauseesi takia. Silikonit hän on selvästi ottanut eikä siinä ole mitään pahaa.

Vierailija
59/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän hieman rehevämmistä ja tiedän että aika moni muukin. Pään sisätö tällä tapauksella on toki hieman outo ja ei hyvä

https://aijaa.com/WvplGB

mies51v

Perversioitahan on tietty monenlaisia, jokaiselle omansa . . . . .

Vierailija
60/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, treenattu vartalo, mutta nuo kumitissit :(