Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan laskuja voi viivästyttää eräpäivästä?

Vierailija
26.11.2019 |

Ei moraalisaarnoja. Tulossa tiukka joulukuu, jos maksankin joulukuun laskun vasta tammikuussa. Osaan käyttää googlea. Menee varmaan jossain vaiheessa perintään?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutan paljon polttoaineita ja maksan lähes aina laskut myöhässä, nyt Neste oy on laittanut kortin ostokieltoon.  Minun yli 20 vuotta jatkunut asiakkuus päättyi tähän, en aio ostaa heiltä enää mitään.

Koskaan ei yksikään lasku ole jäänyt maksamatta.

Vierailija
22/27 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulutan paljon polttoaineita ja maksan lähes aina laskut myöhässä, nyt Neste oy on laittanut kortin ostokieltoon.  Minun yli 20 vuotta jatkunut asiakkuus päättyi tähän, en aio ostaa heiltä enää mitään.

Kannattaisko maksaa ajoissa. Ihan oikein että toistuvien myöhästymisien takia kortti kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/27 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein että laittoivat.

Vierailija
25/27 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vedota postilakkoon ja venyttää ainakin 4 viikkoa siitä hetkestä kun lakko loppuu 👍 Laskua ei voi maksaa jos ei se ole tullut perille 😉

Vierailija
26/27 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein että laittoivat.

Niin, mutta olen melko varma että kohta alkaa taas tulla kosiokirjeitä asiakkaaksi.

Vierailija
27/27 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsin sähkölaskun tammikuulle niin saan tuon vakuutuksen maksettua. Nimimerkki joulu kynttilänvalossa -ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä