Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän Sunrise Avenue aikoo ilmoittaa 2.12 klo 10....

Vierailija
26.11.2019 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d2c49919-f062-459b-91c4-cb4448…

Kaikilla bändin jäsenillä basistia myöten sama päivitys....

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoranaisesti harmittaa bändin puolesta ihmisten kommentit "toivottavasti lopettaa" ja niin edelleen.

En itsekkään laita Sunrisea soimaan, mutta sen sanon ettei he huonoa musiikkia tee. Ei ole vain mun juttu. Queen ei tehnyt huonoa musiikkia, ei ole vain mun juttu. Michael Jackson ei tehnyt huonoa musiikkia, ei ole vain mun juttu.

Jos haluatte löytää oikeasti huonoa musiikkia niin menkää kahlaamaan vaikka Mikseri.nettiin. Sieltä löytää oikeasti huonoa musiikkia, esimerkiksi omaa kuraani joka on oikeasti huonoa.

Nyt oli hyvä tiivistys!!!

Vierailija
22/34 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen liittyy heidän bändiinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoranaisesti harmittaa bändin puolesta ihmisten kommentit "toivottavasti lopettaa" ja niin edelleen.

En itsekkään laita Sunrisea soimaan, mutta sen sanon ettei he huonoa musiikkia tee. Ei ole vain mun juttu. Queen ei tehnyt huonoa musiikkia, ei ole vain mun juttu. Michael Jackson ei tehnyt huonoa musiikkia, ei ole vain mun juttu.

Jos haluatte löytää oikeasti huonoa musiikkia niin menkää kahlaamaan vaikka Mikseri.nettiin. Sieltä löytää oikeasti huonoa musiikkia, esimerkiksi omaa kuraani joka on oikeasti huonoa.

Tämä juuri.

Itse myös mietin usein, kuinka hieno nämä olisi nähdä Saksassa, jossa näiden arvostuksen aistii aivan toisella tapaa. Tubesta tsekannut pari pätkää noilta keikoilta ja tunnelma jotain aivan muuta kuin täällä.

Tämän myötä jopa toivon, etteivät liian isoja keikkoja tänne koita järjestää. Jos vaihtavatkin kielekseen suomen? :D Tuo olisi toki hieno, josko Robin Packalen olisi näiden lämppärinä Euroopassa.

Vierailija
24/34 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heillä oo koskaan ollu mitään lehdistötilaisuuksia mistään stadionkonserteista. Samu on ollut somessa aika hiljainen viime aikoina.

Vierailija
25/34 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku bändi tekisi spektaakkelin siitä, että lopettaa tai jää tauolle. Tuon tyylinen markkinointi vihjaa kyllä mun mielestä siihen, että tapahtuu fanien mielestä jotain positiivista, kuten julkaistaan uusi levy tai ainakin sinkku.

Vierailija
26/34 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope Salminen liittyy heidän bändiinsä.

Itse veikkaan, että Robin Packalen liittyy.

Vierailija
27/34 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu lähtee soolouralle

Vierailija
28/34 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei heillä oo koskaan ollu mitään lehdistötilaisuuksia mistään stadionkonserteista. Samu on ollut somessa aika hiljainen viime aikoina.

Varmaan Cheekkikin muinoin etukäteen vihjaili jotain somessa, kun piti lehdistötilaisuuden lopettamisesta?

Ei mitään lehdistötilaisuuksia vanha bändi mistään keikoista pidä.

Vierailija
29/34 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alamme keikkalakkoon Postin pakettilajittelijoiden puolesta.

Perumme jo sovitut keikkamme, ellei TES-shoppailua pureta.

Vierailija
30/34 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändi vetää keikan jossain isosti ja Samu menee lavalla naimisiin! Bändin jätkät morsiusneitoina

Vierailija
31/34 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunrise Avenue on suunnattoman pas kaa "musiikkia" tekevä bändi. Hyvä, että lopettaa.

Vierailija
32/34 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne ilmoitti? 

Vierailija
33/34 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ne ilmoitti? 

Lopettavat onneksi kamalan bändinsä.

Vierailija
34/34 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan turvamiehet, kun ilmoittivat lopettavansa. Jos vaikka olisi nokkamies saanut kahvikupin päähänsä. Voi että.... muistaakseni eivät haluneet konsertoida Suomessa ja nyt pelkäsivät äkäistä reaktiota.

Musiikki ihan ok, mutta nyt meni vähän överiksi. Onko pissa noussut päähän? Nokkamies yli 40-v kuitenkin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi