Mistähän Sunrise Avenue aikoo ilmoittaa 2.12 klo 10....
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d2c49919-f062-459b-91c4-cb4448…
Kaikilla bändin jäsenillä basistia myöten sama päivitys....
Kommentit (34)
Roope Salminen liittyy heidän bändiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Suoranaisesti harmittaa bändin puolesta ihmisten kommentit "toivottavasti lopettaa" ja niin edelleen.
En itsekkään laita Sunrisea soimaan, mutta sen sanon ettei he huonoa musiikkia tee. Ei ole vain mun juttu. Queen ei tehnyt huonoa musiikkia, ei ole vain mun juttu. Michael Jackson ei tehnyt huonoa musiikkia, ei ole vain mun juttu.
Jos haluatte löytää oikeasti huonoa musiikkia niin menkää kahlaamaan vaikka Mikseri.nettiin. Sieltä löytää oikeasti huonoa musiikkia, esimerkiksi omaa kuraani joka on oikeasti huonoa.
Tämä juuri.
Itse myös mietin usein, kuinka hieno nämä olisi nähdä Saksassa, jossa näiden arvostuksen aistii aivan toisella tapaa. Tubesta tsekannut pari pätkää noilta keikoilta ja tunnelma jotain aivan muuta kuin täällä.
Tämän myötä jopa toivon, etteivät liian isoja keikkoja tänne koita järjestää. Jos vaihtavatkin kielekseen suomen? :D Tuo olisi toki hieno, josko Robin Packalen olisi näiden lämppärinä Euroopassa.
Ei heillä oo koskaan ollu mitään lehdistötilaisuuksia mistään stadionkonserteista. Samu on ollut somessa aika hiljainen viime aikoina.
Miksi joku bändi tekisi spektaakkelin siitä, että lopettaa tai jää tauolle. Tuon tyylinen markkinointi vihjaa kyllä mun mielestä siihen, että tapahtuu fanien mielestä jotain positiivista, kuten julkaistaan uusi levy tai ainakin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Roope Salminen liittyy heidän bändiinsä.
Itse veikkaan, että Robin Packalen liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei heillä oo koskaan ollu mitään lehdistötilaisuuksia mistään stadionkonserteista. Samu on ollut somessa aika hiljainen viime aikoina.
Varmaan Cheekkikin muinoin etukäteen vihjaili jotain somessa, kun piti lehdistötilaisuuden lopettamisesta?
Ei mitään lehdistötilaisuuksia vanha bändi mistään keikoista pidä.
Alamme keikkalakkoon Postin pakettilajittelijoiden puolesta.
Perumme jo sovitut keikkamme, ellei TES-shoppailua pureta.
Bändi vetää keikan jossain isosti ja Samu menee lavalla naimisiin! Bändin jätkät morsiusneitoina
Sunrise Avenue on suunnattoman pas kaa "musiikkia" tekevä bändi. Hyvä, että lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne ilmoitti?
Lopettavat onneksi kamalan bändinsä.
Että ihan turvamiehet, kun ilmoittivat lopettavansa. Jos vaikka olisi nokkamies saanut kahvikupin päähänsä. Voi että.... muistaakseni eivät haluneet konsertoida Suomessa ja nyt pelkäsivät äkäistä reaktiota.
Musiikki ihan ok, mutta nyt meni vähän överiksi. Onko pissa noussut päähän? Nokkamies yli 40-v kuitenkin....
Nyt oli hyvä tiivistys!!!