Mistähän Sunrise Avenue aikoo ilmoittaa 2.12 klo 10....
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d2c49919-f062-459b-91c4-cb4448…
Kaikilla bändin jäsenillä basistia myöten sama päivitys....
Kommentit (34)
Hajoavat tai jäävät ennalta nääräämättömälle tauolle
Kiertue mualimalla ja lämppärinä Robbari!
Vierailija kirjoitti:
Joulukiertue
Ehkä hieman myöhäistä sille. Raskasta Joulua on mainostanut jo pari kuukautta ja se on jo vakiintunut kiertue.
Hajoavat äyttävästi Dingo tyyliin
Vierailija kirjoitti:
Hajoavat tai jäävät ennalta nääräämättömälle tauolle
Että keräävät vähän mediahypeä mystisillä päivityksillä ilmoittaakseen lopettavansa?
Aikovat lopettaa, poistavat tuotantonsa suoratoistopalveluista, pyytävät ihmisiä tuhoamaan levynsä ja pyytävät anteeksi koko ihmiskunnalta.
Jos esiintyvät yhä niin olisivatko lopettamassa?
Veikkaan loppua tai pitkää taukoa 2020 lähtien.
Liebe deutsche Fraue. Ihr seid zu alte fur mich. Das macht mich ganzes kaputt und ich sage ihr "Adjö!"
Varmaan taas joku stadionkonsertin julkistaminen. En tajua näitä, vähän sama kuin joku rekkakuski pitäisi tiedotustilaisuuden että aion muuten ajaa rekkaa puolen vuoden päästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Aikovat lopettaa, poistavat tuotantonsa suoratoistopalveluista, pyytävät ihmisiä tuhoamaan levynsä ja pyytävät anteeksi koko ihmiskunnalta.
Ja hyvittävät hiilijalanjälkensä, eli n 50 000lentoa Saksaan ja takaisin. Maailma pelastuu, ilmasto alkaa jälleen kylmenemään ja kaikki ovat onnellisia.
Eikö ne artistit aina hehkuta että kohta tapahtuu jotain dramaattista ja sitten se onkin vaan joku isompi keikka :D
Keikkaileeko ne täällä kotimaassa? Itse en bändiä mitenkään seuraa. Arvelisin että Vain Elämää-ohjelman suosiossa nyt tekevät pari isoa keikkaa täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtavat nimensä Moondescent Alleyksi ja ryhtyvät tekemään räppiversioita Edgar Allan Poen teoksista.
Ja kaikki ovat naisia.
Hyvä veikkaus, jännää nähdä toteutuuko. : )
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne artistit aina hehkuta että kohta tapahtuu jotain dramaattista ja sitten se onkin vaan joku isompi keikka :D
Keikkaileeko ne täällä kotimaassa? Itse en bändiä mitenkään seuraa. Arvelisin että Vain Elämää-ohjelman suosiossa nyt tekevät pari isoa keikkaa täällä Suomessa.
No joo, totta. Jos ovat olleet vikalla kaudella niin varmaan hartsuu pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Liebe deutsche Fraue. Ihr seid zu alte fur mich. Das macht mich ganzes kaputt und ich sage ihr "Adjö!"
Luolamiessaksaa. :D
Suoranaisesti harmittaa bändin puolesta ihmisten kommentit "toivottavasti lopettaa" ja niin edelleen.
En itsekkään laita Sunrisea soimaan, mutta sen sanon ettei he huonoa musiikkia tee. Ei ole vain mun juttu. Queen ei tehnyt huonoa musiikkia, ei ole vain mun juttu. Michael Jackson ei tehnyt huonoa musiikkia, ei ole vain mun juttu.
Jos haluatte löytää oikeasti huonoa musiikkia niin menkää kahlaamaan vaikka Mikseri.nettiin. Sieltä löytää oikeasti huonoa musiikkia, esimerkiksi omaa kuraani joka on oikeasti huonoa.
Vaihtoehdot on aika lailla pitempi tauko/pillit pussiin, iso keikka/kiertue tai ilmoitus uuden musiikin julkaisemisesta.
Vaihtavat nimensä Moondescent Alleyksi ja ryhtyvät tekemään räppiversioita Edgar Allan Poen teoksista.
Ja kaikki ovat naisia.