Kuvaile elokuvaa yhdellä lauseella!
Kuvaile elokuvaa yhdellä lauseella! Sitten arvotaan mikä elokuva kyseessä. Aloitan seuraavassa kommentissa :)
Kommentit (752)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen syö pastaa Italiassa, henkistyy Intiassa ja iskee miehen Balilla.
Eat, Pray, Love
Sepä hyvinkin.
Jee kirjoitti:
Mies pukeutuu naiseksi ollakseen lastensa kamssa.
Mrs Doubtfire
Puusta pudonnut tuntuu alla ikävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ot mutta onko ketjun tarkoitus tosiaan kuvata leffat mahdollisimman itsestäänselvällä lauseella ettei arvaamisessa ole mitään haastetta?
Täällä on kuitenkin vaikka kuinka paljon leffoja joita kukaan ei ole arvannut. Pari on omiani ja minusta niissä on aika helpot vihjeet. Arvaile sinä niitä vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ot mutta onko ketjun tarkoitus tosiaan kuvata leffat mahdollisimman itsestäänselvällä lauseella ettei arvaamisessa ole mitään haastetta?
Heitä sinä jokin paha.
Lapsena erotetut sisarukset pakenevat isäänsä isän vanhan ystävän avulla. Lopussa kaikki saa mitalin.
Star wars episodi iv
Tämäkö oli sinusta vaikea??
Vierailija kirjoitti:
dollarin veto
Vaihtokaupat
Aurinkolasit, tuhovimmainen eksä, tavoite jonka saavuttaminen vaatii liki ihmeitä, vastahakoinen tiimi. Lopussa kuitenkin meininki oli ympäristöstä huolimatta hyvä.
(sorry, en osaa laskea yhden yli joten leikitään että tuossa on noin yksi lause :P )
Kahden narsistin ja yhden tossukan kolmiodraama sota-aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä sinä jokin paha.
Lapsena erotetut sisarukset pakenevat isäänsä isän vanhan ystävän avulla. Lopussa kaikki saa mitalin.
Star wars episodi iv
Kerro itse vaikea mutta arvattavissa oleva, äläkä kiukuttele.
On tuolla vastaamatomiakin aiempana ketjussa joten hae sieltä joku mielestäsi riittävän vaikea jos oma mielikuvitus ei riitä keksimiseen.
Presidentin tieteellinen neuvonantaja ei pysty kontrolloimaan tervehdystään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä sinä jokin paha.
Star wars episodi iv
On tuolla vastaamatomiakin aiempana ketjussa joten hae sieltä joku mielestäsi riittävän vaikea jos oma mielikuvitus ei riitä keksimiseen.
Häh, minä reagoin tuohon, että sinä tuossa edellä väitit että ketjussa on itsestäänselvyyksiä eikä mitään haastetta, ja sitten laitoit itse ehkä helpoimman kuvauksen koko ketjussa :D
Minullakin on vielä yksi arvoitus tuolla jossain, toiseen tuli jo oikea vastaus.
1. Lempi leiskuu laitumella
2. Lempeä paimen voitti kisan
2. oli siis Babe - urhea possu, jonka joku tiesi, mutta 1. on vielä vastausta vailla..
Hamletin tarinassa ovat petoeläimet pääosassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä sinä jokin paha.
Star wars episodi iv
Häh, minä reagoin tuohon, että sinä tuossa edellä väitit että ketjussa on itsestäänselvyyksiä eikä mitään haastetta, ja sitten laitoit itse ehkä helpoimman kuvauksen koko ketjussa :D
Ja vielä käytit siihen kuitenkin kaksi lausetta. Mutta ei se mitään. Minulla on jo tässä ketjussa yksi jota kukaan ei ole mielestäni arvannut, tuo "menneisyyden salaisuuksien murjomat ihmiset kohtaavat syrjäisessä luostarissa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kuitenkin vaikka kuinka paljon leffoja joita kukaan ei ole arvannut. Pari on omiani ja minusta niissä on aika helpot vihjeet. Arvaile sinä niitä vaikeita.
Helpoissa on se vika ettei niihin ehkä jaksa vastata. Enkä sanonut että kaikkien pitää olla maailman haastavampia mutta jos kaikki leffavinkit alkaa olla tyyliin:
Taikavoimiaan hallitsematon sisko jäädyttää maan ja sisaruksensa vahinkotaialla mutta yksityisyrittäjä poroineen ja lumiukko pelastaa tilanteen niin ei tuossa ole enää paljoa arvailemista.
Tuolta aiemmin löytyy tällekin vaihtoehtoinen vinkki mutta se taisi olla liian monitulkintainen.
Haastavuuden arviointi itse on tietty aika haastavaa eikä täysin mahdottomatkaan erityisen kivoja ole.
Yksi harvoista streittareista tuhoaa kokonaisen ssri-riippuvaisen kansakunnan kaikki lääketehtaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä sinä jokin paha.
Star wars episodi iv
Mussun mussun, mene muualle viihdyttämään itseäsi jos et keksi muuta kuin solvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on vielä yksi arvoitus tuolla jossain, toiseen tuli jo oikea vastaus.
1. Lempi leiskuu laitumella
2. Lempeä paimen voitti kisan
2. oli siis Babe - urhea possu, jonka joku tiesi, mutta 1. on vielä vastausta vailla..
Eka on Brokeback Mountain
tai vanhemmista leffoista: pieni suuri mies (little big man)