Kuvaile elokuvaa yhdellä lauseella!
Kuvaile elokuvaa yhdellä lauseella! Sitten arvotaan mikä elokuva kyseessä. Aloitan seuraavassa kommentissa :)
Kommentit (752)
Sodan riehuessa näennäiset viholliset bondaavat luokkajaon murtumisen äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika tapaa pelottavan jäniksen, oppii uusia asioita maailmankaikkeudesta, ja uhraa itsensä muiden puolesta nukkumalla omassa sängyssään.
Donnie Darko
Kani on myöhässä.
Aliisa ihmemaassa
Vierailija kirjoitti:
Hukkapätkä heiluu punaisissa trikoissa lonkerosedän kanssa.
Tobie Maguiren esittämä Spiderman enkä nyt muista oliko ykkönen vai kakkonen
Kaksoiselämää orpona vieraassa maailmassa.
Lukionörtti hurmaa pitkäaikaisen ihastuksena olemalla oma itsensä, mutta ihastuksen somessa todella suosittu eksä ei pidä tästä ja saattaa nörtin huonoon valoon.
Kolme romanialaista tyttöä päättää toisen asteen opintojen loppubileissä lähteä vanhempiaan karkuun merenrannalle, stressaamatta korkeakoulujen pääsykokeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on vielä yksi arvoitus tuolla jossain, toiseen tuli jo oikea vastaus.
1. Lempi leiskuu laitumella
2. Lempeä paimen voitti kisan
2. oli siis Babe - urhea possu, jonka joku tiesi, mutta 1. on vielä vastausta vailla..
Eka on Brokeback Mountain
Kyllä vaan!
Vierailija kirjoitti:
1. Nainen hoitaa lentokoneella maahan syöksynyttä miestä keskellä ei-mitään.
2. Amélie löytää sisäelimiä hotellin viemäristä.
3. Lautapelin sisältä kuuluu rummutusta.
Ykkönen Englantilainen potilas, kolmonen Jumanji. Kakkonen ei oikein kuulosta Amelielta (sisäelimiä?), mutta veikkaan kuitenkin sitä koska en koskaan jaksanut katsoa sitä loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ot mutta onko ketjun tarkoitus tosiaan kuvata leffat mahdollisimman itsestäänselvällä lauseella ettei arvaamisessa ole mitään haastetta?
Heitä sinä jokin paha.
Lapsena erotetut sisarukset pakenevat isäänsä isän vanhan ystävän avulla. Lopussa kaikki saa mitalin.
Star wars episodi iv
Tämäkö oli sinusta vaikea??
Kerro itse vaikea mutta arvattavissa oleva, äläkä kiukuttele.
On tuolla vastaamatomiakin aiempana ketjussa joten hae sieltä joku mielestäsi riittävän vaikea jos oma mielikuvitus ei riitä keksimiseen.
Häh, minä reagoin tuohon, että sinä tuossa edellä väitit että ketjussa on itsestäänselvyyksiä eikä mitään haastetta, ja sitten laitoit itse ehkä helpoimman kuvauksen koko ketjussa :D
Mussun mussun, mene muualle viihdyttämään itseäsi jos et keksi muuta kuin solvauksia.
Missä minä solvasin sinua? :D Mutta ok, sinä siis saat sanoa, että aiempien kirjoittajien kuvaukset ovat itsestäänselvän helppoja, mutta sinulle ei saa sanoa samaa. Tämä selvä, jatketaan kivaa ketjua!
Reliikki ja fossiili turvallisuusviranomaiseksi nousee tomuistaan vielä kerran palvelukseen pelastamaan valtakuntaa petturilta ja sodanlietsojalta innokkaan oppipojan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ot mutta onko ketjun tarkoitus tosiaan kuvata leffat mahdollisimman itsestäänselvällä lauseella ettei arvaamisessa ole mitään haastetta?
Heitä sinä jokin paha.
Lapsena erotetut sisarukset pakenevat isäänsä isän vanhan ystävän avulla. Lopussa kaikki saa mitalin.
Star wars episodi iv
Tämäkö oli sinusta vaikea??
Kerro itse vaikea mutta arvattavissa oleva, äläkä kiukuttele.
On tuolla vastaamatomiakin aiempana ketjussa joten hae sieltä joku mielestäsi riittävän vaikea jos oma mielikuvitus ei riitä keksimiseen.
Häh, minä reagoin tuohon, että sinä tuossa edellä väitit että ketjussa on itsestäänselvyyksiä eikä mitään haastetta, ja sitten laitoit itse ehkä helpoimman kuvauksen koko ketjussa :D
Mussun mussun, mene muualle viihdyttämään itseäsi jos et keksi muuta kuin solvauksia.
Missä minä solvasin sinua? :D Mutta ok, sinä siis saat sanoa, että aiempien kirjoittajien kuvaukset ovat itsestäänselvän helppoja, mutta sinulle ei saa sanoa samaa. Tämä selvä, jatketaan kivaa ketjua!
Jos vaikka keksisit niitä vinkkejä sen sijaan että jatkat tuota turhaa palstaonanointiasi.
Vierailija kirjoitti:
Länsimainen mies integroituu alkuperäisamerikkalaisten yhteisöön.
Mies hevosena
Kahjo säveltäjänero säveltää, naiskentelee, suututtaa arkkipiispan ja kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Länsimainen mies integroituu alkuperäisamerikkalaisten yhteisöön.
Pieni suuri mies
Tavallisesta miehestä nousee koko kansakunnan vapahtaja ja kansan kunnioitetuin johtaja.
*Näitähän riittää mutta helpotetaan sen verran, että on tositarina.
Sodassa alkoholisoitunut mies rakastuu uuteen kulttuuriin ja kuolee sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kahjo säveltäjänero säveltää, naiskentelee, suututtaa arkkipiispan ja kuolee.
Amadeus?
Aamuisin karjuva levoton hölöttäjä rakastuu paikalliseen ja joutuu pakenemaan.
Vierailija kirjoitti:
Reliikki ja fossiili turvallisuusviranomaiseksi nousee tomuistaan vielä kerran palvelukseen pelastamaan valtakuntaa petturilta ja sodanlietsojalta innokkaan oppipojan kanssa.
hm, star wars taas kerran? :)
Käpy selän alla