Kuulin juuri, että on parikymppisille naisille normaalia tilata Zalandosta 40 mekkoa ja lähettää 39 takaisin!!!
Eiköhän ala syy länsimaisen rappioon löytyä aika läheltä...
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa rättinne myymälästä, s:tana!
Eipä kun tehtaalta. Suoraan Kiinasta. Ei tarvitse mitään liiketiloja ja typeriä myyjiä ja välistävetäjiä. Loiset.
En pysty uskomaan, että olisi ainakaan kovin yleistä. Jos tuollaista tekee, niin ei ole kyllä mitenkään puolusteltavissa. Ja alkaisin kyllä ajo jattelemaan, että onko mielenterveys ihan ok...
Mistäs sinä tämän kuulit ap? Ihan höpö höpö juttuja, kaikkea ei kannata uskoa. :)
Ap uskoisi senkin jos joku sanoisi, että maapallo on litteä.
Kaiken kivan te kukkahattutädit haluatte kieltää. Kai sitä saa yritys roudailla rättejään vaikka Kuuhun, jos siltä tuntuu ja massia tulee. Hölmöt. Noinhan kapitalismi toimii.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on TÄYSIN VAIN Zalandon vika! Ei kuluttajien!
Ekaksiki, tuotetiedot on puutteelliset, joka johtaa suuriin palatus lukuihin kyseisen tuotteen kohdalla, sitten nämä tuotteen laitetaan alenukseen. EIvät kerro että tuote on huono, viallinen, tai oikeita mittoja jne. eli huijaavat ITSE kuluttajia jotta moni ostaisi huonon tuotteen.
Esim. Benettonin vaatteet on AINA 2 kokoa liian pienet pohjoismaalaisille. Moni ei muista tätä.
Tokaksi, he VOISI estöö tuon palautusrumban, esim. estämällä ketään tilaamasta samaa tuotetta enemmän kuin 2 kokoa, ja katsoo henkilön historiasta onko tällä useita palautuksia aiemmin. Laittaa bannin touhulle! Mutta eivät suostu. Oma vika.
Tilasin itse asiassa kuukausi sitten ekaa kertaa Zalandosta, kahdet kengät. Toisten kohdalla kertoivat että pientä kokoa, tilaa yhtä numeroa isompi kuin normaalisti. Noudatin ohjetta, ja sain sopivat kengät. Ei tarvinnut palauttaa kumpiakaan. Ja miksi Zalando eikä kivijalkakauppa? Pikkukaupunki, vaan pari kenkäkauppaa eikä tarjonnassa malleja jotka olisin halunnut ostaa. Zalandosta löytyi sama malli jota olen käyttänyt (ostin siis uuden parin talvikenkiä hajonneiden tilalle) ja samalla tilasin ensi kesäksi uudet tennarit, myös hajonneiden tilalle, mutta eri valmistaja kuin aiemmin.
Nettishoppailussa kannattaa käyttää järkeä. Jos joutuisit ajamaan paljon, se on luultavasti parempi vaihtoehto. Mutta jos se lisää kulutusta eli shoppailemaan enemmän ja siihen liittyy paljon palautuksia, menee helposti miinuksen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa rättinne myymälästä, s:tana!
Niitä ei ole siellä. Kootkin aina loppu.
Itse asiassa on kannattaa tilata enemmän kerralla. Huonompi homma se on, jos tilaa yhen rätin kerrallaan.
Ja muistakaa, että ainakaan normitilaukset zalandolla ei tule rahtikoneilla tietääkseni, vaan rekalla. Tästä en kuitenkaan ole satavarma.
En tiedä mitä nuoret naiset "yleisesti" tekevät, mutta kyllä ylettömän shoppailun muodikkuuskin alkaa jo olla menneen talven lumia. Ja ne jotka asioita yhtään ajattelevat ovat sitä tuskin harrastaneetkaan.
En ole tainnut palauttaa koskaan mitään tuotteita, ellei niissä ole ollut vikaa (rikki tai LIKAISIA). Tiedän kokoni ja osaan jo mallikuvista arvioida istuvatko vaatteet minulle miten. Ymmärrän esim., että mallikuvassa puoleenreiteen yltävä mekko on minulle melkein maximekko ja sen sijaan minihame yltää minulle puoleen reiteen. Tai sitten tilaan vain petite-kokoja, esim. farkkuja. Että minä vissiin maksan eräiden postit ja palautukset, hv. N26
Höpö höpö höpö höpö! Lapsettomuus on suurin mahdollinen ekoteko maapallolle. Onko teillä ulisijoilla lapsia? Jos on ja vielä useita, turha marista!
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on kannattaa tilata enemmän kerralla. Huonompi homma se on, jos tilaa yhen rätin kerrallaan.
Ja muistakaa, että ainakaan normitilaukset zalandolla ei tule rahtikoneilla tietääkseni, vaan rekalla. Tästä en kuitenkaan ole satavarma.
Meinaatko että ne kuljetettaisiin yksi kerralla, joten parempi tilata monta??
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin n. parikymppinen nainen enkä kyllä ymmärrä tuollaista yhtään. Olen tilannut useasti vaatteita yms. netistä, en ole kertaakaan joutunut palauttamaan mitään. Tilaan vain sellaista, mitä tiedän tarvitsevani.
Minä taas palautan lähes kaiken, mitä sovitan. Mikään ei vain istu eli kyse ei ole siitä, etten tarvitse, vaan etsin sitä hyvää yhtä ja oikeaa. Olen kolunnut esimerkiksi kaikki keskisuuren kaupunkini vaatemyymälät ja tilannut noin 20 eri mekkoa, jotka muelestänivoisivat sopia, mutta ei mikään ole ollut hyvä. Siksi olen päättänyt, ettei tässä ole järkeä ja mennyt vuosia vanhalla luottomekollani. Jatkossa en tilaa enää vaatteita.
Ovatkohan nämä niitä samoja nuoria, jotka suureen ääneen kuuluttavat ilmastoahdistuksestaan? Nuo taivaalla lentelevät pakettirallit ja niiden toimitus kuluttajille ovat valtava ilmastoteko, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö höpö höpö! Lapsettomuus on suurin mahdollinen ekoteko maapallolle. Onko teillä ulisijoilla lapsia? Jos on ja vielä useita, turha marista!
En ole kyllä lastenkaan vaatteita koskaan palauttanut ja itse asiassa meidän perheen hiilijalanjälki on yhteensä kolmanneksen keskivertosuomalaisesta (laskurien mukaan). N26
En haluaisi tilata yrityksestä tuotetta, jota kymmenet tai sadat ihmiset ovat sovittaneet.
En todellakaan tilaa tommosta kasaa kerrallaan ja harvoin mitään palautan, mutta silti täytyy todeta, että nettikaupoissa on TODELLA PALJON PAREMPI valikoima ja saatavuus kuin kaupoissa! Minkäs teet kun näin todellakin on. Kaupoista ei löydy koskaan mitään tai jos löytyy niin kokoja (koko S) ei ole. Nettikaupoista löytyy aina kaikki. Helppoa :)
Kuvaukset ovat usein täysin puutteelliset, koot vaihtelee paljon eri merkkien väleillä (joskus jopa saman merkin sisällä). Sitten jos onnistuu kuitenkin tilaamaan oikean kokoisen vaatteen, näkyykin vaatteesta läpi tai ompeleet on väärässä kohti. Minusta Zalandon pitäisi ottaa tästä vastuu ja parantaa sivujansa. Paremmat kuvaukset ja mielellään joku video vielä, missä malli liikkuu vaate päällä.
On aika hullua, jos joku oikeasti tilaa 40kpl jos tarkoituksena on tosiaan pitää vain yksi, mutta parmpi tehdä yksi isompi tilaus, josta palauttaa osan, kuin että tehdä monta pienempää tilausta, josta kaikista palauttaa osan, koska sopivia tuotteita ei löytynyt.
Olen reilu parikymppinen enkä tiiä ketään kuka noin tekee :D Kuulin juuri, että keski-ikäisille naisille normaalia haukkua nuorempia oman ikäpolven syystä johtuvista ilmasto-ongelmista.