Se tunne kun oma mies mokaa sukujuhlissa!
Piti sitten mennä vetämään lärvit ja sekoilemaan sukujuhlissa, piti sitten lääppiä kaverin tyttöystävää, piti sitten kaataa tarjoilla ollut kakku telineineen, piti sitten lopulta sammua pöytään. Miksi helvetissä häpeä on mun? Miksi kaikki puhuu se on Ullan mies ja supinsupi. Mieheni on ihan oma yksilönsä. Miksi negatiivisissa asioissa nimeni liitetään häneen mutta positiivisissa asioissa kunnia on yksin miehen?
Kommentit (32)
Nyt kaikki kattoo mua jotenkin säälin sekaisin tuntein. Miksi. Enhän mä,olevsekoillut!
Olipa hauskat juhlat, kaikilla oli niin mukavaa. Oli ainakin ohjelmaa.
Niin mutta sä olet sekoilijan vaimo ja sua saa nyt sääliä julkisesti, et oo osannut pitää miestäs kurissa.
En tiedä miten tästä eteenpäin? Oon kyrpiintynyt näihin sekoiluihin. Luulin joskus että mieskin tulis järkiinsä jossain vaiheessa mutta aika kuluu ja kuluu. Ehkä se vaan on sika!
Vierailija kirjoitti:
ainakin se on jännä
Mitä jännää tossa sekoilussa on? Äijä vetää kupit nurin ja sammuu, siinä se jännyys.
Vierailija kirjoitti:
Kouluta se miehes!
Kouluta? Miten? Se on ku8n pesusieni kun viinaa on tarjolla ja kun saa tarpeeksi niin sekoilee. En mä nyt voi alkaa ison miehen vartijaks
Tuollaisessa työntäisin piparjuuren sen perseeseen, kun on sammunut
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Tää kuulostaa varsin varteenotettavalta vaihtoehdolta. Ei tarttis enää hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Tää kuulostaa varsin varteenotettavalta vaihtoehdolta. Ei tarttis enää hävetä.
Kerrot vaan, että löysit uuden miehen, vaikkei sellaista olisikaan
Vierailija kirjoitti:
Hmmm tota en oo vielä kokeillut. Kirveleekö se? Vai mitä se piparjuuri tekee?
Jos olisi niin hehkeä nainen, että mies odottaisi yötä innolla, niin joisi vähemmän koska paljon juoneena ei enää seiso. Voidaan siis päätellä, että miehen juopottelu on naisen rupsahtaneen ulkonäön syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm tota en oo vielä kokeillut. Kirveleekö se? Vai mitä se piparjuuri tekee?
Kokeile niin näet
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi niin hehkeä nainen, että mies odottaisi yötä innolla, niin joisi vähemmän koska paljon juoneena ei enää seiso. Voidaan siis päätellä, että miehen juopottelu on naisen rupsahtaneen ulkonäön syytä.
Kuule noi hommat on jo hoidettu ennen kun juhliin mennään. Ei kukaan täysjärkinen enää aamuyöllä ala pensselöimään. Juhlissa nimenomaan juhlitaan. Kyse on siitä missä kulkee juhlinnan raja?
Viina on viisasten juoma, ei mulla muuta.